DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 859)

3 674 362 zobrazení 19 917 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...858 859 860...1 093
Přidat příspěvek
picapabla14
před 4 měsíci

Znovu je pronásleduj, je e-mailová adresa správná, zkontroluj to znovu

Automaticky přeloženo:
cmalo12345
před 4 měsíci

Ahoj kámo, určitě se ti pokusím pomoct. Moje e-mailová adresa je

Automaticky přeloženo:
Leoca79 příspěvek smazal/a
xbigguyxxx
před 4 měsíci

První dva jsem u FOS vyhrál. Další dva trvaly 3 měsíce, než byly přiděleny, a pak je hned zamítli, protože si myslí, že jsem na Revolutu podal příliš mnoho chargebacků, takže Revolut má plné právo je zamítnout.

Automaticky přeloženo:
potatotom
před 4 měsíci

Můžete se prosím podělit o kontaktní informace na SIKCNTVK? Než budeme moci pokračovat, musím své bance ukázat, že jsem se je pokusil kontaktovat. Moc děkuji!

Automaticky přeloženo:
Lisamac
před 4 měsíci

U mě to samé, ale s NatWestem 🙂 Kolik dní to nakonec trvalo? Důkazy mi poskytli 45. den.

Automaticky přeloženo:
DavidBentley
před 4 měsíci

Právě jsem poslal doklad o transakci společnosti Sonect, která mi odpověděla s poděkováním a bude mě informovat. Vrátili vám peníze rychle?

Automaticky přeloženo:
Leoca79 příspěvek smazal/a
Anonymized954
před 4 měsíci

Ok, měl jsi štěstí, kámo, moje recenze byla naprostý hovno! Pochybuji, že je teď s Revolutem někdo vyhraje.

Automaticky přeloženo:
bwastook
před 4 měsíci

Ahoj, mohl bys mi prosím taky poslat informace o DeStreamu?


Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před 4 měsíci

Trvalo to asi 70 dní. Ano, napadli spor jen pár dní před uplynutím 40 dnů a nevím, jaké důkazy poslali Revoultu, ale během několika hodin Revoult jejich důkazy napadl a já jsem spor vyhrál měsíc poté.

Automaticky přeloženo:
Lisamac příspěvek smazal/a
xbigguyxxx
před 4 měsíci

Skvělá věc. Revolut mi zamítl vrácení peněz během 5 minut a já poslal 50 různých důkazů.

Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před 4 měsíci

Upozornil jsem na to FOS, ale oni mi neodpověděli, protože vědí, že scénář si jen bere srandu odpověďmi, ve kterých se vyhýbá tématu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nevíte někdo, na koho se obrátit ohledně E0000516?


jakákoli pomoc by byla oceněna

Automaticky přeloženo:
Leoca79 příspěvek smazal/a
Leoca79
před 4 měsíci

Nevrací mi peníze, zkoušel jsem to, mohl byste mi prosím pomoct?

Automaticky přeloženo:
leejeff97x
před 4 měsíci

Hledání přejetím prstem

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Skvělá věc. Revolut mi zamítl vrácení peněz během 5 minut a já poslal 50 různých důkazů.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, můžete mi poslat nějaké důkazy, které vám pomohly vyhrát vaše chargebacky v Revolutu?

Automaticky přeloženo:
Salamasalama
před 4 měsíci

Ví Swipez, že ještě vrací peníze?

Automaticky přeloženo:
1...858 859 860...1 093
Jít na stránkuz 1 093 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.