před 2 roky
Ahoj, co myslíš tím, že se nezobrazují? Nefunguje vám to? https://casino.guru/caxino-casino-review
Hi, what do you mean by they're not displayed? Doesn't this work for you? https://casino.guru/caxino-casino-review
0
Ahoj, co myslíš tím, že se nezobrazují? Nefunguje vám to? https://casino.guru/caxino-casino-review
Hi, what do you mean by they're not displayed? Doesn't this work for you? https://casino.guru/caxino-casino-review
Ahoj,
Nejsem si jistý, jak přesně tato informace souvisí s vaším předchozím příspěvkem:
"Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, proč se divoká kasina jako caxino již nezobrazují, když po nich chodíte?"
Mohl byste prosím vysvětlit, co se zdá být hlavním problémem?
Hello,
I'm not sure how exactly is this information related to your previous post, saying:
"Hello, I wanted to ask why wildz casinos like caxino are no longer displayed when you walk on them?"
Could you explain what seems to be the main issue, please?
Ahoj Danieli/Radko, dotaz: je Joe na dovolené nebo tak? Nemohu ho najít v poště a zprávách 😕
Hi Daniel/Radka, query: is Joe on vacation or something? I can't find him in the mail and messaging 😕
Hola Daniel/Radka, consulta: Joe está de vacaciones o algo? No puedo dar con él en el mail y mensajería 😕
Díky za vaši pomoc.
Stále čekám, jestli mi s tím pomůžeš, bylo by to skvělé.
Už mě nebaví čekat!
Thanks for your help.
I'm still waiting, if you can give me a hand with that that would be great.
I'm tired of waiting!
Gracias por tu ayuda.
Sigo esperando, si puedes darme una mano con eso sería fantástico.
Cansada estoy de esperar!
Danieli/Radko, stále čekám na Jozefovu odpověď.
To opravdu nemůže být tak těžké odpovědět na email!!!!
Daniel/Radka, I'm still waiting for Jozef's answer.
It really can't be that hard to answer an email!!!!
Daniel/Radka, sigo esperando la respuesta de Jozef.
De verdad no puede ser tan dificil contestar un email!!!!
Tak co přesně byste chtěli, abychom udělali? Vy jste nás kontaktovali zde, Radka kontaktovala přímo Jozefa a on řekl, že se vám brzy ozve. co ještě můžeme udělat?
Then what exactly would you like us to do? You contacted us here, Radka contacted Jozef directly and he said he'll get back to you soon. What else can we do?
Případně zvýrazněte recenze hráčů spolu s recenzemi kasinových guru -
jako hráči víme, kolik nových kasin se denně objeví a jak těžké je sledovat, jak dobře se kasinům daří; ale myslím, že by bylo užitečné mít recenze hráčů vedle recenzí kasinových guru.
možná „co jsme našli s „Casinem A" a „myšlenky našich hráčů lze nalézt zde".
existuje několik vysoce postavených kasin, ve kterých jsem osobně hrál při mnoha příležitostech a nehodnotil bych je polovičním skóre z problémů, které jsem zažil naživo – ale kasina zde mají „dokonalou pověst". Naráží na zaujaté nebo placené pro IMO.
Regulátorům, kteří neřeší stížnosti veřejně, by nemělo být povoleno skóre „perfektního kasina", protože pokud stížnosti na veřejnosti neberou vážně, představte si, jak uzavření a neužiteční jsou bez publika.
Possibly highlight players reviews along with the casino guru reviews -
as players we know how many new casinos pop up daily, and how hard it is to keep track on how well casinos are preforming; but I think it would be handy to have player reviews along side casino guru reviews.
maybe a "what we found with "Casino A" , and "our players thoughts can be found here"..
theres a few high ranking casinos I’ve personally played at on multiple occasions and wouldn’t rate them with a score half as high from problems I’ve experienced live - but casinos holding "perfect reputations" here. Comes across biased or paid for IMO.
Regulators that don’t address complaints publicly shouldn’t be allowed "perfect casino" score since if they don’t take complaints seriously in public, imagine how closed off and unhelpful they are without an audience.
Věřím, že si pletete „ živou podporu " s tím, co jste našli zde – což je fórum online kasina.
Procvičte si trochu trpělivosti a čekání vás neomrzí. Pokud si všimnete, že správci / úpravy mohou trvat 7 dní, jak je uvedeno v postupu pro stížnosti.
I believe you’re mistaking "live support" with what you’ve found here - which is, an online casino forum.
Practice a little patience and you won’t get tired of waiting. If you notice admins/ mods can take 7 days as stated on the complaints procedure.
Případně zvýrazněte recenze hráčů spolu s recenzemi kasinových guru -
jako hráči víme, kolik nových kasin se denně objeví a jak těžké je sledovat, jak dobře se kasinům daří; ale myslím, že by bylo užitečné mít recenze hráčů vedle recenzí kasinových guru.
možná „co jsme našli s „Casinem A" a „myšlenky našich hráčů lze nalézt zde".
existuje několik vysoce postavených kasin, ve kterých jsem osobně hrál při mnoha příležitostech a nehodnotil bych je polovičním skóre z problémů, které jsem zažil naživo – ale kasina zde mají „dokonalou pověst". Naráží na zaujaté nebo placené pro IMO.
Regulátorům, kteří neřeší stížnosti veřejně, by nemělo být povoleno skóre „perfektního kasina", protože pokud stížnosti na veřejnosti neberou vážně, představte si, jak uzavření a neužiteční jsou bez publika.
Possibly highlight players reviews along with the casino guru reviews -
as players we know how many new casinos pop up daily, and how hard it is to keep track on how well casinos are preforming; but I think it would be handy to have player reviews along side casino guru reviews.
maybe a "what we found with "Casino A" , and "our players thoughts can be found here"..
theres a few high ranking casinos I’ve personally played at on multiple occasions and wouldn’t rate them with a score half as high from problems I’ve experienced live - but casinos holding "perfect reputations" here. Comes across biased or paid for IMO.
Regulators that don’t address complaints publicly shouldn’t be allowed "perfect casino" score since if they don’t take complaints seriously in public, imagine how closed off and unhelpful they are without an audience.
Ano, nejnovější a přímé zkušenosti jsou zásadním aspektem stránky kasina. V části „Nejnovější uživatelské recenze" zobrazujeme nejnovější 3 uživatelské recenze kasin, která jsou dostupná ve vaší zemi.
Všechny přidružené uživatelské recenze můžete procházet na záložce „uživatelské recenze" a přidali jsme hvězdičkovou lištu s celkovým hodnocením pouze na základě uživatelských recenzí hráče.
Máte-li jiný návrh nebo nápad, jak je efektivněji zvýraznit, sdílejte prosím
Pokud jde o stížnosti,
každá neoprávněná nebo nevyřešená stížnost vydělá kasinu nějaké černé body na základě „závažnosti" problému.
Našli jste prosím nějaké dokonalé kasino s neoprávněnými stížnostmi nebo pasivním regulátorem?
Yes, the latest and direct experiences are a vital aspect of the casino's page. By The "Latest user reviews" we display the latest 3 user reviews on casinos that are available in your country.
You can browse all associated user reviews in the "user reviews" tab and we added a star bar with an overall rating based on player's user reviews only.
If you have another suggestion or any idea how we can highlight those more effectively, please share
When it comes to complaints,
every unjustified or unsolved complaint earns the casino some black points based on the "severity" of the problem.
Have you found any perfect casino with unjustified complaints or a passive regulator, please?
Dobrý den, týme guru kasina!
Mám otázku, dnes jsem se zaregistroval v kasinu a chystal jsem se nárokovat bonus, když mi bylo řečeno, že ho nemohu získat, protože mám zřejmě 2. účet, z čehož jsem byl zmatený, protože jsem nikdy nevytvořil 2 účty v stejné kasino vůbec! Není to špatné! Říkají, že mám duplikát, ale neřeknou mi, se kterým e-mailem. Mám 3 e-maily a pokusil jsem se obnovit heslo u všech 3 e-mailů a pouze na e-mail, na který jsem se zaregistroval, přišel e-mail na resetování hesla a ne na ostatní. Tak to jsem nevěděl, že mám druhý účet!!! Musíte mi sdělit, která e-mailová adresa byla použita pro údajný duplicitní účet?
Pokud to má být můj 2. účet, neměli by to říct?
Budu ráda za odpověď ✌🏼
Hello dear casino guru team!
I have a question, I signed up at a casino today and was about to claim the bonus when I was told I can't get it as I seem to have a 2nd account which I was confused about as I never create 2 accounts at the same casino ever! It's not too bad! They say I have a duplicate but won't tell me with which email. I have 3 emails and have tried to reset the password for all 3 emails and only the email where I registered received an email to reset the password and not the others. So I didn't know that I had a second account!!! Do you have to tell me which email address was used for the supposedly duplicate account?
If it's supposed to be my 2nd account, shouldn't they say it?
Would be happy about an answer ✌🏼
Hallo liebes casino Guru Team!
Ich habe eine Frage, ich habe mich heute in einem Casino angemeldet und wollte den Bonus beanspruchen als man mir sagte das ich es nicht bekomme da ich anscheinend einen 2ten account habe worüber ich verwirrt war da ich niemals 2 Accounts in dem selben casino erstelle niemals! Ist ja auch nicht weiter schlimm! Sie sagen ich habe ein Duplikat aber wollen mir nicht sagen mit welcher Email. Ich habe 3 Emails und habe probiert bei allen 3 Emails das passwort wiederherzustellen und nur bei der Email wo ich mich registriert habe ist eine Email zum zurück setzen des passwort gekommen und bei den anderen nicht. Ich wüsste also nicht das ich ein 2ten account habe !!! Müssen sie mir sagen welche Email adresse für den angeblich duplikat account verwendet wurde??
Wenn es angeblich mein 2tes Konto ist müssten sie es doch sagen oder nicht ??
Würde mich über eine Antwort freuen ✌🏼
To je zajímavé. Tady je můj odhad - někdo jiný se stejnou IP adresou si vytvořil účet v kasinu, systém kvůli tomu označil váš nový a jediný účet jako duplicitní.
Pokud jsou k druhému účtu přiřazeny jiné přihlašovací údaje (jméno, adresa, telefonní číslo), zřejmě není váš, ale pokud se přihlašovací údaje shodují, pak by to měl být váš účet a kasino by vám mělo pomoci obnovit přístup.
Poprosil bych tedy kasino o pomoc s obnovením přístupu k vašemu údajně 1. účtu. Pokud nepomohou, podejte stížnost. Jak jsem již zmínil, odhaduji, že první účet není ani váš, takže k němu jen stěží získáte přístup.
That's interesting. Here's my guess - someone else using the same IP address created an account in the casino, the system flagged your new and only account as a duplicate account due to it.
If the other account has different credentials associated to it (name, address, phone number), the it apparently isn't yours, but if the credentials match, then it should be your account and the casino should help you to restore the access.
So I'd ask the casino for help in restoring access to your allegedly 1st account. If they don't help, submit a complaint. As I mentioned earlier, my guess is that the 1st account isn't even yours so you can hardly get an access to it.
Ahoj Danieli!
Několikrát jsem s nimi mluvil, ale pokaždé mi řekli, že nesmějí poskytovat žádné informace.
Mám pocit, že se mě snaží vytrhnout.
Mám problém, ale momentálně ve 2 kasinech!
Úplně stejný problém s 2. kasinem. Údajně 5 účtů se stejnou IP adresou což prostě nemůže být. Toto 2. kasino mi dokonce poslalo fotky s e-maily, které byly údajně vytvořeny se stejnou IP adresou.
Jak to může být Daniel, že někdo jiný používá moji IP?!?!?!?!
Je to vůbec možné?!?!
Někdy mám pocit, že některá kasina si záměrně vytvářejí více účtů se stejnou IP adresou, takže si poté můžete způsobit problémy, pokud čeká na velkou výplatu ^^.
V poslední době se mi zdá, že některá kasina jednají nešikovně, aby vydělala více peněz.
Hi Daniel!
I have spoken to them several times but each time they tell me they are not allowed to give out any information.
I feel like they're trying to rip me off.
I have the problem but currently at 2 casinos!
Exactly the same problem with the 2nd casino. Allegedly 5 accounts with the same IP address which simply cannot be. This 2nd casino even sent me photos with the emails that were supposedly created with the same IP address.
How can it be Daniel that someone else is using my IP?!?!?!?!
Is that even possible ?!?!
I sometimes have the feeling that some casinos create multiple accounts on purpose and with the same IP address so that you can cause problems afterwards if a large payout is pending ^^.
Lately it seems to me that some casinos are acting underhandedly to make more money.
Hallo Daniel!
Ich habe mit denen gesprochen und das mehrmals aber jedesmal sagt man mir das sie keine Informationen raus geben dürfen.
Ich habe das Gefühl als würden die mich verarschen wollen.
Ich habe das Problem aber zurzeit bei 2 casinos!
Bei dem 2ten casino genau das selbe Problem. Angeblich 5 Accounts mit der selben IP Adresse was einfach nicht sein kann. Dieses 2te casino aber hat mir sogar Fotos geschickt mit den Emails die angeblich mit der selben IP Adresse erstellt wurden.
Wie kann das sein Daniel das jemand anderer meine IP verwendet?!?!?!?!
Ist das überhaupt möglich ?!?!
Ich habe manchmal das Gefühl das einige casinos mit Absicht mehrere Konten erstellen und das mit der selben IP Adresse damit man dann im Nachhinein einem probleme bereiten kann wenn eine große Auszahlung ansteht ^^.
In letzter Zeit kommt es mir so vor als würden einige casinos hinterhältig handeln damit sie mehr Geld verdienen.
Mám také screenshoty z konverzací, kde mi prostě nechtějí pomoci vyřešit problém. Podezření, že to dělají schválně, aby způsobili problémy s platbou, narůstá.
Mám také obrázky z 2. kasina, které mi okamžitě poslalo obrázky s e-maily, které jsem měl vytvořit.
Já osobně si NIKDY nevytvářím 2 účty ve stejném kasinu!!! Nikdy!!
Přijde vám to opravdu divné.
Kasina vám především dávají pocit, že jste postupem času stále více a více nejistí!!!! Už není žádná legrace takhle hrát!
I also have screenshots of the conversations where they just don't want to help me solve the problem. The suspicion that they are doing it on purpose to cause problems with the payment increases.
I also have the pics from the 2nd casino which immediately sent me pics with the emails I was supposed to have created.
I personally NEVER make 2 accounts in the same casino!!! Never!!
Find that really strange.
Above all, the casinos give you the feeling of being more and more insecure over time!!!! It's no fun playing like this anymore!
Ich habe auch Screenshots von den Unterhaltungen wo man mir einfach nicht helfen möchte das problem zu lösen. Da steigt einem die Vermutung das sie es mit Absicht machen um eben Probleme bei der Auszahlung zu machen.
Ich habe auch die Bilder vom 2ten casino welches mir sofort Bilder gesendet hat mit den Emails die ich angeblich erstellt habe.
Ich persönlich mache NIEMALS im dem selben casino 2 Accounts!!! Niemals!!
Finde das echt merkwürdig.
Vorallem geben die casinos einem das Gefühl mit der Zeit immer mehr und mehr unsicherer zu sein!!!! So macht spielen keinen Spaß mehr !!!
Mám také screenshoty z konverzací, kde mi prostě nechtějí pomoci vyřešit problém. Podezření, že to dělají schválně, aby způsobili problémy s platbou, narůstá.
Mám také obrázky z 2. kasina, které mi okamžitě poslalo obrázky s e-maily, které jsem měl vytvořit.
Já osobně si NIKDY nevytvářím 2 účty ve stejném kasinu!!! Nikdy!!
Přijde vám to opravdu divné.
Kasina vám především dávají pocit, že jste postupem času stále více a více nejistí!!!! Už není žádná legrace takhle hrát!
I also have screenshots of the conversations where they just don't want to help me solve the problem. The suspicion that they are doing it on purpose to cause problems with the payment increases.
I also have the pics from the 2nd casino which immediately sent me pics with the emails I was supposed to have created.
I personally NEVER make 2 accounts in the same casino!!! Never!!
Find that really strange.
Above all, the casinos give you the feeling of being more and more insecure over time!!!! It's no fun playing like this anymore!
Ich habe auch Screenshots von den Unterhaltungen wo man mir einfach nicht helfen möchte das problem zu lösen. Da steigt einem die Vermutung das sie es mit Absicht machen um eben Probleme bei der Auszahlung zu machen.
Ich habe auch die Bilder vom 2ten casino welches mir sofort Bilder gesendet hat mit den Emails die ich angeblich erstellt habe.
Ich persönlich mache NIEMALS im dem selben casino 2 Accounts!!! Niemals!!
Finde das echt merkwürdig.
Vorallem geben die casinos einem das Gefühl mit der Zeit immer mehr und mehr unsicherer zu sein!!!! So macht spielen keinen Spaß mehr !!!
Ahoj,
Je mi líto, že slyším o vašich potížích.
Jak Daniel navrhl, podal bych stížnost , vlastně 2.
Myslím si, že kasino vám nechce ukazovat další adresy kvůli bezpečnostní politice.
Dále se domníváme, že stejná IP adresa znamená pouze to, že dva (nebo více) hráčů používají stejnou VPN aplikaci nebo jednoduše sdílejí internetové připojení. Proto je třeba najít více podpůrných indikací (stejné nebo podobné přihlašovací údaje atd.), abyste si byli zcela jisti, že hráč vytvořil více účtů.
Co si myslíte o podávání stížností?
Hello,
I'm sorry to hear about your troubles.
As Daniel suggested, I would submit the complaint, well, 2 actually.
I think that the casino is not fond of showing you the other addresses because of the security policy.
Furthermore, we believe that the same IP address only means that two (or more) players use the same VPN app or simply share the internet connection. Hence more supportive indications must be found (the same or similar credentials and so on) to be perfectly sure that the player has created multiple accounts.
What do you think about submitting the complaints?
Ahoj Radko! 🙂
Myslím, že je to dobrý nápad!
Podám 1 stížnost a v jiném kasinu, kde mám stejný problém, byl účet na mou žádost uzavřen, protože jsou opravdu velmi neslušní.
Děkuju za vaši podporu!!!
Hello Radka! 🙂
I think that's a good idea!
I will file 1 complaint & at the other casino where I have the same problem the account was closed at my request as they are really very rude.
I thank you for your support!!!
Hallo Radka! 🙂
Ich denke das ist eine gute Idee!
Ich werde 1 Beschwerde einreichen & beim anderen casino wo ich das selbe Problem habe wurde das Konto auf mein Wunsch geschlossen da diese wirklich sehr unfreundlich sind.
Ich danke euch für eure Unterstützung!!!
ahoj tým kasina guru, potřebuji pomoc s ověřením věku. Zadávám všechny správné údaje a hlásí, že osoba s údaji nebyla nalezena.
můžeš se na to podívat?
s pozdravem Gabriel
hello casino guru team i need help with age verification. As i enter all correct details and it says person with info not found.
can you look into this?
kind regards Gabriel
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.