DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 214)

před rokem od kirekin
|
2 341 238 zobrazení 15 283 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...213 214 215...836
Přidat příspěvek
Anonymized847
před 8 měsíci

Ahoj,


Ještě jednou moc děkuji za odpověď, půjdu cestou reklamace a uvidím, kam se s tím dostanu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Velmi bych ocenil, kdyby někdo znal kontaktní email na prodejce PNMM

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zrovna mi volali stížnosti Barclays potvrzující všechny vytříděné, možná to stojí za zmínku, ale údajně se neplatná data 12.7 VISA používají zřídka, protože většina zpětných zúčtování, které zpracovávají, je nepřijaté zboží nebo kvalita zboží atd. Rádi to zpracují pod tím, ale od to, co říkali, je, že se zdá, že jde o vzácný kód pro zpracování a ten, který se nepoužívá často, možná proto jej banky odmítají kvůli nedostatku znalostí. Vyzývám všechny, aby v nich pokračovali a pak šli na FOS, pokud bude stížnost zamítnuta.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vaše podezření může být správné – některé weby s hazardními hrami se mohou snažit obejít omezení zpracováním transakcí v jiné kategorii, takže to vypadá, že kupujete něco jiného. V rámci licence Curaçao je to trochu šedá zóna, protože předpisy Curaçaa jsou obecně považovány za méně přísné ve srovnání s jinými jurisdikcemi. Zavádějící finanční informace však mohou být v mnoha zemích stále považovány za porušení předpisů, zejména pokud jde o transparentnost.

Stojí za to podat stížnost, ať už kasinu samotnému, nebo příslušnému regulačnímu orgánu, ale buďte připraveni na možnost, že by nemuseli podniknout žádné kroky, pokud působí v uvolněnějším regulačním prostředí, jako je Curaçao. Můžete také kontaktovat svou banku a objasnit, zda by tyto typy transakcí měly být označeny.

Automaticky přeloženo:
Colin09 příspěvek smazal/a
Williamj86
před 8 měsíci

co to bylo za kasino?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 8 měsíci

Ahoj Mate,

byl to Donbet

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, prohledal jsem celé toto vlákno a stále jsem nedostal odpověď. Santado, dokázal je někdo kontaktovat? Uvedl jsem spor se svou bankou s mnoha obchodníky, které zřejmě také všichni máte, canapay, famoline atd. atd., všechny jsem kontaktoval bez odpovědi. Můj případ je spor mezi kanály, protože některé jsou debetní platby a některé jsou převody, myslím si (pokud jim rozumím správně), banka řekla, že oslovila každého obchodníka, aby vrátil peníze, ale neposkytne mi časový plán. , už jsou to 2 týdny, co jsem podal spor, žádná komunikace z banky kromě toho, že jsem jim volal a čekal ve velmi zdlouhavých frontách, abych si promluvil s někým, kdo nic neví, protože s vyšetřovacím týmem vlastně mluvit nemůžete 😩 Jsem s TSB jestli s tím má někdo zkušenosti? Mám všechny e-maily s důkazem, ale opravdu se snažím kontaktovat Santedu

Automaticky přeloženo:
Lawallace
před 8 měsíci

Chase mi řekl, že 10 pracovních dnů je dotlačilo ke stížnostem a pak rychle vyřešilo.

Barclaycard poté, co byla první zamítnuta, jsem reklamoval a poté zpracoval všechny ostatní, pro urychlení se možná vyplatí reklamovat a opakovat, že žádné zboží nebylo doručeno.

Za zmínku také stojí 12.7 vízových pravidel týkajících se neplatných údajů, zejména pokud máte nastaven blok hazardních her, protože toto blokování obchází.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, prohledal jsem celé toto vlákno a stále jsem nedostal odpověď. Santado, dokázal je někdo kontaktovat? Uvedl jsem spor se svou bankou s mnoha obchodníky, které zřejmě také všichni máte, canapay, famoline atd. atd., všechny jsem kontaktoval bez odpovědi. Můj případ je spor mezi kanály, protože některé jsou debetní platby a některé jsou převody, myslím si (pokud jim rozumím správně), banka řekla, že oslovila každého obchodníka, aby vrátil peníze, ale neposkytne mi časový plán. , už jsou to 2 týdny, co jsem podal spor, žádná komunikace z banky kromě toho, že jsem jim volal a čekal ve velmi zdlouhavých frontách, abych si promluvil s někým, kdo nic neví, protože s vyšetřovacím týmem vlastně mluvit nemůžete 😩 Jsem s TSB jestli s tím má někdo zkušenosti? Mám všechny e-maily s důkazem, ale opravdu se snažím kontaktovat Santedu

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Santeda vlastní MyStake, Velobet a další pár. Jaké stránky jste použili? Mohu vám zaručit, jakou odezvu od nich dostanete – „to není náš problém, nekontrolujeme, co naši zpracovatelé plateb staví proti transakcím".

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 8 měsíci

Pravděpodobně většina z nich, jsem e-mailem všechny přímo & váš odhad byl správný lol.

nevím, jestli můžu jít pro neobdržené zboží, protože jsem jim upřímně řekl, co se stalo

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Vím, jak kontaktovat banky a poskytnout jim spoustu důkazů a určitě způsob, jak docílit úspěšného zúčtování.


Dokonce jsem z toho udělal povolání a dělám to už přes 10 let.

Automaticky přeloženo:
bx4chgnb5y
před 8 měsíci

@happynation52


Můžeš mi říct, odkud jsi to vyrobil a na jaké stránce to je?

Automaticky přeloženo:
bx4chgnb5y
před 8 měsíci

Můžete mi prosím říct, na které stránce jste hráli kasino?




Automaticky přeloženo:
HansHasse
před 8 měsíci

Většinu z nich najdu, ale jak se jmenují stránky kasin, které je používají?




Automaticky přeloženo:
kadirhkn15
před 8 měsíci

Můžete mi pomoci se zpětnými zúčtováními u Revolutu? Moje jsou vždy zamítnuty se standardní odpovědí. Bez ohledu na to, jaké důkazy nahraji

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 8 měsíci

buďte opatrní s touto osobou, neuvádějte žádné osobní údaje, pokud mohou pomoci, mohou to udělat bez soukromých informací, ale mám podezření, že jde o podvod s cílem získat osobní údaje

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Většinu z nich najdu, ale jak se jmenují stránky kasin, které je používají?




Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Téměř všechny kasinové stránky.


Můžete mi tedy napsat, které společnosti to jsou?

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Vím, jak kontaktovat banky a poskytnout jim spoustu důkazů a určitě způsob, jak docílit úspěšného zúčtování.


Dokonce jsem z toho udělal povolání a dělám to už přes 10 let.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Protože mnoho lidí za to dostalo zákaz, víte, vždy se trochu zdráhám povolit "profesionálním" lovit klienty na našem fóru, protože žijeme v dost nebezpečné době.

Domnívám se však, že celá tato problematika vyvolává důležité otázky a nechci tím vyloučit případnou pomoc.

Mohl byste laskavě vysvětlit, jak přesně pomáháte a co na oplátku dostanete? Dávám přednost tomu, aby si každý vytvořil vlastní názor na kvalitu služeb, které poskytujete.

Automaticky přeloženo:
1...213 214 215...836
Jít na stránkuz 836 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky