Na základě snímku obrazovky předpokládám, že jste hráli bezplatnou demo hru na našem webu. Protože nejsme online kasino a nemůžete zde hrát o skutečné peníze, není možné vybrat žádné výhry, které získáte ve hrách zdarma.
Based on the screenshot, I suppose you played the free demo game on our website. Since we're not an online casino and you can't play here for real money, it's not possible to withdraw any winnings you get on the free games.
Dobrý den, je možné, že se můžete spojit s Josefem a požádat ho, aby mi odpověděl. Příliš komplikované na komunikaci s ním.
Hello, it is possible that you can contact Josef and ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him.
Hola, es posible que puedas contactar a Josef para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él.
Dobrý den Jaro, je možné, že se můžete obrátit na Josefa Z., aby mi odpověděl. Příliš komplikované na komunikaci s ním. Naštvaný!
Nechal jsem i vzkaz s citací Radky.
Hello Jaro, it is possible that you can contact Josef Z. to ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him. Fed up!
I also left a message quoting Radka.
Hola Jaro, es posible que puedas contactar a Josef Z. para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él. Harta!
Tambien deje un mensaje citando a Radka.
Dobrý den, je možné, že se můžete spojit s Josefem a požádat ho, aby mi odpověděl. Příliš komplikované na komunikaci s ním.
Hello, it is possible that you can contact Josef and ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him.
Hola, es posible que puedas contactar a Josef para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él.
Nazdárek!
Udělám to nejlépe jak mohu. Předpokládám, že máte na mysli Josefa, který přiděluje a obsluhuje skupiny testerů, že?
Co mám říct a jak prosím pozná, kdo jsi?
Hey there!
I'll try my best. I'm assuming you mean Josef, who assigns and handles tester groups, right?
What am I supposed to say, and how does he recognize who you are, please?
Navíc při čtení online CasinoGuru nemá kód DPH, nemá kód společnosti, nemá sídlo, na některých stránkách tvrdí, že sídlí v Londýně, jiné v USA, zaměstnanci pracují na Slovensku
Neexistují žádné účetní výkazy společnosti
o obchodních podmínkách, na rozdíl od toho, co poskytuje GDPR, skrývají všechna data
všechny jejich domény mají zapnuté soukromí
1+1+1 něco není příliš jasné
Prošetřím jejich účetní závěrky
Furthermore, reading online, CasinoGuru does not have a VAT code, there is no company code, there is no headquarters, on some sites they claim to be based in London, others in the USA, the employees work in Slovakia
There are no company financial statements
on terms and conditions, unlike what the GDPR provides, they hide all data
all of their domains have privacy turned on
1+1+1 there is something not too clear
I will investigate their financial statements
Jistě, není to jasné. Já například nesleduji kontext.
No, hodně štěstí vaší věci, ať je to cokoliv...
Certainly, it is not clear. I, for example, don't follow the context.
Well, good luck to your cause, whatever it is...
příklad:
casino luckyblock má stejné sídlo jako casinoguru
Luckyblock casinoguru hodnocení 9.1
Čtenáři fóra si stěžují, že hodnocení je příliš vysoké
ostatní platformy výrazně nižší hodnocení
Radko chceš, abych vypsal všechna připojená kasina?
example:
casino luckyblock have the same headquarters as casinoguru
Luckyblock casinoguru rating 9.1
Forum readers complain that the rating is too high
other platforms significantly lower rating
Radka do you want me to list all the connected casinos?
příklad:
casino luckyblock má stejné sídlo jako casinoguru
Luckyblock casinoguru hodnocení 9.1
Čtenáři fóra si stěžují, že hodnocení je příliš vysoké
ostatní platformy výrazně nižší hodnocení
Radko chceš, abych vypsal všechna připojená kasina?
example:
casino luckyblock have the same headquarters as casinoguru
Luckyblock casinoguru rating 9.1
Forum readers complain that the rating is too high
other platforms significantly lower rating
Radka do you want me to list all the connected casinos?
Upřímně, mám o tebe strach.
Všechny tyto vodítka jsou jen jednoduchá, stálá fakta, která se snažíte dát dohromady, abyste vytvořili podezření.
Už jsem tady vysvětloval 👈, jak moc vtipný je tento nápad. Promiňte, nebudu hrát roli ve vašich pohádkách.
Honestly, I'm worried about you.
All these leads are just simple, standing facts that you aim to put together to forge a suspicion.
I already explained here 👈, how very funny this idea is. I'm sorry, I won't play a part in your fairy tales.
děkuji, mám se dobře a mám velkou radost, hlavně se svým svědomím
Nikoho nenavádím k chybám
Pokud nevidíte nic výjimečného, proč to skrývat?
situace je velmi jasná, stejně jako přidělená hodnocení
"Casino.guru je nezávislý zdroj informací o online kasinech a online kasinových hrách a není kontrolován žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou prováděny poctivě."
hahahaha
odstranit frázi z webu
thank you, I'm fine and I'm very happy, especially with my conscience
I don't induce anyone to make mistakes
If you don't see anything exceptional, why hide it?
the situation is very clear, as are the ratings assigned
"Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games and is not controlled by any gambling operator or any other institution. All our reviews and guides are done honestly"
hahahaha
delete the phrase from the site
To, co nyní zveřejňujete, je v mých očích pouze snůška divokých spekulací a domněnek s velkou dávkou neznalosti. Proč by jakákoli společnost poskytovala vyhovující materiály komukoli?
Copak nevíte, že informace mají cenu zlata a toto odvětví je plné stinných praktik?
Sdílíme to, k čemu jsme povinni, jako kdokoli jiný.
Podívejte, snažil jsem se, abyste pochopili, že toto fórum tu není proto, aby neustále bojovalo s vašimi spekulacemi. Naším cílem je podporovat hráče, ne se zapojovat do vašich smyšlených teorií.
Psát vám se mi zdá čím dál víc zbytečné. Zveřejněte pouze jeden obecný komentář o Casino Guru a našich neprokazatelných názorech a omezím vám přístup k tomuto fóru.
Vaše činy nikomu nepomáhají.
What you are posting now is, in my eyes, merely a bunch of wild speculations and assumptions with a great deal of ignorance. Why would any company provide compliant materials to anyone?
Don't you know that information is worth gold, and this industry is full of shady practices?
We share what we are obliged to, like anyone else.
Look, I tried to make you understand that this forum is not here to constantly battle your speculations. Our goal is to support players, not engage in your fictional theories.
Writing to you seems more and more pointless to me. Post just a single general comment about Casino Guru and our unprovable opinions, and I will restrict you from accessing this forum.
Your actions are not helping anyone.
moje spekulace?
mé svědomí je čistota, rozhodně ne vaše
jak potvrzujete v předchozích zprávách
ale četli jste někdy, co je zobrazeno na spodní liště vašeho webu?
Ale všiml jsem si, že jsi mě nevyzval, abych poskytl další důkazy... Opravdu jich mám hodně
Pro mě je to teď ztráta času
Doufám, že to pochopí mnoho dalších čtenářů
Myslel jsem casinoguru
v jiné realitě
místo toho je to čistá spekulace na zádech čtenářů a hráčů, kteří jsou kvůli vám podváděni
klam
Dobrý život
Karma nemá žádný termín a nikdy neztratí adresu.
my speculations?
my conscience is cleanliness, certainly not yours
as you confirm in previous messages
but have you ever read what is shown on the bottom bar of your site?
But I noticed that you didn't challenge me to provide more evidence.... I really have a lot of it
For me it's a waste of time now
I hope many other readers understand this
I thought casinoguru
in a different reality
instead it is pure speculation on the backs of readers and players who are being scammed because of you
a delusion
Good life
Karma has no deadline and never loses an address.
Když máte spoustu důkazů, máte možnost podat stížnost, aby to náš tým prošetřil a vyhodnotil, myslím, že bez toho je to jen domněnka, dokud se neprokáže podvodná činnost.
Také, pokud si myslíte, že kvůli nám jsou hráči podvedeni, pak toto místo zjevně není pro vás.
Doufám, že se ti povede dobře.
When you have a lot of evidence, you have the option to file a complaint for our team to investigate and evaluate it, I think without that it's just a guess until fraudulent activity is proven.
Also, if you think that because of us players are scammed then obviously this place is not for you.
I hope you will do well.
Dobrý den, potřebuji, abyste si pozorně zkontrolovali, podal jsem stížnost na nereflektovaný vklad z kasina Netabet, které je z Monterrey, Nuevo León, Mexiko, online, ale když jsem podal stížnost, toto kasino se v seznamu neobjevilo, ale je registrován s povolením Segob. Doufám, že mi pomůžete, prosím.
Hello, I need you to check carefully, I filed a complaint about an unreflected deposit from the Netabet casino, which is from Monterrey, Nuevo León, Mexico, online, but when I filed my complaint, that casino did not appear in the list, but it is registered with Segob permission. I hope you help me, please.
Hola necesito que chequen bien levanté una queja de un depósito no reflejado del casino Netabet que es de Monterrey nuevo León México online solo que al poner mi queja no aparecía en el listado ese casino pero si está registrado con permiso Segob ojalá me ayuden por favor
Ahoj.
Děkuji za vysvětlení. Zkontroloval jsem vaši stížnost a budu informovat Nicka, protože právě teď stojí NetBet Casino.
Aby nedošlo k omylu, můžete prosím přidat URL kasina?
Každopádně bych se určitě řídila Nickovými radami. Nevkládejte v tomto kasinu, dokud nebude původní vklad vyřešen. Také celý postup může nějakou dobu trvat. dej tomu alespoň pár dní.
Představuji si, že je to nelehká situace, a je mi líto, že kasino s vámi již nekomunikuje.
Abych byl upřímný, v tuto chvíli není moc co dělat. Zkoušeli jste jim napsat komentář nebo se s nimi zapojit prostřednictvím profilů na sociálních sítích? Obvykle to vidím jako poslední možnost komunikace.
Hi there.
Thank you for the explanation. I checked your complaint, and I will inform Nick, because it says NetBet Casino right now.
Just to avoid a mistake, could you add the casino's URL, please?
In any case, I would certainly follow Nick's advice. Do not deposit at this casino until the original deposit is resolved. Also, the whole procedure may take some time. give it a few more days, at least.
I imagine it's an uneasy situation, and I'm sorry to see the casino no longer communicates with you.
To be perfectly honest, there is not much to do at this point. Have you tried to write a comment or engage with them through social media profiles? I usually see that as the last-resort communication option.
Toto je adresa URL kasina, že mám problém s mým vkladem https://netabet.com.mx/ Kéž byste mi mohli pomoci
This is the url of the casino that I have the problem with my deposit https://netabet.com.mx/ I wish you could help me
Este es el url del casino que tengo el inconveniente con mi depósito https://netabet.com.mx/ ojalá pudieran ayudarme
Děkuji za informace. Jak vidím, toto kasino v naší databázi nemáme a já ho předám našemu datovému týmu, aby to prověřil.
Mezitím Nick ve vaší stížnosti změní název kasina, takže je vše v pořádku.
Zkusili jste kontaktovat svého poskytovatele plateb ohledně vašeho vkladu, abyste zjistili, zda je z jeho strany vše v pořádku?
Doufám, že problém bude brzy vyřešen a budete moci získat své peníze.
Thank you for the information. As I can see, we don't have this casino in our database, and I will pass it on to our data team to check it out.
In the meantime, Nick will change the casino name in your complaint, so everything is correct.
Have you tried to reach your payment provider regarding your deposit to find out if everything is okay on their side?
I hope that the issue will be solved soon and you will be able to get your money.
Děkuji mnohokrát, měl jsem několik pokusů o komunikaci, ale řekli mi pouze, že nadále ověřují platební bránu, kterou jsem prošel svým vkladem, ale že nemají žádnou odpověď a že je mám kontaktovat později, aby mi mohli přinést a vlastně doufám, že můžu. Pomozte s nimi sladit odpověď a pomozte mi získat zpět můj vklad https://netabet.com.mx/ to je kasino, kde mám problém
Thank you very much, I have had several attempts at communication but they only tell me that they continue to validate the payment gateway that I passed with my deposit but that they have no response and that I should contact them later so they can bring me and in fact I hope I can. Help reconcile the response with them and help me recover my deposit https://netabet.com.mx/ that is the casino where I have the problem
Muchas gracias he tenido varios intentos en comunicación pero solo me dicen que siguen validando en la pasarela de pagos que paso con mi depósito pero que no tienen respuesta y que me comunique más tarde así me traen y pues de hecho ojalá pueda. Ayudar a conciliar con ellos la respuesta y que pueda recuperar mi deposito https://netabet.com.mx/ ese es el casino donde tengo el inconveniente
Nejste si jisti, jak zjistit vaši zprávu za číslem. Můžete pomoci s více podrobnostmi? 🙂
Not sure how to figure out your message behind the number. Could you help with more details? 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.