před 4 roky
Dotaz: tým CG pracuje normálně?
A query: the CG team is working normally?
Una consulta: el equipo de CG está trabajando normalmente?
Dotaz: tým CG pracuje normálně?
A query: the CG team is working normally?
Una consulta: el equipo de CG está trabajando normalmente?
Nemám zpětný kontakt na testy, které jsem provedl. Takže konzultuji
I have no return of my contact for tests I did. So I consult
No tengo retorno de mi contacto por pruebas que hice. Por eso consulto
Danieli
Myslel jsem, že toto fórum bylo diskusní skupinou pro všechny věci související s kasiny a ne bezplatnou reklamou pro jakékoli kasino, aby si zaregistrovali jméno a připojili svá kasina. Myslím, že by měli být odstraněni a inzerováni na správném místě na guru kasina, jakmile budou ověřeni. Doposud jich bylo 7 a pokud se to nezastaví, fórum ztratí svou hodnotu a jen se stane plným reklam
Daniel
I thought this forum was a discussion group for all things casino related and not free advertising for any casino to sign up a name and plug their casinos. I think they should be removed and advertised in the right place on casino guru once they have been authenticated. There have been 7 so far and if this is not stopped the forum will lose its value and just become full of advertisements
Ahoj, jsem v kontaktu s většinou z nich. Máme speciální kategorii pro promo akce: Bonusy a propagační akce
Promazání denně smažu, když vidím, že to nedává smysl, je to článek zaměřený na vytváření odkazů nebo je to pouze kopírovat + vložený text, který lze najít na mnoha místech Google. Každopádně o tom diskutujeme každý týden, uvidíme, co s tím můžeme dělat.
Když se podíváte na různá fóra související s hazardními hrami, mají stejné sekce s podobnými příspěvky, takže si nemyslím, že je to nutně špatně.
Hi, I'm in touch with most of them. We have a dedicated category for promos: Bonuses and promotions
I delete promos on a daily basis when I see that it doesn't make any sense, it's a linkbuilding oriented article or it's just copy+pasted text that can be found on many places in Google. Anyway, we discuss this every week, we'll see what we can do about this.
When you look at different gambling related forums, they have the same sections with similar posts as well, so I don't think it's necessarily wrong.
Existují vlákna, která se snaží nábor lidí, takže nevím co! Nezdá se mi, že by to místo bylo. Kromě odkazů, které nevedou k žádné závažné stránce.
There are threads that try to recruit people so I don't know what! It doesn't seem like the place to me. In addition to links that do not lead to any serious page.
Hay hilos que pretenden reclutar gente para no se que! No me parece el lugar. Además de enlaces que no dirigen a ningúna pagina seria.
Tak co je za problém? Někdo hledá někoho, s kým by spolupracoval. Je to spojeno s hazardními hrami a odkaz funguje pro mě (viz screenshot).
So what's the problem? Someone's looking for someone else to cooperate with. It's connected to gambling and the link works for me (see the screenshot).
Jeden se zaregistruje na této stránce, která je přidružená, a potvrzovací e-mail nepřijde k zadání profilu. Neexistuje žádný kontaktní e-mail.
Jediné pole kontaktu, při psaní neodpovídá.
Samotná stránka kasina nevstoupí.
Možná to není k dispozici pro mou zemi.
Dávám mu výhodu pochybnosti. Nemyslet si, že se jedná o stránku, která shromažďuje pouze data.
One registers on that page, which is affiliated, and the confirmation email does not arrive to enter the profile. There is no contact email.
The only contact field, when writing do not answer.
The casino page itself does not enter.
Maybe it is not available for my country.
I give him the benefit of the doubt. To not think that it is a page that only collects data.
Uno se registra en esa página, que es de afiliados, y no llega el mail de confirmación para ingresar al perfil. No hay mail de contacto.
El unico campo de contacto, al escribir no contestan.
La pagina del casino en sí no ingresa.
Tal vez no está disponible para mi país.
Le doy el beneficio de la duda. Para no pensar que es una pagina que solo recopila datos.
Dobrý den, jsem Paulina z Chile, potřebuji komunikovat s Jozefem, poslal jsem mu soubor s informacemi, které si před chvílí vyžádal a on na mě nereaguje, týdny o něm nic nevím, chci vědět jestli je to, co jsem mu poslal, správné a samozřejmě pokračovat v plnění dalších úkolů pro guru kasina. Děkuju!
Hello, I am Paulina from Chile, I need to communicate with Jozef, I sent him a file with information that he requested a while ago and he does not respond to me, I have not known anything about him for weeks, I want to know if what I sent him is correct and of course to continue doing more task for casino guru. Thank you!
Hola, soy Paulina de chile, necesito comunicarme con jozef, yo le Envíe un archivo con información que el me solicitó hace un tiempo y no me responde, hace semanas que no se nada de el,quiero saber si esta correcto lo que le envié y por supuesto para seguir realizando mas task para casino guru. Muchas gracias!
Ahoj, bylo mi řečeno, že ti Jozef už odpověděl.
Hi, I was told that Jozef already replied to you.
Ahoj, jsem Paulina z Chile, chci komunikovat s Jozefem, chci vědět, jestli jste obdrželi soubor testu, který jsem provedl, protože jste mi několik dní neodpovídali, chtěl bych vědět, jak jste jsou a pokud mi můžete odpovědět. Omlouváme se za nepříjemnosti 😊😁
Hi, I'm Paulina from Chile, I want to communicate with Jozef, I want to know if you received a file of a test that I performed, since you have not responded to me for several days, I would like to know how you are and if you could answer me. Sorry for the inconvenience 😊😁
Hola soy Paulina de chile, quiero comunicarme con jozef,quiero saber si recibió un archivo de un test que yo realice,ya que no me ha respondido hace varios días,me gustaría saber como está y si pudiera responderme. Disculpen las molestias 😊😁
Ahoj! Promiňte přerušení, vím, že to s tím nemá nic společného, ale musím kontaktovat Jozefa, protože jsem mu před dny poslal e-mail a on stále nereaguje, je to jen vědět, jak se má, a odpovědět na to, co jsem poslal jemu, moc děkuji a přeji krásný den 😁😁
Hi! Excuse the interruption, I know that it has nothing to do with here, but I need to contact Jozef since I sent him an email days ago and he still does not respond, it is just to know how he is and to answer what I sent him, thank you very much and have a excellent day 😁😁
Hola! Disculpen la interrupción se que no tiene que ver acá, pero necesito comunicarme con jozef ya que le envié un correo hace días y aun no responde, es solo para saber como está y para que responda lo que le envié, muchas gracias y que tengan un excelente día 😁😁
Ahoj! Podal jsem vám stížnost, protože casinomga nevyplácelo mé peníze. Taky jsem od tebe dostal email
( nikolas.b@casino.guru ) a odepsal jsem na tento e-mail. Na mé e-maily bohužel nikdo neodpovídá. Můžete mi možná říct, kde to je? S pozdravem Marcel
Hi! I had lodged a complaint with you because casinomga was not paying out my money. I got an email from you too
( nikolas.b@casino.guru ) and I wrote back to this email. Unfortunately, my e-mails are not answered. Can you maybe tell me where that is? Best regards Marcel
Hallo! Ich hatte bei euch eine beschwerde eingereicht weil casinomga nicht mein geld auszahlt. Ich habe denn auch von euch eine email bekommen
(nikolas.b@casino.guru) und habe denn auch auf diese email zurück geschrieben. Leider werden meine e-mails nicht beantwortet. Können sie mir vieleicht sagen wodran das liegt? Liebe grüsse marcel
Dobrý den, použijte prosím tento odkaz a odpovězte tam. Tým pro stížnosti čeká na vaši odpověď: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Hello, please use this link and answer there. The complaint team is waiting for your answer: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Ahoj milá Ratko! Nyní jsem Nikovi znovu napsal zprávu, ale věřím, že zpráva již nedorazí. Odpovídám na Nikovu otázku, ano, hrál jsem s bonusy a vklady se vždy provádějí pomocí Visa a platby se vždy provádějí bankovním převodem
Hello dear Ratka! I have now written Nik a message again but I believe that the message does not arrive again. Answering Nik's question, yes I played with bonuses and deposits are always made with Visa and payments are always made by bank transfer
Hallo liebe Ratka! Ich habe jetzt Nik nochmal eine Nachricht geschrieben aber ich glaube das die Nachricht wieder nicht ankommt. Auf Nik seine Frage zu Antworten,ja ich habe mit Boni gespielt und Einzahlung immer mit Visa und Auszahlung immer per Bank Überweisung immer das gleiche .vielen Dank schon mal für eure Mühe.Liebe Grüsse Marcel
Vzkazy je potřeba psát přímo do reklamace, kterou vám Radka poslala - ne sem.
You need to write the messages right into the complaint that Radka sent you - not here.
Ahoj milý Danieli! Na tento e-mail (Nikolas.b@casino.guru) jsem již poslal několik zpráv a nedostal jsem žádnou odpověď. Mohu posílat e-maily všude, také mi ukazuje, že e-mail byl úspěšně odeslán. Také se velmi omlouvám za nepříjemnosti. S pozdravem Marcel
Hello dear Daniel! I have already sent several messages to this e-mail (Nikolas.b@casino.guru) and I get no answer. I can send e-mails everywhere, it also shows me that the e-mail was sent successfully. I am also very sorry for the inconvenience. Kind regards Marcel
Hallo lieber Daniel! Ich habe schon mehrere Nachrichten auf diese e-Mail (Nikolas.b@casino.guru) geschickt und ich bekomme keine Antwort.ich kann überall e-Malis versenden,er zeigt mir auch das die e-Mali erfolgreich verschickt wurde. Es tut mir auch sehr leid für diese Unannehmlichkeiten.Liebe Grüsse Marcel
Ale nežádali jsme vás o zasílání e-mailů. Byli jste požádáni, abyste odpověděli přímo zde: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Vidím, že už se ti to podařilo, takže už by to mělo být v pořádku 🙂
But we didn't ask you to send emails. You were asked to reply right here: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
I can see you already managed to do it so it should be fine now 🙂
Dobry den, chtel jsem se zeptat proc se uz nezobrazuji wildz casina jako caxino, kdyz po nich jdete?
Hello, I wanted to ask why wildz casinos like caxino are no longer displayed when you walk on them?
Hallo ich wollte fragen warum wildz casino wie caxino nicht mehr angezeigt werden wenn man drauf geht ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.