Milý Wilder1999 + mmgg33441
Ano, byl jsem ve stejné situaci – banka mě nechala 3 měsíce čekat, protože moje karta byla zneužita a peníze byly odeslány do kasina; během té doby nikdo neodpověděl na jediný e-mail kromě „přečtěte si podmínky, prosím" a jednoho dne se mi najednou peníze vrátily. Žádné vysvětlení, žádné odpovědi na mé otázky ohledně ověřovacích transakčních kódů a tak dále.
Snažíme se alespoň řešit problémy hráčů zde na fóru, i když neřešíme vaše stížnosti. Konkrétní podrobnosti ke každé stížnosti jsou v jejím vláknu.
Dovolte mi ještě jednou říci, že rozumím tomu, co říkáte. Taky se mi to nelíbí, ale jak jsem se snažil vysvětlit, dokázat nějakou taktiku zadržování je téměř nemožné. Na druhou stranu je každá stížnost veřejná a každý hráč může vidět, kolik hráčů a jak často zápasilo. Obecně platí, že takový problém zůstane nevyřešen pouze v případě, že jej kasino nevyřeší nebo se rozhodne neprovádět žádné platby. Můžeme alespoň použít limity výběru jako páku.
Teprve potom může být index bezpečnosti upraven, protože - neříká, jak rychle dostanete zaplaceno, ale ZDA. Důvod již byl vysvětlen. Začněte tedy uvažovat o tom, co index bezpečnosti skutečně představuje. Pokud hledáte hodnocení založené na nějaké obecné rychlosti výběru, není zde.
Index bezpečnosti, stojící samostatně, vám říká, jaká je pravděpodobnost, že dostanete zaplaceno. Ve zbytku by hráči měli procházet fóra, stížnosti, uživatelské recenze. Index bezpečnosti není založen pouze na obecných zkušenostech, a proto jej nelze měnit 10krát denně podle toho, jak se hráči na fóru skutečně cítí v každém kasinu.
K tomu je uživatelské hodnocení.
Pokud oba cítíte, že vysvětlení těchto specifik není to, co hledáte, je to v pořádku. Ale pak nás přestaňte nutit opakovat stejné principy, jen proto, že je nemáte rádi a prezentujte je špatným způsobem.
Zde na fóru jsme jako administrátoři schopni pouze věci vysvětlit. Nečekejte, že změníme fungování ostatních týmů. Dokonale chápu pomalé výběry nebo zpoždění vždy alespoň části hráčů vypadají podezřele. Tohle se nikdy nezmění.
Nejsme také nástrojem, který byste mohli použít k „vyhladovění podnikání, dokud se nezmění nebo nezbankrotuje". Myslím, že na to existuje mezinárodní soud.
Dear Wilder1999 + mmgg33441
Yes, I was in the same position—bank left me waiting 3 months because my card was abused and money was sent to the casino; during that time, no one responded to a single email aside from "read the terms, please," and then one day, suddenly my money was back. No explanation, no answers to my questions about verification transaction codes and so on.
We at least try to address players concerns here on the forum, even though we do not resolve your compalints. Specific details for each complaint are in its thread.
Let me say once more I understand what you are saying. I do not like it either, but as I tried to explain, proving some sort of stalling tactics is almost impossible. On the other hand, each complaint is public and every player may see how many players and how often have been struggling. Generally, such an issue will remain unresolved only if the casino fails to address it or chooses not to make any payments. We may at least use the withdrawal limits as leverage.
Only then may the Safety Index be adjusted because - it does not say how quickly you get paid but WHETHER. The reason has already been explained. So please start considering the Safety Index for what it actually represents. If you seek a rating based on some sort of general withdrawal speed, it is not here.
Safety index, standing alone, tells you, how likely you are going to be paid. For the rest, players should browse forums, complaints, user reviews. Safety index is not solely based on general experiences and thus can't be changed 10 times per day based on how the players on the forum actually feel about each casino.
For that, there is the user rating.
If you both feel that explaining those specifics is not what you seek, that's ok. But then stop forcing us to repeat the same principles, just be cause you don't like them and present them the wrong way.
Here on the forum, we as admins are only capable of explaining things. Do not expect us to change how other teams work. I perfectly understand slow withdrawals, or delays always look suspicious to at least a portion of the players. This is never going to change.
We are also not a tool you could use to " starved of business until they change or go bankrupt". I guess there is an international court for that.
Automaticky přeloženo: