FórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 3 měsíci od davex3
|
28612 zobrazení 560 odpovědí |
|
1...5 6 7...29
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Možná ještě zaplatí. Stále mám naději.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Řekl bych, že nebudou, jsem si na 99,9% jistý.

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před 2 měsíci

Ostatní dostali své peníze.

máte problémy s vkladem a předchozí stížnost byla také přijata z kasina, ale ještě nedorazila.


Boyke byl také kontaktován kasinem s tím, že mu chtějí zaplatit.

Myslím, že v 90 % případů dostanu své peníze.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Dobře, takže pokud kasino chce výběr zaplatit, proč to prostě neudělají? Proč pořád slibovat odstoupení od smlouvy a nikdy to neudělat?

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před 2 měsíci

To ti nemůžu říct. Ale aspoň odpovídá a reaguje...

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stále doufám, že mi zaplatí... V opačném případě mi vrátí vklady... To je přibližně stejná částka, jakou jsem požadoval za výběr.


Hrál jsem ve více než 200 online kasinech po celém světě a měl jsem spoustu problémů a problémů s ověřováním a výběry. Vklad byl snadný a velmi rychlý ve všech kasinech, ve kterých jsem hrál. Nebylo žádné kasino, které jsem kdy hrál, a které by se nakonec opravdu nevyplatilo. Také kasina bez licence nebo licence A Costa Rica mi platila v posledních týdnech diskuzí a někdy s pomocí kasinového guru.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pravděpodobně Kostarika.

Ale společnost AskGamblers již ukončila partnerství kvůli špatné licenci.

Může nám CasinoGuru pomoci získat naše peníze?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Můžeme to alespoň zkusit, ale samozřejmě nic neslibuji, protože kasino je čerstvé a nemáme moc zkušeností. Zatím je podána jedna stížnost a nevím, jak budou komunikovat a jestli se budou snažit věci řešit, ale pevně věřím, že ano.

Takže pokud si nebudete vědět rady, jak dál, neváhejte kontaktovat náš tým.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pravděpodobně nebudou. Dokonce odmítli moji recenzi na kasino, protože jsem chtěl varovat lidi, aby zde nehráli. V poslední době se zdá, že kasino guru má všechny podvodníky zpět. V minulosti jsem tomuto webu důvěřoval.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, prohlédl jsem si vaši recenzi a byla oprávněně zamítnuta. Byl vám také uveden důvod a to byly další podrobnosti. Když se na to hráči podívají, mělo by to mít relevantní informace a pokud napíšete pouze to, že jde o podvodné kasino a že vlastně celá skupina Betsolino je podvodná, také to není příliš informativní. Pokud můžete popsat více věcí, když jste tam hráli, a napsat něco konkrétnějšího, nemám problém schválit vaši uživatelskou recenzi.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

stav mých nevyřízených výběrů se změní na 'OK'... Nyní počkáme, až peníze dorazí na můj bankovní účet, ještě tam nejsou.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

kasino mi odpovědělo, že mají nevyřízené zpracování výběrů a vše zpracovávají co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Ne, není to problém mé banky. Je to problém kasina

Automaticky přeloženo:
davex3
před 2 měsíci

jakou banku používáš?

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 2 měsíci

Předsedou se stal Ing

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Předsedou se stal Ing

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobře, možná budou pracovat proti vám kvůli nelegálním aktivitám? Nizozemská vláda neustále sleduje své občany, a to je hrozné. Vybral jsem do Revolutu, ale ještě jsem neobdržel částku

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Obdržel někdo jejich stažení?

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před 2 měsíci

Ne, ne!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mluvil jsem s agentkou podpory živého chatu a ta mi nemůže pomoci s problémy s výběrem v živém chatu. Dala mi e-mailovou adresu zákaznické podpory, abych mohl položit otázky týkající se výběru. Když jsem se jí zeptal, jestli někdy uvidím své peníze, řekla: Ano, samozřejmě, nebojte se

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Výběr byl zpracován pomocí „Noda", což je to, co vidím v historii transakcí. Nikdy jsem o Nodě neslyšel, ale možná ostatní členové vědí, co to znamená?

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 2 měsíci

Jo, tady to samé. Požádal jsem o referenční ID převodu a nemohli mi ho poskytnout. Není divu, jak mi to mohli dát, když k převodu nikdy nedošlo.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 2 měsíci

Je to poskytovatel přenosu a převody tam jsou okamžité. Všichni jsme tedy měli obdržet své prostředky okamžitě po potvrzení výběru.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...29
Jít na stránkuz 29 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky