DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 820)

před rokem od kirekin
|
2 388 154 zobrazení 15 369 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...819 820 821...841
Přidat příspěvek
Myfreeme
před týdnem

Právě jsem ti říkal, že nemáš šanci proti Payopu ani žádným jiným platbám, které jsi provedl bankovním převodem. Jsou pryč, věř mi, neztrácej s nimi čas.

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před týdnem

Naprosto chápu, co říkáš, ale musím v tom pokračovat a dosáhnout sankcí proti Payopu za jejich účast na nelegálních transakcích.

i kdyby to mělo být jen proto, aby se někdo jiný nenechal oklamat stejným způsobem jako my všichni.

Automaticky přeloženo:
Myfreeme
před týdnem

Je pravděpodobné, že o Payopu informuje jen malá menšina. A co asi 5-10 lidí na světě? Bohužel se s takovým malým pokusem neobtěžují, jsem si docela jistý, že Payop přiznává, že je to pro hazardní hry.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916 příspěvek smazal/a
Anonymized913
před týdnem

Bůh ti žehnej, kámo – ne, nejsem kasino a nejsem tu od toho, abych někoho strašil. Rozhodně si klidně vyžádej vrácení peněz – od toho tam jsou.

Čtu tohle fórum poslední tři měsíce. Vlastně to na mě mělo zničující dopad, protože jsem už přestal s hazardem, přidal si všechna omezení a byl jsem na cestě k uzdravení. Na Paddy jsem nehrál osm měsíců a jsem spokojený na Gamstopu, ale když jsem si tady přečetl, jak se některým klukům podaří získat zpět peníze, vrátily se mi ty hloupé myšlenky. Myslel jsem si, že si můžu trochu zahrát. Byl jsem si jistý, že ta část mého života je za mnou, dokud jsem neviděl, že se některým lidem podaří získat peníze zpět.

Každý večer si v hlavě říkám: „Když prohraju, prostě to vrátím," a tuhle výmluvu používám k hraní. Každé ráno si říkám, že už hrát nebudu a že všechno bude v pořádku.

Tohle fórum mi úplně zničilo život poté, co jsem alespoň částečně získal zpět ty kousky. Neobviňuji nikoho jiného než sebe, samozřejmě – dobře, asi trochu Casino Guru, protože se věnují stejnému vykořisťovatelskému byznysu. Ve skutečnosti jsou placeni za to, aby tato kasina propagovali.

Teď jsem zpátky s dluhem 25 tisíc liber a navíc mám trest odnětí svobody za „poskytnutí nepravdivých informací s úmyslem podvést". Mám těžké deprese a hazardní hry jsou jediná věc, která mě dělá šťastným, alespoň na chvíli. Nejhorší je, že se tento vzorec opakuje každou noc: jen si sednu, pročítám si komentáře, nafouknu se, že peníze dostanu zpátky, a pak hraju.

Dostal jsem kód 8 – Podvod první strany a ano, bylo to potvrzeno přímo prostřednictvím DSAR od CIFAS. Jediný důvod, proč jsem byl nahlášen, bylo několik stížností typu „zboží nebylo přijato" – to je doslova jediný způsob, jaký jsem kdy použil. Celkem asi 15 transakcí.

Nechci zacházet do přílišných detailů na otevřeném fóru, protože bohužel se v těchto vláknech prohledává i pár špatných lidí.

Automaticky přeloženo:
Anonymized913
před týdnem

Upřímně řečeno, pokud u Revolutu vznesete námitku s tím, že jste neobdrželi zboží nebo služby (Mastercard), obvykle obchodníka kontaktují do 12 hodin. Mají to opravdu pod kontrolou. Monzo na druhou stranu může trvat až 30 dní, než vznese stejnou námitku. Zdá se, že buď nejsou správně nastaveni na řešení sporů, nebo, co je horší, možná jsou nějakým způsobem zapleteni do celého tohoto podvodného platebního chaosu. Některé věci, které Monzo udělal, prostě nesedí.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Chápu, co říkáš ohledně té části s tím, že to nebylo nastaveno. Chase mi řekl, že nejsou experti na spory poté, co jsem u Chase napadl 45denní podmínky Mastercard, a to 53 dní. Myslím, že mají buď malý tým, který neodpovídá, nebo je to offshore, protože mají tolik podobností se Starling, Monzo a Chase.

