Vložil jsem celkem 400 eur, odehrál sázky v hodnotě přes 2600 eur, ale nechtějí vybrat 200 eur.
Zkoušel jsem s částkou 50 EUR se stejnou platební metodou, která byla použita při vkladu, ale opakovaně byla zamítnuta.
Nikdy neodpovídají na mé e-maily, na online chatu se zdá nemožné je zachytit (dnes jsem je dostal, ale neodpověděli) Co dělat? Můžete jim prosím poslat zprávu?
moje uživatelské jméno tam je:
best22sellerpokemongo
+ další problém (myslím, že je to druh omezení)
Když otevřu stránku Sport, zobrazí se chyba sítě. Chyba se však objeví pouze při přihlášení ke svému účtu. Jakmile se odhlásím, funguje to. Zkoušel jsem to na 3 různých laptopech/PC/telefonech, testováno v různých prohlížečích. Smazal jsem mezipaměť prohlížeče a soubory cookie.
Jsem si na 99% jistý, že problém se mnou NEJDE, protože stránka se načte perfektně, když nejsem přihlášený ke svému účtu. Kasino, živé kasino, živé hry se načítají perfektně, problém se zobrazuje pouze na stránce Spors. Předejte to prosím IT týmu nebo někomu jinému, díky!
I deposited total 400 euro, played over 2600 euro worth bets, but they dont want to withdraw 200 euro.
I tried with 50 euro amount with same payment method what used at deposit, but its rejected repeatly.
They never reply to my emails, on online chat it seems impossible to catch them ( today I got them, but they not replied ) What to do ? Can you message them please?
my username there is:
best22sellerpokemongo
+ other issue ( I think its a kind of limitation )
When I open the Sports page, it says network error. But only comes error when I logged into my account. Once as I logout, its working. I tried with at 3 different laptop/PC/Phone, tested at different browsers. I deleted the browser cache and cookies.
I'm 99% sure that at issue NOT at me, since the page loads pefectly when I'm not logged into my account. THe casino, live casino, live games loads perfectly, only shows issue on Spors page. Please forward it to the IT team or someone, thanks!
Automaticky přeloženo: