před 8 měsíci
Je tento destream ive dostal jen jeden měl být 250 £, ale vzali 267 £, jakým způsobem jste to zvýšili
Is this destream ive only got one was meant to be £250 but they took £267 what way did you raise it
OdpovědětCitovat0
Je tento destream ive dostal jen jeden měl být 250 £, ale vzali 267 £, jakým způsobem jste to zvýšili
Is this destream ive only got one was meant to be £250 but they took £267 what way did you raise it
Sdělte své bance, že jste zaplatili za webové služby a podle jejich podmínek je nedoručila. Žádné potvrzení e-mailu, žádné služby atd. Nejprve jim pošlete e-mail a počkejte několik dní, abyste mohli ukázat, že jste se to pokusili vyřešit přímo.
Abych byl upřímný, vždy jsem byl toho názoru, že byste měli být k bance otevření a upřímní, když vznášíte nároky, ale protože nám to chtějí záměrně ztížit a někdy dokonce zakázat lidi kvůli jejich poctivosti, je nejlepší k tomu přistupovat jako k věci. Vaše peníze šly na webové stránky, které něco prodávají, a oni nedodali
Just tell your bank that you paid for website services and as per their terms and conditions, they did not deliver these. No email receipt, no services, etc. Send them an email first and wait a few days so you can show proof you attempted to resolve it direct.
To be honest I was always of the opinion that you should be open and honest with the bank when raising claims but seeing as they want to purposely make it more difficult for us, and sometimes even ban people because of their honesty, its best to approach it as a matter of fact . Your money went to a website that sell something, and they didnt deliver
Toto je můj druhý účet zde, protože jsem musel skrýt své jméno kvůli obdržení 10 000 £ zpět od naudapay. Soukromě jsem na tomto fóru pomohl 30 lidem 👍🏻👍🏻
This is my second account on here as I had to hide my name due to receiving £10000 back from naudapay. I have helped 30 people privately on this forum 👍🏻👍🏻
Můj druhý účet zde. Musel jsem skrýt své skutečné jméno kvůli obdržení 10 000 £ zpět od naudapay. Neřekl jsem, že mám problém jako ty. Získejte pomoc a přestaňte zveřejňovat své osobní věci na fóru 👍🏻👍🏻
My second account on here. Had to hide my real name due to receiving £10000 back from naudapay. I didn’t say I had a problem like you. Get yourself some help and stop posting your personal stuff on a forum 👍🏻👍🏻
Ne, ale se svou bankou (santander) se opravdu hodně snažím. V prosinci jsem podal stížnost na podvod a oni to zamítli, ale teď mám referenční číslo trestného činu z podvodu a včera mi po telefonu řekli, že případ znovu otevřou
No but I am trying really hard with my bank (santander). I raised a fraud claim in december and they denied it, but now I have a crime reference number from action fraud and they told me on the phone yesterday that they will reopen the case
Jakou roli v tom mají naudapay? S jakými obchodníky jsou spojeni? Jsem zvědavý, jestli jsou s nimi spojeny nějaké mé vlastní transakce
What involvement do naudapay have in this? What merchants are they associated with? Im curious to know if any of my own transactions are linked to them
Dobře, já také, ale myslím, že to lze provést pouze jednou transakcí, stejně, když jsem to posledně zkoušel, bylo mi zablokováno zvýšení jako služba, která není popsána! díky za informaci, zdá se, že ji prostě potřebujete zvýšit a 267 liber zpět ze 7 000 liber
Ok well me too but I think it can be done with just one transaction anyway last time I tried I was blocked from raising as service not as described ! thanks for the info seems like you just need it raised and its £267 back of the £7000
Pokud byl Crypto odeslán přímo z vaší vlastní peněženky, pak je zde absolutně nulová ochrana bez ohledu na to, komu jste jej poslali. Peníze zpět nedostanete. Pouze v případě, že zmíněný Crypto web porušil něco jako například dohodu o sebevyloučení u licence CEG, pak může být poskytnuta náhrada.
Skupina Santeda provedla výjimku s některými lidmi, které znám, a znám o lidech, kteří byli úspěšní s navrácením zboží a služeb. U bankovních převodů toho tolik nevím.
If the Crypto was sent directly from your own wallet then there is absolutely zero protection no matter who you sent it to. You will not get funds back. Only if said Crypto site has broken something like a self exclusion agreement on a CEG licence for instance then there may be a refund provided.
Santeda Group have done waivers with some people that I know of and I know of people who have been successful with goods and services chargebacks. For bank transfers I don't know so much.
Ale vaši tvrdí lidé jsou zdarma, když jste největším viníkem💁😂stránka není jen pro zpětná zúčtování/volné rolování
But your claiming people are free rolling when your the biggest culprit💁😂the page is not just for doing chargebacks/free rolling
Jak jsem největší viník. jsi bezradný. Ve skutečnosti teď hraji v licencovaných kasinech, která vyplácejí peníze. Měli jste problém s 1 kasinem za minimální částku. Nežádal jsem zpět žádné peníze z kasin, které jsem použil za posledních 6 měsíců. Nepotřebuji uvolnit peníze, jen jsem chtěl peníze zpět od těch nelicencovaných, které jsem použil. Nejsme stejní
How am I the biggest culprit. You are clueless. I actually play on licensed casinos now that pay out. Had an issue with 1 casino for a minimal amount. I haven’t claimed any money back from casinos Iv used for the last 6 months. I don’t need to free roll I just wanted the funds back from the unlicensed ones I used. We are not the same
Byly na bankovní převody. Myslím, že to bylo pro santedu, ale myslím, že už je nepoužívají
They were for bank transfers. I think it was for santeda but I don’t think they use them anymore
WEBMOSAC
já
Vyplnil jsem spor, zamítli žádost, protože řekli následující, že bych měl říkat splátky, ale ve skutečnosti jsem řekl investice, takže jsem jen zvědavý, jak bych to mohl obejít? Moje chyba v překlepu a banka nic z toho nemá. Banka znovu otevřela další pohledávku s nepravdivým prohlášením o MCC, ale nevíte? Kéž bych věděl, že se na to podívají, protože bych se vydal touto cestou….
Někdo, kdo by mi mohl dát trochu soukromé pomoci, by byl velmi oceněn?


WEBMOSAC
I filled a dispute they rejected the claim because they said the following I was suppose to say installments but I’ve actually said investments so I’m just curious how I could possible get around this? My typo error and the bank having none of it. The bank has re opened another claim with MCC misrepresentation but don’t know? Wish I knew that they would look into it as I would have went down that route….
Anyone possibly give me a bit of private help would be much appreciated?


Pokud jste normální hráč, proč jste tady, je to pro problémové hráče
If your a normal gambler why are you on here this is for problem gamblers
Právě jsem dostal mail od FOS, vůbec žádná pomoc :s
"Tady u ombudsmana se zabýváme širokou škálou stížností na finanční služby proti podnikům, které jsou ve Spojeném království regulovány úřadem Financial Conduct Authority. Bohužel z problémů, které jste vznesli, to nevypadá, že bychom se vaší stížností zabývali. Je to proto, že na obchod, na který jste si stěžovali, se služba finančního ombudsmana nevztahuje.
Vzhledem k tomu, že se vaše stížnost týká Revolut UAB, budete muset podat stížnost Bank of Lithuania, protože jsou regulačními orgány. To bylo zmíněno v závěrečném dopise s odpovědí vydaném Revolut UAB."
Just got mail from FOS, no help at all :s
"Here at the ombudsman, we deal with a wide range of complaints about financial services against businesses which are regulated in the UK by the Financial Conduct Authority. Unfortunately, from the issues you’ve raised, it doesn’t look like your complaint is something we would look into. This is because the business you’ve complained about is not covered by the Financial Ombudsman Service.
As your complaint is against Revolut UAB, you will need to take your complaint to the Bank of Lithuania as they are the regulators. This was mentioned in the final response letter issued by Revolut UAB."
Teď se odsud také odhlašuji. Potřebujete čistý štít! Děkuji za veškerou pomoc a snažil jsem se pomoci a sdílet co nejvíce informací. Přejeme vám vše dobré a doufáme, že se všichni dokážeme vzpamatovat z tohoto hrozného pole závislosti od těchto dravých a kriminálních operátorů! Poslední prosba, jak proboha zavíráte účet Casinoguru, protože nikde nevidím zřejmou možnost🤦♀️
I am checking out of here now as well. Need a clean slate! Thanks for all the help and I have tried to help and share as much information as I can. Wish you all well and hope we can all recover from this horrendous addiction field by these predatory and criminal operators! One last request how on earth do you close a Casinoguru account as I cannot see an obvious option anywhere🤦♀️
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.