DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 676)

před rokem od kirekin
|
2 341 283 zobrazení 15 285 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...675 676 677...836
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Myslel jsem, že pro některé lidi to může být zajímavé, je to přímo z příručky Visa Merchant Data Standards Manual:

Transakce zprostředkovatele plateb, která obsahuje zprostředkovatele plateb a

Sponzorované identifikátory obchodníka mohou vyplnit pole Jméno obchodníka

buď název sponzorovaného obchodníka (samotný), nebo kombinace obou

jméno sponzorovaného obchodníka a zprostředkovatele plateb pomocí (i) jména

Platební facilitátor (nebo zkratka), (ii) následovaný hvězdičkou (*) a

(iii) sponzorované jméno obchodníka (např. jméno platebního facilitátora*sponzorované).

Jméno obchodníka). Mělo by zvolit jméno, které je pro něj lépe rozpoznatelné

držitel karty.

Požadovaný

Pokud Držitel karty přistupuje na webovou stránku a/nebo aplikaci s vysokým rizikem integrity

Obchodník nebo obchodník s vysokým rizikem integrity sponzorovaný obchodníkem a je pak propojen nebo

předány na webovou stránku a/nebo aplikaci vysoce rizikové internetové platby

Facilitátor platby, název vysoce rizikového zprostředkovatele internetových plateb

se musí objevit v poli Název obchodníka ve spojení s názvem

obchodník sponzorovaný vysokým rizikem integrity.

Nabyvatelé musí agentům zakázat používání dynamických deskriptorů obchodníka

Obchodníci s hazardními hrami.



file


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vznesl jsem spor s NatWest kvůli žádnému obdrženému zboží proti TERRVERS a uvedl jsem, že jsem od nich nic nedostal, žádné e-mailové potvrzení objednávek, žádné účtenky a žádné zboží. Přijali spor a poslali e-mail s prohlášením, že se chystají dočasně vrátit částky, zatímco budou dále prošetřovat. Od obdržení tohoto e-mailu uplynuly dva dny, takže jsem šel do online chatu NatWest a zeptal se, kdy pravděpodobně uvidím dočasné vrácení peněz na můj účet, a poradce zákaznického servisu mi pak řekl, že případ uzavřeli a měl jsem obdržet e-mail s potvrzením o uzavření. Žádný takový e-mail jsem ještě nedostal. Je možné, že byl případ po několika dnech uzavřen v můj prospěch? Nebo je pravděpodobnější, že to proti mně uzavřeli?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stále jsem šokován a zmaten množstvím lidí, kteří úspěšně provedli vrácení peněz nebo jim obchodník vrátil peníze. Moje banka odmítla všechna zpětná zúčtování a zdá se, že obchodníci nereagují. Je to jen štěstí, nebo dělám něco špatně?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stále jsem šokován a zmaten množstvím lidí, kteří úspěšně provedli vrácení peněz nebo jim obchodník vrátil peníze. Moje banka odmítla všechna zpětná zúčtování a zdá se, že obchodníci nereagují. Je to jen štěstí, nebo dělám něco špatně?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Byla to Mastercard nebo vízum?

Nahlásili jste nesprávný účet MCC nebo neobdrželi zboží/službu?

Automaticky přeloženo:
Wood28
před 2 měsíci

Řekl bych, že je to štěstí, že jsem udělal vše, co většina ostatních, kteří měli úspěšná zpětná zúčtování, a já ne. V mé mysli je to určitě to, kdo se s nárokem vypořádá.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
craig93
před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Adcloud24
před 2 měsíci

Při odesílání došlo k chybě, zadejte prosím správnou e-mailovou adresu.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Teď se odsud také odhlašuji. Potřebujete čistý štít! Děkuji za veškerou pomoc a snažil jsem se pomoci a sdílet co nejvíce informací. Přejeme vám vše dobré a doufáme, že se všichni dokážeme vzpamatovat z tohoto hrozného pole závislosti od těchto dravých a kriminálních operátorů! Poslední prosba, jak proboha zavíráte účet Casinoguru, protože nikde nevidím zřejmou možnost🤦‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, Lottie48!

Protože to není něco, co uživatel může udělat sám, udělám to za vás.

Dejte mi prosím vědět, pokud jste si jisti, že chcete svůj účet Casino Guru uzavřít a ztratit. Budu toto vlákno kontrolovat častěji, abych vás dohnal.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Máte někdo zkušenost s následujícím

cnpcto

Jak bych toho obchodníka vystopoval

Automaticky přeloženo:
craig93
před 2 měsíci

Zavolal bych jejich týmu pro spory, abych od nich získal další informace. Kolik to bylo, jestli nevadí, že se ptám? Bojuji s tím, abych je přiměl, aby vznesli stejný spor za mě

Automaticky přeloženo:
Andymac048
před 2 měsíci

Mě. Jejich majiteli jsem psal e-mail už měsíce. Je to Coinpacto.io polská krypto společnost. Zkusíte se přihlásit do jejich profilu a ani vám to nedovolí nic koupit. Iv je nahlásil daňovému úřadu v Polsku, který řekl, že to s nimi nemá nic společného.

Automaticky přeloženo:
wafflezoo příspěvek smazal/a
wafflezoo
před 2 měsíci

Ano. Je to zvláštní, protože mám úplnou zprávu společnosti, která mi ukazuje telefonní číslo a adresu vlastníků v jiné zemi. Vlastní další podnik v Estonsku. Volal jsem, psal SMS, e-maily a používal jsem kontaktní formuláře na obou webových stránkách. Dokonce jsem nedostal ani automatickou zprávu „děkuji za váš e-mail". Úplné rádiové ticho

Automaticky přeloženo:
Leoca79
před 2 měsíci

Ahoj,

Právě jsem našel váš příspěvek pomocí vyhledávání Google.

Mám také problém s Bulletskin (ten můj má v názvu "s", ale předpokládám, že je to stejné). Můžeš mi prosím říct, jak jsi je přiměl, aby ti vrátili peníze a ze kterých stránek to je?


Mám jich pár za stejnou hodnotu na 3 různých stránkách, nic moc, protože je tam jen hrstka vkladů ve výši 100 liber, ale tenhle Bulletskin mi zůstal.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci
wafflezoo příspěvek smazal/a
před 2 měsíci

Krypto stránky jsou ve Spojeném království všude kolem sportovní reklamy a nic se s tím nedělá. Týmy EPL jsou sponzorovány Bc.Game, Stake, Gamdom, 500 atd. a různými dalšími, kteří nejsou držiteli britské licence. Problém, jak jsem řekl včera, je, že krypto samotné je docela anonymní a je to problém pro UKGC a další.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

velmi zajímavý průlom zde, nebudu prozrazovat žádné zásadní detaily, protože nechci zahrnovat svou pozici.


Měl jsem však mnoho obvinění s obchodníky z konkrétního kontinentu, se kterými jsem se nemohl nikam dostat. Vyslal jsem poslední pokus o hrozbu, než jsem zaútočil.


během pár minut odpověděli, nicméně odpověď nebyla od obchodníka (i když jsem jim ji poslal). Zdá se, že odpověď pochází od zpracovatele plateb, který je specifický pro daný kontinent.


Mám silný pocit, že tento konkrétní zpracovatel plateb spravuje finance pro tyto obchodníky a mohl by mi ochotně vrátit peníze, abych se vyhnul zpětným zúčtováním.


mohlo by to být přitažené za vlasy, ale mohl bych tu na něco být. Dám vám vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Právě jsem dostal e-mail pro obnovení vašeho hesla, který jsem neudělal, stalo se to někomu jinému?

Automaticky přeloženo:
JosieRosie46
před 2 měsíci

Celkový spread na několik transakcí je 1100 GBP. Nyní mám potvrzení, že uplatnili vrácení peněz, takže čekám, až se to zobrazí na mém účtu. Není o nic moudřejší, zda byl případ skutečně uzavřen nebo ještě ne

Automaticky přeloženo:
wafflezoo příspěvek smazal/a
před 2 měsíci

Někdo se dokonce přihlásil na stránku, o které jsem nikdy neslyšel, a teď se pokouší resetovat heslo wtf se děje 😳 file

Automaticky přeloženo:
1...675 676 677...836
Jít na stránkuz 836 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky