DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 554)

před rokem od kirekin
|
2 341 555 zobrazení 15 287 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...553 554 555...836
Přidat příspěvek
paulmcewan05 příspěvek smazal/a
Jwright1998
před 3 měsíci

Moje banka mi řekla, že to musím podat námitku, protože jsem neobdržel žádné zboží, nedostal jsem od tohoto obchodníka žádnou účtenku ani doklad o objednávce a žádné digitální zboží

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 měsíci

Tolik čekání tam není. No, nemyslím si, že toho teď bude moc, doufejme, že falešné účtenky a lži je přijdou draho.

Automaticky přeloženo:
Waldo1984
před 3 měsíci

Ano, tento je velmi pomalý, vypadá trochu pozitivně, i když doufám, že teď už nic neuslyším, dokud mi banka nevrátí peníze

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Našel někdo někdy Apperator?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno všem

Od kasina jsem dostal odpověď na mou stížnost a úplně vychýlili transakce mcc. Odpověděl jsem a řekl, i když jsem to označil v chatu, s mým VIP manažerem a formální stížností stále neodpověděli, takže to vezmu ve své bance.


Další odpověď takto...

Vezměte prosím na vědomí, že fungujeme přísně v souladu s našimi Obchodními podmínkami , které jste přijali registrací na našich webových stránkách. Konkrétně bod 6.1 uvádí: „Když si otevřete účet na Webu, souhlasíte s tím, že finanční operace spojené s vaším účtem budou zpracovávány přímo Společností, provozovatelem platebního systému a/nebo třetí stranou určenou Společností k provádění této činnosti."


Půjdu teď k obchodníkům nebo do banky?


Také zkontrolovali můj účet, ale neřekli mi to. Naštěstí už mám screenshot všech svých transakcí!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Podal jsem stížnost a upozornil na nesprávné mcc kódy, které byly použity pro mé vklady, ale nyní mě zablokovali.

Všechny transakce jsem potvrdil e-mailem

co mám teď dělat? Podat stížnost u společnosti vydávající kreditní kartu a pokusit se zvrátit transakce?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj všichni.

Minulý týden jsem sledoval toto vlákno a zjistil jsem, že je velmi užitečné. Velmi si vážím každého, kdo se podělil o svůj příběh/znalost.


Můj spor je s obchodováním GoldenBet pod TERRVERS - vidím, že někteří lidé mají stejný problém.


Za poslední 2 týdny jsem s nimi provedl více než 90 transakcí a momentálně jsem ve sporu s mou bankou.


Proces doporučuje ponechat 14 dní na kontaktování obchodníka, ale protože neexistují žádné informace o společnosti TERRVERS, okamžitě jsem vznesl zpětné zúčtování „zboží nebylo přijato" (řekl jsem, že je nemohu kontaktovat, protože jsem nenašel žádné informace o společnosti) a dnes, o 5 pracovních dní později, jsou mi některé zpětné platby vráceny. Zvedl jsem kategorii sporného zboží jako „Digitální zboží".


Protože existuje mnoho transakcí, musel jsem vznést spory v dávkách po 15, protože to byla všechna povolená bankovní aplikace pro jeden případ. Některé z nich byly připsány na můj účet bez jakýchkoli dotazů ze strany banky - některé z nich jsou "dočasné kredity, pokud obchodník neodpoví s dalšími podrobnostmi", ale na většinu z nich stále čekám na odpověď.


Doufám, že toto je začátek mého vymáhání peněz a doufám, že všichni ostatní budou také úspěšní - pro záznam jsem nenašel žádné informace o TERRVERS, poslal jsem e-mail GoldenBet bez skutečné odpovědi, ale vypadá to slibně, že moje britská banka to odtud vyřeší.


Každému, kdo má co do činění s GoldenBet, bych doporučil, aby tam, kde je to možné, prošel vaší bankou.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ne, můj bankovní účet teď řekl, že deaktivují můj účet kvůli sporům. Nemůžu tomu uvěřit

Automaticky přeloženo:
juaky24
před 3 měsíci

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy příspěvek smazal/a
Howdydowdy příspěvek smazal/a
Howdydowdy příspěvek smazal/a
Howdydowdy
před 3 měsíci

Debetní a kreditní a uzavřeli všechny účty, které jsem s nimi měl, dokonce i společný účet, který s tím neměl nic společného

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy příspěvek smazal/a
Howdydowdy
před 3 měsíci

Monzo byl můj

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy příspěvek smazal/a
Howdydowdy
před 3 měsíci

Neprošel jsem všemi transakcemi, jen některými, ale pokud jsem je prošel všemi, pak to byla značná částka, která byla jen rozdělena do různých transakcí

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy příspěvek smazal/a
Howdydowdy
před 3 měsíci

Žádné nevyhráli, ani by to nevzali na Mastercard a nedali by mi žádné informace o terrveru a nemohli nic najít online

Automaticky přeloženo:
1...553 554 555...836
Jít na stránkuz 836 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky