DomůFórumKasinaBankonbet Casino - všeobecná diskuze

Bankonbet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od gamblenugget
|
10 111 zobrazení 65 odpovědí |
|
12 3 4

Dobrý den, určitě počkám, i když mi nezaplatí.

Jde o to, že při vyzvednutí objednávky vám dají 1-3 dny na zaplacení - klamavá reklama!

Reakce na žádosti o informace jsou vždy stejné, a to jak na chatu, tak e-mailem. Zkopírujte/vložte, jednoduše! Omlouvají se, žádají o trpělivost a omlouvají se.

Představuji si, že je to v tomto kasinu normální, když vstoupíte do chatu, je zde dokonce fronta 90 lidí. Indikátory!

Děkuju.

Automaticky přeloženo:
Verinha37

Naprosto vám rozumím a soucítím s vámi v této situaci, protože sám bych v takové být nechtěl. Také bych se nespokojil jen s trpělivostí a čekáním, i když někdy je to pro hráče jediná možnost. Také šablony by mě moc nepotěšily, ale na druhou stranu vím, že kasino vám už asi také nemá moc co říct.

Uvidíme, co bude v příštích dnech.

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Aktuální výplata ve výši 500 eur byla zrušena a otevřené výplaty se v současné době nezpracovávají nebo jsou překročeny stanovené časy. Může mi tu někdo pomoci? Live chat říká, že je to kvůli technickým problémům. Jak dlouho musím čekat? Nebo nechtějí platit?


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
oggi361

Dobrý den, podle toho, co jsem viděl, má kasino docela vysoký Safety index, takže je pravděpodobně možné, že se opravdu setkali s technickými problémy. Ptal jste se jich, jak dlouho musíte čekat? Jak dlouho teď čekáš? Zkusili jste se zeptat, zda by pomohla změna platební metody, zda by bylo možné použít nějakou jinou metodu a kasino by s tím bylo v pořádku? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

První platba byla provedena 11.01.25 a na můj účet byla připsána 15.01.25

Druhá výplata byla provedena 13.01.25 a byla zrušena 16.01.25 (kvůli technickým problémům).

14. ledna 2025 byla provedena výplata, ale stále se zpracovává. Byla tedy zrušena pouze jedna výplata, zatímco dvě výplaty se stále zpracovávají.

16. ledna 2025 jsem znovu požádal o stornovanou výplatu.

Všechny výběry byly provedeny pomocí stejné platební metody.

Chat předal mé obavy ohledně čekacích dob a technických problémů finančnímu oddělení, ale mám určité pochybnosti. Vzhledem k tomu, že jsem měl o něco více štěstí a nyní mám peníze, které čekají na výběr z mého hráčského účtu, byl bych nesmírně rád, kdyby se mi dostalo podpory od Casinoguru.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
oggi361

Takže pokud už nějaké peníze máte, určitě bych se nebál a jen bych se snažil být trpělivý a s penězi nic nedělat.

Pokud od nás chcete pomoc, v takovém případě budete muset podat stížnost, ale kasinům dáváme 14 dní na to, aby hráči zaplatili, takže bychom je do té doby nekontaktovali.

Co bych tedy doporučil, je počkat, zjistit, kdy technické problémy skončí a provést výběr. Pokud se prodlouží, podejte stížnost a my se pokusíme pomoci.

Neváhejte mě informovat o aktualizacích a pokud to bude možné, rád poskytnu nějaké rady.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dnes jsem opět psal do chatu a ptal se. Technické problémy pravděpodobně závisí na poskytovateli platby. Proč ale první výběr fungoval do 3 pracovních dnů? Dnes byl další výběr zrušen se stejnými výmluvami. Když se zeptáte na jiné způsoby výběru, vždy říkají, že musíte použít metodu, kterou jste použili pro vklad. Z toho všeho se cítím neklidně a je to zavádějící. Musíme si zkusit stěžovat...

Automaticky přeloženo:
oggi361

Zkusili jste se zeptat, zda jste provedli minimální vklad jiným způsobem, bylo by možné vybrat?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Na stížnost nikdo nereaguje. Bankonbet po ověření bezdůvodně uzavře můj účet a obdrží od vás hodnocení 8,8 z 10. Upravte prosím hodnocení, protože kasino a platební procesor jsou tak pochybné.

Automaticky přeloženo:
oggi361

Věnujte prosím pozornost časovači vaší stížnosti a v rámci něj obdržíte odpověď od našeho reklamačního týmu.

Vzhledem k tomu, že reklamace stále probíhá, není možné z naší strany hodnocení jakkoli měnit. Pouze vždy, když se stížnost nevyřeší, ovlivní index bezpečnosti.

Automaticky přeloženo:
Romi

Takže jste všichni společně na jedné lodi. Velký

Automaticky přeloženo:
oggi361

Abych řekl pravdu, opravdu nerozumím vašemu zdejšímu komentáři.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o 3 výběry z 21. 1. a 22. 1. celkem za 800 € a zdá se, že se stále zpracovává, v chatu mi již několik dní říkají, že je to ve finální fázi a že není potřeba identifikace nebo se obávat. Od této společnosti jsem nikdy neobdržel žádné odstoupení od smlouvy. Je tu někdo, kdo obdržel platby?

Automaticky přeloženo:
Tswths

Ahoj. Přesunul jsem váš příspěvek do oficiálního vlákna kasina, abyste si jej mohli projít a získat další informace.

Vidím, že náš tým pro stížnosti vás již informoval, že nyní musíme počkat, než uplyne 14denní lhůta, a teprve poté budeme moci zasáhnout do vaší stížnosti . Doufejme, že pak zjistíme, co tak dlouho trvá zpracování vašeho výběru, zvláště když jste řekli, že ověření není potřeba.

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu a informoval vás live chat, že není třeba posílat žádné dokumenty nebo jste byli kontaktováni e-mailem?

Automaticky přeloženo:
Snorfs příspěvek smazal/a

čekající na výběr kryptoměn od 13. února stále ve stejné fázi jako den 1.

všechny ty stránky s rabidi/bonusovými krabami obvykle trvaly asi 2 týdny na výběry kryptoměn, což je opravdu pomalé, ale na výběr kryptoměny měsíc?


e: po podání stížnosti zde jsem obdržel odstoupení od smlouvy bleskově po pouhých 25 kalendářních dnech.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
YOyoyoLAN

K tomu ti asi ani gratulovat nebudu, i když jsem moc rád, že jsi peníze dostal. Aby to trvalo skoro tak měsíc, to pro mě není normální. Víte také, proč to tak bylo, nebo vám kasino stále dávalo nějaké obecné odpovědi?

Automaticky přeloženo:
Jaro

jen řekli, že finanční oddělení má spoustu práce, ale to je jejich obvyklá blbost.


Je zajímavé, že mi jeden chlapík v živém chatu řekl, abych v budoucnu nepoužíval výběry z kryptoměn, protože by byly zpracovány pomaleji...

Automaticky přeloženo:
YOyoyoLAN

Hmm, rád bych věděl proč, protože by to měl být nejrychlejší způsob výběru peněz.

Myslíte, že to zkusíte zde a použijete jinou platební metodu? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro

Raději sem již nebudu vkládat, pokud nemám chuť hrát a přijatelnou bonusovou nabídku (>100 %).

Ale celkově, proč by někdo vkládal v kasinu, kde víte, že budete mít problém vybrat své peníze?

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky