DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 211)

3 705 714 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...210 211 212...1 095
Přidat příspěvek
před rokem

Revolut sám zpracovává transakce pro kasina. Jako Revolutpay nebo jako příjemce plateb kartou. Je smutné, že tato banka získává licenci v různých zemích.



Automaticky přeloženo:
Anonymized960 příspěvek smazal/a
před rokem

Pro chargebacky ze strany držitele karty nejsou žádné limity, ale vydavatelé karet VISA a Mastercard se dozvědí o vysokém počtu chargebacků a mohou klást platební službě nepříjemné otázky.


Automaticky přeloženo:
před rokem

PROČ NIKDO NIKOMU NEPOMÁHÁ? MŮŽETE MI PROSÍM SDĚLIT NÁZEV STRÁNKY KASINA, ZE KTERÉ JSTE ÚSPĚŠNĚ NAČTELI PENÍZE KREDITNÍ KARTOU? PROTOŽE OD TAM NAKLÁDÁM PENÍZE A ŽÁDÁM O PROCES VRÁCENÍ VRÁCENÍ, ALESPOŇ POKUSÍM O ŠTĚSTÍ.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud uvedete názvy stránek a řeknete mi, se kterou společností spolupracují, mohu všem pomoci. Prosím, rád bych si pomohl.






Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před rokem

Všichni byli z Revolutu odmítnuti.

Myslím, že bych mohl napsat bance Lituania, ale pochybuji, že to má nějaký smysl.

Automaticky přeloženo:
Anonymized960
před rokem

Ne, ale zdá se, že banky používají částku proti spotřebiteli k odmítnutí dalších:

Před lety se mi to stalo přes Halifax, dvě zpětná zúčtování za letenky a lety, které byly platné, příště jsem musel udělat jedno za letenky Lloyds, kteří vlastní Halifax, mě začali vyslýchat kvůli podvodu s odkazem na to, že už nemohou přijímat zpětná zúčtování od i když byly platné, bylo to během COVID, kdy někteří poskytovatelé vstupenek stále nabízeli poukázky, které mi nebyly k ničemu, naštěstí poskytovatel vstupenek napsal Lloyds, aby přiznal pochybení, a poté přímo vrátil peníze.

Pokud jde o naše problémy na tomto fóru, i když neexistují žádná omezení, představoval bych si, že někteří poskytovatelé, jako je Revolut, označují interní problémy s riziky/řízením a hledají výmluvu, aby nám nepomohli.

Naštěstí ve Spojeném království máme FOS, kam jít, ale zdá se, že jiní jinde takové štěstí nemají.

Všechny moje byly nyní zpracovány ve dvou společnostech, takže bych všem řekl, prosím, pokračujte, použijte proces stížností v bankách a poté označte FOS, pokud se nevyřeší, zkontrolujte znovu na fóru, někteří z nás byli s bankami úspěšní a pokud žádné jiné nebyly na straně FOS.

Klíčový bod nevzdávejte se a nadále si zde pomáhajte.


Automaticky přeloženo:
k98m9c54x5
před rokem

Jsem ve stejné pozici jako vy, už nevím, co mám dělat, protože mi odmítají provádět chargebacky.


Pokud nás bude několik dopisů litevské bance, mohlo by to někam vést, kdo ví.


Neobdrželi jsme účtenky ani zboží, takže bychom měli mít plné právo na vrácení peněz.


Kontaktovali jste také Mastercard v severských zemích, ale už je to více než týden a stále žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

Ano, neuškodí to zkusit. Nejhorší, co se stane, je, že dají Revolutu za pravdu, ale pak už není situace horší než předtím.


Také jste kontaktovali oddělení společnosti Mastercard, kde jste mohli nahlásit chyby, ale neobdrželi jste odpověď déle než měsíc.


Zavřel Revolut i váš účet?

Automaticky přeloženo:
k98m9c54x5
před rokem

Ano, přesně to si myslím!


Ne, neuzavřeli můj účet, což je divné, protože od začátku jsem provedl spoustu zpětných zúčtování a každý jsem vyhrál.


Ale jakmile jsem minulý měsíc začal provádět chargeback u transakcí, které mi zbyly, přestalo to a poukazují na to, že v těchto případech nemohou najednou pokračovat.

Automaticky přeloženo:
Colin09 příspěvek smazal/a
Anonymized960 příspěvek smazal/a
Anonymized960
před rokem

Protože Revolut odpoví e-mailem, pokud použijete jejich formulář pro stížnosti, a řekne vám, že můžete kontaktovat jejich banku v Litvě, pak vám dají odkaz/formulář ke stížnosti🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud uvedete názvy stránek a řeknete mi, se kterou společností spolupracují, mohu všem pomoci. Prosím, rád bych si pomohl.






Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den!

Možná by bylo dobré vysvětlit, jak hodláte pomoci. To by mě zajímalo např. Vzhledem k povaze celého tohoto vlákna se vsadím, že je důležité vědět více o vámi navrhované roli.

souhlasíte?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Měl jsem úspěch v kasinu, nemohu zde kvůli špionům zacházet do podrobností, ale pokud dojde k telegramu nebo neshodám, rád si popovídám

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oh poslal, než jsem měl x hotových a poslal ke kontrole zjevně hlídané v kasinech jménem?


Mám e-maily, které jsem poslal atd. Mám problémy s duševním zdravím a další faktory jsou zahrnuty, ale musíte si to přizpůsobit

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

mohu se zeptat, proč nebyla zveřejněna první část mého příspěvku? Pouze jsem dal lidem vědět, že jsem vyhrál proti kasinu, ale nemohl jsem zde uvést podrobnosti?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj

v procesu provádění zpětného zúčtování proti pixeleum a finnart.io, donbet nechce pomoci vložit vyhrál více, než jsem vložil, a teď, když jsem chtěl vybrat, uzavřeli můj účet. Vyzkoušeno e-mailem oběma obchodníkům třetích stran bez úspěchu, ale nyní se pokoušíte provést zúčtování.


Mám také stejný problém z bounty válců, stejný problém byl uložen, vyhrál jsem až 23 000, uzavřel jsem svůj účet poté, co jsem chtěl vybrat, ale nemohu najít podrobnosti o obchodníkech třetích stran, kteří mi vzali peníze, říká se jim


SERAPHYX

CSSKINSPRO

FARAMP

Jakékoli podrobnosti, jak se s nimi spojit, by byly obrovskou pomocí.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Williamj86
před rokem

Faramp = https://www.mobilum.com/en


Kontaktujte je a vysvětlete situaci a oni vám pomohou s chargebackem 👌

Nevrací peníze přímo, takže stále musíte jít přes svou banku, ale když budete mít doklad o e-mailu Konverzace jsou bez problémů, mobilum vám řekne, abyste provedli zúčtování a schválili je do 2 týdnů.




Upraveno
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

Ahoj,

Moc vám za to vážně děkuji. Zítra je vyzkouším a začnu s nimi hrát. Věděli byste vůbec informace o některé z dalších 2 společností?


Automaticky přeloženo:
1...210 211 212...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.