DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 213)

3 705 714 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...212 213 214...1 095
Přidat příspěvek
boots2024
před rokem

Měl jsem štěstí jen s Jokabetem, který to dělal, většinu z nich to nezajímá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj všichni,

Obtěžuje se někdo poslat e-mail kasinům přímo s žádostmi o vrácení peněz pomocí šablon dopisů?

Vzhledem k tomu, že posíláme e-maily obchodníkům, kteří e-maily kasinu nemohou způsobit žádnou škodu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

S největší pravděpodobností to budou ignorovat tbh. Je však v jejich zájmu, aby to napravili, protože jim zpracovatelé plateb účtují poplatky za zúčtování.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před rokem

Jo, předpokládám, že to tak je, ale myslím, že to stojí za pokus... není co ztratit.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Přesně tak, bylo by v jejich nejlepším zájmu třídit před cestou zpětného zúčtování atd

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ví někdo, kdo stojí za následujícím:

BYTE NOVINKY

Obchod SmPadPFGaming

Bitsent

KEYLSM

VKLAD

CSH - Topup

AL_Logo Creator

Vexoria

PRLMgTech

PRL*TheJansel

Jakékoli informace by byly velmi oceněny!

Pracuji na obrovském projektu zahrnujícím FI, VISA, Mastercard a další.

Ale za vším výše uvedeným mi chybí společnosti/webshopy.

Pomozte mi to odhalit a bude to přínosem i pro vás.


Lokalizoval jsem asi 50 falešných obchodníků, ale chybí mi ten výše.


Prosím pomozte mi kluci! Budeme z toho mít prospěch všichni.

Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Pouze Jokabet mi vrátil peníze přímo.

Velovet, luckypays, Donbet, mystake a nationalbet všechny zamítnuty

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Obchodník mi vrátil peníze. Každý, kdo má jako jeden z obchodníků bookpersue. Kontaktujte je zde: vracejí peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ví někdo, kdo stojí za následujícím:

BYTE NOVINKY

Obchod SmPadPFGaming

Bitsent

KEYLSM

VKLAD

CSH - Topup

AL_Logo Creator

Vexoria

PRLMgTech

PRL*TheJansel


Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Samozřejmě není co ztratit, jen to může být časově náročné.

Automaticky přeloženo:
Colin09 příspěvek smazal/a
před rokem

Pomohl někdo proti creapay.cz?

Právě jsem dostal jednu odpověď, že odpoví do 14 dnů, ale nikdy jsem od nich neslyšel.

dostal za ně přes 30 tisíc

Automaticky přeloženo:
HansHasse
před rokem

Také hledám smpaypf*gamingstore. Lidé zde navrhli společnost Magua Pay Inc

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ví někdo, kdo stojí za následujícím:

BYTE NOVINKY

Obchod SmPadPFGaming

Bitsent

KEYLSM

VKLAD

CSH - Topup

AL_Logo Creator

Vexoria

PRLMgTech

PRL*TheJansel


Automaticky přeloženo:
před rokem

Však to nejsou oni! Poslal jsem e-mail a o transakcích jakéhokoli druhu nevědí nic.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bitsent = Quickbit eu AB


Nikomu to nevracejí. Nejsou tedy zajímaví.


Quickbit by měl být informován švédským úřadům a finansinspektionen/skatteverket.


Toto je hotovo.

Tak. Toto je ponecháno, o čem potřebuji informace


BYTE NOVINKY

Obchod SmPadPFGaming

KEYLSM

VKLAD

CSH - Topup

AL_Logo Creator

Vexoria

PRLMgTech

PRL*TheJansel

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hej,


měl odpověď od NatWest, která to řekla. Jakákoli pomoc, kam mohu nyní zajít, bude velmi oceněna, nikdy mě nepožádali o jakýkoli důkaz, jen mi řekli, abych počkal na odpověď.

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hej,


měl odpověď od NatWest, která to řekla. Jakákoli pomoc, kam mohu nyní zajít, bude velmi oceněna, nikdy mě nepožádali o jakýkoli důkaz, jen mi řekli, abych počkal na odpověď.

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podejte stížnost. V případě zamítnutí kontaktujte ombudsmana. Nic moc jiného dělat nemůžete.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Věděli byste, co napsat do stížnosti nebo máte třeba šablonu, kterou bych mohl použít. Děkuji za odpověď btw

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Věděli byste, co napsat do stížnosti nebo máte třeba šablonu, kterou bych mohl použít. Děkuji za odpověď btw

Automaticky přeloženo:
před rokem

Musíte požádat banku o jejich formulář pro stížnosti - oni vás pak požádají, abyste jim stížnost podrobně vysvětlili, stejně jako ombudsman, pokud to zajde tak daleko, takže žádné šablony jako takové. Stačí vysvětlit, že obchodníci neodpověděli, neposkytli žádné zboží ani služby, žádné účtenky, chybný kód MCC atd.

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před rokem

Co bylo základem vaší stížnosti? Požádali jste o zpětné zúčtování?

Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Ahoj,


Ano, zkoušel jsem zpětné zúčtování za zboží, které nebylo přijato, a pak jej banka změnila na binární obchodní spor, aniž by se mnou o tom ve skutečnosti mluvila. Právě jsem obdržel e-mail 3 dny po zahájení sporu, pokud jde o sázky, uložil jsem peníze ve více vyhrál než vložil jsem chtěl vybrat kasino mě požádalo, abych znovu poslal svou informační adresu, bankovní kartu atd. den poté, co jsem se pokusil přihlásit, účet byl uzamčen online chat mi nedokázal sdělit, proč byl můj účet uzavřen, aby šel cestou zpětného zúčtování

Automaticky přeloženo:
1...212 213 214...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.