DomůFórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 25)

120 781 zobrazení 720 odpovědí |
před 2 roky
|
1...24 25 26...37
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Hrál jsem v Ybets, dluží mi 1000 $. Už je to měsíc, co se zastavují a instalují a žádají o nové KYC a žádají o směšné požadavky. Zjistil jsem, že jsou to Rusové, takže jsou jen hulváti, aby mi zaplatili mých tisíc dolarů, se kterými jsem spolupracoval na všech jejich žádostech. Už je to více než měsíc a stále se zastavují instalace a dnes po mně chtěli, abych si vyfotil svůj celý obličej, zatímco držím řidičský průkaz se všemi viditelnými informacemi a zároveň má můj obličej můj řidičský průkaz se všemi informacemi viditelnými před jejich webem, takže jsem musel dát všechny věci dohromady a dát si notebook za hlavu a vyfotit tímto způsobem. Jsou to Rusové, proto to dělají.

Automaticky přeloženo:
camanche2525
před 9 měsíci

Opravdu dlouho jste čekali na dokončení ověření, takže určitě doporučuji podat stížnost zde na našem webu, kde vám můžeme pomoci a snad to celé urychlíme.

co říkáš?

Je to samozřejmě zcela zdarma a my se s nimi spojíme a ve vašem případě zasáhneme.

Pokud na to máte, použijte prosím tento odkaz a celou situaci dobře popište.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Také jsem podal stížnost na: Vzal jsem vám jeden týden, jen abych se mě zeptal, zda problém přetrvává (nedostal jsem žádnou zpětnou vazbu od vašeho kontaktu s kasinem ten týden, kdy by kasino mělo údajně na něco odpovědět)

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dovolte mi poradit každému, kdo má problémy s platbou z YBets (nebo jakéhokoli jiného kasina, pokud na to přijde), aby si stěžoval v Casino Guru.

Casino Guru dal jasně najevo, že není jejich výsadou, aby stinné kasino platilo rychle nebo dokonce v rozumném čase. Jediné, co je zajímá, je, že nakonec dostanete zaplaceno. 2 týdny, 3 měsíce, 6 měsíců Casino Guru se nestará!

Mnoho stinných kasin nyní záměrně odkládá platby, dokud se hráči nevzdají a nevyrovnají se. To se odráží v mnoha zamítnutých stížnostech z hraných balanců.

Nečekejte rychlé řešení. Počkejte na platbu od YBets a vezměte si své peníze jinam. Pokud kasino nezaplatí do 24 hodin po ověření, nemá cenu v něm hrát!!!!

Automaticky přeloženo:
Anonymized997
před 9 měsíci

No, nikdy jsme nebyli v pozici, abychom, jak říkáte, přinutili jakékoli kasino k rychlé výplatě. I když se zdá, že očekáváte stížnosti na to.

Nikdy to tak nebylo; takovou moc nemáme. Stížnost je proces navržený tak, aby pomohl hráči dostat zaplaceno – nakonec, ano, nebo nechat kasino nést následky, pokud hráč nikdy nedostane zaplaceno.

Co vám však chybí dodat, dovolte mi v tomto ohledu pomoci, je, že se snažíme takové situace porovnat s aplikovanými limity výběru, abychom zvážili, zda kasino splňuje své vlastní podmínky.

Takže podle mého skromného názoru je nabádání hráčů, aby si nestěžovali, hrozná věc.

Také brát 24 hodin jako termín (stejný pro všechny platební možnosti? Jo, obecně řečeno, asi.) taky není moc objektivní, ale chápu, že v ideálním světě by to byl standard a v takovém světě bych rád žil.

Taktika zdržování není fér; všichni tomu rozumíme. Ještě jednou, moji kolegové potřebují důkaz a spolupráci.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Také jsem podal stížnost na: Vzal jsem vám jeden týden, jen abych se mě zeptal, zda problém přetrvává (nedostal jsem žádnou zpětnou vazbu od vašeho kontaktu s kasinem ten týden, kdy by kasino mělo údajně na něco odpovědět)

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tento proces bohužel nefunguje tak, jak byste očekávali. Čím více stížností, tím více času je potřeba k postupu. Omlouvám se za to.

Nejprve budou shromážděny všechny informace; pokud problém nelze vyřešit individuálně bez dotazu kasina, dalším krokem je pozvat kasino, aby poskytlo vysvětlení.

Protože existuje mnoho otevřených stížností a protože víme, že kasino platí, ale naprosto pomalu, moji kolegové se občas ptají hráčů, zda je výplata stále splatná. Představuji si, jak to vypadá, ale pokud hledáte podporu, musíte být trpěliví. Opravdu není co říci - proces je pomalý.

Vydržte, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Dobrý den Radko,

Nejsem si jistý, jestli jste někdy byli v pozici, ve které se mnoho hráčů používajících vaše stránky pro stížnosti ocitlo. Tím myslím čekání a čekání, nevědět, jestli dostanete zaplaceno, a pak vám bude sděleno, prosím, pokračujte v čekání od Casino Guru bez ohledu na to, jak dlouho to bude trvat. Pro mnohé je to těžké čekání, pro některé horší a pro závislé na hazardu nemožné. To je ten, koho YBets a společnosti stejného chování využívají s požehnáním Casino Guru s hodnocením bezpečnosti 9,4. Pokud ještě jednou uslyším " ale musíte pochopit, že používáme algoritmus ", "kecám", budu brečet🤢. Algoritmy jsou vytvářeny vstupem a nejsou organické.

Vyzývám tedy všechny hazardní hráče, aby se drželi dál od YBets a jakékoli společnosti, která nezaplatí do 24 hodin po ověření. Tohle není země fantazie. Mnoho, mnoho online kasin, která respektují vracející se zákazníky, poskytuje tyto výplaty.

Ybets je třeba vyhladovět, dokud se nezmění nebo nezbankrotují. Casino Guru není žádným zastáncem hráčů, pokud podporují společnosti jako je tato.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized997
před 9 měsíci

ahoj, divočejší

Máte jednu mylnou představu. Měl jsem stejnou chybu. Casino Guru není obráncem hráčů. Casino Guru je ochráncem jejich hodnocení. A pokud jde o hráče nebo kasino, je to strana kasina. Obhajoba hráče znamená přiznání, že jeho hodnocení bylo omluvné. Hráči také neplatí nic Casino Guru. Guruové kasina nemusí být šampiony svých hráčů.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Hrál jsem zde a dostal dobrý bonus, doporučuji

Automaticky přeloženo:
Anonymized997
před 9 měsíci

Milý Wilder1999 + mmgg33441

Ano, byl jsem ve stejné situaci – banka mě nechala 3 měsíce čekat, protože moje karta byla zneužita a peníze byly odeslány do kasina; během té doby nikdo neodpověděl na jediný e-mail kromě „přečtěte si podmínky, prosím" a jednoho dne se mi najednou peníze vrátily. Žádné vysvětlení, žádné odpovědi na mé otázky ohledně ověřovacích transakčních kódů a tak dále.

Snažíme se alespoň řešit problémy hráčů zde na fóru, i když neřešíme vaše stížnosti. Konkrétní podrobnosti ke každé stížnosti jsou v jejím vláknu.

Dovolte mi ještě jednou říci, že rozumím tomu, co říkáte. Taky se mi to nelíbí, ale jak jsem se snažil vysvětlit, dokázat nějakou taktiku zadržování je téměř nemožné. Na druhou stranu je každá stížnost veřejná a každý hráč může vidět, kolik hráčů a jak často zápasilo. Obecně platí, že takový problém zůstane nevyřešen pouze v případě, že jej kasino nevyřeší nebo se rozhodne neprovádět žádné platby. Můžeme alespoň použít limity výběru jako páku.

Teprve potom může být index bezpečnosti upraven, protože - neříká, jak rychle dostanete zaplaceno, ale ZDA. Důvod již byl vysvětlen. Začněte tedy uvažovat o tom, co index bezpečnosti skutečně představuje. Pokud hledáte hodnocení založené na nějaké obecné rychlosti výběru, není zde.

Index bezpečnosti, stojící samostatně, vám říká, jaká je pravděpodobnost, že dostanete zaplaceno. Ve zbytku by hráči měli procházet fóra, stížnosti, uživatelské recenze. Index bezpečnosti není založen pouze na obecných zkušenostech, a proto jej nelze měnit 10krát denně podle toho, jak se hráči na fóru skutečně cítí v každém kasinu.

K tomu je uživatelské hodnocení.

Pokud oba cítíte, že vysvětlení těchto specifik není to, co hledáte, je to v pořádku. Ale pak nás přestaňte nutit opakovat stejné principy, jen proto, že je nemáte rádi a prezentujte je špatným způsobem.

Zde na fóru jsme jako administrátoři schopni pouze věci vysvětlit. Nečekejte, že změníme fungování ostatních týmů. Dokonale chápu pomalé výběry nebo zpoždění vždy alespoň části hráčů vypadají podezřele. Tohle se nikdy nezmění.

Nejsme také nástrojem, který byste mohli použít k „vyhladovění podnikání, dokud se nezmění nebo nezbankrotuje". Myslím, že na to existuje mezinárodní soud.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Hrál jsem zde a dostal dobrý bonus, doporučuji

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

A co stažení? Měli jste možnost ho ochutnat na vlastní kůži? Rád bych věděl, jak hladké to bylo ve vašem případě. Vraťte se tedy prosím k nahlášení.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Snažím se podat stížnost, ale kasino mi to nevyvolá, abych tak učinil dnes, požádali o něco jiného, ​​je to měsíc a na tomto fóru jsou hodnoceni 9,4

A mají stovky stížností.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Opravdu dlouho jste čekali na dokončení ověření, takže určitě doporučuji podat stížnost zde na našem webu, kde vám můžeme pomoci a snad to celé urychlíme.

co říkáš?

Je to samozřejmě zcela zdarma a my se s nimi spojíme a ve vašem případě zasáhneme.

Pokud na to máte, použijte prosím tento odkaz a celou situaci dobře popište.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stále se snažím podat stížnost a název kasina se neobjeví, protože jste toto zveřejnili, požádali o ještě více věcí. Nevím, co mám dělat. Nemohu to od nich dostat a nemůžu dostat žádnou stížnost. Ach bože.

Automaticky přeloženo:
camanche2525
před 9 měsíci

Mohl bys být konkrétnější a vysvětlit, prosím? Co tím myslíš, že to nevyvolá kasino?

Znamená to, že nemůžete najít toto kasino na seznamu?

I poté můžete podat stížnost; stačí vybrat, že kasino není na seznamu, nebo zvolit jiné kasino, ale v popisu dobře vysvětlete, ke kterému kasinu se stížnost vztahuje. Náš tým za vás později vše vyřeší, žádný strach.

Poskytli jste vše, oč žádali, smím-li se zeptat?

Dejte nám prosím vědět, jak to všechno dopadlo.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stále se snažím podat stížnost a název kasina se neobjeví, protože jste toto zveřejnili, požádali o ještě více věcí. Nevím, co mám dělat. Nemohu to od nich dostat a nemůžu dostat žádnou stížnost. Ach bože.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, pokud však máte jakýkoli jiný problém související s formulářem pro odeslání, poskytněte nám snímek obrazovky s viditelnou adresou URL.

Momentálně máme problém s „captcha", který hráčům brání v odeslání formulářů.

Je nám líto, pracujeme na řešení. Jelikož se zde o tématu diskutuje, doufám, že vám nebude vadit, když na váš email neodpovíme.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ano, v jednom prohlížeči se mi nepodařilo zprovoznit captcha a v druhém prohlížeči se nezobrazí správné kasino, takže nemohu dokončit stížnost. Asi si vyberu jiné Casino a doufám, že dostatečně jasně uvedu, že je to YBETS!!!! A ano, dal jsem jim vše, oč žádali, a oni žádali o nějaké směšné směšné věci. Nyní podám stížnost v tomto prohlížeči a doufám, že to někdo brzy získá a pomůže mi, opravdu bych mohl použít ten litecoin, jehož hodnota již klesla téměř na 400 $

Automaticky přeloženo:
camanche2525
před 9 měsíci

Ahoj,

no, tohle je docela složitý problém a opravdu bychom mohli využít více podrobností od hráčů. Pokud vám to nebude vadit, pošlu vám pár bodů e-mailem.

Nicméně jsem rád, že reklamace byla schválena; moji kolegové z reklamačního týmu se o vás dobře postarají 🙏.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Líbí se mi tu všechno 👍

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobré ráno, tady je trochu mého svědectví po několika dnech bez vstupu do fóra, skutečnost, že poté, co jsem tolik napsal na podporu kasina a napsal sem, neměl jsem žádné řešení, nejprve se mi zde pokusili pomoci, ale myslím, že mi mohli dát nějakou extra možnost, jako je poslat jim všechny své důkazy prostřednictvím e-mailu, protože jak jsem říkal, bez ohledu na to, jak moc jsem se snažil, nebylo nikdy možné po obdržení jakéhokoli snímku obrazovky bez jakékoli stížnosti nebo nahrání z kasina publikovat před několika dny Rozhodl jsem se to začít hrát a upřímně s myšlenkou, že to prohraju, protože jsem cítil, že to už nikdy nezískám zpět, začal jsem to hrát a skončil jsem se ziskem téměř 6000 dd, což v usd z 1700 a něco, co mi zbylo, každopádně jsem pokračoval s myšlenkou, že si to nechají a přestanu ztrácet čas a já jsem si to objednal, zbylo mi to jako před dvěma měsíci, ale nedostal jsem cenu, kterou jsem dostal před 265 265 mi dejte povolení k odstoupení, jaký je závěr, že mi ukradnou peníze a že to není kvůli částce, kterou mi nezaplatili, ale protože to kasino je čistý podvod, právě teď jsem se pokusil napsat na podporu, abych jim řekl, co jsou, a oni zavřeli chat kromě posledních dvou případů, kdy jsem jim napsal, že už mi neodpověděli. Jsou to zasraní podvodníci, zkusím je ještě párkrát kontaktovat a pokud mi nezaplatí alespoň těch 265, smažu účet a smažu aplikaci

Automaticky přeloženo:
R1f126
před 9 měsíci

Uhm, možná byste také zvážili podání stížnosti?

Podle mého názoru je pro vás jako hráče stále tím nejhorším výsledkem ztráta peněz, protože kasino nebylo příliš dobré ve zpracování výplat. Pokud máte pocit, že jste připraveni tuto situaci prošetřit, pokračujte, prosím. S podrobnostmi vám rád pomohu.


Automaticky přeloženo:
1...24 25 26...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.