před 9 měsíci
Vyčistěte prosím falešné recenze. Falešné recenze trčí jako palec. Možná je Casino Guru nechce odstranit
Please clean up the fake reviews. The fake reviews stick out like a sore thumb. Maybe Casino Guru is not willing to remove them
Vyčistěte prosím falešné recenze. Falešné recenze trčí jako palec. Možná je Casino Guru nechce odstranit
Please clean up the fake reviews. The fake reviews stick out like a sore thumb. Maybe Casino Guru is not willing to remove them
Radha, vaše odpověď ukazuje, že Casino Guru pracuje v silech a je zcela rozbité. Vaše vysvětlení je podobné, jako když vládní byrokraté říkají lidem proč, že jim nemohou pomoci, protože „to řeší jiné oddělení, ale můžete je kontaktovat"
🤡🤡🤡🤡🤡
Radha your response shows that Casino Guru is working in silos and is completely broken. Your explanation is akin to government bureaucrats telling people why that they can’t help them because "another department deals with that, but you can contact them"
🤡🤡🤡🤡🤡
A znovu. Dejte nám prosím vědět, jak si můžete být tak jisti, že recenze jsou falešné. Našemu týmu to opravdu pomůže.
Hrál jste sám v tomto kasinu?
And again. Please let us know how you can be so sure that the reviews are fake. It will be really helpful to our team.
Have you played at this casino yourself?
ahoj Romi,
Wildersův průvodce k identifikaci bot/falešných recenzí:
- Název kasina je vždy uveden v recenzi, když to není nutné, protože skutečná osoba si je vědoma, že odkazování na kasino není nutné
-Posudek spíše než osobní recenze s vágními referencemi, které by se vztahovaly na jakýkoli produkt nebo službu
-Žádné informace o konkrétním účtu nebo odkazy na data/časy nebo zástupce podpory, kterým skuteční recenzenti poskytnou podrobný pozitivní nebo negativní dopad.
-Profil hráče Guru je nedávný a nemá nic jiného než recenze. Žádné stížnosti ani komentáře na fóru.
-Pozitivní 5hvězdičkové recenze se po negativní recenzi magicky zobrazují v násobcích.
Možná bys to mohl předat vedení a já bych mohl pracovat pro Guru na smlouvu 😁
Hi Romi,
Wilders Guide to identifying bot/fake reviews:
-Casino name is always mentioned in review when it is not necessary as real person is aware that referencing casino is not necessary
-Testimonial rather than a personal review with vague references that would apply to any product or service
-No account specific information or reference to dates/times or support reps which real reviewers will give detailed incidence positive or negative.
-Guru player profile is recent and has nothing but reviews. No complaints or forum comments.
-Positive 5 star reviews magically show up in multiples after a negative review.
Maybe you could forward this to management and I could work for Guru on a contract basis 😁
Radha, vaše odpověď ukazuje, že Casino Guru pracuje v silech a je zcela rozbité. Vaše vysvětlení je podobné, jako když vládní byrokraté říkají lidem proč, že jim nemohou pomoci, protože „to řeší jiné oddělení, ale můžete je kontaktovat"
🤡🤡🤡🤡🤡
Radha your response shows that Casino Guru is working in silos and is completely broken. Your explanation is akin to government bureaucrats telling people why that they can’t help them because "another department deals with that, but you can contact them"
🤡🤡🤡🤡🤡
To je Radka - děkuji 🙂 - ráda tě poznávám.
Vaši odpověď také nemohu označit jako neznámou. Zní to jako typické „oni jsou zodpovědní", „měli by něco udělat", „teď jsme našli někoho, na koho můžeme ukázat prstem" a tak dále... Ale jak jsem řekl, chápu vaše pocity; bohužel, já osobně nemohu pomoci uzavřít stížnosti.
Je zřejmé, že jste více než rádi, že ignorujete nebo překrucujete to, co jsme doposud řekli my admini. Takže si užijte svou chvíli statečnosti, ale neočekávejte, že už budu reagovat na vaše klauny.
Nebudu lhát; Souhlasím, že v některých případech je tento proces velmi pomalý, ale je to do značné míry proto, že tým pro stížnosti znovu a znovu vysvětluje problémy stížností novým lidem spojeným s kasinem, zejména pokud bylo podáno nadměrné množství stížností na jednu skupinu nebo kasino – popisující stejný problém.
Co vám podle mého názoru neustále uniká, je, že proces je zaměřen na řešení stížností – nejde o akt pomsty. Dokud tým stížností necítí, že existuje způsob, jak získat peníze zpět pro hráče, neustále tlačí na všechny hráče se souvisejícími stížnostmi.
Nebylo by opravdu užitečné uzavřít všechny stížnosti tak rychle, jak jen to bude možné. Pamatujte, co jsem vám již vysvětlil:
Pokud uvažujete o bezpečnosti kasina pouze na základě jednoho čísla, jste na omylu. Řekl bych, že běžný hráč, který najde tuto diskuzi a zkontroluje i otevřené stížnosti, dospěje k jinému názoru než někdo, kdo si jen "zkontroluje" nějaké číslo, aniž by cokoliv četl.
Nechci být nezdvořilý, ale vězte, že vaše zjednodušující příspěvky lze vždy řešit přímočaře.
It's Radka - thank you 🙂 - nice to meet you.
I can't also mark your response as unfamiliar. Sounds like the typical "they are responsible," "they should do something," " now we have found someone to point a finger at," and so on... But as I said, I understand your feelings; sadly, I personally can't help closing the complaints.
Obviously you are more than happy to ignore or twist what we admins have said thus far. So, enjoy your moment of bravery, but do not expect me to respond to your clowns anymore.
I won't lie; I agree in some cases the process is very slow, yet it is very much because the complaint team explains the complaint issues to new people associated with the casino over and over again, especially if an excessive amount of complaints against one group or casino has been submitted—describing the same problem.
What you, in my opinion, constantly keep missing is that the process is focused on resolving complaints—it is not an act of revange. Unless the complaint team feels there is a way to recover the money for players, they keep pushing for all the players with associated complaints.
It would not be really helpful to close all complaints as unresolved as quickly a spossible. Kindly remember what I have explained to you already:
If you only consider the casino's safety based on one number, you're mistaken. I'd say a regular player who finds this discussion and also checks the open complaints reaches a different opinion than someone who just "checks" a number without reading anything.
I do not mean to be impolite, but please know that your simplistic posts can always be addressed in a straightforward manner.
Wildersův průvodce pro identifikaci recenzí robotů/spamů,
-Po negativních recenzích se objevují četné 5hvězdičkové recenze
- řekl 5hvězdičkové recenze zveřejněné nedávno vytvořenými profily Guru bez připojených stížností nebo příspěvků na fóru
-Posudky spíše než osobní zkušenosti, které by bylo možné napsat, aniž byste navštívili stránky kasina
-Skutečný název kasina se zobrazí ve spamu/botu, když je naznačen odkaz na kasino
-nepoužívají se žádné specifické nebo vedlejší informace o účtu. Žádné podrobné situační vysvětlení
-prohlašování přesného opaku toho, na co je většina špatných recenzí:
bleskově rychlé platby, když je společnost známá pomalými výběry
Wilders Guide for Identifying bot/spam reviews,
-Numerous 5 Star reviews showing up after negative reviews
-said 5Star reviews posted by recently created Guru profiles with no complaints or forum posts attached
-Testimonials rather than personal experience that could be written without even visiting the casino site
-The actual name of the casino shows up in spam/bot post when reference to the casino is implied
-no account specific or incidental information is used. No detailed situational explanations
-proclaiming exact opposite of what most bad reviews are for:
lightning quick payments when company is know for slow withdrawals
Zkontrolujte prosím svůj e-mail; uvidíte, že příspěvek čeká na schválení. Narazil jsem na vaše příspěvky a přijal to.
Problematika falešných nebo neobjektivních recenzí se výrazně rozšířila. Jak jsem se pokusil vysvětlit ostatním hráčům, kteří jsou v dnešní době extrémně rychlí s rozhodčími, máme velmi malou šanci na identifikaci padělků v reálném čase kvůli AI botům nebo obecněji samotné aplikaci AI. Dokud tuny společností nabízejí komplexní kampaně na zvýšení jakéhokoli uživatelského hodnocení pomocí robotů a umělé inteligence, které denně vrhají kvanta recenzí, prostě nestíháme. Já osobně a také tým jsme strávili hodiny prohledáváním přijatých uživatelských recenzí napříč všemi 5000 kasiny v naší databázi a snažili jsme se identifikovat vzorce a potenciální zákazníky.
Podle mého názoru bude budoucnost mnohem horší, takže možná zavedeme „drastičtější" opatření, abychom s tím bojovali.
Rád bych využil příležitosti a zeptal se vás – byli byste ochotni načíst konkrétní snímek obrazovky, abyste mohli odeslat recenzi? Podle našich možností to vypadá jako nejlepší dlouhodobé řešení, přesto očekáváme, že mnoho skutečných hráčů takový komplexní proces přeskočí.
Kindly check your email; you will see the post has been waiting for approaval. I came across your posts and accepted it.
The issue of phony or biased reviews has grown significantly in scope. As I attempted to explain to the other players who are extremely fast with judges these days, we have a very slim chance of identifying fakes in real time because of AI bots or, more generally, the application of AI itself. As long as tons of companies offer complex campaigns to boost any kind of user rating using bots and AI to hurl quantums of reviews on a daily basis, we just can't keep up. I personally and also the team, spent hours digging into accepted user reviews across all 5k casinos in our database, trying to identify patterns and leads.
In my opinion, the future is going to be far worse, so we may implement more "drastic" measures to fight it.
I'd like to use the opportunity to ask you—would you be willing to load a specific screenshot in order to be able to submit a review? According to our options, this one looks like the best long-term solution, yet we expect many real players to skip such a comprehensive process.
Wildersův průvodce pro identifikaci recenzí robotů/spamů,
-Po negativních recenzích se objevují četné 5hvězdičkové recenze
- řekl 5hvězdičkové recenze zveřejněné nedávno vytvořenými profily Guru bez připojených stížností nebo příspěvků na fóru
-Posudky spíše než osobní zkušenosti, které by bylo možné napsat, aniž byste navštívili stránky kasina
-Skutečný název kasina se zobrazí ve spamu/botu, když je naznačen odkaz na kasino
-nepoužívají se žádné specifické nebo vedlejší informace o účtu. Žádné podrobné situační vysvětlení
-prohlašování přesného opaku toho, na co je většina špatných recenzí:
bleskově rychlé platby, když je společnost známá pomalými výběry
Wilders Guide for Identifying bot/spam reviews,
-Numerous 5 Star reviews showing up after negative reviews
-said 5Star reviews posted by recently created Guru profiles with no complaints or forum posts attached
-Testimonials rather than personal experience that could be written without even visiting the casino site
-The actual name of the casino shows up in spam/bot post when reference to the casino is implied
-no account specific or incidental information is used. No detailed situational explanations
-proclaiming exact opposite of what most bad reviews are for:
lightning quick payments when company is know for slow withdrawals
Jo, mám mnohem delší seznam, jen mi chybí čas „vyčistit" všechny recenze najednou.
Ve skutečnosti však nemůžeme použít tento:
-prohlašování přesného opaku toho, na co je většina špatných recenzí:
bleskově rychlé platby, když je společnost známá pomalými výběry
Je to založeno výhradně na názoru a admini nejsou obeznámeni s očekávanými kvalitami nebo nedostatky kasin. Tento bod je tedy pro hráče užitečný. 👍
Chápete, proč jsem dříve zmínil fórum a stížnosti jako základní informační zdroje?
Yep, I have a much longer list, just lacking the time to "clean" all reviews at once.
We can't actually use this one, though:
-proclaiming exact opposite of what most bad reviews are for:
lightning quick payments when company is know for slow withdrawals
It's solely based on opinion and admins are not familiar with the expected qualities or flaws of casinos. This point is therefore helpful for players. 👍
Do you understand why I previously mentioned the forum and the complaints as essential information sources?
Skuteční hráči, zejména ti, kteří mají skutečné problémy nebo komplimenty pro dané kasino, by měli udělat snímek obrazovky nebo vyhovět dokladu o účtu v kasinu.
Real players, especially those who have real issues or compliments for a given casino would be fine to take a screenshot or comply with a proof of an account with the casino.
Nemám žádné programátorské vzdělání, ale jsem si jistý, že je to pravděpodobně přímočarý postup v boji proti padělkům/botům pomocí AI Parametry pro klíčové informace by mohly být použity k identifikaci možných falešných recenzí a vyžadování dalších informací.
I have no programming background but I’m sure it is probably a straight forward procedure to fight Fakes/bots with AI Parameters for key info could be used to identify possible fake reviews and require additional information.
Dobrý den Radko,
Zjednodušené příspěvky? 🤔
Určitě jsi napsal dlouhou odpověď na zjednodušený příspěvek. Myslím, že na některé z nejvíce zjednodušujících otázek je nejtěžší odpovědět a na ty, které se trefí do noty, je třeba odpovědět tučným podtržením. lol
Nechci být také nezdvořilý, ale podle mého názoru vám stále uniká, že bez ohledu na váš zastřešující cíl pomoci hráčům získat zpět jejich peníze je Casino Guru naprosto k ničemu, pokud jde o to, aby se noví hráči nedostali do stejné pasti/cyklu nutnosti získat zpět své prostředky tím, že zkresluje spolehlivost, integritu a důvěryhodnost problematických kasin, jako je YBets, přičemž bere v úvahu všechny informace o hodnocení bezpečnosti. Myslím tím, že průměrný rozumný člověk, který hledá spolehlivé kasino, by nejprve šel do kasina s nejvyšším hodnocením a postupoval dolů. S 9,4 YBets je to samá smetánka guru. Jaký absolutní vtip. Toto hodnocení je úplný výmysl reality.
Index bezpečnosti je lež.
Limity výběru jsou lež
Pozitivní recenze jsou většinou falešné
Odhad příjmu je nesmírně falešný.
Vaše odpovědi na mé zjednodušující otázky nejsou snadno zodpovězeny, protože se jen vymlouváte.
Hello Radka,
Simplistic posts? 🤔
You sure wrote a long response for a simplistic post. I guess some of the most simplistic questions are the hardest to answer and those that hit a chord are required to be answered with bold underlining. lol
I also do not mean to be impolite but what you, in my opinion , keep missing is that regardless of your overarching goal of helping players recover their money Casino Guru is totally useless in prevent new players from falling into the same trap/cycle of having to recover their funds by misrepresenting the reliability, integrity and trustworthiness of problematic casinos like YBets taking all safety rating info into account. I mean the average reasonable person looking for a reliable casino would go to the highest rated casinos first and work their way down. At 9.4 YBets is the cream of the Guru crop per se. What an absolute joke. This rating is a Complete fabrication of reality.
The Safety index is a lie.
The withdrawal limits are a lie
The positive reviews are majority fake
The Estimate income is enormously fake.
Your answer to my simplistic questions are not easily answered as you just make excuses.
Pokud budete neustále říkat, že všechny aspekty indexu bezpečnosti jsou falešné, použijte funkci „informujte nás" dostupnou na jakékoli stránce s přehledem a uveďte své ověřené zdroje.

Tohle bude dlouhé:
příjem:
"Některá kasina zveřejňují své finanční informace, ale pro jiná musíme vytvořit odhad založený na našem interním vzorci, který zohledňuje odhadovaný počet návštěvníků kasina a další faktory."
Pro výpočet se mimo jiné používají všechna relevantní kasina ve skupině nebo jiné potvrzené údaje. Není to jen tak, jako by to někdo vygoogloval. Někdy neexistují vůbec žádná čísla, ale potřeba určit výchozí bod je všudypřítomná; tedy "odhadovaný".
Limity výběru:
na základě poslední kontroly podmínek nebo změněných po aktualizaci z kasina nebo na základě uzavřených stížností
Bezpečnostní index je lež:
Safety Index je matematickým vyjádřením pravděpodobnosti, že hráč získá nahromaděné výhry v souladu se všemi pravidly. Neexistuje žádný časový rámec. Jak to má být lež, prosím?
Pozitivní recenze jsou většinou falešné:
No, když všichni dokážeme najít rozdíly, myslíte si, že ostatní ne? Měsíčně přichází téměř 500 uživatelských recenzí; jsme tým 3 lidí. Je mi líto, že nestíháme. Už jsem ti to říkal dvakrát.
OPĚT: Protože žádná uživatelská recenze není podporována důkazem, nejsou do indexu bezpečnosti zahrnuta uživatelská hodnocení. Celý svět ví, že téměř každá reklama vysílaná v televizi nebo na internetu je jen prodejní nástroj. Dalším nástrojem jsou díky charakteru podnikání tzv. uživatelské recenze. Zeptejte se společnosti Trustpilot, jak jsou na tom se sledováním recenzí vytvořených umělou inteligencí.
Stále věřím, že si myslíte, že můžete něco tak delikátní, jako je celá naše práce, zjednodušit na otázky ano nebo ne; dává smysl, že složité odpovědi považujete za výmluvu vzhledem k té optice.
Po tom všem, co bylo doposud řečeno, můžu vědět, proč jsi stále tady? Pokud mohu soudit, pro vás jsme tak jako tak banda lhářů.
No, později.
Well, as long as you keep saying all aspects of the Safety Index are fake, use the "inform us feature" available on any overview page and provide your proved sources.

This is going to be long:
Revenue:
"Some casinos publish their financial information, but for others we need to create an estimate based on our internal formula that takes into account the casino’s estimated number of visitors and other factors."
Among the other things, all relevant casinos in the group or other confirmed details are used for the calculation. It is not just like someone Googles it up. Sometimes, there are no numbers at all but the need to determine a starting point is ever-present; hence, "estimated."
Withdrawal limits:
based on the last check of terms and conditions or changed upon update from casino or based on closed complaints
Safety Index is a lie:
Safety Index is a mathematical expression of the likelihood the player gets winnings accumulated in accordance with all rules. There is no timeframe. How is this supposed to be a lie, please?
The positive reviews are mostly fake:
Well, if we can all spot the differences, do you think the others can not? Almost 500 user reviews arrive monthly; we are a team of 3 people. I'm sorry we can't keep up. I told you twice already.
AGAIN: Because no user review is supported by proof, user ratings are not included in the Safety Index. The whole world knows almost every advertisement broadcasted on TV or the internet is just a sell tool. Thanks to the nature of the business, so-called user reviews are another tool. Ask Trustpilot how they are doing with spotting AI-crafted reviews.
I still believe you think you can simplify something as delicate as our whole job to yes or no questions; it makes sense you consider complicated answers as an excuse given that optics.
After all that's been said thus far, may I know why you are still here? As far as I can tell, for you, we are a bunch of liars anyway.
Well, later.
Skuteční hráči, zejména ti, kteří mají skutečné problémy nebo komplimenty pro dané kasino, by měli udělat snímek obrazovky nebo vyhovět dokladu o účtu v kasinu.
Real players, especially those who have real issues or compliments for a given casino would be fine to take a screenshot or comply with a proof of an account with the casino.
Nemám žádné programátorské vzdělání, ale jsem si jistý, že je to pravděpodobně přímočarý postup v boji proti padělkům/botům pomocí AI Parametry pro klíčové informace by mohly být použity k identifikaci možných falešných recenzí a vyžadování dalších informací.
I have no programming background but I’m sure it is probably a straight forward procedure to fight Fakes/bots with AI Parameters for key info could be used to identify possible fake reviews and require additional information.
Taky jsme si to mysleli. Dnes vás mohu ujistit, že to není tak jednoduché. Při použití takového přístupu riskujeme, že odmítneme mnoho nezaujatých recenzí předložených skutečnými hráči a upravíme jejich psaný text asistentem AI. Dotazování každého účtu zvlášť předem je také časově velmi náročné.
Kromě toho, na rozdíl například od stížností, takový text nestačí ani pro placený modul ChatGPT. Vždy je potřeba znát pozadí účtu a text bývá pro požadovanou jistotu příliš krátký. V tuto chvíli my tři používáme své vlastní zkušenosti a vzorce odhalené dříve.
Zítra se podívám na recenze Ybet a uvidím, co se dá dělat.
We thought that much too. Today, I can assure you it is not that simple. Applying such an approach, we risk rejecting many unbiased reviews submitted by real players, adjusting their written text by AI asistant. Asking each account individually in advance is also extremely time-consuming.
Aside from that, on the contrary to complaints for example, such text is not enough even for the paid ChatGPT module. You always need to know the account background and the text is usually too short for the required certainty. At this moment the three of us are using our own experiences and patterns revealed earlier.
Tomorrow, I'll look through Ybet reviews and see what can be done.
"Zítra se podívám na recenze Ybet a uvidím, co se dá dělat."
Oceňuji toto prohlášení. Přesně tohle jsem chtěl slyšet. Můžete dělat jen to nejlepší, co umíte, a to se zdá velmi opravdové.
"Tomorrow, I'll look through Ybet reviews and see what can be done."
I appreciate this statement. This is exactly what I wanted to hear. You can only do the best you can do and this seems very genuine.
Není možné změnit hodnotu vyhodnocení trochu jednodušeji? Nebo to může guru nastavit na dočasné zadržení.
Zdá se, že při mnoha stížnostech není problém. Myslím, že je lepší mít jiné hodnocení pro hodnotící hodnotu kasina v takovém stavu. Může to být nahoře nebo v souhrnu, ale mělo by být jasné, že tam je problém. Určitě, jak říká radka, pokud uživatelé také čtou uživatelské recenze, mohou vidět, že je problém. Uživatelé však nevědí, že v nich lžou uživatelské recenze. Uživatelé obecně důvěřují vaší schopnosti vyšetřovat. Pokud je v horní části recenze uvedeno něco jako „9.4", mnoho lidí tomu uvěří a zaregistruje se. A mnoho lidí vkládá, aniž by se dívalo na uživatelské recenze, pokud je hodnota tak vysoká.
Schopnost prozkoumat kasino zvenčí pro většinu uživatelů chybí. Myslím, že Casino Guru je v této oblasti velmi dobré.
Ale Casino Guru ve skutečnosti v kasinu nehraje. Vzhledem k tomu, že nehrajete, nemusíte řešit problémy s výběrem přímo. V této části je na uživateli, aby se ohlásil. I když to však uživatelé hlásí, odezva je pomalá. Také interakce s kasinem není pro uživatele viditelná. No, to je pravda、、、 my uživatelé neplatíme přímo za provoz Casino Guru. Cena pravděpodobně pochází z jiné peněženky...omlouvám se
Isn't it possible to change the evaluation value a little more easily? Or guru can set it to a temporary hold.
It seems that there is no small amount of problem when there are many complaints. I think it is better to have a different rating for the evaluation value of the casino in such a state. It can be at the top or at the summary, but it should be clear that there is a problem. Certainly, as radka says, if users also read user reviews, they may be able to see that there is a problem. However, users don't know that user reviews are lying in them. Users generally trust your ability to investigate. If it says something like "9.4" at the top of the review, many people will trust it and sign up. And many people deposit without looking at user reviews if the value is that high.
The ability to investigate a casino from the outside is absent for most users. I think Casino Guru is very good in that area.
But Casino Guru doesn't actually play at the casino. Since you don't play, you don't have to deal with withdrawal issues directly. In that part, it is up to the user to report. However, even if users report it, the response is slow. Also, the interaction with the casino is not visible to the user. Well, that's right、、、 we users don't directly pay for the operation of Casino Guru. The cost is probably coming from another wallet...sorry
Věřím, že už víte, že máme svou, říkejme tomu, taktiku v tom, jak kontrolujeme všechna online kasina v naší databázi. Je to stejné se všemi kasiny bez výjimky. Proto není možné udělat nějaký jiný přístup jen pro tento. 🤷♀️
Samozřejmě, že pokud znovu a znovu zjistíme, že kasino opravdu nejedná férově, upozornění zahrneme do jeho recenze nebo podle toho ještě snížíme index bezpečnosti, ale to jsme schopni udělat pouze na základě nevyřešených stížností.
V poslední době vidíme, že na toto kasino bylo podáno mnoho stížností a doufáme, že schválí svůj přístup, pokud jde o výběry, takže za to nebudou penalizováni a jejich zákazníci budou maximálně spokojeni.🙏
I believe that by now you know that we have our, let's call it, tactics in how we review all the online casinos in our database. It is the same with all the casinos, without any exception. Therefore, it is not possible to make some kind of different approach for just this one. 🤷♀️
Of course, if we find out that the casino is really not acting fairly again and again, we will include the warning in their review or even lower the safety index according to this, but only based on the unresolved complaints are we able to do that.
Lately, we see that there have been many complaints submitted for this casino, and we hope that they will approve their approach when it comes to withdrawals so they won't be penalized for it and their customers will be as happy as possible.🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.