DomůFórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 27)

před rokem od JMiles1984
|
74 930 zobrazení 588 odpovědí |
|
1...26 27 28...30
Přidat příspěvek
Jaro
před měsícem

Je to už pět dní, co jsem 29.05 v 1:00 ráno požádal o výběr, a už nechci své peníze dále riskovat. Je překvapivé, že mají na platformě vysoké hodnocení, zatímco to, co dělají, se jeví jako forma právního podvodu.


Automaticky přeloženo:
tome222
před měsícem

Nemůžeme počítat víkendy, protože kasina v té době často nezpracovávají výběry. Proto jsem říkal, že musíte být trpěliví, některá kasina bohužel nevyplácejí peníze tak rychle, jak by si hráči přáli.

Pokud se nic nezmění, náš tým vám bude k dispozici a bude kontaktovat kasino.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Poprvé jsem hrál v tak špatném kasinu jako Ybets. Možná o 45 víc než moje výhry tady a pořád si nemůžu vzít své peníze.

Nejdřív kontrolovali, zda jsem 30 dní hrál. Když tato doba uplynula, zkusil jsem si znovu vybrat peníze. Dnes, po 15 dnech od mého čekajícího výběru, jsem se podíval na stránky a zjistil, že jeden z mých výběrů byl zrušen.

V chatu mi řekli, že za to může KYC a poslali mi e-mail, ale nikdy mi nic neposlali. Po mé otázce, když mi poslali tento e-mail, mi řekli, že to mají přeposlané na technickém oddělení, ale že jsem tuto odpověď už dříve dostal, ale nikdy mi nic neposlali.


Prosím, podívejte se také na mou stížnost zde a uvidíte, že kasinový guru využil všechen čas na odpověď a kasino se ještě neptal.

Ale toto kasino má 9+, což je směšné.


VYHNĚTE SE TOMU, OD TOHLE SPODY SI PENÍZE NIKDY NEVEZMETE.

Automaticky přeloženo:
Georgia_M
před měsícem

Zahrnovalo ale těch 30 kontrol, jak jsi napsal, i kontroly od poskytovatele hry?

Pokud tomu tak bylo, je to bohužel pochopitelné, protože poskytovatelům her obvykle trvá dokončení těchto kontrol déle.

Doufejme, že kasino brzy vysvětlí situaci ve vaší stížnosti , protože váš řešitel stížností je požádal, aby se k tomu připojili. Je to tak?

Dovolte mi také navrhnout, abyste psal volně ve svém jazyce, protože na našich webových stránkách máme implementován automatický překladač. Je to tak jistě lepší, aby se předešlo případným nedorozuměním.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Nedávno jsem zde vložil peníze a vyhrál nějaké peníze (440 €). Požádal jsem o výběr, ale zatím nebyl schválen.


URL adresa kasina je však ybets1.io. Je to správně? Protože existuje i kasino s názvem ybets.net. Proč existují dvě zdánlivě stejná kasina s různými doménovými jmény?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jsem moc zvědavý, proč má toto kasino tak vysoké skóre, ale sekce stížností je plná členů, kteří si stěžují na zdržovací taktiky s výběry a KYC... Pokud VY jako hráč jednoduše pošlete e-mail poskytovateli hry, řeknou vám, že od kasina nikdy nedostanou žádost o audit hry... Styďte se vy, Ybets, za použití této falešné metody, takže hráč kvůli takovému nesmyslu přijde o své výhry a samozřejmě vyplácíte výhry po týdnech čekání a nakonec dosáhnete vysokého skóre, protože systém to považuje za vyřešené... prostě tu nehrajte a nečtěte všechny negativní recenze hráčů a tolik z nich si stěžuje na totéž!!!!

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Nedávno jsem zde vložil peníze a vyhrál nějaké peníze (440 €). Požádal jsem o výběr, ale zatím nebyl schválen.


URL adresa kasina je však ybets1.io. Je to správně? Protože existuje i kasino s názvem ybets.net. Proč existují dvě zdánlivě stejná kasina s různými doménovými jmény?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Je to skutečně totéž kasino; vypadá to vlastně jako zrcadlo.

A teď nám prosím povězte více o svém výběru.

Kdy přesně jste o to požádal/a a je váš účet tam již plně ověřený?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jsem moc zvědavý, proč má toto kasino tak vysoké skóre, ale sekce stížností je plná členů, kteří si stěžují na zdržovací taktiky s výběry a KYC... Pokud VY jako hráč jednoduše pošlete e-mail poskytovateli hry, řeknou vám, že od kasina nikdy nedostanou žádost o audit hry... Styďte se vy, Ybets, za použití této falešné metody, takže hráč kvůli takovému nesmyslu přijde o své výhry a samozřejmě vyplácíte výhry po týdnech čekání a nakonec dosáhnete vysokého skóre, protože systém to považuje za vyřešené... prostě tu nehrajte a nečtěte všechny negativní recenze hráčů a tolik z nich si stěžuje na totéž!!!!

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Abychom řekli pravdu, všimli jsme si toho také, protože si na totéž stěžovalo mnoho hráčů.

Bohužel s tím ale v tuto chvíli nemůžeme moc dělat, pokud jde o snížení indexu bezpečnosti kasina, protože oni vždycky platí až na konci.

Diskutujeme o tom se zástupci kasina, ale nemáme žádnou konkrétní odpověď na to, co se tam děje. Takže všichni hráči musí prostě vydržet, i když chápeme, že to rozhodně není moc příjemné.

Ale zažíváte to i vy sami v Ybets?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Požádal jsem o výběr 20. června a po dvou dnech ve stavu „Zpracovává se" byl výběr kasinem zrušen. Kontaktoval jsem podporu a oni mi řekli toto:

Vaše herní relace byla předána poskytovateli ke kontrole. Během tohoto procesu budou všechny žádosti o výběr dočasně pozastaveny. Upozorňujeme, že kontrola obvykle trvá až 14 dní, i když občas může trvat déle. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

Hrál jsem v mnoha různých online kasinech, ale s tímhle jsem se nikdy předtím nesetkal. Proč by měl poskytovatel her kontrolovat mou herní historii? Přijde mi to celé dost zvláštní.

Jakmile se od nich dostanu zpět, zveřejním novou zprávu.

Automaticky přeloženo:
mk3245987
před 3 týdny

No, není nic neobvyklého, že by poskytovatel hry kontroloval některé relace, víte. Jakmile vidí, že něco není v pořádku, udělá to. 🤷‍♀️

Jen ale opravdu doufám, že to nebude trvat dlouho.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

No, pro mě je to neobvyklé. Hraji hazardní hry online už přes 6 let a je to poprvé, co jsem něco takového zažil. Ale jak jsem četl v komentářích nade mnou, nejsem jediný, kdo to v tomto kasinu zažívá. Další hráči také uvedli, že jejich výběr byl zrušen a poskytovatel hry kontroluje jejich aktivitu. Jen doufám, že mé výhry budou nakonec vyplaceny a že to není nějaký podvod.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kéž bych si před vkladem přečetl všechny ty stížnosti. Vyhrál jsem 2600 USD. Vyplatili mi to. Zamítli mě bez jakéhokoli vysvětlení.


Když jsem poprvé vložil peníze, chat byl okamžitý... teď čekám hodinu a nic. Z toho, co jsem pochopil, budu muset v určitém okamžiku podat stížnost, stejně jako všichni ostatní.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kdokoli se teď zmíní o novém pravidle, musíte vložit 200, abyste byli ověřeni... ať se pustí do háje s tímhle kasinem, zavolejte licenční komisi s tím, s kým je, IC3, protože s největší pravděpodobností provozují činnost v nelegálních oblastech, ať se pustí do háje s panem Beastem za to, že to lže a propaguje to.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Myslím, že je načase, aby se do toho pustil kasinový guru a něco s tím udělal.


Tohle je od tohoto kasina naprosto nehorázné chování a vy jim dáváte hodnocení 9,1?


Nyní mi bylo řečeno, že nebudu zaplaceno minimálně 14 dní a že posílají mou hru k posouzení poskytovatelem.


Podívejte se na všechny ty desítky stížností. 27 stran hromadných stížností a vy nemůžete změnit své hodnocení, „protože nakonec jednou zaplatí".


Páni

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

No, není nic neobvyklého, že by poskytovatel hry kontroloval některé relace, víte. Jakmile vidí, že něco není v pořádku, udělá to. 🤷‍♀️

Jen ale opravdu doufám, že to nebude trvat dlouho.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Toto kasino to evidentně používá jako taktiku pro zdržování hráčů s čekajícími výběry v naději, že je vrátí zpět a vrátí peníze.


Prostě mi to udělali a řekli mi, že to bude minimálně 14 dní, ale může to trvat i 45 dní. Lžou a vy to víte. Znám pár různých vývojářů softwaru pro kasina a také znám dvě další kasina, která to udělala, když někdo vyhrál 100 000násobek. Výhra byla ověřena do 24 hodin.


Na žádné planetě by ověření čehokoli netrvalo až 45 dní.


Toto je naprosto nepřijatelné chování a nemělo by mít ani zdaleka hodnocení 9. Řekl bych, že by kasino mělo být 5 a pravděpodobně by mělo být na černé listině. To je přinejmenším nepoctivé chování a nikdy byste neměli dovolit, aby se kasino takto chovalo.


Podívejte se na všechny stížnosti tady.


Je čas je pohnat k odpovědnosti a říct jim, aby se zchytrale, místo aby to tolerovali a podporovali.


Kolik dalších stížností potřebujete? Tisíce?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 3 týdny

Ahoj, myslím, že tohle stojí za zmínku...

Vskutku. Zítra se uskuteční speciální porada mezi týmy, kterou pravidelně pořádáme, abychom řešili neobvyklé nebo nestandardní situace, konzultovali bezpečnostní indexy a probrali cokoli, co souvisí se stížnostmi hráčů. Zdá se, že hlavním tématem zítřka bude Ybets a zbytek týmu.

Mohu vás ujistit, že naši kolegové se snaží najít způsob, jak na tyto přidružené subjekty tlačit, aniž by ohrozili výsledek stížností, ale už příliš dlouho se nic nezlepšilo.

Osobně doufám v jasné rozhodnutí ohledně této (a několika dalších) skupiny.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kdokoli se teď zmíní o novém pravidle, musíte vložit 200, abyste byli ověřeni... ať se pustí do háje s tímhle kasinem, zavolejte licenční komisi s tím, s kým je, IC3, protože s největší pravděpodobností provozují činnost v nelegálních oblastech, ať se pustí do háje s panem Beastem za to, že to lže a propaguje to.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den, to zní velmi neobvykle a velmi neprakticky. Mohl byste mi prosím poslat snímek obrazovky s daným pravidlem? Bylo by ideální, kdybyste k tomu přidali komentáře od podpory kasina nebo z chatu, abychom mohli sledovat, jak toto zvláštní pravidlo implementují?

Chtěl bych, aby to viděli moji kolegové z datového týmu. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj, myslím, že tohle stojí za zmínku...

Vskutku. Zítra se uskuteční speciální porada mezi týmy, kterou pravidelně pořádáme, abychom řešili neobvyklé nebo nestandardní situace, konzultovali bezpečnostní indexy a probrali cokoli, co souvisí se stížnostmi hráčů. Zdá se, že hlavním tématem zítřka bude Ybets a zbytek týmu.

Mohu vás ujistit, že naši kolegové se snaží najít způsob, jak na tyto přidružené subjekty tlačit, aniž by ohrozili výsledek stížností, ale už příliš dlouho se nic nezlepšilo.

Osobně doufám v jasné rozhodnutí ohledně této (a několika dalších) skupiny.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ať už se rozhodnete jakkoli, mějte prosím na paměti všechny hráče s čekajícími výběry. Jen tady jich jsou evidentně desítky.


Rád bych viděl, jak jejich zástupce pošťouchnou a řeknou mu, aby se vzpamatoval, s tím přestal a zatím je nedával na černou listinu, protože by to mohlo vést k tomu, že nikdy nikomu nezaplatí.


Zdá se, že toto kasino hraničí s naprostým darebáckým chováním a nechci jim dávat důvod, aby tuto hranici překročili, když máme všichni čekající výběry.


Děkuju

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 3 týdny

Co jiného můžeme říct?

Věřím, že moje předchozí odpověď věc do jisté míry vysvětluje i z naší pozice. Navíc jako administrátoři fóra nejsme v pozici, abychom požadovali jakékoli kroky. Tým pro stížnosti se spoléhal na partnerské manažery, aby věci zlepšili, ale zdá se, že to už není možné. Z pohledu kasina je vše v pořádku a už nějakou dobu se neshodujeme. Myslím, že se blížíme ke kritickému bodu. Jen doufám, že tato situace neovlivní naši schopnost vyřešit všechny stížnosti podané proti celé skupině.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Co jiného můžeme říct?

Věřím, že moje předchozí odpověď věc do jisté míry vysvětluje i z naší pozice. Navíc jako administrátoři fóra nejsme v pozici, abychom požadovali jakékoli kroky. Tým pro stížnosti se spoléhal na partnerské manažery, aby věci zlepšili, ale zdá se, že to už není možné. Z pohledu kasina je vše v pořádku a už nějakou dobu se neshodujeme. Myslím, že se blížíme ke kritickému bodu. Jen doufám, že tato situace neovlivní naši schopnost vyřešit všechny stížnosti podané proti celé skupině.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Mají jeden problém. Obrovské zpoždění plateb a každému hráči, který se pokusí vybrat peníze, říkají: „Omlouváme se, žádná platba po dobu 14–60 dnů, musíme zkontrolovat vaši hratelnost."


Pokud s tím přestanou, je všechno v pořádku.

Automaticky přeloženo:
1...26 27 28...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky