před 4 měsíci
0
Pokud kasino povolilo výběr jinou metodou, pak by mělo být vše v pořádku, měli byste své peníze nakonec dostat
If the casino gave permission to withdraw with a different method then everything should be okay, you should get your money eventually
Co vám podpora říká o tom, jak bude losování probíhat?
Pokud vím, bylo to převedeno kasinem, takže stav byl nastaven na „ok"?
What does support tell you about how the draw will be done?
As far as I know it was transferred by the casino so the status was set to 'ok'?
Was sagt dir der Support, wie es gelost wird?
soweit ich weiß wurde es ja vom Casino überwiesen also Status auf ‚ok‘ gesetzt ?
Otevřel bych si peněženku na Binance nebo Kucoinu (je to rychlé a bezpečné) a pak vybral přes USDT TRC20.
I would open a wallet at Binance or Kucoin (it's quick and secure) and then withdraw via USDT TRC20.
Ich würde bei Binance oder Kucoin ein wallet eröffnen (geht schnell und ist sicher) und dann über USDT TRC20 auszahlen lassen.
Díky moc za tento tip; Nechám si to na později.
Rád bych vám také poděkoval za podporu ostatních, zejména těch, kteří nejsou tak zruční v používání kryptoměn. Vysoce ceněné!
Thanks a lot for this tip; I'll save it for later.
I'd also like to thank you for supporting others, especially those who are not so skilled in using crypto. Much appreciated!
Kontaktovali jste v této věci svou banku?
Do you contacted your bank regarding this?
Ne
Kasino mi řeklo: S politováním vám musíme oznámit, že došlo ke zpoždění ve zpracování vaší platby, a omlouváme se za všechny nepříjemnosti, které to mohlo způsobit. Chceme vás ujistit, že na nápravě situace usilovně pracujeme a děkujeme za pochopení. Vaše stížnost bude okamžitě předána finančnímu oddělení k naléhavému řešení.
No
Casino told me: We regret to inform you that there is a delay in processing your payment, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We want to assure you that we are working diligently to rectify the situation and thank you for your understanding. Your complaint will be immediately forwarded to the finance department for urgent attention.
Ahoj, kasino má bohužel licenci v Kostarice, takže to v podstatě znamená, že žádnou licenci nemají.
Mám stejný problém s kasinem 5bonuses, které také provozuje Betsolino Limited. Už skoro 2 týdny mi nevrátili zálohu, chat je zbytečný a email ani neodpovídá.
Betsolino Limited se nachází ve Spojeném království, takže si myslím, že by mohlo být moudré kontaktovat tamní místní úřady, protože podle toho, co jsem shromáždil, tato společnost v posledních několika týdnech podvedla mnoho lidí.
Hi, unfortunately casino has it's licence in Costa Rica, so it basically means that they have no licence.
I have the same issue with 5bonuses casino that is also operated by Betsolino Limited. They have not refunded my deposit for almost 2 weeks now, chat is useless and email does not even reply.
Betsolino Limited is located in the UK, so I think it might be wise to contact local authorities there, because from what I have gathered, this company has frauded a lot of people within the past few weeks.
Pravděpodobně Kostarika.
Ale společnost AskGamblers již ukončila partnerství kvůli špatné licenci.
Může nám CasinoGuru pomoci získat naše peníze?
Probably Costa Rica.
But AskGamblers has already terminated the partnership because of the bad license.
Can CasinoGuru help us get our money?
Wohl Costa Rica.
Aber AskGamblers hat schon die Partnerschaft wegen der schlechten Lizenz gekündigt.
Kann CasinoGuru uns helfen, unser Geld zu bekommen?
Pravděpodobně nebudou. Dokonce odmítli moji recenzi na kasino, protože jsem chtěl varovat lidi, aby zde nehráli. V poslední době se zdá, že kasino guru má všechny podvodníky zpět. V minulosti jsem tomuto webu důvěřoval.
They probably won't. They even rejected my review for the casino, as I wanted to warn people not to play here. Lately it feels that Casino guru has all the scammers back. I used to trust this website in the past.
Také může být dobrý nápad kontaktovat svou banku a zjistit, zda je u vkladů možné zpětné zúčtování. Mohli by vám pomoci, pokud byste platili kartou. Převody lze v některých případech také obrátit, ale to je složitější.
Also, it might be a good idea to contact your bank and see if chargeback is possible for the deposits. They might be able to help you if you paid by card. Transfers can also be reversed in some cases, but that is more tricky.
Děkuji za vaše odpovědi... Čekáte na vrácení vkladů Četl jsem. Proč se ti to vrací? Je možné získat vklady zpět? V mém případě se částka vkladů rovná požadované částce výběru. Takže v mém případě je jedno, který mi přijde na bankovní účet hehe
Thanks for your answers… You are waiting for your deposits to be refunded I read. Why does the come back to you? Is it possible to get deposits back? In my case the deposits amount are equal to the requested withdrawal amount. So in my case it doesn’t matter which one comes to my bank account hehe
Bohužel jsem platil kryptoměnami..
Unfortunately I paid with crypto..
Ich habe leider mit crypto gezahlt..
Požádal jsem o vrácení peněz, protože jsem nemohl hrát v kasinu. Protože jsem vůbec nevsadil, požádal jsem o vrácení peněz. Poté, co jsem od nich úplně neslyšel, požádal jsem o stažení. Žádný mi nepřišel.
I requested a refund, because I could not play in the casino. As I did not bet at all, I requested a refund. After I did not hear from them completely, I have requested a withdrawal. None came to me.
Dobře, myslím, že v tomto případě transakci nelze vrátit.
Okay, I think in this case the transaction cannot be reverted.
Řekl bych, že nebudou, jsem si na 99,9% jistý.
I would say that they won't, I'm 99,9% sure.
Ostatní dostali své peníze.
máte problémy s vkladem a předchozí stížnost byla také přijata z kasina, ale ještě nedorazila.
Boyke byl také kontaktován kasinem s tím, že mu chtějí zaplatit.
Myslím, že v 90 % případů dostanu své peníze.
Others have received their money.
you are having problems with a deposit and the previous complaint was also received from the casino, but it has not arrived yet.
Boyke has also been contacted by Casino saying they want to pay him.
I think I get my money 90% of the time.
Andere haben ihr Geld erhalten.
du hast Probleme mit einer Einzahlung und die bisherige Beschwerde wurde auch vom Casino, ist nur noch nicht angekommen.
Boyke wurde auch schon von Casino kontaktiert, dass sie ihn bezahlen wollen.
ich denke zu 90% bekomme ich mein Geld.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.