Abych byl spravedlivý, větší banky mají své výhry a výhry, zvláště když se zmiňuje hazard. Jedinou záchranou je, že FOS se může postavit na vaši stranu, pokud se jedná o Visu a máte důkazy. Já bych se o hazardních hrách u Mastercard ani nezmínil.


Automaticky přeloženo:
RedDevil4Life
před týdnem

Musíte si stěžovat přímo u Barclays, aby byla žádost odstraněna, a pokud to selže, můžete se obrátit přímo na CIFAS, a poté na FOS, pokud oba zamítnou.

Opravdu mě překvapuje, že máte jeden pro 15, protože mnoho dalších zde udělalo mnohem víc, možná to bylo způsob, jakým byly provedeny, a poskytnuté důkazy.

Vyhráli jste chargebacky? Pokud ano, pak by vás neměli hlásit jako podvod. Já bych Barclays vysvětlil, že důkazy jsou správné, a pak bych případně prozkoumal fakta, řekl, že od těchto společností nebylo přijato žádné zboží, a blokování by se obešlo. Záložní možností je, že nejste vyškolený profesionál, takže jste si myslel, že je to jediná cesta (pokud zmiňujete hazardní hry).

opět s odkazem na skutečnost, že nikdy žádné zboží nebylo doručeno.


Také bych se podíval na vyhledání skutečné podpory a neriskoval to s cizími lidmi na fóru.


To ukazuje na rizika, kterým jsme vystaveni, a lidé si musí věnovat čas promyšlení storna, zejména získání dobrých důkazů, ať už se rozhodnete pro jakoukoli cestu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před týdnem

Jo, asi to k ničemu nepovede, ale dnes mi přišel e-mail od partnera Patio's, kde mi sdělili, že chtějí problém vyřešit, a požádali mě o data, časy, výši plateb a kasino, které navštívili, spolu s dokladem o tom, zda mají licenci, či nikoli, aby ověřili moje tvrzení. Doufám, že z toho něco bude. Říkají, že mi odpoví do 14 dnů, takže uvidíme.

Automaticky přeloženo:
Anonymized913
před týdnem

Chápu, kam míříte, ale pokud se to dostane k FOS (Úřadu pro finanční služby), myslím, že nejlepší strategií, zejména v případě hazardních her, je přistupovat k věci z regulačního hlediska. FOS tam není od toho, aby rozhodoval o pravidlech kartových systémů, jako je Mastercard versus Visa, ale aby posuzoval, zda banka jednala spravedlivě, zodpovědně a v souladu se svými povinnostmi vůči FCA. Pokud můžete prokázat, že banka neprovedla řádnou due diligence, ignorovala varovné signály nebo špatně zvládla proces sporu, je to přesně ten druh věcí, které má FOS vyšetřovat, a v nichž má tendenci se postavit na stranu zákazníka.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před týdnem

Hodně záleží i na individuálním psovodovi, některá rozhodnutí, která jsem v práci viděl, dávají malý nebo žádný smysl. Lidé

Opravdu si musím udělat čas na čtení pokynů FOS a různých formulací. Hlavní věc, která se objevuje ať už vyhrává nebo prohrává, je, že očekáváme, že bude uplatněna zpětná platba, pokud má šanci na úspěch, takže klíčové jsou důkazy. Existují také pokyny, že v případě zamítnutí musí banky uvést důvod. Většina těchto zamítnutí neuvádí dostatečně dobrý důvod, například na kreditní karty se paragraf 75 nevztahuje, ale zpětná platba ano.

Banky jsou otravné, ale zdá se, že dneska už příliš mnoho lidí buď nedodržuje rady, nebo chce všechno jen tak narychlo.

Banky by neměly odmítat žádné vrácení peněz, zejména neobdržené zboží, takže mě to udivuje, že to dělají, ale jak jsme již řekli, nejdříve si sežeňte dobré důkazy a teprve poté se k věci dejte.


Automaticky přeloženo:
Anonymized913
před týdnem

Souhlasím, že tohle není rychlé řešení. Máme co do činění s profesionálními podvodníky na úrovni koncových obchodníků, kteří ve svých falešných narativech jdou až k falšování účtenek, aby zneužili zranitelné oběti. Spotřebitelé se bohužel často musí v této složité a nekalé hře orientovat a skákat přes překážky, jen aby měli alespoň nějakou šanci dosáhnout spravedlnosti.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

file Ahoj všichni! Dostal jsem odpověď od Swipeze. Co si o tom myslíte, kdo dostal tento e-mail? Děkuji!

Automaticky přeloženo:
taylor186
před týdnem

Pravděpodobně dojde k vrácení peněz, stejně jako u ostatních.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

file Ahoj všichni! Dostal jsem odpověď od Swipeze. Co si o tom myslíte, kdo dostal tento e-mail? Děkuji!

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Bude vám vráceno peníze, je to tak jednoduché. Swipez jsou v tomto smyslu docela dobří.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před týdnem

Jde o to, že s tím můžete být opravdu chytří - digitální hry/skiny atd., získejte steam účet, pošlete důkazy o peněžence, nic neobdržíte, a také vás kryje, když falešně tvrdí, že to šlo na účet X, protože ten svůj máte na své jméno. To mi vyneslo 12 chargebacků poté, co si banka vyžádala další důkazy, a také vyřešilo pár blokád na Chase. Právě mám tuhle trápení s Barclays přes 12.7, asi jsem měl strčit "zboží nebylo přijato", ale byl bych ve třiceti letech, což by pravděpodobně vedlo k dalším problémům.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Tenhle Lee Morris, co dělá FOS, je paf! Podívejte se na jeho odpověď, myslí si, že chatbot Revolutu je někdo, koho napadá, když odpovídáte na otázky ohledně vkladu, a k tomu ještě nějaký nesmysl o tom, že se snažili něco udělat, ale pak nikdy neposlali odkaz na nahlášení komisi pro hazardní hry!


Vážený pane McEwane,

Děkuji za váš e-mail a další komentáře.

V příloze zasílám vaše chatové zprávy se společností Revolut Ltd, které podrobně popisují vaše konverzace. Zprávy započané 28. 1. 2024 v 11:22 zmiňují blokování hazardních her a informace o tom, jak zrušit účet, na který jsem se odvolával.

Pokud jde o vaše komentáře k legalitě webových stránek, tato služba to nemůže brát v úvahu, protože se můžeme zabývat pouze Revolutem a pokud by mohli požádat o chargeback, jak již bylo zmíněno, Mastercard jasně uvedla, že zde chargeback nelze uplatnit, takže Revolut Ltd s vámi nezacházela nespravedlivě. Zmínil jste se o jiných společnostech, které požadovaly chargebacky a u kterých byly úspěšné. Nevím, v rámci kterého kartového programu byly uplatněny, nicméně pravidla Mastercard jsou zde jasná a chargeback neměl šanci na úspěch.

Pokud jste tak ještě neučinili, můžete své obavy ohledně legality těchto stránek nebo obavy ohledně jejich fungování vznést u Komise pro hazardní hry. Její kontaktní údaje naleznete zde https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/complaints

Je mi líto, že tohle nebyla odpověď, v kterou jste doufal/a.

S pozdravem

Lee Morris


Automaticky přeloženo:
paulmcewan05 příspěvek smazal/a
před týdnem

Už se vrátil a řekl toto;


Vážený pane McEwane,

Děkuji za váš e-mail a další informace.

Prověřím to a vrátím se k vám.

S pozdravem

Lee Morris

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dnes tu cítím rostlinu z kasina, všiml by si jí někdo další?

Automaticky přeloženo:
1...819 820 821...841
Jít na stránkuz 841 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky