Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bankonbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Kasino nevyplácí hráče a ani přidružené společnosti... Zajímalo by mě, zda jste dostali své peníze Casino Guru... Minimálně 30+ poboček, které nevyplatily. Soft2bet taky nic neumí.
A všem hráčům zde nehrajte!
LG Gamble Nugget
Casino doesn't pay out players and neither do affiliates... I would be interested to know if you got your money Casino Guru... Minimum 30+ affiliates that didn't pay out. Soft2bet can't do anything either.
And to all players do not play here!
LG Gamble Nugget
Casino zahlt die Spieler nicht aus und auch die Affiliates nicht… Würde mich interessieren, ob ihr euer Geld bekommen habt Casino Guru... Minimum 30+ Affiliates die nicht ausgezahlt wurden. Soft2bet kann auch nichts machen bisher.
Und an alle Spieler nicht hier spielen!
LG Gamble Nugget
Ahoj,
Věřím, že byste to měli zveřejnit na fóru GPWA , které je věnováno přidruženým společnostem.
Co myslíš?
Hello there,
I believe you should post this on GPWA forum that is dedicated to affiliates.
What do you think?
Dotlačil na mě odkazový streamer, který sleduji, vytvořil jsem si účet, vložil jsem 25 eur, vybral jsem si 100% bonus a nikdy mi nepřipsali. Kontaktoval jsem chat a napsali mi, že je to rozhodnutí správce. To znamená, že jsem je nemohl stáhnout, protože jsem je musel jednou vsadit a neuspěl jsem, prohrál jsem je. Jak to, že jsem porušil pravidlo, když jsem si právě otevřel účet v kasinu a nevím o tom. Jejich chat mi přesně neřekl, které pravidlo jsem porušil. Prostě tragické věci. Znamená to, že odpověď nebude, jen nenechte někoho jiného, jako jsem já, šlápnout na ni.
I was pressured by a link streamer that I follow, I created an account, I made a deposit of 25 euros, I chose a 100% bonus and they never credited me. I contacted the chat and they wrote to me that it was the administrator's decision. It means that I could not withdraw them, because I had to I wagered them once and I didn't succeed, I lost them. How come I broke a rule when I just opened an account at the casino and I don't know it. Their chat didn't tell me exactly which rule I broke. Just tragic things. It means there won't be an answer, just don't let someone else like me step on it.
Έκανα καταπίεση απο link streamer που παρακολουθώ,έφτιαξα λογαριασμό έκανα κατάθεση 25 ευρώ,διάλεξα 100% μπονους και δεν μου το πιστώσανε ποτέ.επικοινώνησα με το τσατ και μου γράψανε ότι ειναι απόφαση του administrator.εννοειται ότι δε μπόρεσα να τα τραβήξω ,διότι έπρεπε να τα κάνω wager μια φορά και δεν τα κατάφερα τα έχασα.Πως γινεται να εχω παραβεί κανόνα που μολις άνοιξα λογαριασμό στο καζίνο του δε το γνωριζω.Το τσατ τους δε μου έλεγε ακριβώς ποιον κανόνα παραβίασα.Απλα τραγικά πράγματα.Εννοειται απάντηση δε θα υπάρξει,απλα μην την πατήσει και αλλος σαν εμενα.
Neřekl bych, že jsi porušil nějaká pravidla. Řekl bych, že bonus pro vás nebyl k dispozici, nebo se spíše kasino rozhodlo, že ho neposkytne. To se obvykle skrývá pod pojmem rozhodnutí správy.
Říkal jsi, že na tebe tlačil tento streamer? Jak přesně tě donutil k vkladu?
mimochodem se streamery budu velmi opatrný.
I wouldn't say you have broken any rules. I'd say the bonus was not available to you, or rather the casino simply decided not to give it away. This is usually hidden by the term administration's decision.
You said you were pressured by this streamer? How exactly did he force you to deposit?
by the way, I will be very careful with streamers.
Moje špatná angličtina o tlaku.Nebyl žádný tlak.Nerozumím, který termín jsem porušil.Vím přesně, co se děje Radko.Založil jsem si jednou kasino účet do kasina,vyhrál jsem 1 800 eur tím, že odmítli dej mi,Petr mi pomohl s mojí stížností.Řekli, že porušili pravidla a nemohou zaplatit.Peter řekl, že jsem vůbec neporušil pravidlo.Kasino po šesti měsících z ničeho nic rozhodli, že jsem byl správně a nakonec mi zaplatili. ale dali mě na černou listinu většiny kasin. Mám na mysli sesterská kasina nebo poté, co uvidím, že mají společné seznamy a já jsem na černé listině, když s mým e-mailem nedělám nic z většiny kasin. Kasino Amunra udělalo totéž a mnoho z nich mohu Nepřihlašujte se svým e-mailem, že jsem na černé listině kvůli návykovosti. Co mohu dělat. Můj aktuální e-mail je připojen k mému účtu skrill. Pokud opravím jiný e-mail a odpojím ho od svého účtu skrill, půjdu do toho kasina a musím zaplať mi, je to legální nebo ne?
My bad English about pressure.there were no pressure.I can’t understand which term I broke.I know exactly what is going on Radka.I have made once a casino account to a casino ,I won 1800 euro by put they refused to give me,Peter helped me a lo to my complaint.they said that broke the rules and they can’t pay.Peter said that I didn’t broke a rule at all.the casino after six months from nowhere they decided that I was right and finally paid me.but they put me blacklisted to most casino’s.I mean sister casino’s or after I see that they have common lists and I am blacklisted doing nothing from most casino with my email.Amunra casino did the same and many I can’t login with my email saying that I am blacklisted due to addictive.what can I do.my current email is attached to my skrill account.if I fix another email and detach it to my skrill account,and go to those casino and must pay me,is this legal or not?
Ach, teď tomu rozumím jako celku!
Osobně bych řekl, že jste se dostali na černou listinu, protože jste bojovali o své výhry, a kasina nemají zrovna v oblibě „problémové hráče". Totéž se stane například hráčům, kteří iniciovali zúčtování 🙁.
Takové černé listiny samozřejmě oficiálně neexistují.
Ale abych to byl komplexní, vyloučil jste se někdy předtím kvůli závislosti na hazardních hrách?
Oh, now I understand the thing as a whole!
I would personally say you've been blacklisted because you fought for your winnings, and casinos are not extra fond of "problematic players". The same happens to players who initiated chargebacks, for instance 🙁.
Such blacklists officially don't exist, of course.
But to be complex, have you ever self-excluded before due to gambling addiction?
Nemohu říci, že jsem závislý na měření výher a proher Jsem vyrovnaný+/-. Hraji pouze peníze, které si mohu dovolit, a velmi malé sázky, proto mě kasino bolí. Když vložím 20 euro a vsadím a vyberu 1800 , Věřím, že jsem na černé listině. Jde o to, proč kasino zaplatilo po 6 měsících a nechalo mě na černé listině a nemělo příležitost přehrát si včas část svých peněz. Přežiju lol, prohrají, nechám si své peníze. díky za dobrou práci jako casinoguru
I can't say that I am addicted due to measuring winnings and loses I am am break even+/-.i play only money I can afford and very small bets that's why casino hurt.when I deposit 20 euro and wagering and withdraw 1800 ,I believe that I am blacklisted.the thing is why the casino paid after 6 months and keep me blacklisted and haven't the opportunity to play back get in time some of their money.i will survive lol ,they lose I keep my money.thanks for the good work as casinoguru
Pro případ, že bych se nevyjádřil jasně ohledně sebevyloučení, netroufl bych se tě zeptat, zda si myslíš, že bys mohl být závislý nebo ne. 🙂 Místo toho mě zajímalo, jestli jste někdy uzavřeli nějaký účet v kasinu s tím, že máte problémy s hazardem.
Není to moc důležité, byl to jen nápad, který by mohl vysvětlit, že jste na „černé listině".
Jsem rád, že jsi optimista s pozitivním přístupem, myslím, že máš pravdu. Proč se obtěžovat s kasinem, které se rozhodlo vás nechat jít – najít si jiné – lepší! 😀
Rád bych vám také poděkoval za vaše laskavé uznání – pokud bojujete, víte, kam jít. 😉
Klidně se vraťte i příležitostně, vždy by se nám hodila upřímná zpětná vazba na kasina.
Just in case I didn't make myself clear about the self-exclusion, I would not dare to ask you whether you think you might be addicted or not. 🙂 Instead, I was wondering, if you ever closed any casino account by saying you're dealing with gambling issues.
It's not super important, it was just an idea that might explain you being "blacklisted".
I'm happy you're optimistic with a positive attitude, I think you're right. Why bother with the casino that decided to let you go - find another - better one! 😀
I'd also like to thank you for your kind appreciation - if you struggle, you know where to go. 😉
Feel free to come back even occasionaly, we could always use honest feedback on casinos.
Nezavřel jsem žádné kasino, abych omezil něco, co až doteď upřímně mohu ovládat. Jsem na černé listině, protože souhlasím s vámi, když jste mi odpověděli, že nechtějí hráče, kteří bojují o své výhry. Mnohokrát jsem bojoval, abych identifikoval moje účty v mnoha kasinech, jen abych získal výhry 80-100 eur. Čekal jsem měsíc nebo dva a pak zaplatili. Jiný hráč v mé situaci možná říkají, pojďme hrát ty malé částky.
děkuji za váš čas
I haven’t closes any casino to restrict something that until now honestly I can control.I am blacklisted because I agree with you when you answered me that they don’t want player that fight for their winnings.I fought many times to to identify my accounts at many casinos, just to get 80-100 euro winnings.I waited one month or two and then they paid.Other player i my situation maybe they say let’s play those small amounts.
thank u for your time
Velmi dobře, jsem tak rád, že slyším, že jste "v pořádku", pokud jde o tyto problémy!
Nikdo by neměl čekat dva měsíce nebo jen jeden, aby získal výhry z jakéhokoli kasina, to je v mých knihách přehnané.
Není divu, že tak často slyším, že prodloužené ověřování a zpožděné platby jsou nástroje, které kasina používají k tomu, aby hráči přišli o peníze.
Možná bych si myslel totéž.
Každopádně buďte ostražití, a pokud budete mít někdy potíže, přijďte sem – pokusíme se vás podpořit.
Very good, I'm so glad to hear you're "ok" when it comes to those issues!
No one should wait two months or just one to get the winnings from any casino, that's excessive in my books.
No wonder I'm hearing so often that prolonged verifications and delayed payments are instruments casinos use to make players lose money.
Maybe I would think the same.
Anyway, stay vigilant, and if you ever struggle, come here - we shall try to support you.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.