DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 672)

3 705 715 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...671 672 673...1 095
Přidat příspěvek
exodus1
před 8 měsíci

Je tento destream ive dostal jen jeden měl být 250 £, ale vzali 267 £, jakým způsobem jste to zvýšili

Automaticky přeloženo:
wafflezoo příspěvek smazal/a
xbigguyxxx
před 8 měsíci

Sdělte své bance, že jste zaplatili za webové služby a podle jejich podmínek je nedoručila. Žádné potvrzení e-mailu, žádné služby atd. Nejprve jim pošlete e-mail a počkejte několik dní, abyste mohli ukázat, že jste se to pokusili vyřešit přímo.

Abych byl upřímný, vždy jsem byl toho názoru, že byste měli být k bance otevření a upřímní, když vznášíte nároky, ale protože nám to chtějí záměrně ztížit a někdy dokonce zakázat lidi kvůli jejich poctivosti, je nejlepší k tomu přistupovat jako k věci. Vaše peníze šly na webové stránky, které něco prodávají, a oni nedodali

Automaticky přeloženo:
TheGambler
před 8 měsíci

Toto je můj druhý účet zde, protože jsem musel skrýt své jméno kvůli obdržení 10 000 £ zpět od naudapay. Soukromě jsem na tomto fóru pomohl 30 lidem 👍🏻👍🏻

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 8 měsíci

Můj druhý účet zde. Musel jsem skrýt své skutečné jméno kvůli obdržení 10 000 £ zpět od naudapay. Neřekl jsem, že mám problém jako ty. Získejte pomoc a přestaňte zveřejňovat své osobní věci na fóru 👍🏻👍🏻

Automaticky přeloženo:
wafflezoo
před 8 měsíci

Ne, ale se svou bankou (santander) se opravdu hodně snažím. V prosinci jsem podal stížnost na podvod a oni to zamítli, ale teď mám referenční číslo trestného činu z podvodu a včera mi po telefonu řekli, že případ znovu otevřou

Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před 8 měsíci

Jakou roli v tom mají naudapay? S jakými obchodníky jsou spojeni? Jsem zvědavý, jestli jsou s nimi spojeny nějaké mé vlastní transakce

Automaticky přeloženo:
exodus1
před 8 měsíci

Dobře, já také, ale myslím, že to lze provést pouze jednou transakcí, stejně, když jsem to posledně zkoušel, bylo mi zablokováno zvýšení jako služba, která není popsána! díky za informaci, zdá se, že ji prostě potřebujete zvýšit a 267 liber zpět ze 7 000 liber

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci
wafflezoo příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Pokud byl Crypto odeslán přímo z vaší vlastní peněženky, pak je zde absolutně nulová ochrana bez ohledu na to, komu jste jej poslali. Peníze zpět nedostanete. Pouze v případě, že zmíněný Crypto web porušil něco jako například dohodu o sebevyloučení u licence CEG, pak může být poskytnuta náhrada.


Skupina Santeda provedla výjimku s některými lidmi, které znám, a znám o lidech, kteří byli úspěšní s navrácením zboží a služeb. U bankovních převodů toho tolik nevím.

Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před 8 měsíci

Ale vaši tvrdí lidé jsou zdarma, když jste největším viníkem💁😂stránka není jen pro zpětná zúčtování/volné rolování

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 8 měsíci

Jak jsem největší viník. jsi bezradný. Ve skutečnosti teď hraji v licencovaných kasinech, která vyplácejí peníze. Měli jste problém s 1 kasinem za minimální částku. Nežádal jsem zpět žádné peníze z kasin, které jsem použil za posledních 6 měsíců. Nepotřebuji uvolnit peníze, jen jsem chtěl peníze zpět od těch nelicencovaných, které jsem použil. Nejsme stejní

Automaticky přeloženo:
exodus1
před 8 měsíci

Byly na bankovní převody. Myslím, že to bylo pro santedu, ale myslím, že už je nepoužívají

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

WEBMOSAC


Vyplnil jsem spor, zamítli žádost, protože řekli následující, že bych měl říkat splátky, ale ve skutečnosti jsem řekl investice, takže jsem jen zvědavý, jak bych to mohl obejít? Moje chyba v překlepu a banka nic z toho nemá. Banka znovu otevřela další pohledávku s nepravdivým prohlášením o MCC, ale nevíte? Kéž bych věděl, že se na to podívají, protože bych se vydal touto cestou….

Někdo, kdo by mi mohl dát trochu soukromé pomoci, by byl velmi oceněn?


filefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před 8 měsíci

Pokud jste normální hráč, proč jste tady, je to pro problémové hráče

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Právě jsem dostal mail od FOS, vůbec žádná pomoc :s


"Tady u ombudsmana se zabýváme širokou škálou stížností na finanční služby proti podnikům, které jsou ve Spojeném království regulovány úřadem Financial Conduct Authority. Bohužel z problémů, které jste vznesli, to nevypadá, že bychom se vaší stížností zabývali. Je to proto, že na obchod, na který jste si stěžovali, se služba finančního ombudsmana nevztahuje.


Vzhledem k tomu, že se vaše stížnost týká Revolut UAB, budete muset podat stížnost Bank of Lithuania, protože jsou regulačními orgány. To bylo zmíněno v závěrečném dopise s odpovědí vydaném Revolut UAB."

Automaticky přeloženo:
Agora příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Teď se odsud také odhlašuji. Potřebujete čistý štít! Děkuji za veškerou pomoc a snažil jsem se pomoci a sdílet co nejvíce informací. Přejeme vám vše dobré a doufáme, že se všichni dokážeme vzpamatovat z tohoto hrozného pole závislosti od těchto dravých a kriminálních operátorů! Poslední prosba, jak proboha zavíráte účet Casinoguru, protože nikde nevidím zřejmou možnost🤦‍♀️

Automaticky přeloženo:
Agora
před 8 měsíci

jak jsi postupoval ve sporu, co jsi říkal?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

M POU peněženka Dobít - má někdo tušení?

Automaticky přeloženo:
1...671 672 673...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.