FórumKasinaCasino Rocket - všeobecná diskuze

Casino Rocket - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od Bibop
|
17384 zobrazení 85 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
tamasalex71
před rokem

Chcete podat stížnost na našem webu? Opravdu to chce pokročilý přístup, řekl bych. Vzhledem k tomu, že považujete peníze za ztracené, nechám to samozřejmě na vás.

Tento článek vysvětluje, co můžete očekávat – pokud vás to zajímá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ověřuji kasino guru na kasina s vyšším hodnocením ..toto raketové kasino bylo hodnoceno na 8,2 a zdá se mi, že je to čistá loupež za denního světla, čistý podvod. to jen na základě mé zkušenosti tak prd, vím, že nikdy neuvidí moje peníze, trochu frustrující, ale co dělat.

takže moje otázka by byla, jak jim kasino guru dal 8,2?


Automaticky přeloženo:
tamasalex71
před rokem

Základní vysvětlení si můžete prohlédnout zde: https://casino.guru/casino-rocket-review#tab=js-tab-reputation

Každopádně, jak vidíte, kasino nemá jedinou nevyřešenou stížnost. Nevyřešené stížnosti by samozřejmě negativně ovlivnily jejich hodnocení. Opravdu není nic, co bychom měli považovat za špatné a nespravedlivé.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidíte, že kasino nemá žádné nevyřešené stížnosti? dobře v uživatelských recenzích na vašem webu mohu číst pouze stížnosti a od té doby jsem měl to potěšení mít svých 1700 ukradených, protože nyní mohu k tomuto případu říci jediné..i pochopit každou stížnost napsanou hráči ..co nechápu je, jak kasino guru hodnotí na více než 8 takových podvodných stránkách??? jak jsem si jistý, všichni hráči, kteří zde upustili špatnou recenzi, zkontrolovali vaše stránky, než šli do tohoto raketového kasina.

žádná výplata, žádná komunikace a hodnocení 8.2 od kasinového guru..najděte prosím chybu v tomto.

Automaticky přeloženo:
tamasalex71
před rokem

Ahoj.

To je přesně ten smysl, protože mnoho hráčů sem přichází pouze proto, aby předložili uživatelskou recenzi, nikoli stížnost, s tím nemůžeme nic dělat.

Jsem rád, že jste pro změnu podal stížnost, i když bych rád upozornil, že hodnocení není pouze o stížnostech. Zkontrolovali jste kartu „ vysvětlení reputace "?

file

Připomíná mi to, že kasino zřejmě omezuje hráče z Maďarska, mohu tedy prosím vědět, ve které zemi jste se zaregistrovali?

Ocenili bychom také příslušnou komunikaci uvedenou v reklamaci .

Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zaregistroval jsem se z Maďarska, přijal své platby a lhal o výplatách hotovosti, nikdy se nezmínili, že mi nemohou vyplatit peníze, protože jsem se zaregistroval z Maďarska.

poprvé to vidím.

nicméně přijali mé peníze a po reklamaci mé výhry mi nikdy neřekli, že problém byl v tom, že jsem hrál s registrací z Maďarska,

řekli, že převod byl proveden a měl bych požádat svou banku, poté, co jsem požádal o doklad o převodu, abych ukázal své bance něco, na tuto žádost neodpovídají.

tak ve zkratce vezmi si moje peníze, hraju, vyhrávám, neplatí .jak tomu říkáš? krást jo?? takže web je podvod, souhlasíte?

Když se podíváte na recenze ostatních lidí a vidím to samé, zajímalo by mě na základě těchto informací, kde lovíte své informace, abyste dali těmto podvodníkům 8.2?

Automaticky přeloženo:
tamasalex71
před rokem

Chápu, že jsi kvůli tomu naštvaný. Pokud byla situace taková, jaká je popsána, kasino by s vámi mělo zacházet jako s jakýmkoli jiným povoleným hráčem.

Férový přístup je jednoduchý, jakmile se hráči budou moci zaregistrovat pomocí skutečných osobních údajů, vložit a hrát, pak by hráči měli získat také všechny získané výhry v souladu s pravidly.

Stačí říct, že stížnost je otevřená, neznáme celý příběh, takže není důvod snižovat hodnocení. Teprve když se kasino chová neférově a stížnost je uzavřena jako nevyřešená, pak dostává černé body.

Neváhejte a přečtěte si tuto příručku o stížnostech – vysvětlení je zde: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences


Přeji vám spravedlivé řešení! 🤞



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nevím, co na to odpovědět: takže není důvod snižovat hodnocení

litujte každého, kdo dává vašemu hodnocení věrohodnost.

znáte celý příběh, je to jednoduché: otevřel kasino guru, aby zkontroloval hodnocení tohoto kasina, které bylo inzerováno v Maďarsku. Hodnocení bylo dobré, tak pokračoval a registroval se, některé prohrál, pak vyhrál a vydělal nebo zkusil 3krát 1- 500 euro 2- 200 euro 3-1000 euro a na můj účet jsem nikdy neviděl ani cent.

poté, co se jich zeptali, řekli, že to bylo odesláno, a měli by se zeptat mé banky, bez jakéhokoli odkazu na převod.

poté, co je požádal o důkaz o převodu naprosté ticho.

Jak tomu tedy říkáte? Co potřebujete k hodnocení kasinových stránek?

každopádně přeji skvělý den, stejně ztrácím čas psaním sem.


