DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 553)

3 707 060 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...552 553 554...1 095
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Ahoj všichni, nedávno jsem měl spor se SANTANDEREM. Nevrátili peníze, protože dostali informace před vrácením peněz.

Koupit Dnes mi přišla zpráva, že můj účet byl omezen, zavolal jsem SANTANDEROVI a oni řekli, že mi nemohou pomoci, ale zavolá mi vyšetřovatel.

Opravdu se bojím, proč by to mělo být?? Protože jsem od SANTANDER neobdržel žádnou náhradu.

Máte s tím někdo zkušenost??

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Omezení mohou být zavedena z mnoha důvodů, většinou k ochraně bezpečnosti účtu. Nabitím těchto částek zpět se nemusíte ničeho obávat. Snad ti to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci
Anonymized960 příspěvek smazal/a
před 9 měsíci

Nahlásit VÁS za podvod? 🤣 Kdyby to zkusili, pak by odhalili vše, co dělají, tak bezpečně, že by řekli, že k tomu není šance.

Automaticky přeloženo:
Anonymized960 příspěvek smazal/a
před 9 měsíci
Anonymized960 příspěvek smazal/a
před 9 měsíci

Ať to zkusí!!!

Automaticky přeloženo:
Anonymized960
před 9 měsíci

Řekni jim, ať to přinesou. Nemohou vás nahlásit za podvod, když jste to vy, kdo byl podveden.

Automaticky přeloženo:
Anonymized960 příspěvek smazal/a
exodus1
před 9 měsíci

Byl to vyšetřovatel a pak vám zavolal? Co jsi jim řekl??

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tady je jeden jsem si jistý, že někteří lidé budou mít kopanec ohledně Santedy. Jsem ve sporu s GoldenBet a informoval jsem je, že jsem včera večer zahájil soudní řízení a kontaktoval moji banku. Stále mám účty u Rolletta i CosmoBet, protože jsem je ještě nepožádal o uzavření. (Vklady vypnuty, jen jsem je chtěl mít na očích) dnes ráno v pořádku přihlášeni na oba účty. Asi před hodinou jsem dostal obecný T&C nudný e-mail od GoldenBet (ten znáte). Jděte se přihlásit na CB a Rolletto a hleďte, oba účty jsou uzavřeny kvůli porušení paragrafů 9 a 10 jejich T&C (nějaký pes o tom, že máte více než jeden účet, podvodná činnost) a pak zní „můžeme vám prostě zavřít účet, lol". Legrační, jak když vyhrožuji právními kroky, je to stále zakázáno, když jsem řekl Mystake, že jsem závislý na hazardních hrách, nedokázali tuto informaci předat dál. Nepotřeboval jsem další důkaz, že jsou lháři, ale tohle to naprosto potvrzuje. Doufám, že bloky jsou známkou nějakého pohybu na jejich konci ohledně nějakého regresu, ale pochybuji o tom.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 9 měsíci

Ahoj, mohli byste mi prosím pomoci s Dsservltd?

Můj email je


Automaticky přeloženo:
Apple1234
před 9 měsíci

Ahoj,

Podařilo se vám kontaktovat GENGURU? Nemůžu ho nikde najít.


předem děkuji.

Automaticky přeloženo:
tunit222
před 9 měsíci

Vrátili mi peníze. Pošlete jim e-mail

Automaticky přeloženo:
juaky24
před 9 měsíci

Poslal jsem e-mailem pár e-mailů, ale žádná odpověď. Také jsem se dostal do slepé uličky!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Xpowerslide a grottobooks/mydates jsou ty, které jsem pronásledoval, bez velkého úspěchu.

Automaticky přeloženo:
Apple1234
před 9 měsíci

Kasino nebo kdo?

je od 24. října vyplaceno téměř 6000€ vždy různým společnostem

obchod s cd klíči Talin

Quillessay Budapešť

Cracc Praha cz


atd.


Kontaktoval jsem kasino a požádal o vrácení peněz. Uvidíme, co se stane.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vyměňte E0000480 po vrácení peněz za zúčtování.

Pokud mě někdo musí kontaktovat a já to vysvětlím.

Automaticky přeloženo:
Apple1234
před 9 měsíci

Můžete mi říct, na jaké e-mailové adrese jste je kontaktovali?

V případě, že neodpoví, budu mít alespoň doklad pro svou banku, že jsem se je pokusil kontaktovat.

předem děkuji

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Takže jsem viděl všechna kasina, kterým jsem v minulosti psal o závislosti na hazardních hrách a podobně, a hle, jeden z mých účtů byl otevřený. Dost legrační, že neexistovala žádná možnost kontroly transakcí! Řekl jsem jim, že půjdu za právníkem ohledně toho, co dělají, protože jsem je požádal, aby můj účet definitivně vyloučili kvůli vážnému hazardnímu návyku a proč je stále otevřený i poté, co jsem je před několika měsíci požádal o vrácení peněz! Tohle není santeda, podívejte se na odpověď, kterou nemůžete vyloučit prostřednictvím živého chatu, buď musíte poslat e-mail manažerovi a často nedostanete odpověď! Udělal jsem totéž s Mrsloty a nikdy to nebylo uzavřeno ani na to neodpověděli! filefile

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, máte někdo nějaké informace o TERRVERS


Nemůžu to nikde najít

Automaticky přeloženo:
Jwright1998
před 9 měsíci

Je to stejné jako falcora finance, které se jen ukazují jako terrvers pro karetní transakce

Automaticky přeloženo:
Stash9
před 9 měsíci

Aha, takže žádná naděje na zúčtování?

Automaticky přeloženo:
1...552 553 554...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.