před 4 týdny
Vůbec se tím netrapte. Máte o tom náhodou nějaké aktualizace?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
0
Vůbec se tím netrapte. Máte o tom náhodou nějaké aktualizace?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
Takže je mi líto, pokud se to samé opakovalo a peníze jste nedostali. Ale nezkusili jste se zeptat, jestli by neexistovala alternativní platební metoda a zkusit nějakou jinou? Nebo jste kontaktovali banku, zda nemají nějaké problémy?
Každopádně vzhledem k tomu, že máte otevřenou stížnost , náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci a pevně věřím, že peníze dostanete co nejdříve. Pokud se něco změní, dejte nám vědět.
So I'm sorry if the same thing happened again and you didn't get the money. But didn't you try to ask if there would be an alternative payment method and try some other one ? Or have you contacted the bank to see if they have any problems ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you in your situation and I firmly believe that you will get the money as soon as possible. If anything changes, let us know.
Ahoj týme.
Kontaktoval jsem je, bohužel neexistuje žádný alternativní způsob, protože ve své odpovědi jasně doporučují zachovat řekněme způsob platby vkladu také kromě bankovního převodu existuje mnoho kryptoměnových metod, které nepoužívám a výběr na vaši kreditní kartu což evidentně není můj případ. Platil jsem debetní kartou ze svého bankovního účtu a jejich poskytovatel platby ji hned 4x přijal. To mě také frustrovalo a opravdu nevím, co se s nimi děje, jestli blafují nebo co, jak jsem četl spoustu recenzí na internetu a zdá se, že jejich způsob, jak dostat peníze od hráčů, jsem opravdu zmatený.
Mimochodem, dnes jsem znovu požádal o výběr a budu vás všechny informovat a uvidíme.
Ještě jednou díky za vaši podporu ❤❤
Hello team.
Well I contacted them, unfortunally there is no alternative way as they clearly advise in their reply to keep the say payment method of the deposit also besides bank transfert there a lot of crypto currency methods that I don't use and withdrawal to your credit card which obviously not my case. I paid with debit card from my bank account and their payment provider accepted it immediately 4 times. This what also frustrated me and I really don't know what's happening with them if they are bluffing or what as I read a lot reviews in the internet and seems to be their method of getting money from players iam really confused.
By the way today I did again the same withdrawal request and I will keep you all updated and let's see .
Thx again for your support ❤❤
Zdravím a děkuji za aktualizaci. Domnívám se, že pokud jste pro vklad použili bankovní převod, měli byste mít možnost ho použít i k výběru peněz, nebo by vám kasino mělo dát jinou možnost, která je vám vlastně k dispozici.🤷♀️
Nedělejte prosím žádné závěry a snažte se být trpěliví, aby náš tým mohl na vašem případu pracovat a najít řešení tohoto problému. Poslali jste již informace, které Veronika požadovala ve vaší stížnosti ? Udělejte to prosím a doufejme, že vám bude schopna pomoci. Zde nás určitě aktualizujte.
Hello and thank you for the update. I reckon that if you used the bank transfer for the deposit, you should be able to use it to withdraw the money as well, or the casino should give you some other option, which is available to you, actually.🤷♀️
Please do not get into any conclusions, and try to be patient, so our team can work on your case and find a solution to this issue. Have you sent the information Veronika asked for in your complaint yet? Please do so, and hopefully she will be able to help you out. Keep us updated here, for sure.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.