Týden čekám, až to udělají, poslal jsem všechny dokumenty, nic neodpovídají, na chatu jen počkej, dostanu někdy peníze zpět
I've been waiting a week for them to do it, I've sent all the documents, they don't answer anything, the chat just says wait, will I ever get my money back
Olen odottanut viikon että tekisivät kyc olen lähettänyt kaikki dokumentit eivät vastaa mitään chat sanoo vaan että odota saankohan koskaan rahojani takaisin
Týden čekám, až to udělají, poslal jsem všechny dokumenty, nic neodpovídají, na chatu jen počkej, dostanu někdy peníze zpět
I've been waiting a week for them to do it, I've sent all the documents, they don't answer anything, the chat just says wait, will I ever get my money back
Olen odottanut viikon että tekisivät kyc olen lähettänyt kaikki dokumentit eivät vastaa mitään chat sanoo vaan että odota saankohan koskaan rahojani takaisin
Všiml jsem si, že jste úspěšně odeslali stížnost zde, kde náš tým musí ještě několik dní počkat, než bude moci zasáhnout, takže doufejme, že se vám podaří ověřit, než uplyne 14denní lhůta.
Je snad už nějaká aktualizace?
I saw that you have successfully submitted the complaint here, where our team needs to wait a few more days before they can intervene, so hopefully you will be able to get verified before the 14-day time period passes.
Is there any update by now, perhaps?
Na mé situaci se nic nezměnilo. Stav výběru na webu kasina je „ok". Ale stále žádné peníze na mém bankovním účtu nebo účtu Skrill. Výběr by měl být převeden pomocí 'noda' Nevím, co to je. Také nemám žádné identifikační číslo transakce ani referenci. Kasino už na mé e-maily nereaguje.
There’s nothing changed in my situation. Withdrawal status in the casino website is ‘ok’. But still no money on my bankaccount or Skrill account. The withdrawal should be transferred with ‘noda’ I don’t know what that is. I also don’t have any transaction ID number or reference. The casino doesn’t react on my emails anymore.
Jo, bohužel jsme byli všichni podvedeni tímto kasinem. Zdá se, že výběry jsou hotové, ale ve skutečnosti je nikdy nedělají.
Yeah, unfortunately we were all just scammed by this casino. They make it seem like withdrawals are done, but they actually never make them.
Někteří už své peníze dostali.
Nemyslete vždy tak negativně, jen buďte trpěliví. Taky čekám 12 dní, ale peníze určitě dostanu.
There have already been some who have received their money.
Don't always think so negatively, just be patient. I've also been waiting for 12 days, but I'm sure I'll get my money.
Es gab schon einige, die ihr Geld erhalten haben.
Nicht immer so negativ denken, einfach Geduld haben. Ich warte auch seit 12 Tagen, bin mir aber sicher, mein Geld zu bekommen.
Jen se snažím pochopit, jak mohu v této situaci myslet pozitivně. Moje peníze jsou v kasinu zadržovány již téměř 3 týdny. Podle jejich webových stránek byl výběr proveden ve čtvrtek minulý týden, takže už měl být na mém účtu.
Live chat nemůže nic poskytnout, e-mail také neodpovídá. Je na této situaci něco pozitivního? Uniká mi něco?
I’m just trying to understand how can I think positively in this situation. My money has been withheld by the casino for almost 3 weeks now. According to their website withdrawal has been made on Thursday last week, so it should have been in my account already.
Live chat cannot provide anything, email does not respond also. Is there anything positive in this situation? Am I missing something?
Na mé situaci se nic nezměnilo. Stav výběru na webu kasina je „ok". Ale stále žádné peníze na mém bankovním účtu nebo účtu Skrill. Výběr by měl být převeden pomocí 'noda' Nevím, co to je. Také nemám žádné identifikační číslo transakce ani referenci. Kasino už na mé e-maily nereaguje.
There’s nothing changed in my situation. Withdrawal status in the casino website is ‘ok’. But still no money on my bankaccount or Skrill account. The withdrawal should be transferred with ‘noda’ I don’t know what that is. I also don’t have any transaction ID number or reference. The casino doesn’t react on my emails anymore.
Informujte nás prosím o všech aktualizacích.
Řekl bych, že "Noda" by mohl být poskytovatel plateb třetí strany.
Snad peníze brzy dostanete.🤞
Please keep us informed about any updates.
"Noda" could be a third-party payment provider, I would say.
Hopefully, you will receive the money soon.🤞
Jen se snažím pochopit, jak mohu v této situaci myslet pozitivně. Moje peníze jsou v kasinu zadržovány již téměř 3 týdny. Podle jejich webových stránek byl výběr proveden ve čtvrtek minulý týden, takže už měl být na mém účtu.
Live chat nemůže nic poskytnout, e-mail také neodpovídá. Je na této situaci něco pozitivního? Uniká mi něco?
I’m just trying to understand how can I think positively in this situation. My money has been withheld by the casino for almost 3 weeks now. According to their website withdrawal has been made on Thursday last week, so it should have been in my account already.
Live chat cannot provide anything, email does not respond also. Is there anything positive in this situation? Am I missing something?
Ahoj, nic se mi nestalo, když jsem se dnes desetkrát zeptal na chatu, řekl, že se nudím a zablokoval mě, teď nemůžu ani chatovat 😥
Hi, nothing has happened to me when I asked ten times today in the chat he said am I bored and blocked me now I can't even chat 😥
Hei ei ole tapahtunut mitään minulla kun kysyin tänään chatissa kymmenen kerran hän sanoi onko minulla tylsää ja esti minut nyt en pääse edes chattiin😥
Myslím, že své peníze nikdy nedostanu, neposlali mi ani kyc i když jsem týden čekal, třikrát vložil doklady a teď mě zablokovali na chatu😢
I don't think I'll ever get my money, they haven't even sent me a kyc even though I've waited a week, put in the documents three times and now they blocked me in the chat😢
En usko että saan koskaan rahojani he eivät ole edes tehneet minulle kyc vaikka olen viikon odottanut kolmesti laittanut dokumentit ja nyt estivät minut chatissa😢
Věděli jste, že ne, že Betsolino má vaše logo na svých webových stránkách s odkazem? Představují vás jako partnerství. Ale nemyslím si, že budete rádi, když vás spojí v kasinu, které je velkým podvodem!
Did you guru guys no that Betsolino has your logo on their website with link? They present you as an partnership. But I don’t think you’ll be happy to be linked at a casino that is a big scam!
?teď jsem nepochopil jak jsi to myslel??
?now I didn't understand what you meant??
?nyt en ymmärtänyt mitä tarkoitit??
Myslím, že své peníze nikdy nedostanu, neposlali mi ani kyc i když jsem týden čekal, třikrát vložil doklady a teď mě zablokovali na chatu😢
I don't think I'll ever get my money, they haven't even sent me a kyc even though I've waited a week, put in the documents three times and now they blocked me in the chat😢
En usko että saan koskaan rahojani he eivät ole edes tehneet minulle kyc vaikka olen viikon odottanut kolmesti laittanut dokumentit ja nyt estivät minut chatissa😢
Takže váš účet ještě není v tomto kasinu ověřen, že? Poslali jste všechny potřebné dokumenty? Někdy to může trvat trochu déle, zvláště pokud jde o první stažení. Proto dáváme kasinům 14 celých dní, jak vám již bylo vysvětleno.
Zkuste být trpěliví a informujte nás o všech aktualizacích, prosím.
So your account is not verified at this casino yet, right? Did you send all the documents needed? Sometimes it may take a bit longer, especially if it comes to the first withdrawal. That is why we give casinos 14 full days, as it was already explained to you.
Just try to be patient and keep us informed about any updates, please.
Věděli jste, že ne, že Betsolino má vaše logo na svých webových stránkách s odkazem? Představují vás jako partnerství. Ale nemyslím si, že budete rádi, když vás spojí v kasinu, které je velkým podvodem!
Did you guru guys no that Betsolino has your logo on their website with link? They present you as an partnership. But I don’t think you’ll be happy to be linked at a casino that is a big scam!
Děkuji za informace. Doufám, že vaše stížnost bude brzy vyřešena a vše bude v pořádku, takže kasino dostane šanci dokázat, že je schopné platit. Držíme palce.🤞
Thank you for the information. I hope that your complaint will be resolved soon and that everything will be fine, so the casino will get a chance to prove that they are able to pay. Fingers crossed.🤞
Třikrát jsem předložil všechny potřebné dokumenty, nedostal jsem žádnou odpověď, musím jen počkat, ozvu se vám
I have submitted all the necessary documents three times, I have not received any answer, I just have to wait, I will be in touch with you
Kaikki tarvittavat asiakirjat olen laittanut kolmekertaa mitään vastausta en ole saanut täytyy vaan odottaa olen yhteydessä teihin
Musíte se zeptat v živém chatu, zda je vaše ověření dokončeno
You must ask in the live chat whether your verification is complete
Du musst im Live Chat nachfragen, ob deine Verifizierung abgeschlossen ist
Zablokovali mě v živém chatu, když jsem se několikrát zeptal, kde je můj výběr, zeptal se, jestli se nudím a zablokoval mě, nemůžu se zeptat odtud😥
They blocked me in live chat when I asked several times where my withdrawal is, he asked if I'm bored and blocked me, I can't ask from there😥
He estivät minut live chatissa kun kysyin useasti että missä nostoni viipyy hän kysyi että olenko tylsistynyt ja esti minut en voi kysellä sieltä😥
Třikrát jsem předložil všechny potřebné dokumenty, nedostal jsem žádnou odpověď, musím jen počkat, ozvu se vám
I have submitted all the necessary documents three times, I have not received any answer, I just have to wait, I will be in touch with you
Kaikki tarvittavat asiakirjat olen laittanut kolmekertaa mitään vastausta en ole saanut täytyy vaan odottaa olen yhteydessä teihin
Jen by mě zajímalo, jestli byly dokumenty ve správném formátu a v dobré kvalitě. Je velmi důležité, pokud jde o schvalování dokumentů, aby prošly ověřením. Jste si toho vědom, možná?
Budeme čekat na aktualizace zde.
I am just wondering if the documents were in the right format and of good quality. It is very important when it comes to approving documents in order to pass the verification. Are you aware of this, perhaps?
We will wait for the updates here.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.