FórumKasinaCasino Rocket - všeobecná diskuze

Casino Rocket - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Bibop
|
10959 zobrazení 85 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
Anonymized364
před rokem

Je mi líto, že to slyším, informoval jsem Kristinu o vašem rozhodnutí.

Doufám, že vaše další kasino bude mnohem lepší.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nikdy se do toho kasina nevrátím. jsem propuštěn. Pokud mě podvedli, nechali si moje peníze. Ale od malička jsem mu je dal. Jsou hladoví. Nechte je zemřít.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den


Krátce poté, co jsem vyhrál 1 000 EUR a požádal o výběr (a předložil všechny požadované ověřovací dokumenty), byl můj účet bez jakéhokoli důvodu zablokován. Všechny mé zprávy kasino celé dny ignorovalo. Chci svůj zůstatek, protože jsou to moje peníze.


PS: Ochrana přehrávače není k dispozici. O vyloučení / pozastavení účtu / období na rozmyšlenou / limity lze požádat pouze prostřednictvím e-mailu na podporu. Ale zprávy nejsou nikdy zodpovězeny.

Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před rokem

Ahoj. Takže další stížnost . Uvidíme, co bude odhaleno. Buďte trpěliví a držte se pokroku, prosím.

děkuji za váš příspěvek.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

a zase reaguješ cynicky. Ano Radko, stížností je mnoho, protože je také mnoho kasin, která dávají důvod ke stížnostem. Nenechám se znovu vysmívat za podání "další stížnosti". s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před rokem

Počkejte, až kasino na stížnost zareaguje, obvykle trvá týdny, než bude stížnost vyřešena nebo prohlášena za nevyřešenou, pokud kasino nevysvětlí, proč byl účet uzavřen. Chcete-li přidat podvádění kasin pod touto specifickou jurisdikcí, je opravdu normální, já sám jsem byl v minulosti podveden kasiny Curazao, takže mi věřte: stává se to často mnoha uživatelům. Nesměrujte svůj hněv na tuto stránku nebo její členy, pokud máte pocit, že specialistovi na stížnosti trvá odpověď dlouho, je to také normální: existuje mnoho aktivních stížností. Také bych doporučil buď se vyhýbat kasinům Curazao, nebo provádět výhradně malé vklady, vyhýbat se přijímání vkladových bonusů a hrát pouze s velkými kasiny (je snadné určit, která to jsou), pokud chcete provádět větší vklady. V tuto chvíli můžete jen čekat.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Nikdy jsem CasinoGuru netlačil na čas. A ne všechna kasina s licencí Curacoan jsou stejná. Při výběru kasin používám jako vodítko hodnocení CasinoGuru pro kasino. Casinorocket získalo od CasinoGuru dobrou pověst, takže věřím analýze CasinoGuru.

Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před rokem

Dělám téměř totéž, tato hodnocení používám jako vodítko, ale je třeba se podívat na více věcí: uživatelské recenze a kontrola, zda se nevyskytují běžné problémy s vklady nebo výběry od mnoha různých uživatelů, pokud si mnoho lidí stěžuje na stejnou věc a znovu, pak je to jasné znamení. Například u tohoto vidím, že bonusy jsou problematické, výběry jsou pomalé a dokonce i tam je hráč, který informuje, že jeho účet nebyl uzavřen, když požádal o uzavření účtu, obrovské známky, řekl bych, takže pro mě je důležitější uživatelská zkušenost než oficiální hodnocení. A pravda: ne všechna kasina z Curazao jsou stejná, byl jsem v některých, která jsou opravdu dobrá, ale jsou to vzácné výjimky, ze 14 kasin Curazao, které jsem vyzkoušel, jsou pouze 3 dobrá, jedno z těchto 3 je momentálně na mém 1 nejlepší kasino, které jsem kdy hrál (zatím).

Automaticky přeloženo:
před rokem

a zase reaguješ cynicky. Ano Radko, stížností je mnoho, protože je také mnoho kasin, která dávají důvod ke stížnostem. Nenechám se znovu vysmívat za podání "další stížnosti". s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, nejsem.

Jednoduše na základě dalších stížností, jejich výsledků a vašeho přístupu ke mně, nemám vášeň pro další chatování.

Všechno, co se snažím vysvětlit, funguje stejně. Takže končím. Počkám na další vývoj stížnosti, protože chci vidět pohledy obou stran. Zní vám to cynicky?

Jsme tu, abychom vám poskytli podporu a pomoc, pokud si to přejete, takže k vám necítím žádné negativní pocity, jen nevím, co bych vám měl napsat, abyste byli méně naštvaní.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko

Výše jsem se zainteresované veřejnosti pouze podělil o své herní zážitky s kasinem a psal o tom, co se mi na kasinu nelíbí (nedostatečná ochrana hráče atd.). K tomu slouží tento portál „obecná diskuse".

Vaši odpověď nemohu zařadit (Takže je to další stížnost . Uvidíme, co bude odhaleno. Buďte trpěliví a držte se pokroku, prosím).

Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před rokem

Ahoj.

No, takže v čem se zdá být problém? Doufám, že reklamaci považujete za uspokojivou.

Měj se dobře. 🙂


Automaticky přeloženo:
před rokem

Na této stránce není možné dostat zaplaceno, čeká se na získání 1700 eur, vše bylo odesláno a vyřízeno. Bylo mi řečeno, abyste to zkontrolovali u mé banky 🙂 bez jakýchkoli informací o převodu zde není nic ke kontrole.

komunikace je nemožná, teď nikdy neodpovídají,

neztrácejte své peníze, je to velký podvod.

Automaticky přeloženo:
tamasalex71
před rokem

Ahoj,

Mohu prosím vědět, kdy byl váš účet plně ověřen a kdy byl odeslán výběr?

Navíc, vybrali jste si někdy předtím nějaké výhry z této?

No, zní to jako vtip, zeptat se své banky bez poskytnutí jakýchkoli podrobností...


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,

některé 20. února jiné 6. března, výběry:

137806403-03-2023 16:36přijatývýplatBankovní převod€ 1000137354603-01-2023 17:51přijatývýplatBankovní převod€ 200135534802-19-2023 00135502023 100shpřevod:Převod

3 z nich, žádný neobdržel.

nikdy zde neinkasoval, poprvé na tomto webu

zákaznický servis pomalý, včera mi někdo řekl, že jsem můj případ převedl někam jinam 🙂 takže můžu na nic čekat, až se to omrzí a zapomenout na ty peníze, předpokládám, že to je cíl. Zatím mi to připadá jako velký podvod. Pokud ano, omlouvám se špatně...

ale na žádost o zaslání dokladu o převodu, aby moje banka samozřejmě vůbec neodpověděla...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám stejný problém. Podle kasina byl můj zůstatek převeden 13. března 2023 a dosud jsem jej neobdržel. Z kasina jsem také obdržel snímek obrazovky, který údajně dokazuje, že můj zůstatek byl kasinem převeden dne 13. března 2023 v 11:56. Snímek obrazovky ukazuje, že podle kasina byly peníze údajně převedeny 13. března, ačkoli mě kasino dříve ujistilo, že peníze byly převedeny již 9. března.


Nyní, když jsem čtrnáct dní neobdržel žádné peníze, kontaktuji kasino. Kasino říká, že bych si to měl ověřit u své banky (ujišťuji vás, že švýcarské banky jsou renomované ;-)). Dnes mi napsali, ať doložím výpis z účtu, že jsem dne 13. března 2023 v 11:56 neobdržel žádné peníze. To je velmi neseriózní, protože samotné kasino mi řeklo, že ačkoli bylo převedeno 13. března 2023 v 11:56, může klidně trvat 1–5 dní, než bude na mém účtu. Nyní po mě chtějí výpis prokazující, že jsem jej neobdržel 13. března 2023 (den údajného převodu). Jsem si jistý, že kasino používá tuto taktiku, aby nepřevádělo prostředky, dokud nebude dostatečný tlak. Výsledkem je, že hráči, kteří se nakonec vzdají, dávají kasinu finanční prostředky.


Doba odezvy na zodpovězení dotazů trvá přes týden. To je velmi špatné, protože blokování účtů, limity a časové limity můžete žádat pouze e-mailem prostřednictvím podpory. Kasino mi také ve zprávě sdělilo, že odpověď trvá velmi dlouho, protože můj chat na webu kasina byl mnou přerušen (Jen jsem nikdy nepsal přes chat. Uvádějí, že mají 24/7 live chat, ale neexistuje).

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

některé 20. února jiné 6. března, výběry:

137806403-03-2023 16:36přijatývýplatBankovní převod€ 1000137354603-01-2023 17:51přijatývýplatBankovní převod€ 200135534802-19-2023 00135502023 100shpřevod:Převod

3 z nich, žádný neobdržel.

nikdy zde neinkasoval, poprvé na tomto webu

zákaznický servis pomalý, včera mi někdo řekl, že jsem můj případ převedl někam jinam 🙂 takže můžu na nic čekat, až se to omrzí a zapomenout na ty peníze, předpokládám, že to je cíl. Zatím mi to připadá jako velký podvod. Pokud ano, omlouvám se špatně...

ale na žádost o zaslání dokladu o převodu, aby moje banka samozřejmě vůbec neodpověděla...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obávám se, že je čas podat stížnost zde na našem webu.

Tento odkaz vede přímo k tvůrci .

Trvá to příliš dlouho, zvláště když kasino tvrdí, že vše bylo odesláno dříve. Jen návrh, zkusil jste se na ty transakce zeptat své banky?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám stejný problém. Podle kasina byl můj zůstatek převeden 13. března 2023 a dosud jsem jej neobdržel. Z kasina jsem také obdržel snímek obrazovky, který údajně dokazuje, že můj zůstatek byl kasinem převeden dne 13. března 2023 v 11:56. Snímek obrazovky ukazuje, že podle kasina byly peníze údajně převedeny 13. března, ačkoli mě kasino dříve ujistilo, že peníze byly převedeny již 9. března.


Nyní, když jsem čtrnáct dní neobdržel žádné peníze, kontaktuji kasino. Kasino říká, že bych si to měl ověřit u své banky (ujišťuji vás, že švýcarské banky jsou renomované ;-)). Dnes mi napsali, ať doložím výpis z účtu, že jsem dne 13. března 2023 v 11:56 neobdržel žádné peníze. To je velmi neseriózní, protože samotné kasino mi řeklo, že ačkoli bylo převedeno 13. března 2023 v 11:56, může klidně trvat 1–5 dní, než bude na mém účtu. Nyní po mě chtějí výpis prokazující, že jsem jej neobdržel 13. března 2023 (den údajného převodu). Jsem si jistý, že kasino používá tuto taktiku, aby nepřevádělo prostředky, dokud nebude dostatečný tlak. Výsledkem je, že hráči, kteří se nakonec vzdají, dávají kasinu finanční prostředky.


Doba odezvy na zodpovězení dotazů trvá přes týden. To je velmi špatné, protože blokování účtů, limity a časové limity můžete žádat pouze e-mailem prostřednictvím podpory. Kasino mi také ve zprávě sdělilo, že odpověď trvá velmi dlouho, protože můj chat na webu kasina byl mnou přerušen (Jen jsem nikdy nepsal přes chat. Uvádějí, že mají 24/7 live chat, ale neexistuje).

Automaticky přeloženo:
před rokem

Slyšeli jste o nedávných problémech v Credit Suisse? Jen říkám.

Každopádně bych požádal banku o jakékoli čekací transakce, i když reklamace je taky dobrá výzva, řekl bych.

Počkejme si na pokrok. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

není co žádat od mé banky bez dokladu o převodu jakéhokoli druhu, jak víte..zřejmě mi nikdy neposkytli nic jiného než bla bla ...dnes ráno na mail, který vám sem pošle odkaz na kontrolu převodu tam...tento odkaz mi byl poslán několikrát se stejným důvodem, odkaz prostě otevře stránku..

Ahoj Sandore.

Doufám, že vás tento e-mail najde dobře

Děkujeme, že jste se na nás obrátili. Doufám, že se máš dobře.

Můžete prosím použít tento odkaz k zobrazení své transakční historie, protože vrhne více světla na to, že výběr byl úspěšný - https://www.casinorocket.com/en?cashier=history

Pro okamžitou pomoc nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím chatu. Náš tým podpory funguje 24/7. Vždy vám rádi pomůžeme.

Přejeme vám krásný den! 🌻️

S pozdravem,


každopádně jsem znovu laskavě požádal o zaslání dokladu o převodu alespoň po desáté, abych to zkontroloval u své banky, ale vím, že to nikdy nedostanu, tato stránka je podvod, nic jiného aparently.again všechny mé omluvy, pokud se mýlím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Haha. Hroutící se akcie společnosti a obvyklé bankovní (jako jsou) bankovní převody jsou dvě zcela odlišné věci. 😀


Nicméně je směšné, že kasina obviňují banky hráčů.

Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před rokem

Obávám se, že vám úplně unikla pointa! Neřekl jsem, že je to "jedna věc". Jste obeznámeni s platebními službami třetích stran a zprostředkujícími bankovními operátory? O tom jsem mluvil.

Mnoho velkých mezinárodních bank není příliš šťastných při převodu peněz z kasin, přičemž například zavádí omezení a šeky, aby zabránily pochybným nebo nesledovatelným transakcím.

Navzdory tomu souhlasím, že kasino si to příliš usnadnilo a nechalo veškerý povyk na hráče.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky