DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 216)

3 706 431 zobrazení 19 957 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...215 216 217...1 095
Přidat příspěvek
Anonymized960 příspěvek smazal/a
před rokem

Měl někdo neúspěšné zpětné zúčtování ve vaší bance poté, co provedl první krok?


Mám na mysli, jestli někdo zažil, že obchodník reklamaci zpochybňuje a že banka stojí na straně obchodníka.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Může někdo poslat odkaz na předpisy VISA, kde je uvedeno, že použití nesprávného kódu obchodníka je oprávněným důvodem pro zúčtování?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Může někdo poslat odkaz na předpisy VISA, kde je uvedeno, že použití nesprávného kódu obchodníka je oprávněným důvodem pro zúčtování?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý pokřik a Mastercards prosím

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Přímý zdroj po ruce nemám, ale můžete se podívat na oficiální web společnosti VISA ohledně jejich zásad zpětného zúčtování. Obvykle se při zpětných zúčtováních bere v úvahu kód karty obchodníka (MCC), pokud byl použit zneužitím nebo nesprávně. Informace o tom mohou být také ve všeobecných podmínkách použití společnosti VISA. Případně můžete kontaktovat přímo podporu VISA a získat přesnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj všichni,


Stále svádím opravdu tvrdý boj s chase bankou ohledně piexea a finnart.io. prozatím to vzali na cestu podvodu/podvodu a řekli, že to bude trvat až 35 pracovních dní. Uběhlo 15 dní a neposkytnou mi žádné informace kromě toho, že se to snaží vyřešit s obchodníkem.


Pokud to selže, podám stížnost, protože se týkají kryptoměn a měly být zablokovány a také použity nesprávné MCC.


Pokud jde o vízové podmínky, někdo dříve řekl, že dostal zpětné zúčtování za neplatná data 12,7, takže se na to podívejte.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přímý zdroj po ruce nemám, ale můžete se podívat na oficiální web společnosti VISA ohledně jejich zásad zpětného zúčtování. Obvykle se při zpětných zúčtováních bere v úvahu kód karty obchodníka (MCC), pokud byl použit zneužitím nebo nesprávně. Informace o tom mohou být také ve všeobecných podmínkách použití společnosti VISA. Případně můžete kontaktovat přímo podporu VISA a získat přesnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kde najdete MCC na bankovních výpisech? Mám jen jméno příjemce, datum a částku

Automaticky přeloženo:
před rokem

Měl někdo neúspěšné zpětné zúčtování ve vaší bance poté, co provedl první krok?


Mám na mysli, jestli někdo zažil, že obchodník reklamaci zpochybňuje a že banka stojí na straně obchodníka.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zde vám to maximálně zjednoduším.


Pokud máte účet u CasinoXXX.com a platíte na tomto místě kreditní/debetní kartou, ale hodnoty vycházejí z vašeho výpisu jako „MrAdubuwungoBookSeller" z Nigérie, pak podle podmínek Mastercard a Visa může platba souviset pouze s produkt prodávaný prodejcem knih – nikoli kasinem. Pravděpodobně nedostanete žádné knihy, že? Pokud tedy obchodník uvedený na výpisu nemůže poskytnout účtenky/doklady o nákupech, může být transakce plně naúčtována zpět. CasinoXXX.com nemůže toto tvrzení zpochybnit, protože by se tím vzdal duch – že ve skutečnosti transakce souvisejí s hazardními hrami na nelegální webové stránce – hazardní hry mají specifický kód MCC, takže transakce je neplatná/podvodná.


Výše uvedené je jádro věci. Kasino ve skutečnosti nemůže nic zpochybnit.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

To je i moje chápání, pokud použijí nesprávný kód k obcházení zákona, jak nebo proč by ho někdy mohli napadnout. Znamenalo by to přiznat podvod.


Visa 12.7 je kód, který použila moje společnost vydávající kreditní kartu, a šli touto cestou spíše než zboží, které nebylo přijato.

Pokud máte nastaven blok hazardních her nebo používáte kreditní kartu, kde zákon stanoví, že ji nemůžete použít pro hazardní hry v britském vízovém kódu 12.7, neměl by to být problém, protože kdyby byl použit správný kód, byl by zablokován.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Děkuji, jsem si toho vědom. Ale měl jsem zpětná zúčtování, kde to obchodník zpochybnil - kde jsem vyhrál. Nechápu, jak se to snažili zpochybnit. Tak jsem jen trochu zvědavý, jestli jsou nějaké případy, kdy obchodník skutečně vyhrál ve sporu o zpětné zúčtování (kde je situace přesně taková, jak popisujete, že jde jen o skořápkovou společnost pro kasinové platby).

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji, jsem si toho vědom. Ale měl jsem zpětná zúčtování, kde to obchodník zpochybnil - kde jsem vyhrál. Nechápu, jak se to snažili zpochybnit. Tak jsem jen trochu zvědavý, jestli jsou nějaké případy, kdy obchodník skutečně vyhrál ve sporu o zpětné zúčtování (kde je situace přesně taková, jak popisujete, že jde jen o skořápkovou společnost pro kasinové platby).

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemám ponětí, abych byl upřímný. Pokud se jim podařilo vyhrát, pak uvedená banka/finanční instituce nedodržovala pravidla.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je i moje chápání, pokud použijí nesprávný kód k obcházení zákona, jak nebo proč by ho někdy mohli napadnout. Znamenalo by to přiznat podvod.


Visa 12.7 je kód, který použila moje společnost vydávající kreditní kartu, a šli touto cestou spíše než zboží, které nebylo přijato.

Pokud máte nastaven blok hazardních her nebo používáte kreditní kartu, kde zákon stanoví, že ji nemůžete použít pro hazardní hry v britském vízovém kódu 12.7, neměl by to být problém, protože kdyby byl použit správný kód, byl by zablokován.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tomu nerozumím ani já - je to potvrzeno jako zákon ve Spojeném království právníky, kteří se zabývají tímto sektorem. Někde kolem toho je i judikatura.

Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před rokem

Vím, že jsme o Chase diskutovali dříve a moje částka byla nízká, ale jakmile jsem si stěžoval, rozhodli se schválit zpětné zúčtování.

Pixeleum bylo také jedním z mých, který byl původně vrácen před chvílí cestou podvodu/podvodu. To prošlo bez obtěžování, ale poté jsem si musel stěžovat a pak mi poslali zprávu, co to vyřeší, řekl jsem zpětné zúčtování a oni to udělali tam a potom. Nejste si jisti, zda je hodnota faktorem, protože u každého to bylo pouze 40 GBP.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Chlapi. Doufám, že budete mít větší štěstí než já, protože tihle kluci jsou hrozní.

ZPDG je fundof.me

je to platba, kterou používají s názvem Zap, je to webová stránka pro „tvůrce tipování", ale neřeknou vám, komu jste dali spropitné bombardovat je


Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před rokem

Díky, kámo - jsou jedny, které jsem nemohl najít. Měli jste s nimi nějakou komunikaci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kdo napsal o Enygmě? Nějaké kontaktní údaje prosím?

Automaticky přeloženo:
timgartz příspěvek smazal/a
Williamj86
před rokem

Bylo to s kreditní kartou?

Jak jste provedli zpětné zúčtování? Online formulář nebo telefon? Použili jste pro začátek šablonu, kterou zaslali předchozí uživatelé, se všemi vašimi důkazy?

Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

ahoj kámo,


ne, bylo to s debetní kartou a použil jsem šablonu a důkazy vše, co stále dostávám, je to, že je to online kasino, bude to složité, ale nikdo mě neposlouchá Trpím koktám, takže se potýkám s telefonem v nejlepší chvíli, takže Nevím, jestli chápou, co se jim snažím říct, nebo jestli předpokládají, co se jim snažím říct, ale začal jsem si stěžovat, abych zjistil, co se tam děje

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před rokem

Jo, jen říkají 'všechny platby byly přijímány přes 3d bla bla bla'


Požádal jsem je o potvrzení a neodpověděli

Automaticky přeloženo:
1...215 216 217...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.