Řekl bych, že nebudou, jsem si na 99,9% jistý.
I would say that they won't, I'm 99,9% sure.
Ostatní dostali své peníze.
máte problémy s vkladem a předchozí stížnost byla také přijata z kasina, ale ještě nedorazila.
Boyke byl také kontaktován kasinem s tím, že mu chtějí zaplatit.
Myslím, že v 90 % případů dostanu své peníze.
Others have received their money.
you are having problems with a deposit and the previous complaint was also received from the casino, but it has not arrived yet.
Boyke has also been contacted by Casino saying they want to pay him.
I think I get my money 90% of the time.
Andere haben ihr Geld erhalten.
du hast Probleme mit einer Einzahlung und die bisherige Beschwerde wurde auch vom Casino, ist nur noch nicht angekommen.
Boyke wurde auch schon von Casino kontaktiert, dass sie ihn bezahlen wollen.
ich denke zu 90% bekomme ich mein Geld.
Dobře, takže pokud kasino chce výběr zaplatit, proč to prostě neudělají? Proč pořád slibovat odstoupení od smlouvy a nikdy to neudělat?
Okay, so if casino wants to pay the withdrawal, why don't they just do it? Why keep promising the withdrawal and never actually making it?
To ti nemůžu říct. Ale aspoň odpovídá a reaguje...
I can't tell you that. But at least it answers and reacts...
Das kann ich dir nicht sagen. Aber immerhin antwortet und reagiert es..
Stále doufám, že mi zaplatí... V opačném případě mi vrátí vklady... To je přibližně stejná částka, jakou jsem požadoval za výběr.
Hrál jsem ve více než 200 online kasinech po celém světě a měl jsem spoustu problémů a problémů s ověřováním a výběry. Vklad byl snadný a velmi rychlý ve všech kasinech, ve kterých jsem hrál. Nebylo žádné kasino, které jsem kdy hrál, a které by se nakonec opravdu nevyplatilo. Také kasina bez licence nebo licence A Costa Rica mi platila v posledních týdnech diskuzí a někdy s pomocí kasinového guru.
I still hope they’ll pay me… Otherwise to refund my deposits… That about equal as the amount I requested for withdrawal.
I played in more than 200 online casinos worldwide, en had a lot of struggles and problems with verification and withdrawals. Depositing was easy and very very fast at all casinos I played in. There was no casino I ever had played, that finally really didn’t pay out. Also casinos with no license or A Costa Rica license payed me in the last, after weeks of discussion, and with the help of casino guru sometimes.
Pravděpodobně Kostarika.
Ale společnost AskGamblers již ukončila partnerství kvůli špatné licenci.
Může nám CasinoGuru pomoci získat naše peníze?
Probably Costa Rica.
But AskGamblers has already terminated the partnership because of the bad license.
Can CasinoGuru help us get our money?
Wohl Costa Rica.
Aber AskGamblers hat schon die Partnerschaft wegen der schlechten Lizenz gekündigt.
Kann CasinoGuru uns helfen, unser Geld zu bekommen?
Můžeme to alespoň zkusit, ale samozřejmě nic neslibuji, protože kasino je čerstvé a nemáme moc zkušeností. Zatím je podána jedna stížnost a nevím, jak budou komunikovat a jestli se budou snažit věci řešit, ale pevně věřím, že ano.
Takže pokud si nebudete vědět rady, jak dál, neváhejte kontaktovat náš tým.
We can at least try, but of course I make no promises, because the casino is fresh and we don't have much experience. There is one complaint filed so far and I don't know how they will communicate and if they will try to resolve things but I firmly believe that they will.
So if you don't know what to do next feel free to contact our team.
Pravděpodobně nebudou. Dokonce odmítli moji recenzi na kasino, protože jsem chtěl varovat lidi, aby zde nehráli. V poslední době se zdá, že kasino guru má všechny podvodníky zpět. V minulosti jsem tomuto webu důvěřoval.
They probably won't. They even rejected my review for the casino, as I wanted to warn people not to play here. Lately it feels that Casino guru has all the scammers back. I used to trust this website in the past.
Dobrý den, prohlédl jsem si vaši recenzi a byla oprávněně zamítnuta. Byl vám také uveden důvod a to byly další podrobnosti. Když se na to hráči podívají, mělo by to mít relevantní informace a pokud napíšete pouze to, že jde o podvodné kasino a že vlastně celá skupina Betsolino je podvodná, také to není příliš informativní. Pokud můžete popsat více věcí, když jste tam hráli, a napsat něco konkrétnějšího, nemám problém schválit vaši uživatelskou recenzi.
Hi, I checked out your review and it was rejected justifiably. You were also given a reason and that was more details. When players look at it, it should have relevant information and if you write only that it is a fraudulent casino and that actually the Betsolino group is all fraudulent, it is also not very informative. If you can describe more things when you played there and write something more specific I have no problem to approve your user review.
Ne, není to problém mé banky. Je to problém kasina
No, it is not my bank issue. It's casino issue
Dobře, možná budou pracovat proti vám kvůli nelegálním aktivitám? Nizozemská vláda neustále sleduje své občany, a to je hrozné. Vybral jsem do Revolutu, ale ještě jsem neobdržel částku
Okay, maybe they’ll working against you because of illegal activities? The Dutch government is constantly tracking their citizens, and that awful. I withdrawed to Revolut but didn’t receive the amount yet
Mluvil jsem s agentkou podpory živého chatu a ta mi nemůže pomoci s problémy s výběrem v živém chatu. Dala mi e-mailovou adresu zákaznické podpory, abych mohl položit otázky týkající se výběru. Když jsem se jí zeptal, jestli někdy uvidím své peníze, řekla: Ano, samozřejmě, nebojte se
I’ve spoken to a live chat support agent and she can’t help me with withdrawal issues in live chat. She gave me an e-mailadres of costumer support to ask my withdrawal related questions. When I asked her if I would ever see my money, she said: Yes ofcourse, don’t worry
Výběr byl zpracován pomocí „Noda", což je to, co vidím v historii transakcí. Nikdy jsem o Nodě neslyšel, ale možná ostatní členové vědí, co to znamená?
The withdrawal was processed with ‘Noda’ that’s what I can see in my transaction history. I never heard of Noda, but maybe other members know what that means?
Jo, tady to samé. Požádal jsem o referenční ID převodu a nemohli mi ho poskytnout. Není divu, jak mi to mohli dát, když k převodu nikdy nedošlo.
Yeah, same here. I asked for transfer reference ID and they could not give it to me. Not surprising, how could they give it to me if the transfer was never even made.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.