DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 821)

3 705 684 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...820 821 822...1 095
Přidat příspěvek
xbigguyxxx
před 5 měsíci

Jo... nebo někdo, kdo si chce zjistit informace, aby si mohl z lidí účtovat bokem!

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 5 měsíci

Je to starý speciál fixů CIFA!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vždycky si myslím, že se dají srovnat předchozí uživatelská jména, například to, co bylo před časem, byl nějaký Němec, co se snažil lidi vyděsit, posledních pár jich bylo spojováno s fotbalovými jmény atd., a byl tam ještě jeden, ale už si ho nepamatuju.

Obvykle se hodně ptám na první zprávu, nikdy, prosím, může mi někdo poradit ohledně tohoto obchodníka, nebo děkuji za pomoc, už jsem doslova dostal obrovskou značku podvodu, prosím, už ji nezveřejňujte, jako by se starali o ostatní…..

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 5 měsíci

Slyšel jsem skrz vinnou révu, kdo je tady zdvořilý.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 5 měsíci

Doufejme! Zajímalo by mě, jak dlouho to bude trvat po tomhle e-mailu 🤞

Automaticky přeloženo:
taylor186
před 5 měsíci

Myslím, že další 2 dny a možná to uvidíte, většina buď nedostala žádnou odpověď, a pak vám vrátí peníze za 2 nebo maximálně 5 dní. Doufejme, že to půjde pryč a pak si vezmete výdělek, nedělejte to znovu, jinak to dopadne jako já a Paul a pravděpodobně i pár dalších.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 5 měsíci

Omlouvám se za rychlou otázku, jen abych se podíval na recenzi, moje platby byly provedeny přes Apple Pay, myslíte si, že se to nějak zviditelní a bude to mít vliv na recenzi?

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 5 měsíci

Je tu tolik věcí zdarma a většina z nás buď píše e-maily ostatním/se sem něčím přidává. Představte si, že byste byli takový darebák, že byste napadlo obvinit lidi, kteří jsou v zoufalé situaci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jde o to, že s tím můžete být opravdu chytří - digitální hry/skiny atd., získejte steam účet, pošlete důkazy o peněžence, nic neobdržíte, a také vás kryje, když falešně tvrdí, že to šlo na účet X, protože ten svůj máte na své jméno. To mi vyneslo 12 chargebacků poté, co si banka vyžádala další důkazy, a také vyřešilo pár blokád na Chase. Právě mám tuhle trápení s Barclays přes 12.7, asi jsem měl strčit "zboží nebylo přijato", ale byl bych ve třiceti letech, což by pravděpodobně vedlo k dalším problémům.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To je sice hezké, ale co byste dělali, kdybyste odeslali vrácení peněz jako nedoručené zboží a banka by vám pak vrátila: Promiň, starý fazole, prošetřili jsme to a rozhodli jsme se, že se ve skutečnosti jedná o hazardní transakce, takže hurá do toho!

Automaticky přeloženo:
Badger23
před 5 měsíci

Řekl bych, jak je to možné, když jsem na Gamstopu (viz příloha a pošlete jim ji), mám bloky proti hazardním hrám atd. Existuje mnoho způsobů, jak to argumentovat, máte Mastercard nebo Visa, také netvrdím, že to funguje, jen by to byl můj způsob, jak se na to ohradit, popřít to a pak začít dokazovat, že pro vás hazard není možné. O jakou banku se jedná, jen ze zvědavosti?


Pokud banka to nakonec uvede, musíte se rozhodnout, jak to může být hazard, a poskytnout mi důkazy. Poté můžete vymyslet, jak nejlépe podat stížnost. Pokud by banka toto uvedla, na 100 % bych hazardní transakce zamítl.


Automaticky přeloženo:
Anonymized913
před 5 měsíci

To by mohlo hrát ve váš prospěch, pokud na ně dostanete dobrou odpověď. Objednávám si X, takže jak to může být hazard? Musí to být podvod, když nehraji hazardní hry/nemůžu doložit transakce atd.

Automaticky přeloženo:
Anonymized913
před 5 měsíci

Už rozhodně nikdy! To mám za sebou! Děkuji 🙏

Automaticky přeloženo:
taylor186
před 5 měsíci

Vrácení peněz mi bylo provedeno během několika hodin od odeslání platby společnosti Swipez a následné zpracování vrácení peněz mé bance trvalo asi 2–3 dny.

Automaticky přeloženo:
Unbroken
před 5 měsíci

Ještě se mě nechtěli zeptat na platby atd., ale poskytla jsem prvních 6 a 4 číslice a adresu, takže si myslím, že jsem je našla, aniž bych je musela posílat? Doufám, že je jich tam 148 a budu tam celý den a posílat je 😂 🤞

Automaticky přeloženo:
taylor186
před 5 měsíci

Do zítřka dostanete peníze zpět

Automaticky přeloženo:
taylor186
před 5 měsíci

Měl jsem přes 100 plateb a přes 6 tisíc, vše přes Apple Pay. Bude to v pořádku. Pokud jste Revolut, peníze se ale vrátí na účet v eurech a uvidíte je jako čekající na vrácení peněz, které budou do jednoho dne vyúčtovány.

Automaticky přeloženo:
Anonymized913
před 5 měsíci

Ano, můžu jim to říct hned! Je to tak snadné.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

POKUD JSTE ZDE TAKÉ:


Kontaktujte mě, prosím, a já vám pomůžu s ECOGRA a chargebacky.. tohle není vůči vám fér:


https://www.askgamblers.com/casino-complaints/ggbet-casino-rejecting-and-delaying-my-withdrawals

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 5 měsíci

Ještě jsem si všiml, že když je vyzývám, tak říkají něco jako: „Jo, jasně, pracuji pro kasino, jsi idiot?" atd. Dokonce i to, co jsem říkal dříve, se zdá divné, že jsem se ani nezmínil o práci pro kasino, a pak se podíváte zpět a trollové jako ten z Orangeworldu říkají totéž co ostatní.

Automaticky přeloženo:
Anonymized913
před 5 měsíci

Ano, to je ono, a najednou se objeví jako nový příspěvek nebo profil s dlouhým příběhem, kde se pořád zmiňují o tom, že za to může CIFA a toto fórum. Myslím, že je to do prdele tak očividné💁

Automaticky přeloženo:
1...820 821 822...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.