DomůFórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 23)

120 537 zobrazení 720 odpovědí |
před 2 roky
|
1...22 23 24...37
Přidat příspěvek
CuriousGeorge
před 10 měsíci

Přestaňte hrát na ybets, vlastně přestaňte hrát vůbec, všechny tyto online hry jsou návykové🥲

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

2 dny poté, co jsem požádal o výběr, jsem viděl, že byl zrušen společností ybets. Zatímco mezitím byli všichni „nebojte se, zpracování výběru trvá někdy 24 hodin", nebo „nebojte se, zpracování výběru trvá někdy 48 hodin". Nedostal jsem od nich žádnou zpětnou vazbu, dokud jsem se nedostal na nepřetržitou chatovou podporu, když mě informovali o „vyšetřování" (snímek obrazovky, který jsem s vámi dříve sdílel). Včera jsem poslal e-mail jejich podpoře, kde jsem uvedl toto:

file

A odpověděli na toto:

file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Milá Romi, moc děkuji za odpověď a za důkladné přečtení mého příspěvku (příspěvků).

V tuto chvíli, jak dokazujete svým příspěvkem, je jasné, že Casino Guru není ochoten řešit skutečnost, že Ybets vymyslel recenzi hry, aby zdržel platby. Ybets lže, ignoruje všechny požadavky¨ a stále odmítá poskytnout jakékoli vysvětlení.

Potřebuji samozřejmě ještě výsledek „recenze hry", myslíte si, že tyto recenze dostanu (a všechny ostatní stížnosti)? Možná je dostane i Casino Guru? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jak vám již bylo mnohokrát vysvětleno a toto je skutečně naposledy, co vám v této věci píšu, náš tým pro stížnosti vám nemůže pomoci s výběrem nebo ověřením , pokud nezbývá žádný zůstatek.

Je nám líto, že jste zažili takovou situaci, a pokud budete příště potřebovat jinou pomoc, určitě uděláme maximum, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj.


První příspěvek zde a já se pokusím, aby byl "krátký a sladký"


Jaká je dohoda s tímto kasinem YBets?


Založil jsem si účet u Inmerion a můj účet byl migrován na Ybets (Nikdy jsem se nezaregistroval na tento web), ale mohl jsem použít svůj účet Inmerion, abych mohl hrát na YBets.

Poté, co se podíval na video „Mr Big Spin", kde se na to jeden z diváků zeptal, řekl, že nehraje na YBets kvůli maximálnímu limitu výběru 1000 $ za den!

To ve mně vyvolalo určitý pocit, protože moje vklady jsou více než 1000 $ najednou... a NIKDO, podpora, VIP, nikdo neřekl, že výběry jsou omezeny níže než moje vklady.

Mám pocit, že jde o dravý čin kasina a měli by říct hráčům s vysokým vkladem, že POKUD vyhrají, budou čekat dny nebo týdny (dokonce měsíce) na výběr jakékoli výhry.

-


Také bych chtěl zpochybnit hodnocení tohoto webu -

Jsem hráč s vlastním omezením pod Gamstop a Gamban. Přesto jsem byl schopen vložit více než 5 000 GBP v hotovosti za méně než 24 hodin, bez jediné žádosti z jejich webových stránek ve smyslu jakéhokoli KYC...


-


To mě vede k závěru, že tato webová stránka je ve skutečnosti dravá a hráči nejsou zamýšleni k tomu, aby byli schopni porazit dům v tomto kasinu.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je mi líto vaší zkušenosti s tímto kasinem, ale mohu se zeptat, zda jste je informoval o své závislosti na hazardních hrách? Jen tak by měli vědět, že se sami omezujete, protože nepůsobí pod UKGC.

Ve většině kasin probíhá KYC pouze při výběru peněz a ani tehdy, pokud kasino o svém problému neinformujete, nemůže se o něm dozvědět.

Jak jsem řekl, je mi opravdu líto vaší situace a prosím vězte, že v rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidem po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Páni. Šílený!


Takže CasinoGuru je na straně tohoto kasina? Čtu to správně?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Domnívám se, že pro pochopení celé situace je opravdu nutné číst všechny příspěvky a stížnost tohoto hráče.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

2 dny poté, co jsem požádal o výběr, jsem viděl, že byl zrušen společností ybets. Zatímco mezitím byli všichni „nebojte se, zpracování výběru trvá někdy 24 hodin", nebo „nebojte se, zpracování výběru trvá někdy 48 hodin". Nedostal jsem od nich žádnou zpětnou vazbu, dokud jsem se nedostal na nepřetržitou chatovou podporu, když mě informovali o „vyšetřování" (snímek obrazovky, který jsem s vámi dříve sdílel). Včera jsem poslal e-mail jejich podpoře, kde jsem uvedl toto:

file

A odpověděli na toto:

file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji za aktualizaci.

Doufám, že pak bude celé vyšetřování co nejdříve ukončeno. Pokud to bude trvat déle, dejte nám prosím vědět a náš tým pro stížnosti zasáhne.

Uvědomte si prosím, že se k tomu nemůžeme dostat dříve, než uplyne 14denní lhůta od data, kdy jste požádali o výběr.

Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Dobrý den, tým Casino Guru,


Jen otevřená otázka pro vás všechny:

Požádal Casino Guru dokonce jednou YBets o předložení důkazu o kontrole hry?

Předpokládám, že ani jednou.


Také Radka upozornila v příspěvku, na který reaguji:

"Kromě toho mají hráči tendenci zapomínat, že toto fórum je většinou o stížnostech a 88 případů celkem je v porovnání s velikostí kasina v podstatě nic. Chápu, že někteří z vás teď řeší komplikovanou situaci, ale pro větší mezinárodní kasino to není nic tak neobvyklého."

Zapomeňme na chvíli na kapitulaci Guru Teamu, když dojde na podvody YBet, jak se dá věřit myšlence, že většina hráčů si sem chodí stěžovat, ale YBets má většinu 4-5hvězdičkových recenzí, které magicky vyznávají bleskově rychlé výběry a skvělé služby 🤣🤣🤣


Jak mohu projít každou jednotlivou recenzi a zjistit, zda je to legitimní nebo placené vysílání / příspěvky vytvořené AI a Guru na to se svými znalostmi takových věcí nemůže přijít?


Vím, že poplatky za přidružené společnosti platí vaše účty, ale mějte trochu slušnosti a přestaňte legitimizovat špatné chování YBets a její nezveřejněné sesterské společnosti Immerion Casino.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized997
před 10 měsíci

Ahoj

Myslím, že ve všech probíhajících stížnostech můžete najít cokoli relevantního. Vzhledem k tomu, že stížnosti neřeším a také nemám čas si dělat poznámky o tom, jak každá stížnost dále pokračovala, můžete to prošetřit.

Ohledně recenzí - čistá poctivost, malý tým maximálně čtyř lidí proti botům, najatí „hráči", kampaně, AI asistenti a tak dále... Stalo se to součástí byznysu a nejsme schopni odhalit každou možnou neobjektivní akci. Dnes jsem strávil téměř 2 hodiny zkoumáním skupiny 4 kasin a s největší pravděpodobností falešných uživatelských recenzí. Viděl jsi nedávno sociální sítě? Nejběžnějšími reklamami jsou AI roboti a nástroje k vytvoření těchto úžasných zázraků pro každého na pár kliknutí. AI se testuje také na našem fóru, abyste věděli.

To je současná nevýhoda vzácné umělé inteligence a skutečných testovacích prostředí. Dnes je podezřelé téměř cokoliv; děláme, co můžeme, abychom identifikovali vzory a udrželi přehlednost uživatelských recenzí. 4 osoby proti komerčním recenzím. Bude to jen horší.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můj výběr dorazil za 2 hodiny! Takovou rychlost nečekal. Kasino je zatím skvělé; uvidíme, jak to půjde.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To je ten háček. Vyhrajte něco podstatného a zpoždění začnou

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můj výběr dorazil za 2 hodiny! Takovou rychlost nečekal. Kasino je zatím skvělé; uvidíme, jak to půjde.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To je skvělé. Jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
Parmale_L
před 10 měsíci

To jsem jasně bot, jak můžete vidět z ostatních příspěvků v jeho profilu

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Začíná to být směšné...Podvodné kasino s bezpečným hodnocením 9,4

Automaticky přeloženo:
syne5
před 10 měsíci

Co se stalo, kamaráde? Zbláznil ses?

Automaticky přeloženo:
Paleo21
před 10 měsíci

Ne, člověče, pořád čekám, až mi tam vloží peníze.

peníze na účtu ale jak to tak vidím budou to dlouho zdržovat

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Pořád nic. Copak nevidíte, že jde o podvodné kasino, zatímco vy dáváte sazbu 9,4/10??? Nemůžete číst HROZNÉ recenze, které neustále přicházejí? Copak nevidíte, že téměř všechny skvělé recenze jsou roboti nebo diktovaní ybety?

Automaticky přeloženo:
Parmale_L
před 9 měsíci

Nevěřím, že z tisíců zpráv od lidí, kteří zrušili naše výběry a způsobili nám problémy, jsi jediný člověk, který je nejen dostal, ale za dvě hodiny, je mi líto, ale absolutně žádné kasino ti to za dvě hodiny nedá, takže nevím, co se toto kasino snaží dokázat, ale nemyslím si, že tomu někdo věří a všichni si myslíme, že jsi bot.

Automaticky přeloženo:
syne5
před 9 měsíci

Těžko vás vidím. Snažím se odtud dostat a od 14. prosince provést výběr.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

No, jsem tu déle než měsíc a jediná odpověď, kterou dostávám, je, že se to ověřuje a že to normálně netrvá déle než měsíc a ostatní mi říkají, že oni jako agenti ty informace nemají, takže netrvá dlouho, než určí, která je správná.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pořád nic. Copak nevidíte, že jde o podvodné kasino, zatímco vy dáváte sazbu 9,4/10??? Nemůžete číst HROZNÉ recenze, které neustále přicházejí? Copak nevidíte, že téměř všechny skvělé recenze jsou roboti nebo diktovaní ybety?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj,

Jsme si vědomi situace. Bohužel není na nás, správcích fóra, abychom index bezpečnosti měnili. Chápu, že je to doslova na hovno. V prvé řadě musí být stížnosti uzavřeny jako nevyřízené.

Pokud jde o uživatelské recenze, vidět falešné recenze je jedna věc; shromáždění dostatečného množství důkazů, které by vysvětlily, proč je recenze zpětně zamítnuta, je další stránkou naší odpovědnosti.

Nic není tak samozřejmé a tak jednoduché. Kéž by to tak bylo.

Ale uživatelská recenze nemá žádný vliv na index bezpečnosti, takže i když recenze nejsou pravé a – věřím, že většina hráčů si prohlíží fórum a také stížnosti, nejen uživatelské hodnocení – žádnému kasinu to nepomůže zlepšit „skóre".

Automaticky přeloženo:
1...22 23 24...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.