DomůFórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 21)

120 993 zobrazení 720 odpovědí |
před 2 roky
|
1...20 21 22...37
Přidat příspěvek
R1f126
před 10 měsíci

Dobrý den, přejděte do kategorie stížností v horní části stránky a zobrazí se vám formulář k vyplnění a odeslání a poté se vám někdo odsud ozve. Také jsem měl úspěch s - stránkou eCORGRA, což je stránka pro vyřizování stížností také u kasin.

Automaticky přeloženo:
dianetinga
před 10 měsíci

Dobrý den, děkuji mnohokrát, velmi laskavý, orám to a uložím stránky, i když jsem si jistý, že mi to pomohou vyřešit

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ano, určitě.. hodně štěstí.. Jsem velmi unavený z toho, že mnoho z těchto stránek není lháři a zloději.

Automaticky přeloženo:
dianetinga
před 10 měsíci

Děkuji mnohokrát, je nás mnoho obětí

Automaticky přeloženo:
dianetinga
před 10 měsíci

Takže není potřeba nic psát? Protože na konci, když jsem přešel k další otázce, nemám možnost nic napsat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Ahoj Romi, pokusil jsem se podat stížnost kasinu Ybets, protože to bylo 14 dní a nedostal jsem od nich žádnou zprávu, která by mě žádala o nějaké dokumenty nebo zda byla hra ověřena nebo povolení od kasina, aby bylo možné odstoupit. Vyplnil jsem otázky, na které se ptají, ale na konci všeho mi to nedá možnost nic napsat. Je to správné? Někdo mi řekl, že mě někdo bude kontaktovat přímo. Mohl byste mi s touto záležitostí pomoci sám? Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, chtěl bych podat reklamaci nebo stížnost, jak tomu říkáte, abych uplatnil své výběry z Ybets. Na koho se obrátit a co musím předložit? Mám všechny chaty z doby, kdy jsem je kontaktoval.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hej, klidně použijte odkaz, který jsem sdílel s hráčem a důkazy se určitě budou hodit. Popisuje vše, co je pro náš tým potřeba a myslím, že to je vše, co je potřeba. Pak už jen čas a trpělivost a uvidíme, co se nám podaří zjistit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj všichni. Chtěl jsem napsat recenzi, ale také vidět, co si myslíte. Neobdržel jsem žádné zatočení zdarma, vynuloval jsem sázení, "vybral" přidáním tohoto zůstatku k mému hotovostnímu zůstatku a poté jsem zrušil jakékoli další výhry. Pak jsem z těchto výher vyhrál znovu. Teď jsem šel vybrat a oni opět zrušili další výhry. Nyní v každém dalším kasinu, které jsem hrál, jednou „vyberete" zrušením dodatečných výher a budete požadovat to, na co máte nárok, jako výběr, a já jsem vyplatil další výhry. Budou probs jen říct, jak na podmínky bonusu maximální cash out. Ale zdá se mi to podvodné

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Zkoušel jsem to udělat v sekci stížností, ale po otázkách, které přijdou a odpovím na ně a přejdu k další otázce, mi to nedovolí nic jiného dělat, nedá mi to nic napsat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Viděl jsem tvůj odkaz a snažil jsem se odpovědět na otázky, ale po otázkách mi to stále nedovolí nic napsat, musím se vrátit

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Romi, pokusil jsem se podat stížnost kasinu Ybets, protože to bylo 14 dní a nedostal jsem od nich žádnou zprávu, která by mě žádala o nějaké dokumenty nebo zda byla hra ověřena nebo povolení od kasina, aby bylo možné odstoupit. Vyplnil jsem otázky, na které se ptají, ale na konci všeho mi to nedá možnost nic napsat. Je to správné? Někdo mi řekl, že mě někdo bude kontaktovat přímo. Mohl byste mi s touto záležitostí pomoci sám? Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobře, takže nemůžete podat stížnost.

Zkusme nejprve základní věci: Vymažte mezipaměť a soubory cookie v počítači, poté se zkuste odhlásit a znovu přihlásit ke svému účtu. Pokud to nepomůže, můžete zkusit podat stížnost z anonymního okna.

Mnohokrát se také stane, že vypnete automatický překladač ve vašem prohlížeči. Takže pokud nějaký používáte, udělejte to prosím. Na našem webu to stejně nepotřebujete, protože zde již máme automatický překladač.

Vyzkoušejte toto vše, prosím, a dejte nám vědět, zda byl problém vyřešen. Odtud budeme pokračovat.

Tobě to nevadí?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj všichni. Chtěl jsem napsat recenzi, ale také vidět, co si myslíte. Neobdržel jsem žádné zatočení zdarma, vynuloval jsem sázení, "vybral" přidáním tohoto zůstatku k mému hotovostnímu zůstatku a poté jsem zrušil jakékoli další výhry. Pak jsem z těchto výher vyhrál znovu. Teď jsem šel vybrat a oni opět zrušili další výhry. Nyní v každém dalším kasinu, které jsem hrál, jednou „vyberete" zrušením dodatečných výher a budete požadovat to, na co máte nárok, jako výběr, a já jsem vyplatil další výhry. Budou probs jen říct, jak na podmínky bonusu maximální cash out. Ale zdá se mi to podvodné

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj.

Zdá se, že s tím máte opravdu bohaté zkušenosti, takže vám mohu navrhnout, abyste podali stížnost zde s naším týmem a oni situaci lépe prozkoumají. Naši specialisté takové situace řeší každý den a vždy se snaží vše vyřešit.

Takže, co myslíš? Stojí to za to zkusit?

Zde je odkaz , kde můžete podat stížnost. Dej nám prosím vědět, jak jsi na tom.

Automaticky přeloženo:
R1f126
před 10 měsíci

Dobrý den. Nestihli jste si vybrat svou výhru? 😢

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Toto kasino je nejhorší, s jakým jsem se za poslední roky setkal, a vidím bezpečnostní index 9,4 a tak se směju, mám s nimi otevřenou stížnost na 6800 eur a oni stále po 5 měsících odkládají výplatu, i když vědí, že se mýlí, zneužívají časovač stížností a neustále opakují situaci pokaždé, když najdou další problém a také lžou s falešnými důkazy.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Dobrý den Radko,

Mohl byste náhodou vysvětlit metodologii, která stojí za indexem bezpečnosti 9.4 Velmi vysoký?

"Žádné stížnosti hráčů nebo velmi nízká hodnota zadržených výher ve stížnostech ve vztahu k velikosti kasina"

26 Otevřené stížnosti. Mnoho z nich celé měsíce. Všichni mají problémy s falešnými herními vyšetřováními a ověřováním, to vše proto, aby hráče přimělo hrát výhry.

"Středně velké kasino, na základě našeho výzkumu a odhadů"


Guru nyní zařadil YBets do své kategorie Big Brands s příjmem 100 000 000 $, aby zvýšil skóre kasina.😒


"Zvažovali jsme také další faktory, které měly pozitivní dopad na bezpečnostní index kasina"

jako co? Nízké částky výběru? Anjouanská licence? Vyčerpané platby?


Guru "casino review team" je absolutní vtip, stejně jako Casino Guru.


Nenechte se čtenáři mýlit.


Zde jsou jen dvě možnosti: Guru tým je banda neschopných, neschopných, hloupých hlupáků.


Nebo



Guru bezostyšně přehlíží jakýkoli smysl pro integritu nebo odpovědnost nacpat si kapsy.


To později je můj odhad.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Ahoj Romi, jak se máš? Pokusím se získat mobil tak, že udělám to, co mi řeknou v reklamaci, kromě mého komentáře, pošlu třeba screenshot všech chatů s nimi?

Automaticky přeloženo:
tftcosta
před 10 měsíci

Ahoj, jak se máš? Děkuji za optání, stále mi nebyla dána možnost odstoupit od smlouvy a ani jsem od nich neslyšel, pouze stejná stará odpověď, že byla odeslána poskytovateli hry nebo kasina a že to bude trvat 14 dní nebo déle. Faktem je, že už je to 16 pracovních dní, včetně víkendů, takže je to měsíc a nic 🥹🥹🥹😩

Automaticky přeloženo:
tftcosta
před 10 měsíci

Mimochodem, podařilo se mi úspěšně otevřít účet Skrill, který jste zmínil. Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Ahoj Romi, po několika pokusech jsem relaci uzavřel a znovu se přihlásil, ale stále mi to chodí stejně. Po zodpovězení otázek, které se objeví, se poslední dvě zeptají, zda byl problém vyřešen, a přejdu k další otázce, kliknu na další otázku a dá mi pouze možnost vrátit se zpět. Jaký je problém, který mi brání pokračovat? Díky.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den Radko,

Mohl byste náhodou vysvětlit metodologii, která stojí za indexem bezpečnosti 9.4 Velmi vysoký?

"Žádné stížnosti hráčů nebo velmi nízká hodnota zadržených výher ve stížnostech ve vztahu k velikosti kasina"

26 Otevřené stížnosti. Mnoho z nich celé měsíce. Všichni mají problémy s falešnými herními vyšetřováními a ověřováním, to vše proto, aby hráče přimělo hrát výhry.

"Středně velké kasino, na základě našeho výzkumu a odhadů"


Guru nyní zařadil YBets do své kategorie Big Brands s příjmem 100 000 000 $, aby zvýšil skóre kasina.😒


"Zvažovali jsme také další faktory, které měly pozitivní dopad na bezpečnostní index kasina"

jako co? Nízké částky výběru? Anjouanská licence? Vyčerpané platby?


Guru "casino review team" je absolutní vtip, stejně jako Casino Guru.


Nenechte se čtenáři mýlit.


Zde jsou jen dvě možnosti: Guru tým je banda neschopných, neschopných, hloupých hlupáků.


Nebo



Guru bezostyšně přehlíží jakýkoli smysl pro integritu nebo odpovědnost nacpat si kapsy.


To později je můj odhad.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj,

Věřím, že nejdůležitější aspekty jsem již vysvětlil – je to skutečně složité a zaměření na každý detail zvlášť neposkytne logické odpovědi; jde o globální obraz. Pokusím se vám dát nápad:

Bezpečnostní index se může během krátké doby z různých důvodů změnit.

Některé detaily v recenzi se nezmění, pokud nebudou stížnosti žádným způsobem uzavřeny jako nevyřešené: zde jsou „zadržené výhry".

Aktuální stav reklamací naleznete zde:

file

https://casino.guru/complaints/all 👈


Jak vidíte, ani jedna není nevyřešená, což znamená, že není zadržena žádná vysoká částka – to by znamenalo, že hráči měli pravdu, ale kasino výplaty odmítlo – což se nikdy nestalo.

Kromě toho mají hráči tendenci zapomínat, že toto fórum je většinou o stížnostech a celkem 88 případů je v porovnání s velikostí kasina v podstatě nic. Chápu, že někteří z vás nyní řeší komplikovanou situaci, ale pro větší mezinárodní kasino to není nic neobvyklého.

Zpět na začátek: kdykoli budou stížnosti uzavřeny jako nevyřešené, budou započítány všechny černé body; pokud je množství dostatečně vysoké, index bezpečnosti se změní.

Mezitím jsme neustále v kontaktu s kasiny a index bezpečnosti se může zvýšit jen proto, že kasino do svých podmínek zahrnulo více bodů z kodexu Casino Guru Fair Gambling Codex. Což bylo vždy cílem — pomoci kasinům být transparentnější a spravedlivější.

Neznamená to však, že index neklesne, pokud bude většina aktuálně otevřených stížností uzavřena jako nevyřešená. Teorie je jedna věc, ale moji kolegové potřebují vidět, že kasino je schopno využít férovosti v konkrétních situacích.

Souhlasím, je to divné, ale v tomto případě to byla jen kombinace dvou aspektů; abych soudil kasino, počkal bych na uzavření stížností.

Také vidím, že tento proces je delší než obvykle a možná je to kvůli tomu, co jsem zmínil dříve – uvedení Kodexu spravedlivého hazardu z teoretických pojmů do konkrétních situací.

Chápu vaše obavy, ale žádám vás o zachování objektivity. Například mít více než 11 tisíc otevřených případů není vůbec snadné a pokud má kasino problémy s pochopením našich bodů, zprostředkovatelé musí znovu vysvětlovat, aby zvýšili šanci na vyřešení stížnosti. Naším cílem není rychle uzavřít stížnosti jen proto, abychom potrestali kasina; vždy jsme se snažili vyřešit co nejvíce případů. Myslím, že oba víme, že jde především o komunikaci s pacientem.

Doufám, že to pomůže a doufám, že to brzy skončí.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...20 21 22...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.