FórumZpětná vazba a návrhyKontakt s Casino Guru

Kontakt s Casino Guru (strana 4)

před 4 roky od lauarual
|
39680 zobrazení 85 odpovědí |
|
1...3 4 5
před rokem
  1. Vyhrál jsem to, jak dostanu zaplaceno? file
Automaticky přeloženo:
pablinagallardo0
před rokem

Na základě snímku obrazovky předpokládám, že jste hráli bezplatnou demo hru na našem webu. Protože nejsme online kasino a nemůžete zde hrát o skutečné peníze, není možné vybrat žádné výhry, které získáte ve hrách zdarma.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Dobrý den, je možné, že se můžete spojit s Josefem a požádat ho, aby mi odpověděl. Příliš komplikované na komunikaci s ním.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobrý den Jaro, je možné, že se můžete obrátit na Josefa Z., aby mi odpověděl. Příliš komplikované na komunikaci s ním. Naštvaný!

Nechal jsem i vzkaz s citací Radky.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, je možné, že se můžete spojit s Josefem a požádat ho, aby mi odpověděl. Příliš komplikované na komunikaci s ním.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nazdárek!

Udělám to nejlépe jak mohu. Předpokládám, že máte na mysli Josefa, který přiděluje a obsluhuje skupiny testerů, že?

Co mám říct a jak prosím pozná, kdo jsi?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Navíc při čtení online CasinoGuru nemá kód DPH, nemá kód společnosti, nemá sídlo, na některých stránkách tvrdí, že sídlí v Londýně, jiné v USA, zaměstnanci pracují na Slovensku


Neexistují žádné účetní výkazy společnosti


o obchodních podmínkách, na rozdíl od toho, co poskytuje GDPR, skrývají všechna data


všechny jejich domény mají zapnuté soukromí


1+1+1 něco není příliš jasné


Prošetřím jejich účetní závěrky

Automaticky přeloženo:
Ramirexxx2
před 8 měsíci

Jistě, není to jasné. Já například nesleduji kontext.

No, hodně štěstí vaší věci, ať je to cokoliv...


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

příklad:

casino luckyblock má stejné sídlo jako casinoguru


Luckyblock casinoguru hodnocení 9.1


Čtenáři fóra si stěžují, že hodnocení je příliš vysoké


ostatní platformy výrazně nižší hodnocení


Radko chceš, abych vypsal všechna připojená kasina?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

příklad:

casino luckyblock má stejné sídlo jako casinoguru


Luckyblock casinoguru hodnocení 9.1


Čtenáři fóra si stěžují, že hodnocení je příliš vysoké


ostatní platformy výrazně nižší hodnocení


Radko chceš, abych vypsal všechna připojená kasina?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Upřímně, mám o tebe strach.

Všechny tyto vodítka jsou jen jednoduchá, stálá fakta, která se snažíte dát dohromady, abyste vytvořili podezření.

Už jsem tady vysvětloval 👈, jak moc vtipný je tento nápad. Promiňte, nebudu hrát roli ve vašich pohádkách.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

děkuji, mám se dobře a mám velkou radost, hlavně se svým svědomím


Nikoho nenavádím k chybám


Pokud nevidíte nic výjimečného, proč to skrývat?


situace je velmi jasná, stejně jako přidělená hodnocení


"Casino.guru je nezávislý zdroj informací o online kasinech a online kasinových hrách a není kontrolován žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou prováděny poctivě."

hahahaha

odstranit frázi z webu

Automaticky přeloženo:
Ramirexxx2
před 8 měsíci

To, co nyní zveřejňujete, je v mých očích pouze snůška divokých spekulací a domněnek s velkou dávkou neznalosti. Proč by jakákoli společnost poskytovala vyhovující materiály komukoli?

Copak nevíte, že informace mají cenu zlata a toto odvětví je plné stinných praktik?

Sdílíme to, k čemu jsme povinni, jako kdokoli jiný.

Podívejte, snažil jsem se, abyste pochopili, že toto fórum tu není proto, aby neustále bojovalo s vašimi spekulacemi. Naším cílem je podporovat hráče, ne se zapojovat do vašich smyšlených teorií.

Psát vám se mi zdá čím dál víc zbytečné. Zveřejněte pouze jeden obecný komentář o Casino Guru a našich neprokazatelných názorech a omezím vám přístup k tomuto fóru.

Vaše činy nikomu nepomáhají.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

moje spekulace?

mé svědomí je čistota, rozhodně ne vaše


jak potvrzujete v předchozích zprávách


ale četli jste někdy, co je zobrazeno na spodní liště vašeho webu?


Ale všiml jsem si, že jsi mě nevyzval, abych poskytl další důkazy... Opravdu jich mám hodně


Pro mě je to teď ztráta času


Doufám, že to pochopí mnoho dalších čtenářů

Myslel jsem casinoguru

v jiné realitě


místo toho je to čistá spekulace na zádech čtenářů a hráčů, kteří jsou kvůli vám podváděni


klam


Dobrý život


Karma nemá žádný termín a nikdy neztratí adresu.

Automaticky přeloženo:
Ramirexxx2
před 8 měsíci

Když máte spoustu důkazů, máte možnost podat stížnost, aby to náš tým prošetřil a vyhodnotil, myslím, že bez toho je to jen domněnka, dokud se neprokáže podvodná činnost.

Také, pokud si myslíte, že kvůli nám jsou hráči podvedeni, pak toto místo zjevně není pro vás.

Doufám, že se ti povede dobře.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, potřebuji, abyste si pozorně zkontrolovali, podal jsem stížnost na nereflektovaný vklad z kasina Netabet, které je z Monterrey, Nuevo León, Mexiko, online, ale když jsem podal stížnost, toto kasino se v seznamu neobjevilo, ale je registrován s povolením Segob. Doufám, že mi pomůžete, prosím.

Automaticky přeloženo:
jonaseguizabal25
před 3 měsíci

Ahoj.

Děkuji za vysvětlení. Zkontroloval jsem vaši stížnost a budu informovat Nicka, protože právě teď stojí NetBet Casino.

Aby nedošlo k omylu, můžete prosím přidat URL kasina?


Každopádně bych se určitě řídila Nickovými radami. Nevkládejte v tomto kasinu, dokud nebude původní vklad vyřešen. Také celý postup může nějakou dobu trvat. dej tomu alespoň pár dní.

Představuji si, že je to nelehká situace, a je mi líto, že kasino s vámi již nekomunikuje.

Abych byl upřímný, v tuto chvíli není moc co dělat. Zkoušeli jste jim napsat komentář nebo se s nimi zapojit prostřednictvím profilů na sociálních sítích? Obvykle to vidím jako poslední možnost komunikace.


Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Toto je adresa URL kasina, že mám problém s mým vkladem https://netabet.com.mx/ Kéž byste mi mohli pomoci

Automaticky přeloženo:
jonaseguizabal25
před 3 měsíci

Děkuji za informace. Jak vidím, toto kasino v naší databázi nemáme a já ho předám našemu datovému týmu, aby to prověřil.

Mezitím Nick ve vaší stížnosti změní název kasina, takže je vše v pořádku.

Zkusili jste kontaktovat svého poskytovatele plateb ohledně vašeho vkladu, abyste zjistili, zda je z jeho strany vše v pořádku?

Doufám, že problém bude brzy vyřešen a budete moci získat své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Děkuji mnohokrát, měl jsem několik pokusů o komunikaci, ale řekli mi pouze, že nadále ověřují platební bránu, kterou jsem prošel svým vkladem, ale že nemají žádnou odpověď a že je mám kontaktovat později, aby mi mohli přinést a vlastně doufám, že můžu. Pomozte s nimi sladit odpověď a pomozte mi získat zpět můj vklad https://netabet.com.mx/ to je kasino, kde mám problém

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

50 000

Automaticky přeloženo:
manolovivan389
před 3 měsíci

Nejste si jisti, jak zjistit vaši zprávu za číslem. Můžete pomoci s více podrobnostmi? 🙂

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky