před 8 měsíci
Vůbec se tím netrapte. Máte o tom náhodou nějaké aktualizace?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
0
Vůbec se tím netrapte. Máte o tom náhodou nějaké aktualizace?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
Takže je mi líto, pokud se to samé opakovalo a peníze jste nedostali. Ale nezkusili jste se zeptat, jestli by neexistovala alternativní platební metoda a zkusit nějakou jinou? Nebo jste kontaktovali banku, zda nemají nějaké problémy?
Každopádně vzhledem k tomu, že máte otevřenou stížnost , náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci a pevně věřím, že peníze dostanete co nejdříve. Pokud se něco změní, dejte nám vědět.
So I'm sorry if the same thing happened again and you didn't get the money. But didn't you try to ask if there would be an alternative payment method and try some other one ? Or have you contacted the bank to see if they have any problems ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you in your situation and I firmly believe that you will get the money as soon as possible. If anything changes, let us know.
Ahoj týme.
Kontaktoval jsem je, bohužel neexistuje žádný alternativní způsob, protože ve své odpovědi jasně doporučují zachovat řekněme způsob platby vkladu také kromě bankovního převodu existuje mnoho kryptoměnových metod, které nepoužívám a výběr na vaši kreditní kartu což evidentně není můj případ. Platil jsem debetní kartou ze svého bankovního účtu a jejich poskytovatel platby ji hned 4x přijal. To mě také frustrovalo a opravdu nevím, co se s nimi děje, jestli blafují nebo co, jak jsem četl spoustu recenzí na internetu a zdá se, že jejich způsob, jak dostat peníze od hráčů, jsem opravdu zmatený.
Mimochodem, dnes jsem znovu požádal o výběr a budu vás všechny informovat a uvidíme.
Ještě jednou díky za vaši podporu ❤❤
Hello team.
Well I contacted them, unfortunally there is no alternative way as they clearly advise in their reply to keep the say payment method of the deposit also besides bank transfert there a lot of crypto currency methods that I don't use and withdrawal to your credit card which obviously not my case. I paid with debit card from my bank account and their payment provider accepted it immediately 4 times. This what also frustrated me and I really don't know what's happening with them if they are bluffing or what as I read a lot reviews in the internet and seems to be their method of getting money from players iam really confused.
By the way today I did again the same withdrawal request and I will keep you all updated and let's see .
Thx again for your support ❤❤
Zdravím a děkuji za aktualizaci. Domnívám se, že pokud jste pro vklad použili bankovní převod, měli byste mít možnost ho použít i k výběru peněz, nebo by vám kasino mělo dát jinou možnost, která je vám vlastně k dispozici.🤷♀️
Nedělejte prosím žádné závěry a snažte se být trpěliví, aby náš tým mohl na vašem případu pracovat a najít řešení tohoto problému. Poslali jste již informace, které Veronika požadovala ve vaší stížnosti ? Udělejte to prosím a doufejme, že vám bude schopna pomoci. Zde nás určitě aktualizujte.
Hello and thank you for the update. I reckon that if you used the bank transfer for the deposit, you should be able to use it to withdraw the money as well, or the casino should give you some other option, which is available to you, actually.🤷♀️
Please do not get into any conclusions, and try to be patient, so our team can work on your case and find a solution to this issue. Have you sent the information Veronika asked for in your complaint yet? Please do so, and hopefully she will be able to help you out. Keep us updated here, for sure.
Bankonbet ruší mé výběry a ruší je již 5 dní. A nedají mi řešení. Chci si vybrat svých 2600 eur, protože. Když jsem vložil peníze, nikdy mi to nedělalo problém a teď, abych je dostal, mi to dává problém a chci své peníze a řešení. Děkuji za pomoc
Bankonbet cancels my withdrawals and has been canceling them for 5 days now. And they don't give me a solution. I want to withdraw my 2600 euros because. When I deposited the money it never gave me a problem and now to get it out it gives me a problem and I want my money and a solution. Thanks for helping
Bankonbet me cancela los retiros lleva ya 5 días cancelándomelos . Y no me dan una solución. Quiero retirar mis 2600 euros porque . Cuando ingresaba el dinero nunca me ha dado problema y ahora para sacarlo si me da problema y quiero mi dinero y una solución . Gracias por ayudarme
Ahoj a důvod proč si nemůžeš vybrat peníze ti kasino řeklo nebo ne? Došlo k nějakým zpožděním nebo problémům s poskytovatelem plateb?
Vidím, že jste již stihli podat stížnost , takže pokud problémy přetrvávají, tým se vám pokusí pomoci.
Je však třeba dodat, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho relevantního k tomuto procesu, a pokud tak neučiní, pak náš tým přijde, prošetří to a kasino kontaktuje.
Zatím ale budeme muset být trpěliví a určitě bych se snažil informovat.
Pokud budete mít něco nového, určitě mi dejte vědět.
Hi, and the reason why you can't withdraw money, did the casino tell you or not? Are there any delays or problems with the payment provider?
I see that you have already managed to file a complaint, so if the problems persist, the team will try to help you.
However, it should be added that we give the casinos 14 days to resolve everything relevant to this process, and if they fail to do so, then our team will come in and investigate and contact the casino.
For now, however, we will have to be patient and I would certainly try to keep myself informed.
If you have something new, be sure to let me know.
Dobrý den 🙋♀️ Také už 5 dní čekám na výplatu přes bitcoiny... Podpora je milá a přátelská, ale není dostupná 24/7 (CHYBA! Zendesk není k dispozici). Myslím, že výplatu taky nedostanu 🙁. Udělal jsem nekonečné snímky obrazovky a nechápu dobré hodnocení Casino Guru... Hrál jsem tam jen proto, že jste tomuto kasinu dali tolik bodů, protože Casino Guru opravdu hodně důvěřuji.
Hello 🙋♀️ I've also been waiting for my payout via bitcoin for 5 days... Support is nice and friendly but not available 24/7 (ERROR! Zendesk is not available). I don't think I'll get my payout either 🙁. I've taken endless screenshots and don't understand the good rating of Casino Guru... I only played there because you gave this casino so many points, because I really have a lot of trust in Casino Guru.
Hallo 🙋♀️ warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung per bitcoin … Support ist nett und freundlich aber auch nicht 24/7 erreichbar (FEHLER! Zendesk is not available) . Ich denke auch nicht das ich meine Auszahlung noch erhalte 🙁 . Habe Screenshots ohne Ende gemacht und verstehe die gute Bewertung von Casino Guru nicht … habe nur dort gespielt , weil ihr diesem Casino soviele Punkte gegeben habt , weil ich echt großes Vertrauen zu Casino Guru habe .
Dobrý den, dobrou zprávou je, že kasino vyřizuje jejich stížnosti a řeší jejich problémy.
Když však dojde na váš výběr, řeklo vám kasino, proč má zpoždění? Je to váš první výběr?
Myslel bych si, že kdyby to byl bitcoin, mohl by být rychlejší, ale mohlo by v tom být něco, na co zatím nemáte peníze. Na druhou stranu bych nebyl skeptický, pokud vám kasino také odepíše a dá vám vědět. Pokud se nic nestane a do 14 dnů se nic neděje a vy nebudete mít své peníze, tak nám dejte vědět a my se vám určitě také pokusíme pomoci. 🙂
Hi, the good news is that the casino handles their complaints and addresses their problems.
However, when it comes to your withdrawal, did the casino tell you why it has a delay? Is this your first withdrawal?
I would have thought that if it was bitcoin, it might be faster, but there might be something in the way that you don't have the money for yet. On the other hand, I wouldn't be skeptical as long as the casino also writes you off and lets you know. If nothing happens and nothing happens in 14 days and you don't have your money, then let us know and we will certainly try to help you as well. 🙂
Dobrý den, ano, je to moje první výplata... důvod mi byl uveden, že finanční oddělení bylo velmi zaneprázdněné a byl jsem na čekací listině. Rád se vám za 12 dní ozvu a dám zpětnou vazbu, pokud se něco změní... Díky za pomoc, dál se sem opravdu nedostanu... PS: dnes mi bylo opět nabídnuto zatočení zdarma, což Zjevně jsem nepřijal, jinak by moje platba byla zrušena (vše velmi zavádějící)
Hello, yes, it's my first payout... the reason given to me was that the finance department was very busy and I was in a waiting list. I'll be happy to get back to you in 12 days and give feedback if anything changes... Thanks for the help, I really can't get any further here... PS: today I was offered free spins again, which I obviously didn't accept, otherwise my payout would have been cancelled (all very misleading)
Hallo , ja ist meine erste Auszahlung … als Grund wurde mir genannt , die Finanzabteillung wäre stark ausgelastet und bin in einer Warteschlange .ich meld mich gerne in 12 Tagen wieder und gebe auch Feedback falls sich was ändert … Danke für die Hilfe , komm hier echt nicht weiter … ps : heute wurden mir schon wieder Freispiele angeboten, die ich nartürlich nicht angenommen habe , ansonsten wäre meine Auszahlung storniert wurden ( alles sehr irreführend)
Měl jsi pravdu, že jsi bonus nevzal. Nakonec bych s penězi nehazardoval a čekal na vyřešení situace. Zkusil bych se taky jednou za čas odbavit, co se děje s mým výběrem a pokud se nic relevantního nestane, tak bych podal reklamaci.
Kasino má také docela vysoký bezpečnostní index, takže bych očekával, že se to brzy vyřeší a vy dostanete své peníze.
Budu čekat na zprávy.
You were right not to take the bonus. Eventually, I wouldn't have gambled with the money and waited for the situation to be resolved. I would also try to check in once in a while to see what's going on with my withdrawal, and if nothing relevant happens, then I would file a complaint.