Automaticky přeloženo:
tamasalex71
před rokem

Ahoj.

Omlouvám se, že to říkám, ale přehlédl jste hlavní část mého příspěvku a zachytil jste pouze jednu větu .

Byl byste tak laskav a přečetl si celý výklad + článek, který jsem Vám poslal - ještě jednou?

Mám pocit, že je zbytečné to psát znovu.

Pokud opravdu chcete vědět, jak hodnotíme kasina, je tu další článek – klikněte sem .



Automaticky přeloženo:
před rokem

Opravdu zbytečné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

9V pátek jsem provedl vklad u Mifinity. vyhrál jsem 2k. Možnost výběru na Mifinity není k dispozici. Chci se stáhnout do Jetonu. Poslal jsem všechny dokumenty. ale moje výplata je stále vybírána z lichých hovorů

Live chat to není chat, je to vemail s dlouhým čekáním na odpověď.

Velmi velmi špatná služba.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem měl v Rocket nejbláznivější hazardní zážitek svého života. Vyloučil jsem 50% přetížení 300/150. Šel jsem poslat 1000 $ BTC ze své peněženky pro hazardní hry na burzu, abych to prodal, ale copy paste nefungovalo, takže jsem nakonec znovu vložil adresu Rocket a poslal ji do rakety jako hotovostní vklad. Vzhledem k tomu, že pro výběr musíte vsadit 3x, rozhodl jsem se hrát nový Witchy POP od Avatar UX za 5 $ za zatočení.... 25 zatočení Vyhrávám 13 000, hraji trochu, pak vyplácím. Někdy se na vás bohové hazardu usmívají.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
scottM
před rokem

Oh, když jsem četl začátek vašeho příběhu, očekával jsem, že budou nějaké problémy s vkladem BTC a vy jste o něj přišli, protože jste udělali chybu, protože jste nemohli zkopírovat a vložit adresu.

Jsem ráda, že příběh má šťastný konec. Kupte si něco pěkného, nedávejte všechno zpátky do kasina 🙂

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Vložené peníze zde pomocí USDT nebyly…

Vložené peníze zde pomocí USDT nepřišly na můj účet.


Zákaznický servis mi řekl, že nevědí, kdy dorazí poté, co jsem poskytl doklad o vkladu.


Zákaznický servis velmi neužitečný.


Bůh ví, jestli můj vklad někdy objasní, jak těžké bude vybrat.


Stovky dalších kasin, ve kterých můžete hrát bez problémů, si udělejte laskavost a hrajte jinde. Nemá cenu si tady hrát.


Celkově velmi zklamaný.

Upravil Jaro před 12 měsíci
Důvod: Odkaz nefunguje
Automaticky přeloženo:
dannyking54
před 12 měsíci

Ahoj, zkoušel jsi poskytovatele plateb, jestli o tomto problému ví? Nemusí to být chyba kasina, pokud peníze nebyly připsány na váš účet a kasino může mít v tomto případě svázané ruce. Jak dlouho vaše situace trvá? Asi bude důležité být trpělivý a počkat nebo se informovat.

Pokud vám však peníze dorazí na účet nebo uslyšíte něco nového, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Už to trvá 3 týdny, stále jsem nedostal své peníze, nedostal jsem ani tolik e-mailů s aktualizací, i když mi neustále říkají, že mi pošlou e-mail s případnými aktualizacemi.


Dnes mi jeden z idiotů (je jich mnoho) z live chatu řekl, že to nikdy nedostali bez dalších informací.


Je to vážně neprofesionální kasino hraničící se zločinem.


Toto kasino zašlo tak daleko, že nahlásilo mou recenzi na Trust Pilot, aby bylo odstraněno. Představuji si, že hlásí podobné skutečné recenze, aby vypadali lépe.


Vážně nečestné a stinné kasino, jak získali tak dobrou recenzi z webu thios, je úplně mimo mě.



Automaticky přeloženo:
dannyking54
před 11 měsíci

Uvažovali jste třeba o podání bezplatné stížnosti prostřednictvím našeho centra řešení?

Pokud mohu říci, zástupce kasina s námi spolupracuje při podání stížnosti (podívejte se zde ). Zatím je vše vyřešeno. Tím pádem není co ztratit, řekl bych.

Udělejte to prosím nyní, pokud se vám nápad líbí: https://casino.guru/complaints/createaaa

Možná trochu pozornosti na začátek? Zde je návod popisující postup .

Dejte mi vědět, co si o tom myslíte.

Automaticky přeloženo:
dannyking54
před 11 měsíci

3 týdny je poměrně hodně, takže jste také kontaktovali poskytovatele plateb, abyste zjistili tyto informace, nebo jen kasino?

Stále vám však mohu doporučit, abystezde podali stížnost, pokud si myslíte, že problém je na straně kasina, ale z některých případů vím, že řešení tohoto druhu může trvat o něco déle a pokud to není chyba kasina, pak je to ještě složitější.

Každopádně co se týče komunikace, operátor říkal, že od tebe žádný email nedostal ?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Dobrý den, děkuji.


Stížnost podám buď později večer nebo zítra, děkuji.

Automaticky přeloženo:
dannyking54
před 11 měsíci

Myslím, že je to správné. Pokud je to možné, můžete nás informovat o jeho průběhu nebo pokud od kasina dostanete nějakou odpověď.

Opatruj se. ☘️

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky