FórumZpětná vazba a návrhyKontakt s Casino Guru

Kontakt s Casino Guru

před 3 roky od lauarual
|
26392 zobrazení 72 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 3 roky

Dotaz: tým CG pracuje normálně?


Automaticky přeloženo:
lauarual
před 3 roky

Ahoj, ano, proč?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Nemám zpětný kontakt na testy, které jsem provedl. Takže konzultuji

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj, ano, proč?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Snažil jsem se komunikovat asi 5 dní a neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Danieli

Myslel jsem, že toto fórum bylo diskusní skupinou pro všechny věci související s kasiny a ne bezplatnou reklamou pro jakékoli kasino, aby si zaregistrovali jméno a připojili svá kasina. Myslím, že by měli být odstraněni a inzerováni na správném místě na guru kasina, jakmile budou ověřeni. Doposud jich bylo 7 a pokud se to nezastaví, fórum ztratí svou hodnotu a jen se stane plným reklam

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Whitelighter
před 3 roky

Ahoj, jsem v kontaktu s většinou z nich. Máme speciální kategorii pro promo akce: Bonusy a propagační akce

Promazání denně smažu, když vidím, že to nedává smysl, je to článek zaměřený na vytváření odkazů nebo je to pouze kopírovat + vložený text, který lze najít na mnoha místech Google. Každopádně o tom diskutujeme každý týden, uvidíme, co s tím můžeme dělat.


Když se podíváte na různá fóra související s hazardními hrami, mají stejné sekce s podobnými příspěvky, takže si nemyslím, že je to nutně špatně.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Existují vlákna, která se snaží nábor lidí, takže nevím co! Nezdá se mi, že by to místo bylo. Kromě odkazů, které nevedou k žádné závažné stránce.

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 3 roky

Tak co je za problém? Někdo hledá někoho, s kým by spolupracoval. Je to spojeno s hazardními hrami a odkaz funguje pro mě (viz screenshot).

file

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Jeden se zaregistruje na této stránce, která je přidružená, a potvrzovací e-mail nepřijde k zadání profilu. Neexistuje žádný kontaktní e-mail.

Jediné pole kontaktu, při psaní neodpovídá.

Samotná stránka kasina nevstoupí.

Možná to není k dispozici pro mou zemi.

Dávám mu výhodu pochybnosti. Nemyslet si, že se jedná o stránku, která shromažďuje pouze data.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Dobrý den, jsem Paulina z Chile, potřebuji komunikovat s Jozefem, poslal jsem mu soubor s informacemi, které si před chvílí vyžádal a on na mě nereaguje, týdny o něm nic nevím, chci vědět jestli je to, co jsem mu poslal, správné a samozřejmě pokračovat v plnění dalších úkolů pro guru kasina. Děkuju!

Automaticky přeloženo:
paulish
před 3 roky

Ahoj, bylo mi řečeno, že ti Jozef už odpověděl.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, jsem Paulina z Chile, chci komunikovat s Jozefem, chci vědět, jestli jste obdrželi soubor testu, který jsem provedl, protože jste mi několik dní neodpovídali, chtěl bych vědět, jak jste jsou a pokud mi můžete odpovědět. Omlouváme se za nepříjemnosti 😊😁

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj! Promiňte přerušení, vím, že to s tím nemá nic společného, ale musím kontaktovat Jozefa, protože jsem mu před dny poslal e-mail a on stále nereaguje, je to jen vědět, jak se má, a odpovědět na to, co jsem poslal jemu, moc děkuji a přeji krásný den 😁😁

Automaticky přeloženo:
před 2 roky


Ahoj! Podal jsem vám stížnost, protože casinomga nevyplácelo mé peníze. Taky jsem od tebe dostal email

( nikolas.b@casino.guru ) a odepsal jsem na tento e-mail. Na mé e-maily bohužel nikdo neodpovídá. Můžete mi možná říct, kde to je? S pozdravem Marcel

Automaticky přeloženo:
Marcel1979
před 2 roky

Dobrý den, použijte prosím tento odkaz a odpovězte tam. Tým pro stížnosti čeká na vaši odpověď: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj milá Ratko! Nyní jsem Nikovi znovu napsal zprávu, ale věřím, že zpráva již nedorazí. Odpovídám na Nikovu otázku, ano, hrál jsem s bonusy a vklady se vždy provádějí pomocí Visa a platby se vždy provádějí bankovním převodem

Automaticky přeloženo:
Marcel1979
před 2 roky

Vzkazy je potřeba psát přímo do reklamace, kterou vám Radka poslala - ne sem.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj milý Danieli! Na tento e-mail (Nikolas.b@casino.guru) jsem již poslal několik zpráv a nedostal jsem žádnou odpověď. Mohu posílat e-maily všude, také mi ukazuje, že e-mail byl úspěšně odeslán. Také se velmi omlouvám za nepříjemnosti. S pozdravem Marcel

Automaticky přeloženo:
Marcel1979
před 2 roky

Ale nežádali jsme vás o zasílání e-mailů. Byli jste požádáni, abyste odpověděli přímo zde: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1

Vidím, že už se ti to podařilo, takže už by to mělo být v pořádku 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobry den, chtel jsem se zeptat proc se uz nezobrazuji wildz casina jako caxino, kdyz po nich jdete?

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky