FórumZpětná vazba a návrhyKontakt s Casino Guru

Kontakt s Casino Guru (strana 5)

před 4 roky od lauarual
|
37251 zobrazení 85 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Děkuji mnohokrát, měl jsem několik pokusů o komunikaci, ale řekli mi pouze, že nadále ověřují platební bránu, kterou jsem prošel svým vkladem, ale že nemají žádnou odpověď a že je mám kontaktovat později, aby mi mohli přinést a vlastně doufám, že můžu. Pomozte s nimi sladit odpověď a pomozte mi získat zpět můj vklad https://netabet.com.mx/ to je kasino, kde mám problém

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Takže teď nezbývá nic moc jiného než čekat. Doufejme, že se brzy dostanou k jádru tohoto problému.

Kdykoli budete mít nějaké novinky, ozvěte se; určitě bychom o tom rádi věděli.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, ve skutečnosti jsem poslal e-mail na oddělení her a tomboly mexické vlády, abych nahlásil tuto situaci, požádali mě o doklad o provedeném vkladu a všechny podrobnosti o datu a čase události, ale údajně řekli mě, že nejpozději dnes. Můj vklad je již připsán na můj Netabet účet, takže počkám, pokud ne, podívám se na proces přímo s generálním ředitelstvím her a tomboly, stížností a stížností, kteří už o případu vědí, toho státního úřadu.

Automaticky přeloženo:
jonaseguizabal25
před 2 měsíci

Dobře, skvělé. Budeme čekat na další informace a doufáme, že své peníze brzy dostanete.🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, moc děkuji za přání. Opravdu sdílím, že právě dnes, 1. srpna, se můj vklad do onoho Netabet kasina již projevil, protože teď jen doufám, že když vstoupím do slotů, které budu hrát, budu mít štěstí a vyhraju. Zdravím a velmi si vážím vaší podpory. řekl dobrou noc

Automaticky přeloženo:
jonaseguizabal25
před 2 měsíci

Hej, to je dobrý. Vraťte se nám a řekněte nám o své zkušenosti. Rádi bychom o tom slyšeli.😉

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, moc děkuji za přání. Opravdu sdílím, že právě dnes, 1. srpna, se můj vklad do onoho Netabet kasina již projevil, protože teď jen doufám, že když vstoupím do slotů, které budu hrát, budu mít štěstí a vyhraju. Zdravím a velmi si vážím vaší podpory. řekl dobrou noc

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nazdárek!

Zkontroloval jsem vaši stížnost, abych zjistil, jak si zatím vede, i když se zdá, že Nick čeká na vaši aktualizaci. Opravdu bychom rádi věděli, zda potřebujete naši pomoc.

Neváhejte proto stížnost aktualizovat již nyní 👈

Nebo jednoduše mně, prosím.

Děkuji. 😉

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky