FórumZpětná vazba a návrhyKontakt s Casino Guru

Kontakt s Casino Guru (strana 2)

před 4 roky od lauarual
|
38903 zobrazení 85 odpovědí |
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
dominikstaffl
před 2 roky

Ahoj, co myslíš tím, že se nezobrazují? Nefunguje vám to? https://casino.guru/caxino-casino-review

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je to proto, že se jedná o dceřinou společnost, takže web je postaven stejným způsobem

Automaticky přeloženo:
dominikstaffl
před 2 roky

Ahoj,

Nejsem si jistý, jak přesně tato informace souvisí s vaším předchozím příspěvkem:

"Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, proč se divoká kasina jako caxino již nezobrazují, když po nich chodíte?"

Mohl byste prosím vysvětlit, co se zdá být hlavním problémem?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Danieli/Radko, dotaz: je Joe na dovolené nebo tak? Nemohu ho najít v poště a zprávách 😕

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 2 roky

Ahoj lauarual,

Josef.Z obdržel vaši zprávu a brzy se s vámi spojí. Jak mi bylo řečeno. 🙂


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Budu čekat dál. Děkuji

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 2 roky

Nemáš zač.

Budu tu, když mě budete potřebovat 🙂.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Díky za vaši pomoc.

Stále čekám, jestli mi s tím pomůžeš, bylo by to skvělé.

Už mě nebaví čekat!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Danieli/Radko, stále čekám na Jozefovu odpověď.

To opravdu nemůže být tak těžké odpovědět na email!!!!

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 2 roky

Tak co přesně byste chtěli, abychom udělali? Vy jste nás kontaktovali zde, Radka kontaktovala přímo Jozefa a on řekl, že se vám brzy ozve. co ještě můžeme udělat?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Případně zvýrazněte recenze hráčů spolu s recenzemi kasinových guru -


jako hráči víme, kolik nových kasin se denně objeví a jak těžké je sledovat, jak dobře se kasinům daří; ale myslím, že by bylo užitečné mít recenze hráčů vedle recenzí kasinových guru.


možná „co jsme našli s „Casinem A" a „myšlenky našich hráčů lze nalézt zde".


existuje několik vysoce postavených kasin, ve kterých jsem osobně hrál při mnoha příležitostech a nehodnotil bych je polovičním skóre z problémů, které jsem zažil naživo – ale kasina zde mají „dokonalou pověst". Naráží na zaujaté nebo placené pro IMO.


Regulátorům, kteří neřeší stížnosti veřejně, by nemělo být povoleno skóre „perfektního kasina", protože pokud stížnosti na veřejnosti neberou vážně, představte si, jak uzavření a neužiteční jsou bez publika.

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 2 roky

Věřím, že si pletete „ živou podporu " s tím, co jste našli zde – což je fórum online kasina.


Procvičte si trochu trpělivosti a čekání vás neomrzí. Pokud si všimnete, že správci / úpravy mohou trvat 7 dní, jak je uvedeno v postupu pro stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Případně zvýrazněte recenze hráčů spolu s recenzemi kasinových guru -


jako hráči víme, kolik nových kasin se denně objeví a jak těžké je sledovat, jak dobře se kasinům daří; ale myslím, že by bylo užitečné mít recenze hráčů vedle recenzí kasinových guru.


možná „co jsme našli s „Casinem A" a „myšlenky našich hráčů lze nalézt zde".


existuje několik vysoce postavených kasin, ve kterých jsem osobně hrál při mnoha příležitostech a nehodnotil bych je polovičním skóre z problémů, které jsem zažil naživo – ale kasina zde mají „dokonalou pověst". Naráží na zaujaté nebo placené pro IMO.


Regulátorům, kteří neřeší stížnosti veřejně, by nemělo být povoleno skóre „perfektního kasina", protože pokud stížnosti na veřejnosti neberou vážně, představte si, jak uzavření a neužiteční jsou bez publika.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, nejnovější a přímé zkušenosti jsou zásadním aspektem stránky kasina. V části „Nejnovější uživatelské recenze" zobrazujeme nejnovější 3 uživatelské recenze kasin, která jsou dostupná ve vaší zemi.

Všechny přidružené uživatelské recenze můžete procházet na záložce „uživatelské recenze" a přidali jsme hvězdičkovou lištu s celkovým hodnocením pouze na základě uživatelských recenzí hráče.

Máte-li jiný návrh nebo nápad, jak je efektivněji zvýraznit, sdílejte prosím

Pokud jde o stížnosti,

každá neoprávněná nebo nevyřešená stížnost vydělá kasinu nějaké černé body na základě „závažnosti" problému.

Našli jste prosím nějaké dokonalé kasino s neoprávněnými stížnostmi nebo pasivním regulátorem?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, týme guru kasina!

Mám otázku, dnes jsem se zaregistroval v kasinu a chystal jsem se nárokovat bonus, když mi bylo řečeno, že ho nemohu získat, protože mám zřejmě 2. účet, z čehož jsem byl zmatený, protože jsem nikdy nevytvořil 2 účty v stejné kasino vůbec! Není to špatné! Říkají, že mám duplikát, ale neřeknou mi, se kterým e-mailem. Mám 3 e-maily a pokusil jsem se obnovit heslo u všech 3 e-mailů a pouze na e-mail, na který jsem se zaregistroval, přišel e-mail na resetování hesla a ne na ostatní. Tak to jsem nevěděl, že mám druhý účet!!! Musíte mi sdělit, která e-mailová adresa byla použita pro údajný duplicitní účet?

Pokud to má být můj 2. účet, neměli by to říct?

Budu ráda za odpověď ✌🏼

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

To je zajímavé. Tady je můj odhad - někdo jiný se stejnou IP adresou si vytvořil účet v kasinu, systém kvůli tomu označil váš nový a jediný účet jako duplicitní.

Pokud jsou k druhému účtu přiřazeny jiné přihlašovací údaje (jméno, adresa, telefonní číslo), zřejmě není váš, ale pokud se přihlašovací údaje shodují, pak by to měl být váš účet a kasino by vám mělo pomoci obnovit přístup.

Poprosil bych tedy kasino o pomoc s obnovením přístupu k vašemu údajně 1. účtu. Pokud nepomohou, podejte stížnost. Jak jsem již zmínil, odhaduji, že první účet není ani váš, takže k němu jen stěží získáte přístup.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ahoj Danieli!

Několikrát jsem s nimi mluvil, ale pokaždé mi řekli, že nesmějí poskytovat žádné informace.

Mám pocit, že se mě snaží vytrhnout.

Mám problém, ale momentálně ve 2 kasinech!

Úplně stejný problém s 2. kasinem. Údajně 5 účtů se stejnou IP adresou což prostě nemůže být. Toto 2. kasino mi dokonce poslalo fotky s e-maily, které byly údajně vytvořeny se stejnou IP adresou.

Jak to může být Daniel, že někdo jiný používá moji IP?!?!?!?!

Je to vůbec možné?!?!

Někdy mám pocit, že některá kasina si záměrně vytvářejí více účtů se stejnou IP adresou, takže si poté můžete způsobit problémy, pokud čeká na velkou výplatu ^^.

V poslední době se mi zdá, že některá kasina jednají nešikovně, aby vydělala více peněz.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Mám také screenshoty z konverzací, kde mi prostě nechtějí pomoci vyřešit problém. Podezření, že to dělají schválně, aby způsobili problémy s platbou, narůstá.

Mám také obrázky z 2. kasina, které mi okamžitě poslalo obrázky s e-maily, které jsem měl vytvořit.

Já osobně si NIKDY nevytvářím 2 účty ve stejném kasinu!!! Nikdy!!

Přijde vám to opravdu divné.

Kasina vám především dávají pocit, že jste postupem času stále více a více nejistí!!!! Už není žádná legrace takhle hrát!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám také screenshoty z konverzací, kde mi prostě nechtějí pomoci vyřešit problém. Podezření, že to dělají schválně, aby způsobili problémy s platbou, narůstá.

Mám také obrázky z 2. kasina, které mi okamžitě poslalo obrázky s e-maily, které jsem měl vytvořit.

Já osobně si NIKDY nevytvářím 2 účty ve stejném kasinu!!! Nikdy!!

Přijde vám to opravdu divné.

Kasina vám především dávají pocit, že jste postupem času stále více a více nejistí!!!! Už není žádná legrace takhle hrát!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, že slyším o vašich potížích.

Jak Daniel navrhl, podal bych stížnost , vlastně 2.

Myslím si, že kasino vám nechce ukazovat další adresy kvůli bezpečnostní politice.

Dále se domníváme, že stejná IP adresa znamená pouze to, že dva (nebo více) hráčů používají stejnou VPN aplikaci nebo jednoduše sdílejí internetové připojení. Proto je třeba najít více podpůrných indikací (stejné nebo podobné přihlašovací údaje atd.), abyste si byli zcela jisti, že hráč vytvořil více účtů.

Co si myslíte o podávání stížností?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko! 🙂

Myslím, že je to dobrý nápad!

Podám 1 stížnost a v jiném kasinu, kde mám stejný problém, byl účet na mou žádost uzavřen, protože jsou opravdu velmi neslušní.

Děkuju za vaši podporu!!!


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj tým kasina guru, potřebuji pomoc s ověřením věku. Zadávám všechny správné údaje a hlásí, že osoba s údaji nebyla nalezena.

můžeš se na to podívat?

s pozdravem Gabriel

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky