FórumKasinaParasino Casino - všeobecná diskuze

Parasino Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od Recan97
|
4390 zobrazení 32 odpovědí |
|
1 2
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Parasino Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Ahoj, drahý týme, právě jsem si zde vytvořil účet s tímto kasinem, vyhrál jsem 220 eur, vložili je do mého bonusu, nikoli na můj zůstatek, a když se pokouším vybrat, řekli, že nemáte dostatek prostředků.

file

Viděl jsem licenční úřad, proč jsem tam vytvořil účet

Automaticky přeloženo:
Recan97
před 10 měsíci

Dobrý den, toto kasino jsme uvedli jako uzavřené.

Nicméně, pokud jde o vaše peníze, hráli jste s bonusem nebo ne? Zdá se mi, že to vysvětluje, proč se to stalo. Pokud jste hráli s bonusem, setkali jste se se sázením?

Pokud ne, zkusili jste se zeptat podpory, proč byly vaše peníze vloženy do bonusových peněz?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jejich odpověď

Děkuji za Váš e-mail.


Zkontrolujeme váš účet a ozveme se vám.


Uveďte prosím své uživatelské jméno a datum registrace.


Chcete-li plně aktivovat svůj účet, poskytněte prosím požadované dokumenty KYC.


Zákaznická podpora

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Odpověděl jsem před dvěma dny, stále čekám na jejich odpověď

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Problém se stránkou, vyměnili skutečný zůstatek s bonusem

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

hráli jste s bonusem nebo ne? Zdá se mi, že to vysvětluje, proč se to stalo. Pokud jste hráli s bonusem, setkali jste se se sázením?


Hrál jsem se svým vlastním vkladem, pane, nevím, proč udělali tuto chybu, stále mám všechny doklady o vkladu a historii transakcí. Nenadávám se

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jejich odpověď

Děkuji za Váš e-mail.


Zkontrolujeme váš účet a ozveme se vám.


Uveďte prosím své uživatelské jméno a datum registrace.


Chcete-li plně aktivovat svůj účet, poskytněte prosím požadované dokumenty KYC.


Zákaznická podpora

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den a děkuji za tyto aktualizace.

Pro jistotu ohledně všech požadovaných dokumentů - už jste je odeslali? Myslím, že odpověď je jistě dobrý krok, ale dokumenty jsou nejdůležitější součástí.

Informovali jste náhodou kasino o výrazném pokroku?


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

hráli jste s bonusem nebo ne? Zdá se mi, že to vysvětluje, proč se to stalo. Pokud jste hráli s bonusem, setkali jste se se sázením?


Hrál jsem se svým vlastním vkladem, pane, nevím, proč udělali tuto chybu, stále mám všechny doklady o vkladu a historii transakcí. Nenadávám se

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud jde o bonus, zeptali jste se prosím přímo kasina? Zdá se, že jste zcela přesvědčeni, že to byla chyba, takže předpokládám, že máte přímou odpověď od operátora chatu nebo podpory. Pokud ano, bylo by opravdu skvělé to sem vložit.

Budu tady, čekám.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud jde o bonus, zeptali jste se prosím přímo kasina? Zdá se, že jste zcela přesvědčeni, že to byla chyba, takže předpokládám, že máte přímou odpověď od operátora chatu nebo podpory. Pokud ano, bylo by opravdu skvělé to sem vložit.

Budu tady, čekám.

Dobrý den a děkuji za tyto aktualizace.

Pro jistotu ohledně všech požadovaných dokumentů - už jste je odeslali? Myslím, že odpověď je jistě dobrý krok, ale dokumenty jsou nejdůležitější součástí.

Informovali jste náhodou kasino o výrazném pokroku?

Dobrý den, mám. moje herní historie a můj historický vklad, který vám mohu ukázat, takže jsem si naprosto jistý, kasino nekomunikuje, neprezentuje livechat a ignoruje mé e-maily, odpověděli mi jednou na asi dvacet e-mailů, řekni mi, abych citoval uživatele pojmenujte a odešlete dokumenty kyc, ale již neodpověděli. Moje herní historie a historie vkladů, abyste to viděli vašima očima filefile

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mohu mít stále vaši pomoc? Protože tato kasina již nepomáhají, ignorují mé zprávy.

Kontaktoval jsem herní licenci curacao, na kterou odpověděli.

Vážený pane,

Tuto licenci jsme ukončili v roce 2018.

pozdravy

Automaticky přeloženo:
Recan97
před 10 měsíci

Ano, kasino bohužel nemá licenci, takže odpověď, kterou jste dostali, je správná.

Pokud jde o ověření, stále se vám nepodařilo úspěšně projít? Pokud to trvá déle než dva týdny, což vypadá z doby, kdy jste poprvé psali, a kasino se vám nesnaží pomoci a ignoruje vás, pak doporučujipodat stížnost na tomto odkazu .

Náš tým se pokusí vyšetřit, co se stalo, a pomůže vám.

Co říkáš ?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nyní otevřu případ a podám stížnost, ale nikdy na ně nebudeme mít odpověď a ty to víš, Jaro díky

Automaticky přeloženo:
Recan97
před 10 měsíci

Kasino dosud neřešilo žádné stížnosti a má nízký bezpečnostní index a spoustu varování . Nedivil bych se tedy, kdyby na vaši stížnost nakonec neodpověděli.

Zatím však neskočím do zbraně a uvidíme, co se stane. Pokud máte nějaké nové informace, neváhejte mi dát vědět, protože mě docela zajímá, jak to dopadne.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 10 měsíci

brácho je to o parasinu?

Automaticky přeloženo:
Recan97
před 10 měsíci

S největší pravděpodobností ne, pokud mohu reagovat. Zůstaňte v kontaktu s tématem zde 👈 Pokud chcete.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file ukradli mi rovnováhu

Automaticky přeloženo:
Recan97
před 9 měsíci

Nezapomeňte to uvést ve své stížnosti. Promiň, můžeme si o tom promluvit na fóru, ale skutečným problémem je stížnost. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vložil jsem celkem 400 eur, odehrál sázky v hodnotě přes 2600 eur, ale nechtějí vybrat 200 eur.

Zkoušel jsem s částkou 50 EUR se stejnou platební metodou, která byla použita při vkladu, ale opakovaně byla zamítnuta.

Nikdy neodpovídají na mé e-maily, na online chatu se zdá nemožné je zachytit (dnes jsem je dostal, ale neodpověděli) Co dělat? Můžete jim prosím poslat zprávu?

moje uživatelské jméno tam je:

best22sellerpokemongo

+ další problém (myslím, že je to druh omezení)

Když otevřu stránku Sport, zobrazí se chyba sítě. Chyba se však objeví pouze při přihlášení ke svému účtu. Jakmile se odhlásím, funguje to. Zkoušel jsem to na 3 různých laptopech/PC/telefonech, testováno v různých prohlížečích. Smazal jsem mezipaměť prohlížeče a soubory cookie.

Jsem si na 99% jistý, že problém se mnou NEJDE, protože stránka se načte perfektně, když nejsem přihlášený ke svému účtu. Kasino, živé kasino, živé hry se načítají perfektně, problém se zobrazuje pouze na stránce Spors. Předejte to prosím IT týmu nebo někomu jinému, díky!


Automaticky přeloženo:
hurkeczistvan
před 5 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že jste se setkali s tímto problémem. Z toho, co popisujete, vám kasino neřeklo, proč výběr vždy selže, mám pravdu? Určitě by bylo dobré vědět, proč tomu tak je, protože bez toho nic konkrétního nevíme.

Zaznamenali jste však své výhry pomocí sportovních sázek nebo automatů? Mám pocit, že omezení sportu v tomto kasinu může být z jejich strany, pokud se vám tam podařilo vyhrát. Nemyslím si, že bys byl první případ, i když mě osobně by se to také nelíbilo.

Dejte mi tedy vědět odpovědi na mé otázky a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky