Mám stejný problém. Podle kasina byl můj zůstatek převeden 13. března 2023 a dosud jsem jej neobdržel. Z kasina jsem také obdržel snímek obrazovky, který údajně dokazuje, že můj zůstatek byl kasinem převeden dne 13. března 2023 v 11:56. Snímek obrazovky ukazuje, že podle kasina byly peníze údajně převedeny 13. března, ačkoli mě kasino dříve ujistilo, že peníze byly převedeny již 9. března.
Nyní, když jsem čtrnáct dní neobdržel žádné peníze, kontaktuji kasino. Kasino říká, že bych si to měl ověřit u své banky (ujišťuji vás, že švýcarské banky jsou renomované ;-)). Dnes mi napsali, ať doložím výpis z účtu, že jsem dne 13. března 2023 v 11:56 neobdržel žádné peníze. To je velmi neseriózní, protože samotné kasino mi řeklo, že ačkoli bylo převedeno 13. března 2023 v 11:56, může klidně trvat 1–5 dní, než bude na mém účtu. Nyní po mě chtějí výpis prokazující, že jsem jej neobdržel 13. března 2023 (den údajného převodu). Jsem si jistý, že kasino používá tuto taktiku, aby nepřevádělo prostředky, dokud nebude dostatečný tlak. Výsledkem je, že hráči, kteří se nakonec vzdají, dávají kasinu finanční prostředky.
Doba odezvy na zodpovězení dotazů trvá přes týden. To je velmi špatné, protože blokování účtů, limity a časové limity můžete žádat pouze e-mailem prostřednictvím podpory. Kasino mi také ve zprávě sdělilo, že odpověď trvá velmi dlouho, protože můj chat na webu kasina byl mnou přerušen (Jen jsem nikdy nepsal přes chat. Uvádějí, že mají 24/7 live chat, ale neexistuje).
I have the same problem. According to the casino, my balance was transferred on 13 March 2023 and I have not received it yet. I have also received a screenshot from the casino that supposedly proves that my balance was transferred by the casino on 13 March 2023 at 11:56. The screenshot shows that, according to the casino, the money was supposedly transferred on 13 March, although the casino previously assured me that the money had already been transferred on 9 March.
Now that I have not received any money for a fortnight, I am contacting the casino. The casino says I should check with my bank (I assure you that Swiss banks are reputable ;-)). Today they wrote me to submit a bank statement to prove that I did not receive any money on 13 March 2023 at 11:56. This is very unserious, because the casino itself told me that although it was transferred on 13 March 2023 at 11:56, it may well take 1-5 days until it is in my account. Now they want a statement proving that I did not receive it on 13 March 2023 (the day of the alleged transfer). I am sure that the casino is using this tactic so that they do not transfer funds until there is enough pressure. As a result, players who eventually give up give the casino the funds.
The response time for answering queries takes over a week. This is very bad because you can only request account blocks, limits and time-outs via mail through support. Also, the casino told me in a message that the response takes a very long time because my chat on the casino website was interrupted by me (Only I never wrote via the chat. They do state that they have a 24/7 live chat, but it doesn't exist).
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: