DomůFórumKasinaCasino Rocket - všeobecná diskuze

Casino Rocket - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od Bibop
|
19 958 zobrazení 85 odpovědí |
|
1 2 3...5
CasinoDino
před 2 roky

Dobrý den, CasinoDino.

děkuji za příspěvek.

Je nějaká kryptopeněženka, kterou byste chtěli doporučit méně zkušeným hráčům, prosím? 🙂


Automaticky přeloženo:
Forbidden_zon
před 2 roky

Vyděláváte hraním online her opravdu hodně peněz?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, provedl jsem vklad v Rocket Casino a nezobrazuje se. Neodpovídej mi

nikdy nejsou online. Je toto kasino podvod?

Automaticky přeloženo:
Anonymized364
před rokem

Ahoj,

bohužel tyto problémy jsou obvykle otázkou alespoň několika dnů. Bylo by dobré zkontrolovat poskytovatele plateb, abyste se ujistili, že transakce byla provedena a příjemce (kasino) dostal peníze. Umím si představit, že to musí být velmi nepříjemné, že se nemůžete do kasina dostat, no, zkusil bych na stránce zkontrolovat e-mailové adresy nebo se možná zeptat přes její profily na sociálních sítích. 🤔

Dejte nám prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Odešlete transakci do kasina. Nikdy nereagovali a nyní je účet uzavřen

Automaticky přeloženo:
Anonymized364
před rokem

Ahoj,

Nyní mám pocit, že je dobře, že jste vytvořili stížnost .

Myslím, že nemáte ponětí, proč byl účet uzavřen, protože kasino vás stále ignoruje, že? Nebo jste obdrželi nějaký e-mail (možná je ve spamu, koši nebo na kartě propagace) týkající se uzavření účtu?

Opravdu mě to docela zlobí, jednoduchý e-mail by měl vysvětlit, co se děje, takže můžete být méně ve stresu.

No, počkejme si, jak se stížnost vyvine dál. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jdu se vyjádřit. Založil jsem si účet, protože casino rocket má od kasinového guru velmi dobré hodnocení

Každý vklad, který jste provedli, se rychle projevil na účtu

jako v každém kasinu vyhrajete a prohrajete. Jednoho dne jsem se rozhodl účet zavřít a napsal jsem jim

pak jsem dál hrál a vkládal

Vložil jsem 28 dolarů v BTC a nikdy mě to nezasáhlo, takže jsem provedl nároky a nikdy mi neodpověděli

pak uplynuly 2 týdny a poslali mi e-mail, že na mou žádost uzavřeli účet

Jsem velmi naštvaný, protože se mi nikdy nestalo, abych se cítil tak nechráněný, protože mi neodpovídají. Cítím, že jsem před počítačem a softwarem, který už zná můj výsledek a kdyby se mi něco stalo, nemám nikoho, kdo by tě na druhé straně podpořil

Těch 28 dolarů je pro mě změna. Problémem je nedostatek komunikace, kterou toto kasino má. Doufám, že se to vyřeší a objeví se nějaký zástupce kasina, který poskytne koherentní vysvětlení

Děkuju


Automaticky přeloženo:
Anonymized364
před rokem

No a dává nám to ještě lepší pohled na celou situaci. Řekl bych, že pro tuto chvíli bude klíčové naučit se úhel pohledu kasina, abychom mohli obě tvrzení konfrontovat a zvážit všechny detaily. 🤔

Za to laskavě aktualizujte i Kristinu. Vidím, že ve vlákně stížností chybí pár detailů ve srovnání s naším malým chatem, a jsem si jistý, že by nebylo na škodu, kdybyste svůj poslední příspěvek zkopírovali a vložili přímo tam – stačí kliknout/klepnout na tento odkaz, prosím .

Také ti děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Díky, že jsi mi odpověděl.

jedinou nevýhodou je, že se toto raketové kasino neobjevuje. Pokud máte pravdu, doufám, že změní hodnocení kasinového guru.

pozdravy

Automaticky přeloženo:
Anonymized364
před rokem

Jo, je to vždycky velmi nepříjemné, ale stížnost běží, tak se můžeme alespoň pokusit zakročit.

Nebojte se, pokud bude stížnost uzavřena jako nevyřešená nebo proti hazardu na dálku nebo jiným způsobem, který znamená, že nepodpoříme rozhodnutí kasina, z toho plynou důsledky. Neváhejte a podívejte se na tento článek .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Před chvílí jsem dnes, 26. ledna 2023 v 18:00 v Argentině, obdržel e-mail od kasinové rakety Kira Support (Rocket)

21. ledna 2023, 23:22 GMT+2

Ahoj Lucasi!


Doufám, že se vám daří skvěle!

Nedávno jste nás kontaktovali ohledně své ochoty uzavřít účet.

Je něco, co bych mohl udělat pro to, aby byl váš zážitek s námi lepší? Budeme velmi rádi za zpětnou vazbu!

Dejte nám laskavě vědět, že si vašeho rozhodnutí velmi vážíme a váš účet je nyní uzavřen!

Těšíme se na Vaši odpověď!

je lež. Nikdy jsem nedostal poslední refundaci a poté můj účet uzavřeli. Ptám se. Jak zjistím, zda mám peníze od uzavření účtu. Jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
Anonymized364
před rokem

Nedokážu to vysvětlit.

Odpověděli jste kasinu ohledně vrácení peněz? Každopádně prosím počkejte, až bude stížnost dále pokračovat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chci vám ukázat, že Rocket Casino ignoruje můj vklad, i když jsem odeslal účtenku.

jsou to podvodníci. Dík.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Řešíme případ už dlouho a nevidím žádný pokrok. Dá se něco dělat???

Automaticky přeloženo:
Anonymized364
před rokem

Stížnost ve skutečnosti čeká na vaši aktualizaci.

Zkontrolujte a odpovězte přímo zde , děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Trvalo to tak dlouho, že převod nemohu najít, musel bych ho hledat. Udělal jsem to z Binance

Poslal jsem jim je, ale nepamatuji si, který den jsem to udělal. Ale jsem si jistý, že to není připsáno


Automaticky přeloženo:
Anonymized364
před rokem

Mám pocit, že byste to měli najít:

"Mohl byste sem prosím poslat (nebo mi přeposlat) potvrzení o vkladu? Provedli jste již nějaké úspěšné vklady? Jste si jisti, že jste jej poslali na správnou bitcoinovou adresu?"

Kristina to bude potřebovat.

Děkuji předem.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Jsem si jistý, že jsem to poslal. Musel bych se na to podívat. A udělejte několik předtím. Je mi skoro 40 let. Nejsem kluk. Vím, co dělám

Automaticky přeloženo:
Anonymized364
před rokem

No důležité je, že stížnost by měla obsahovat všechny potřebné údaje, osobně nepotřebuji vědět, kolik je vám let. 🙂

Ale napsal jsi, že "Trvalo to tak dlouho, že ten převod nemůžu najít, musel bych ho hledat. Udělal jsem to z Binance

Poslal jsem jim je, ale nepamatuji si, který den jsem to udělal."

To se mi nezdá jako jistá odpověď, tak jsem se pokusil vás aktualizovat a pomoci. No, na mé straně žádný problém.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pravdou je, že je to tak málo Silver, že už mě to nezajímá. Pro mě uzavřít případ. Už mě to nezajímá. nudili mě

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky