FórumKasinaBankonbet Casino - všeobecná diskuze

Bankonbet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od gamblenugget
|
3972 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bankonbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Kasino nevyplácí hráče a ani přidružené společnosti... Zajímalo by mě, zda jste dostali své peníze Casino Guru... Minimálně 30+ poboček, které nevyplatily. Soft2bet taky nic neumí.

A všem hráčům zde nehrajte!

LG Gamble Nugget

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
gamblenugget
před rokem

Ahoj,

Věřím, že byste to měli zveřejnit na fóru GPWA , které je věnováno přidruženým společnostem.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dotlačil na mě odkazový streamer, který sleduji, vytvořil jsem si účet, vložil jsem 25 eur, vybral jsem si 100% bonus a nikdy mi nepřipsali. Kontaktoval jsem chat a napsali mi, že je to rozhodnutí správce. To znamená, že jsem je nemohl stáhnout, protože jsem je musel jednou vsadit a neuspěl jsem, prohrál jsem je. Jak to, že jsem porušil pravidlo, když jsem si právě otevřel účet v kasinu a nevím o tom. Jejich chat mi přesně neřekl, které pravidlo jsem porušil. Prostě tragické věci. Znamená to, že odpověď nebude, jen nenechte někoho jiného, jako jsem já, šlápnout na ni.

Automaticky přeloženo:
Kounabi
před 11 měsíci

Neřekl bych, že jsi porušil nějaká pravidla. Řekl bych, že bonus pro vás nebyl k dispozici, nebo se spíše kasino rozhodlo, že ho neposkytne. To se obvykle skrývá pod pojmem rozhodnutí správy.

Říkal jsi, že na tebe tlačil tento streamer? Jak přesně tě donutil k vkladu?

mimochodem se streamery budu velmi opatrný.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Moje špatná angličtina o tlaku.Nebyl žádný tlak.Nerozumím, který termín jsem porušil.Vím přesně, co se děje Radko.Založil jsem si jednou kasino účet do kasina,vyhrál jsem 1 800 eur tím, že odmítli dej mi,Petr mi pomohl s mojí stížností.Řekli, že porušili pravidla a nemohou zaplatit.Peter řekl, že jsem vůbec neporušil pravidlo.Kasino po šesti měsících z ničeho nic rozhodli, že jsem byl správně a nakonec mi zaplatili. ale dali mě na černou listinu většiny kasin. Mám na mysli sesterská kasina nebo poté, co uvidím, že mají společné seznamy a já jsem na černé listině, když s mým e-mailem nedělám nic z většiny kasin. Kasino Amunra udělalo totéž a mnoho z nich mohu Nepřihlašujte se svým e-mailem, že jsem na černé listině kvůli návykovosti. Co mohu dělat. Můj aktuální e-mail je připojen k mému účtu skrill. Pokud opravím jiný e-mail a odpojím ho od svého účtu skrill, půjdu do toho kasina a musím zaplať mi, je to legální nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Kounabi
před 11 měsíci

Ach, teď tomu rozumím jako celku!

Osobně bych řekl, že jste se dostali na černou listinu, protože jste bojovali o své výhry, a kasina nemají zrovna v oblibě „problémové hráče". Totéž se stane například hráčům, kteří iniciovali zúčtování 🙁.

Takové černé listiny samozřejmě oficiálně neexistují.

Ale abych to byl komplexní, vyloučil jste se někdy předtím kvůli závislosti na hazardních hrách?


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nemohu říci, že jsem závislý na měření výher a proher Jsem vyrovnaný+/-. Hraji pouze peníze, které si mohu dovolit, a velmi malé sázky, proto mě kasino bolí. Když vložím 20 euro a vsadím a vyberu 1800 , Věřím, že jsem na černé listině. Jde o to, proč kasino zaplatilo po 6 měsících a nechalo mě na černé listině a nemělo příležitost přehrát si včas část svých peněz. Přežiju lol, prohrají, nechám si své peníze. díky za dobrou práci jako casinoguru

Automaticky přeloženo:
Kounabi
před 11 měsíci

Pro případ, že bych se nevyjádřil jasně ohledně sebevyloučení, netroufl bych se tě zeptat, zda si myslíš, že bys mohl být závislý nebo ne. 🙂 Místo toho mě zajímalo, jestli jste někdy uzavřeli nějaký účet v kasinu s tím, že máte problémy s hazardem.

Není to moc důležité, byl to jen nápad, který by mohl vysvětlit, že jste na „černé listině".

Jsem rád, že jsi optimista s pozitivním přístupem, myslím, že máš pravdu. Proč se obtěžovat s kasinem, které se rozhodlo vás nechat jít – najít si jiné – lepší! 😀

Rád bych vám také poděkoval za vaše laskavé uznání – pokud bojujete, víte, kam jít. 😉

Klidně se vraťte i příležitostně, vždy by se nám hodila upřímná zpětná vazba na kasina.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nezavřel jsem žádné kasino, abych omezil něco, co až doteď upřímně mohu ovládat. Jsem na černé listině, protože souhlasím s vámi, když jste mi odpověděli, že nechtějí hráče, kteří bojují o své výhry. Mnohokrát jsem bojoval, abych identifikoval moje účty v mnoha kasinech, jen abych získal výhry 80-100 eur. Čekal jsem měsíc nebo dva a pak zaplatili. Jiný hráč v mé situaci možná říkají, pojďme hrát ty malé částky.


děkuji za váš čas

Automaticky přeloženo:
Kounabi
před 11 měsíci

Velmi dobře, jsem tak rád, že slyším, že jste "v pořádku", pokud jde o tyto problémy!

Nikdo by neměl čekat dva měsíce nebo jen jeden, aby získal výhry z jakéhokoli kasina, to je v mých knihách přehnané.

Není divu, že tak často slyším, že prodloužené ověřování a zpožděné platby jsou nástroje, které kasina používají k tomu, aby hráči přišli o peníze.

Možná bych si myslel totéž.

Každopádně buďte ostražití, a pokud budete mít někdy potíže, přijďte sem – pokusíme se vás podpořit.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

KASINO ABSOLUTNĚ ODMÍTÁ OVĚŘIT MŮJ ÚČET, JIŽ JSEM NAHRAL SVOJE DOKUMENTY, JAK O NĚJ SAMI POŽÁDALI A JEDNODUCHO TO ODMÍTLI S ŘEKEM, ŽE JE TO ŠPATNĚ, NEŘEKLI MI PROČ ANI NIC JEN ODMÍTNUJÍ. VÍCE NEŽ MĚSÍC SE SNAŽÍM OVĚŘIT SVŮJ ÚČET.

MÁM DOKONCE VÝBĚR, KTERÝ ČEKÁ, ALE NEMŮŽU HO ZRUŠIT, DOKUD NEOVĚŘÍ MŮJ ÚČET.

Automaticky přeloženo:
carmenmina126
před 5 měsíci

Dobrý den, myslím, že měsíc je dostatečná doba na ověření vašeho účtu. Vidím, že kasino vám neuvedlo žádný důvod, proč byly vaše dokumenty zamítnuty, což je škoda, protože takové informace by se jistě hodily pro lepší přehled o situaci. Pokud jde o výběr, pravděpodobně nebude možné vybrat peníze, dokud proces úspěšně nedokončíte.

Protože to však trvá již poměrně dlouho a myslím si, že kasino by již mělo situaci vyřešit, doporučujiotevřít stížnost u nás zde a náš tým se vám pokusí pomoci.

Pokud máte nějaké nové informace, dejte mi prosím vědět, zda se vám podařilo dokončit ověření účtu nebo vás kasino o něčem informovalo. Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

S reklamací se tu neobtěžujte, neblbněte, je to vaše chyba nebo nemáte dostatečnou dokumentaci, to vám řeknou, neztrácejte zde čas.

Automaticky přeloženo:
Anonymized545
před 2 měsíci

Myslím, že teď není nejlepší rozhodovat o druhých na základě tvého příkladu. Měli jste příležitost udělat, co bylo nutné, a nepodařilo se vám to. Když to ostatní hráči prokážou a jejich stížnosti se vyřeší, je to k zamyšlení. Můžete se zkusit podívat, kolik z nich je vyřešeno, abyste měli trochu přehled, protože vidím, že stále nemůžete snést, že vaše stížnost byla uzavřena.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ahoj Admini.

Od 3. 3. 2024 jsem bojoval s výběrem z Bankonbet, dvakrát zrušili bankovní převod a nyní mi nevyplatili a nevrátili peníze v zůstatku jako 2 předchozí.

důvodem zrušení byla v obou případech chyba jejich poskytovatele plateb, protože předstírají a nikdy neodpovídají na mé e-maily a jejich chat zákaznických služeb je k ničemu.

co můžu prosím dělat?

díky

Automaticky přeloženo:
abdelhedimedrami
před měsícem

Dobrý den, pokud to trvá tak dlouho, skoro měsíc, určitě bych šel s reklamací. Jeden si můžete otevřít zde .

Každopádně vám kasino právě řeklo, že měli problém s poskytovatelem plateb a od té doby nic? Nyní máte v kasinu zadán nějaký výběr nebo ne? Ověřili jste již svůj účet v kasinu?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj .

Thx za vaši rychlou odpověď.

3.3. jsem provedl první výběr, po několika dnech zrušili a vrátili na účet. 3. 11. jsem provedl stejný pokus o výběr za stejnou částku, jakou jsem nikdy nehrál od prvního, takže udělali to samé a zrušili to ze stejného důvodu: chyba na straně poskytovatele plateb.

19/03 jsem provedl třetí pokus, o 3 dny později to z účtu zmizelo (obvykle se zobrazuje nevyřízené) a od té doby mi doporučovali, abych počkal déle v jejich živém chatu, nikdy neodpověděli na žádné e-maily.

Zeptal jsem se, zda potřebují ověření, řekli, že nyní není vyžadováno.

Mimochodem, je to velké množství, jsem jen frustrovaný, protože každý den podvádějí ppl.

Budu vás průběžně informovat.

Ještě jednou díky za vaši podporu

Automaticky přeloženo:
abdelhedimedrami
před měsícem

Děkuji za objasnění situace. Pokud by to byla vysoká částka, myslím, že kasino také provádí nějaké vyšetřování, ale pokud to trvá déle než měsíc, bylo by to na mě moc.

Proto jsem ve své předchozí odpovědi doporučil podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Myslíte, že to zkusíte, nebo ještě chvíli počkáte? Myslím, že není na co čekat, jelikož kasino vás neaktualizuje a vy nemáte žádné nové informace. Každopádně tě nechci do ničeho tlačit. Dejte mi tedy vědět, pokud se k tomuto kroku rozhodnete. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj.

Omlouvám se za slečinku , byla to překlep , nebyla to velká částka , jen 160 € . Znovu se omlouvám

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky