Dobrý den, určitě počkám, i když mi nezaplatí.
Jde o to, že při vyzvednutí objednávky vám dají 1-3 dny na zaplacení - klamavá reklama!
Reakce na žádosti o informace jsou vždy stejné, a to jak na chatu, tak e-mailem. Zkopírujte/vložte, jednoduše! Omlouvají se, žádají o trpělivost a omlouvají se.
Představuji si, že je to v tomto kasinu normální, když vstoupíte do chatu, je zde dokonce fronta 90 lidí. Indikátory!
Děkuju.
Hello, I will certainly wait, even if they don't pay me.
The point is that when you pick up your order, they give you 1-3 days to pay - misleading advertising!
The response to requests for information is always the same, both in chat and by e-mail. Copy/paste, simply! They apologize, ask for patience and are sorry.
I imagine this is normal in this casino, when you enter the chat there is even a queue of 90 people. Indicators!
Thank you.
Olá, com toda a certeza irei aguardar, ainda que possam não me pagar.
A questão é que aquando do levantamento apresentam um prazo de 1 a 3 dias para pagamento, publicidade enganosa!
A resposta ao pedido de informações é sempre a mesma quer no chat quer por e-mail. Copy/paste, simplesmente! Pedem desculpa, pedem paciência e lamentam.
Imagino que isto seja normal neste casino, ao entrar no chat chega a haver fila de espera com 90 pessoas. Indicadores!
Obrigada.