DomůFórumKasinaBankonbet Casino - všeobecná diskuze

Bankonbet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

 od gamblenugget
|
10 559 zobrazení 77 odpovědí |
|
1...3 4
YOyoyoLAN

Ano, proto jsem se zeptal, jestli by to pro vás bylo ještě přínosné, když už tady máte nějaké zkušenosti. Docela mě jejich doporučení překvapilo a možná až tam vložíte malou částku, můžete zkusit jinou metodu, zda to půjde rychleji. Tím ale nechci říct, že tam musíte hrát a že to musíte zkoušet, pouze pokud to budete zkoušet v budoucnu. 🙂

Automaticky přeloženo:

Na stažení jsem čekal měsíc a půl. Je škoda, že toto kasino má tak vysoké hodnocení; nedává to smysl. A jako já bezpočet případů bez řešení. Hrál jsem v desítkách kasin a nikdy to netrvalo déle než měsíc.

Automaticky přeloženo:
caniche7

Je to opravdu dlouhodobá záležitost, jistě, ale mohl byste nám říci, o co přesně jde?

Vidím, že byl problém s ověřením. Právo?

Automaticky přeloženo:

Bankonbet zablokoval na mém účtu více než 2 000 EUR. Nenechají mě stáhnout a neposkytnou mi žádné vysvětlení. Dva výběry mi zrušili, i když je můj účet ověřený, a v minulosti jsem výběry provedl bez problémů.



Dostal jsem zpět pouze e-mail, že můj poskytovatel výběru odmítl výběr, což je lež, protože jsem provedl výběr kryptoměn a je nemožné, aby byl odmítnut druhou stranou.


Také, když se teď pokouším vybrat, přímo mi to říká, že výběry jsou blokovány.


V chatu nejsou vůbec nápomocní a jen mluví nesmysly o mazání cookies a cache a podobně.

Okrádají mě


Najednou mi řekli, že to musím znovu ověřit. Požadují extrémně soukromé dokumenty, jako jsou všechny moje bankovní transakce (ať už související s jejich sázkovou kanceláří nebo ne) po celé měsíce – něco zcela nezákonného. Pošlu je a oni je odmítnou.


Poté, co mě znovu kontaktovali prostřednictvím chatu, mi doslova řekli toto:


"Moc vám děkujeme, že jste čekali online. Ověřil jsem dokumentaci, kterou jste odeslali, a skutečně není v platném formátu. V současné době banky zahrnují do svých dokumentů ověřovací nástroje, jako jsou QR kódy nebo podobné. Z tohoto důvodu jsme nemohli schválit vaše ověření. Žádáme vás, abyste si od své banky vyžádali výpisy z účtu v ověřitelném formátu."


I tak jsem jim poslal naprosto vše, oč žádali, a bojoval jsem s bankou, aby dostali to, o co žádali. Odeslal jsem to znovu a vše zůstává stejné. Nic mi neříkají a výběry jsou stále zakázány. Na emaily neodpovídají. Když je kontaktuji přes chat, musím znovu a znovu vysvětlovat, co se stalo, a oni nedělají absolutně nic.


Poté, co jsem je znovu kontaktoval přes chat, poslal jsem znovu stejné bankovní dokumenty a teď mi po pár dnech řekli, že musím poslat doklad o majetku/fondech, jako je výplatní páska, výpisy z bankovního účtu, dědictví atd. Jsou to blázni.


Vložil jsem jen asi 500 €, žádná super vysoká částka, je to neuvěřitelné do té míry, že jdou klienty krást.


Neuvěřitelným způsobem mě okrádají.


Nikdy nikdy...

Automaticky přeloženo:
marcoslopez86

Není nic neobvyklého, že kasina provedou dodatečné ověření, víte.

Musí se ujistit, že je vše v pořádku a dělat KYC dobře.

Mohu se však zeptat, jaký formát požadují? Je to náhodou PDF?

Věřím, že vaše banka by jej měla v tomto formátu bez problémů poskytnout, takže doufejme, že brzy budete moci projít ověřením a získat své výhry.


Automaticky přeloženo:

Je to podvod. Žádají mě o bláznivé věci.

Již jsem jim poskytl bankovní dokumenty a napotřetí je akceptovali, ale požádali mě o další 3 dokumenty, včetně mých pracovních výplatních pásek a dalších různých bankovních dokumentů.

Dělají všechno možné, aby se vyhnuli placení, a já jsem s tím trčel už měsíce.

Automaticky přeloženo:
marcoslopez86

Je velmi dobře, že plně spolupracujete, protože je to opravdu důležitá věc a doufám, že po tom všem se své výhry konečně dočkáte.

Máme vaše záda; neboj se.

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, Romi. Konečně jsem mohl podat stížnost. Musel jsem to udělat z notebooku a nebyl to žádný problém. Nyní se zpracovává. Moc vám děkuji za vaši pomoc a práci, kterou děláte. S pozdravem

Automaticky přeloženo:
Pabloiglesias

Jsem rád, že to fungovalo.

Nyní doufám, že náš tým bude schopen pomoci s vaším případem . Určitě nás informujte, jak to chodí.

Automaticky přeloženo:
Romi

Samozřejmě zatím stále čekám. Pokaždé, když je kontaktuji prostřednictvím chatu, řeknou mi, že mi pošlou e-mail, který nikdy nedorazí. Začíná to být trochu frustrující. filefile

Automaticky přeloženo:
Pabloiglesias

Mohu se jen zeptat, zda jste tam hráli nějaké kasinové hry, nebo se výhry kumulovaly pouze ze sportovních sázek, prosím?

Jde o to, že pokud by šlo pouze o sportovní sázení, náš tým by nemohl záležitost prošetřit, protože tady nemáme žádné specialisty na sport, víte. 🤔


Automaticky přeloženo:

Dobré ráno

Ano, hrál jsem kasinové hry. Chápu, co říkají. Nereagují na mé e-maily ani mě nepouštějí do kasina, i když je vše ověřeno. Prostě musí vrátit peníze, které jsou moje. Připadá mi to ubohé.

Automaticky přeloženo:
Pabloiglesias

Je nám líto, že vám s tím nemůžeme pomoci. Jsem však trochu zmaten, protože ve vláknu stížností jste uvedl, že sázíte pouze na sport. Tím je stížnost nyní uzavřena. Doufám, že v tomto ohledu nedošlo k žádnému nedorozumění a také doufám, že dostanete zpět vklady, protože si nejste vědomi žádného problému na vaší straně.

Automaticky přeloženo:

Chtěl jsem říct, že je pravda, že jsem většinou sázel na sporty, ale rád jsem sázel i na kasinové hry, jako je ruleta. Upřímně, nedostal jsem z nich ani 200 € a ani mě nenechají vybrat. Chtěl bych vaši pomoc, protože kolem jsou další lidé, takže chci jen své peníze zpět. omlouváme se za nedorozumění.

Automaticky přeloženo:
Pabloiglesias

Není v tom vůbec žádný problém. Nebojte se.

Potřebujeme jen vědět, zda byly výhry nashromážděny ze sportovních sázek nebo kasinových her, aby je náš tým mohl prošetřit. Pokud je to ze sportu, nebudeme vám schopni pomoci, protože zde nemáme žádné specialisty na sport. Proto bychom neměli ponětí, co by se tam mohlo stát, víte.

Jsou nějaké novinky ohledně toho všeho z kasina, nebo se vůbec nic nezměnilo?

Automaticky přeloženo:

Moje výhry se nashromáždily v obou kategoriích; Ve sportu jsem vlastně vyhrál o něco víc. Dodnes jsem stále nic neslyšel. Pokaždé, když kontaktuji Bankobet, vysvětlí mi to. Požádali mě o číslo IBAN a mé údaje. Poslal jsem jim veškerou dokumentaci, kterou požadovali k ověření mého účtu, a od začátku března, kdy jsem o ně požádal, jsem stále nedostal své peníze. Nenechají mě vstoupit do kasina, abych si to vybral, a nejsou schopni. Když v kasinu přijmou španělské uživatele a omezí mě, to nejmenší, co mohou udělat, je vrátit mi peníze.

Automaticky přeloženo:
Pabloiglesias

Informujte o tom tedy i svého řešitele reklamací. Do vlákna stížností budete muset napsat, že to nesouvisí jen se sportem a že jste nasbírali výhry i v kasinových hrách.

Když je hra poskytována, vždy je tam vidět, víte.

uděláš to?

Automaticky přeloženo:

Dobrou noc,

Hned vám dám vědět, aby byl o všem záznam. Jsem velmi vděčný za vaši pomoc a práci, kterou děláte.

Všechno nejlepší

Automaticky přeloženo:
Pabloiglesias

Rád.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky