DomůFórumZpětná vazba a návrhyKontakt s Casino Guru

Kontakt s Casino Guru (strana 5)

70 632 zobrazení 159 odpovědí |
před 5 roky
|
1...4 5 6...9
Přidat příspěvek
před rokem

Děkuji mnohokrát, měl jsem několik pokusů o komunikaci, ale řekli mi pouze, že nadále ověřují platební bránu, kterou jsem prošel svým vkladem, ale že nemají žádnou odpověď a že je mám kontaktovat později, aby mi mohli přinést a vlastně doufám, že můžu. Pomozte s nimi sladit odpověď a pomozte mi získat zpět můj vklad https://netabet.com.mx/ to je kasino, kde mám problém

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže teď nezbývá nic moc jiného než čekat. Doufejme, že se brzy dostanou k jádru tohoto problému.

Kdykoli budete mít nějaké novinky, ozvěte se; určitě bychom o tom rádi věděli.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, ve skutečnosti jsem poslal e-mail na oddělení her a tomboly mexické vlády, abych nahlásil tuto situaci, požádali mě o doklad o provedeném vkladu a všechny podrobnosti o datu a čase události, ale údajně řekli mě, že nejpozději dnes. Můj vklad je již připsán na můj Netabet účet, takže počkám, pokud ne, podívám se na proces přímo s generálním ředitelstvím her a tomboly, stížností a stížností, kteří už o případu vědí, toho státního úřadu.

Automaticky přeloženo:
JONASEGZ
před rokem

Dobře, skvělé. Budeme čekat na další informace a doufáme, že své peníze brzy dostanete.🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, moc děkuji za přání. Opravdu sdílím, že právě dnes, 1. srpna, se můj vklad do onoho Netabet kasina již projevil, protože teď jen doufám, že když vstoupím do slotů, které budu hrát, budu mít štěstí a vyhraju. Zdravím a velmi si vážím vaší podpory. řekl dobrou noc

Automaticky přeloženo:
JONASEGZ
před rokem

Hej, to je dobrý. Vraťte se nám a řekněte nám o své zkušenosti. Rádi bychom o tom slyšeli.😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, moc děkuji za přání. Opravdu sdílím, že právě dnes, 1. srpna, se můj vklad do onoho Netabet kasina již projevil, protože teď jen doufám, že když vstoupím do slotů, které budu hrát, budu mít štěstí a vyhraju. Zdravím a velmi si vážím vaší podpory. řekl dobrou noc

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nazdárek!

Zkontroloval jsem vaši stížnost, abych zjistil, jak si zatím vede, i když se zdá, že Nick čeká na vaši aktualizaci. Opravdu bychom rádi věděli, zda potřebujete naši pomoc.

Neváhejte proto stížnost aktualizovat již nyní 👈

Nebo jednoduše mně, prosím.

Děkuji. 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nazdárek!

Udělám to nejlépe jak mohu. Předpokládám, že máte na mysli Josefa, který přiděluje a obsluhuje skupiny testerů, že?

Co mám říct a jak prosím pozná, kdo jsi?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Radko/Romi/Jaro! Mohli byste mi prosím pomoci kontaktovat Jozefa, vždy je velmi obtížné získat jednoduchou odpověď.

Jsem Laura z Paraguaye, dělám zde testy.

Děkuju!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
lauarual
před 10 měsíci

Dobrý den, napsal jsem Jozefovi a doufám, že se co nejdříve ozve.

Hezký den. 😀

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Velmi laskavý! Děkuju!!

Hezký den i tobě

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 10 měsíci

Ahoj! Jsem rád, že se o tebe Jaro stará. 🙂 Jen jsem tě chtěla pozdravit!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemohu přijít na to, jak vkládat a vybírat, nemůžu najít žádná pole.

Automaticky přeloženo:
FRITTUZZA-BELLA
před 10 měsíci

Dobrý den, to proto, že žádné nejsou. Opravdu nejsme kasino. 🙂

Doporučuji, abyste se porozhlédli po této webové stránce, abyste zjistili více o jejím účelu, a můžete také procházet sekci kasino - najít kasino . 👈

Buďte vybíraví; volit moudře. 😎


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj kasinový guru,

Nepodařilo se mi podat úplnou stížnost. S tím, co jsem podal, rozhodně nic nenaděláte.

Už jsem nebyl schopen podat úplnou stížnost.

Co můžeme dělat?

Automaticky přeloženo:
Blacknosey1
před 5 měsíci

To není vůbec žádný problém. Veškeré potřebné informace můžete kdykoli poskytnout ve vlákně stížností .

Potřebujete teď ještě něco dodat?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, mohl by mi někdo pomoci se zeptat Jozefa (vedoucího testu), jestli tento týden dostal mé e-maily? Na jeden z e-mailů, které jsem mu adresoval, jsem dostal zprávu „zpět odesílateli", takže si nejsem jistý, jestli je ještě může dostávat.


Evan z Velké Británie

Upraveno
Automaticky přeloženo:
dlwrma
před 5 měsíci

Rozumím. Zkusím se s ním zeptat. Vzpomínám si, že jsme nedávno měli s e-mailem pár problémů, ale nemělo by to trvat dlouho.

Jozef nebo já se vám brzy ozveme.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Moc děkuji. Opravdu si vážím pomoci 🙂

Automaticky přeloženo:
dlwrma
před 5 měsíci

Ráda jsem pomohla. Bylo to mnohem rychlejší, než jsem čekala. E-mailová schránka nereagovala, žádné e-maily se nezobrazovaly, takže teď to zpoždění dohání a právě mi řekl, že na tebe nezapomněl. 😉



Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Jsem ráda, že na mě nezapomněli 😄 Ještě jednou díky. Jste moc nápomocní. Pak počkám na jeho e-mail. 😊 Přeji hezký den..

Automaticky přeloženo:
dlwrma
před 5 měsíci

Jsi moc milý/á. 😉

Mějte se krásně!

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.