FórumKasinaBankonbet Casino - všeobecná diskuze

Bankonbet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od gamblenugget
|
3776 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
abdelhedimedrami
před 4 týdny

Vůbec se tím netrapte. Máte o tom náhodou nějaké aktualizace?

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Každý den říkají, že to bude na vašem účtu...

Nedávno řekli, že by se to mělo stát v pátek 5. dubna 24.


Automaticky přeloženo:
abdelhedimedrami
před 3 týdny

Dobře, aktualizujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Kredit to dnes znovu. Stejný důvod.

Automaticky přeloženo:
abdelhedimedrami
před 3 týdny

Takže je mi líto, pokud se to samé opakovalo a peníze jste nedostali. Ale nezkusili jste se zeptat, jestli by neexistovala alternativní platební metoda a zkusit nějakou jinou? Nebo jste kontaktovali banku, zda nemají nějaké problémy?

Každopádně vzhledem k tomu, že máte otevřenou stížnost , náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci a pevně věřím, že peníze dostanete co nejdříve. Pokud se něco změní, dejte nám vědět.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj týme.

Kontaktoval jsem je, bohužel neexistuje žádný alternativní způsob, protože ve své odpovědi jasně doporučují zachovat řekněme způsob platby vkladu také kromě bankovního převodu existuje mnoho kryptoměnových metod, které nepoužívám a výběr na vaši kreditní kartu což evidentně není můj případ. Platil jsem debetní kartou ze svého bankovního účtu a jejich poskytovatel platby ji hned 4x přijal. To mě také frustrovalo a opravdu nevím, co se s nimi děje, jestli blafují nebo co, jak jsem četl spoustu recenzí na internetu a zdá se, že jejich způsob, jak dostat peníze od hráčů, jsem opravdu zmatený.

Mimochodem, dnes jsem znovu požádal o výběr a budu vás všechny informovat a uvidíme.

Ještě jednou díky za vaši podporu ❤❤

Automaticky přeloženo:
abdelhedimedrami
před 3 týdny

Zdravím a děkuji za aktualizaci. Domnívám se, že pokud jste pro vklad použili bankovní převod, měli byste mít možnost ho použít i k výběru peněz, nebo by vám kasino mělo dát jinou možnost, která je vám vlastně k dispozici.🤷‍♀️

Nedělejte prosím žádné závěry a snažte se být trpěliví, aby náš tým mohl na vašem případu pracovat a najít řešení tohoto problému. Poslali jste již informace, které Veronika požadovala ve vaší stížnosti ? Udělejte to prosím a doufejme, že vám bude schopna pomoci. Zde nás určitě aktualizujte.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky