Pokud jde o bonus, zeptali jste se prosím přímo kasina? Zdá se, že jste zcela přesvědčeni, že to byla chyba, takže předpokládám, že máte přímou odpověď od operátora chatu nebo podpory. Pokud ano, bylo by opravdu skvělé to sem vložit.
Budu tady, čekám.
Dobrý den a děkuji za tyto aktualizace.
Pro jistotu ohledně všech požadovaných dokumentů - už jste je odeslali? Myslím, že odpověď je jistě dobrý krok, ale dokumenty jsou nejdůležitější součástí.
Informovali jste náhodou kasino o výrazném pokroku?
Dobrý den, mám. moje herní historie a můj historický vklad, který vám mohu ukázat, takže jsem si naprosto jistý, kasino nekomunikuje, neprezentuje livechat a ignoruje mé e-maily, odpověděli mi jednou na asi dvacet e-mailů, řekni mi, abych citoval uživatele pojmenujte a odešlete dokumenty kyc, ale již neodpověděli. Moje herní historie a historie vkladů, abyste to viděli vašima očima
When it comes to the bonus, have you asked the casino directly, please? It seems you are quite convinced it was a mistake, so, I presume you have some direct response from the chat operator or the support. If you do, it would be really great to paste it here.
I'll be here, waiting.
Hi there, and thank you for those updates.
Just to be sure, regarding all requested documents - have you already sent those? I mean, the reply is surely a good step, yet the docs are the most important part.
Have you, by chance, informed by the casino about significant progress?
Hello I have. my game history and my history deposit which I can show you so I am completely sure, the casino does not communicate, it does not present livechat and ignores my emails they replied to me once for around twenty emails, for tell me to quote the user name and send the kyc documents but no longer responded. My game history and deposit history to see it by your eyes
Automaticky přeloženo: