DomůFórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 26)

120 417 zobrazení 720 odpovědí |
před 2 roky
|
1...25 26 27...37
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Uhm, možná byste také zvážili podání stížnosti?

Podle mého názoru je pro vás jako hráče stále tím nejhorším výsledkem ztráta peněz, protože kasino nebylo příliš dobré ve zpracování výplat. Pokud máte pocit, že jste připraveni tuto situaci prošetřit, pokračujte, prosím. S podrobnostmi vám rád pomohu.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, ano, možná to tak bylo, ale neviděl jsem, že to bude fungovat a nehodlal jsem ztrácet čas něčím, o čem jsem již viděl, že mi nezaplatí a pokud je tu pro ně jediný způsob, jak mi pomoci a neměl jsem žádný způsob, jak podat stížnost, jak uvidíte v mých předchozích komentářích, když jsem jim řekl, že to pro mě není možné, nikdy mi nepošlete jiné řešení a že pokud jste mi neposlali jiné řešení tak mi řekni, co ještě můžu udělat?

Automaticky přeloženo:
R1f126
před 8 měsíci

Ahoj,

Měli byste mít možnost podat stížnost na naší webové stránce kdykoli budete chtít pomocí odkazu . 👈

Máte potíže s přístupem k formuláři pro podání stížnosti nebo se při odesílání zobrazuje chyba captcha? Pokud ano, máme alternativní způsob, jak vám pomoci s podáním stížnosti. Jen jsem si nevšiml, že jste zmínil, že nemůžete žádný odeslat; Omlouvám se za to.


Pokud si všimnete nějakého problému nebo chyby, odpovězte na tento příspěvek. V současné době řešíme výše uvedené problémy s captcha, ale jde o náhodný problém. Potřebujeme tedy i vaši pomoc s definováním technického problému. 🙏

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Awe bezplatná otočení R100, to zjistíte

Automaticky přeloženo:
chrisrenemalawi
před 8 měsíci

Dobrý den, můžete to prosím upřesnit? Možná hledáte otočení zdarma od Ybets?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Pamatujte si R3 697,00

Automaticky přeloženo:
chrisrenemalawi
před 8 měsíci

Obávám se, že nezvoní žádný zvonek. Co to prosím znamená? Nebojte se dát dohromady více vět. 🙏

Jinak to bude asi docela krátký rozhovor.

Možná potřebujete pomoc?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Klíč od auta

Automaticky přeloženo:
chrisrenemalawi
před 8 měsíci

Hm. Žádné vysvětlení, věřím. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jsem velkým fanouškem Ybets. Chci říct, že je to zdarma ke hraní, tak co nemilovat? Výběr her je slušný, i když bych si přál, aby měli progresivnější jackpoty.

Automaticky přeloženo:
IgorMiz
před 8 měsíci

Možná používáte nějaké bonusy bez vkladu?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, rád bych začal poděkováním Casino Guru za jejich tvrdou a obětavou práci při pomoci lidem v nouzi.

Jmenuji se Jordan a už 6 týdnů mám problém s výběrem peněz na Ybets.com.

ID mého tiketu: 9RWP3X

Důvod, proč si nemůžu vybrat své peníze, je ten, že musí provést kontrolu fair play. Hry, které jsem hrál, byly automaty a ruleta. Viděl jsem i další stížnosti ohledně Ybets, takže doufám, že budu úspěšný. Neplánuji hrát, dokud nezjistím, co se děje. Na „kontrolu" mi dali dva týdny, takže si myslím, že je vhodná doba se na to podívat.

Rád poskytnu snímky obrazovky zůstatku na mém účtu (1 125,00 USD), předchozích konzistentních zpráv v rámci chatu s podporou a také e-mailů. Mám také snímky obrazovky svých výher.

Moc děkuji za vyslechnutí, doufám, že si brzy promluvíme.


Jordán

Automaticky přeloženo:
Jordan1010
před 7 měsíci

Ahoj, Jordane!

Jmenuji se Radka a jsem ráda, že sis na fóru našla cestu.

Na základě popisu a poskytnutého ID tiketu si myslím, že by na tom kasino mělo pracovat. Nicméně si teď chcete stěžovat i zde v Casino Guru, je to tak?

Pokud je to váš případ, laskavě odešlete žádost o stížnost. Věřím, že tento průvodce 👈 vám pomůže pochopit celý proces, ale neváhejte se kdykoli zeptat.

Pokud jste připraveni, žádost o stížnost je k dispozici zde 👈

Možná byste chtěli vědět, že nejnovější uživatelské recenze uvádějí „14 dní nebo více na výběr" nebo „Už dva měsíce nechtějí vyplatit žádné peníze". Takže si myslím, že se kasino moc nezlepšilo... 🙁

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hry se často přeruší a musíte je znovu načíst... kupodivu pokladní kasina zná výsledek ještě před koncem herního kola!!! Mohu dostat odpověď!!! V Sugar Rush hra borck velmi rychle nastavuje automatické roztočení s vysokou rychlostí

Automaticky přeloženo:
djd286275
před 7 měsíci

Podvodník


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hry se často přeruší a musíte je znovu načíst... kupodivu pokladní kasina zná výsledek ještě před koncem herního kola!!! Mohu dostat odpověď!!! V Sugar Rush hra borck velmi rychle nastavuje automatické roztočení s vysokou rychlostí

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hmm, zkusil jsi se zeptat kasina, jak je možné, že to vidíš dřív, než dojde kolo? To by mě taky zajímalo a jak by na to kasino reagovalo.

Co se týče problému s hrami, děje se to u nějakého konkrétního poskytovatele nebo u různých her?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je frustrující, že hry tak často padají a je nutné je znovu načítat. Kupodivu, pokladní kasina zná výsledek ještě před koncem kola. To je extrémně frustrující!

Mám silný pocit, že mě někdo podvádí – obzvlášť když hra spadne a výsledek se nahraje ještě předtím, než ho můžu vidět. Tento pocit je o to silnější, že se problém opakuje bez jakéhokoli jasného vysvětlení.

Tohle je naprosto nepřijatelné a bude to naposledy, co tuto webovou stránku používám, pokud problém není ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

:

Stejný problém se děje, ať už používám počítač nebo telefon, takže zařízení pro mě nehraje roli.

Pokud se ptáte, jak kasino pozná výsledek, když stisknu tlačítko Spin před koncem kola, upřímně řečeno, nemám jasnou odpověď. To mě vede k podezření, že je něco špatně nebo dokonce podvod.

Pokud dostanu od kasina nějakou oficiální odpověď, dám vám vědět.

Výsledek se objeví ještě předtím, než jsou herní ikony vůbec uspořádány – myslím tím, že výherní číslo je známé ještě předtím, než se zobrazí obrázky, a kvůli tomu hra padá!

Tato situace se stala velmi frustrující a stresující. Mám pocit, že podvádějí.

Od dnešního dne už nikdy tyto stránky nepoužiji. Toto byla poslední transakce, kterou jsem tam provedl/a.

Automaticky přeloženo:
tome222
před 6 měsíci

Myslím, že je to logické řešení celé situace. Myslel jsem, že by to mohl být nějaký technický problém, který kasino opravilo, ale zjevně to tak není. Říkal jsem si, jestli by to nemohlo být i internetovým připojením nebo něčím podobným, ale nejsem si jistý. Asi by bylo dobré, kdyby se objevil někdo, kdo má stejný problém jako vy, že se to stává více hráčům. Pokud k tomu nemají co říct, a proto nemůžeme s jistotou říct, co se děje, pravděpodobně s tím moc nenaděláme.

Každopádně, jak říkáš, máš moc dělat alespoň to, co můžeš ovlivnit, a to už nevkládat žádné další peníze.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zaprvé, toto není můj první výběr – platformu používám už přes dva měsíce a předchozí výběry byly zpracovány za méně než 10 minut.

Už dříve jsem psal e-mail zákaznické podpoře s žádostí, aby přestali přerušovat hru uprostřed, protože se začínalo zdát, že se jedná o formu podvádění. Nikdy jsem nedostal odpověď, ale musím jim uznat, že s tím přestali.

Abych se ujistil, že se opravdu změnili, provedl jsem nový vklad – všechno se zdálo v pořádku a já jsem skutečně vyhrál.

Když jsem ale požádal o výběr, tehdy začalo podvodné chování. Zadrželi peníze pod záminkou „zpracování" a už více než 48 hodin se nic neděje. Částka je 3 LTC.

Podle mého názoru dříve vypínali herní server, pokud roztočení mělo vést k velké výhře. Poté, co jsem je na to upozornil e-mailem, s touto taktikou přestali – ale teď se vrátili ke staršímu podvodu.

Zdržují proces výběru o několik dní v naději, že ho uživatel z frustrace zruší a o peníze přijde. Pak mohou jednoduše říct: „Chtěli jsme výběr zpracovat, ale nepočkali jste."

Pro mě je toto kasino nyní oficiálně součástí seznamu podvodníků.


Automaticky přeloženo:
tome222
před 6 měsíci

V tom případě počkejte, s penězi nehrajte hazardní hry a pokud je nedostanete, podejte stížnost. Pro mě je to, když hráči nevydrží ani pár dní, pravděpodobně znamení, že není všechno v pořádku a neměli by hrát hazardní hry.

Samozřejmě je možné, že kasino prodlouží lhůtu, ale vždy by mělo mít logické vysvětlení. Pokud tomu tak není a hráči nebo vy podáte stížnost, budeme je kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
1...25 26 27...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.