The casino also has a pretty high safety index, so I would expect it to be resolved soon and you will get your money.
I'll be waiting for news.
Ahoj 🙋♀️ jarooo psát ti přináší štěstí 🍀 teď jsou peníze konečně tady... děkujeme za rozhovory! Případ vyřešen.
Hello 🙋♀️ jarooo writing to you brings luck 🍀 now the money is finally here... thank you for the conversations! Case solved.
Hallo 🙋♀️ jarooo das Schreiben mit dir bringt Glück 🍀 jetzt ist Geld endlich da … vielen Dank für die Gespräche! Fall gelöst .
Nemohl jsi přinést nic lepšího. Jsem rád, že jsi dostal peníze a že to netrvalo déle. Někdy stačí být trochu trpělivější a všechno půjde.
Každopádně myslíš, že tady ještě budeš hrát? 🙂☘️😊
You couldn't have brought anything better news. I'm glad you got your money and that it didn't take any longer. Sometimes you just have to be a little more patient and everything will work out.
Anyway, do you think you'll still be playing here? 🙂☘️😊
😃Za žádných okolností už v tomto kasinu hrát nebudu...to čekání a pochybnosti mě příliš vystresovaly. Zatím si dávám pauzu od kasina. PS: ještě jednou děkuji, opravdu si myslím, že jsi mi přinesl štěstí 🙋♀️🌻✌🏻 a jsem rád, že Casino Guru existuje!
😃Under no circumstances will I play in this casino again... the waiting and doubts stressed me out too much. I'm taking a break from the casino for now. PS: thank you again, I really think you've brought me luck 🙋♀️🌻✌🏻 and I'm glad that Casino Guru exists!
😃auf garkein Fall , werde ich in diesem Casino noch spielen … hat mich zu doll gestresst das warten und zweifeln. Ich mach erstmal Casino Pause . Ps : vielen Dank nochmal , ich glaub wirklich, du hast mir Glück gebracht 🙋♀️🌻✌🏻und bin froh das es Casino Guru gibt !
děkuji za odpověď.
Pokud budete ještě někdy potřebovat štěstí a budete mít v kasinu problém, klidně se o něj podělte a napište. Možná vám to zase přinesu. ☘️😊
Krásný víkend.😁
Thank you for your reply.
If you ever need luck again and have a problem in the casino, feel free to share it and write. Maybe I'll bring it to you again. ☘️😊
Have a nice weekend.😁
Žádost o výběr mám v tomto kasinu od 20.10., prostě čeká na vyřízení. Online chat mě informuje, že došlo ke zpoždění plateb, omlouvá se a má trpělivost se zákazníky a to je vše!
Moje peníze jsou v jejich sejfu, to je vše!
Co mě dostává, je, že toto kasino odkládá platby, aby zjistilo, zda zákazník nezruší a nepřijde o všechno!
Nemohu to pochopit! Ani po mě nepožadují doklady, dokonce jsem si je dovolil poslat emailem a dnes je vše při starém! Žalostný.
I've had a withdrawal request at this casino since 20.10, it's simply pending. The online chat informs me that there is a delay in payments, apologizes and is patient with the customers and that's all!
My money is in their safe, that's all!
What gets me is that this casino delays payments to see if the customer cancels and loses everything!
I can't understand it! They don't even ask me for documents, I even took the liberty of sending them by email and everything is the same today! Lamentable.
Tenho um pedido de levantamento neste casino desde 20.10, está simplesmente pendente. O chat on-line informa que há um atraso nos pagamentos, pede desculpa e paciência aos clientes e nada mais!
O meu dinheiro está no cofre deles, só isto!
O que me passa pela cabeça é que este casino atrasa os pagamentos para ver se o cliente cancela e perde tudo!
Não consigo entender! Nem me pedem documentos, até tomei a liberdade de os mandar por mail e tudo na mesma à data de hoje! Lamentável.
Ahoj, když jsem se díval na případ hráče, který psal před tebou, tak měl taky dost dlouhé zpoždění. Řekl bych, že to může být taktika, ale nemusí, evidentně to ví jen kasino.
Každopádně bych doporučoval s penězi nic nedělat, nerušit výběr ani s nimi nehazardovat, pokud je šance je získat.
Ještě bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešili, co je potřeba a pokud vám peníze nepošlou, tak se rozhodně ozvěte a pokusíme se pomoci.
Mohli bychom se tedy takto dohodnout?
Hi, when I looked at the case of the player who wrote before you, he also had a rather long delay. I would say it could be a tactic but it doesn't have to be, obviously only the casino knows.
Anyway, I would recommend not to do anything with the money, don't cancel the withdrawal or gamble with it if there is a chance of getting it.
I would also add that we give casinos 14 days to sort out what is needed and if they don't send you the money, then by all means get in touch and we will try to help.
So could we make a deal like that?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.