DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 217)

3 705 726 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...216 217 218...1 095
Přidat příspěvek
Williamj86
před rokem

V tomto případě udělám vše písemně.

Zmínil jste se, že jste vyhráli v kasinu, ale uzavřeli účet, než jste mohli vybrat, omluvte mou hloupou otázku, ale snažíte se získat zpět pouze původní vklad, že?

Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Ahoj Mate,


ano, chci si jen nárokovat zpět to, co jsem do kasina vložil, abych o nic nepřišel, ale také jsem nic nezískal. Dnes jsem poslal stížnosti e-mailem a poradili mi, abych se vydal cestou podvodu, ale myslel jsem si, že stejně mám zpětné zúčtování, nebo jsem hloupý jako

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před rokem

CryptoG82 poslal příspěvek dříve, to by měl být základ vaší argumentace.

Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Ahoj,

díky za to, kámo, vážně mi toto fórum zatím hodně pomohlo

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před rokem

Žádné starosti.

Hodně štěstí a dejte nám vědět!

Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Rozhodně ano, počkám na dokončení stížnosti nebo zítra zavolám tým podvodníkům

Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Ahoj, zítra pošlu následující e-mail s podvody, můžete si to zkontrolovat a zjistit, co si myslíte, nebo je něco, co mohu přidat. Ocenil bych jakoukoli pomoc.


Mám účet na donbet.com a na tomto místě jsem zaplatil cdebitovou kartou, ale hodnoty vycházejí z mého výpisu jako „Pixeleum.io a Finnart.io" z Cork Ireland v souladu s T&C's Mastercard a Visa, platba může být pouze související s produktem prodávaným výše uvedenými obchodníky – nikoli kasinem. Neobdržel jsem žádné zboží nebo služby od výše uvedených obchodníků? Obchodují v NFT a krypto měně, kterou jsem neobdržel. Pokud se tedy výše uvedený obchodník objeví na mém výpisu, nemůže poskytnout účtenky/doklady o nákupech, může být transakce plně naúčtována zpět. Donbet.com nemůže nárok zpochybnit, protože by se tím vzdal nezákonné činnosti – že ve skutečnosti transakce souvisejí s hazardními hrami na nelegální webové stránce – hazardní hry mají specifický MCC kód, takže transakce je neplatná/podvodná.


Pozdravy


Viléma varhany.

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před rokem

Viděl jsi tohoto kamaráda?

Píšu, abych formálně požádal o zpětné zúčtování za nedávné transakce zpracované na mém účtu. Podrobnosti transakce jsou následující.

Datum transakce: [Datum transakce] Částka: [Částka transakce] Jméno obchodníka: [Jméno obchodníka]

Jako někdo, kdo bojuje se závislostí na hazardních hrách, UPRAVTE PODLE: Před několika lety jsem na svůj účet zablokoval hazard, abych zabránil jakýmkoli transakcím souvisejícím s hazardními hrami.

Bohužel, nedávno jsem se vrátil a vložil peníze do online kasina. Navzdory zablokování hazardních her kasino zaměstnalo podvodného obchodníka, aby zamaskoval skutečnou povahu transakce, čímž obešel blok použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).

Tato praxe, známá jako „praní transakcí", je v přímém rozporu s předpisy společnosti Mastercard a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování. Záměrné využití podvodného obchodníka kasina k obejití bloku hazardu je jasným porušením pravidel Mastercard. Pokud by byl MCC správně nastaven, transakce by nebyla autorizována.

Udělal jsem proaktivní krok a nastavil jsem omezující opatření, abych se vyhnul hazardu, ale účelová a nezákonná praxe praní transakcí využila zranitelnosti systému a usnadnila tuto transakci navzdory blokování.

Přestože jsem transakci autorizoval, neobdržel jsem od tohoto obchodníka žádné zboží ani služby. Prostředky byly směrovány do online kasina, které využilo tohoto obchodníka k obejití omezení hazardu na mém účtu. Očekávané datum dodání jakéhokoli zboží nebo služeb, pokud je to možné, by bylo stejné jako datum transakce. Protože však obchodník nedodal žádné zboží ani služby, žádám o zpětné zúčtování.

S ohledem na tyto okolnosti vás laskavě žádám, abyste zpracovali zpětné zúčtování v plné výši transakce. Oceňuji vaše pochopení a okamžitou pozornost této záležitosti.

Děkujeme za vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Bloky hazardních her atd. nemusí být pro vás relevantní, upravte je podle potřeby

Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Omg kámo, tohle jsem neviděl a prošel jsem všech 216 stránek, děkuji moc, jsi superstar. Pošlete e-mail pro stížnosti nebo tým podvodníků.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud neprohrajete holýma rukama, je služba zahrnuta v Pravidlech. Buďte trpěliví a spěte jako někdo, kdo na Štědrý den čeká na Santa Clause. Vložil jsem do společnosti, která popírá partnerství s kasinem, kasino nemá žádného vlastního zástupce a patří do skupiny, která funguje beztrestně minimálně od roku 2018. Na emaily odpovídají, dokud si nevšimnou vašeho zoufalství. Pak vás vymažou a je to. Tak hra funguje a takhle, když se potkají „chytří" a nezkušení, je to hotová věc!

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před rokem

Pravděpodobně bych nejprve zaslal stížnosti e-mailem, protože to byl váš první řádek dotazu a stále probíhá!

Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
Sutton
před rokem

E-mail pro obrázky z burzy ??

Automaticky přeloženo:
Colin09 příspěvek smazal/a
před rokem

Obchodník mi vrátil peníze. Každý, kdo má jako jeden z obchodníků bookpersue. Kontaktujte je zde: vracejí peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Nathane, to je přesně ta společnost, kterou jsem celou dobu hledal. Máte na ně nějaký kontakt? Pokud ano, byl bych velmi vděčný. Kontaktujte mě prosím prostřednictvím emailu.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, nezná někdo náhodou voltamp a kdo za tím stojí?

Automaticky přeloženo:
Aljosha93
před rokem

Ahoj,


Email je v mé zprávě:

Odpověď do jednoho dne a vrácení peněz do 2 dnů.

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před rokem

Ahoj Williame,


Pixeleum na mě chvíli mluvil, ale pak najednou ztichl.

Od Finnarta jsem nikdy nedostal žádnou odpověď.


Možná by bylo nejlepší jen Chargeback.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před rokem

Co přesně jsi jim napsal?

Automaticky přeloženo:
Aljosha93
před rokem

Vážený týme,


Moje banka mi doporučila, abych vás kontaktoval ohledně podezřelých transakcí na mém účtu. Žádám tímto o okamžité vrácení peněz za transakce provedené prostřednictvím vašeho platebního systému, které poté odešly na nelegálně provozovanou stránku s hazardními hrami.


Tento postup se nazývá „praní transakcí" a obvykle se používá k zamaskování skutečného účelu transakce, čímž se obchází blokování karet použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).


To je v přímém rozporu s předpisy Mastercard a VISA a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování. Dále jsem od Vás do dnešního dne neobdržel žádnou službu ani zboží.


Mám mnoho transakcí před tímto datem

Jedná se o tyto transakce:

ČÍSLO KARTY (1234 56 **** 7899)


Podrobnosti transakce XXXX



V případě potřeby mohu připojit své bankovní výpisy s těmito transakcemi.



Musím vás informovat, že pokud se mi neozvete do 7 dnů, podám ve své bance žádost o zpětné zúčtování.



Pokud byste ode mě ještě něco potřebovali pro zpracování refundace, dejte mi prosím vědět.



Pozdravy,

Nathan Phillips

Automaticky přeloženo:
1...216 217 218...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.