DomůFórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 28)

120 556 zobrazení 720 odpovědí |
před 2 roky
|
1...27 28 29...37
Přidat příspěvek
sdexcid
před 5 měsíci

Děkuju.

Jsem si těchto případů velmi dobře vědom; vedení kasinové skupiny s mnoha věcmi evidentně nemá problém a my se je snažíme řešit „mírovou cestou", přičemž máme na paměti otevřené stížnosti.

Zítra odpoledne vás budu informovat.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je mi to teď 58 dní a v mé stížnosti kasinový guru uvedl, že 2 měsíce nejsou extrémní zpoždění.

Omlouvám se, řeknu to tady, ale bylo nutné otevřít další stížnost, aby se to vyřešilo (pokud se to vůbec někdy vyřeší).


Toto kasino má před pár dny hodnocení 9,4 a Ybets také používá na svých stránkách logo CasinoGuru Trusted. Můžete se podívat do mé stížnosti, kolik dní se snažím získat své peníze.


Ybets prostě dělají stejnou smyčku těch 7 dní a nic se jim nestalo (i Immerion taky)

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

No, pro mě je to neobvyklé. Hraji hazardní hry online už přes 6 let a je to poprvé, co jsem něco takového zažil. Ale jak jsem četl v komentářích nade mnou, nejsem jediný, kdo to v tomto kasinu zažívá. Další hráči také uvedli, že jejich výběr byl zrušen a poskytovatel hry kontroluje jejich aktivitu. Jen doufám, že mé výhry budou nakonec vyplaceny a že to není nějaký podvod.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Máte pravdu. Hráčů bylo opravdu mnoho, ale z našich zkušeností víme, že kasino vždycky nakonec vyplatí, pokud jsou všechny kontroly v pořádku a není zjištěno žádné porušení.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je mi to teď 58 dní a v mé stížnosti kasinový guru uvedl, že 2 měsíce nejsou extrémní zpoždění.

Omlouvám se, řeknu to tady, ale bylo nutné otevřít další stížnost, aby se to vyřešilo (pokud se to vůbec někdy vyřeší).


Toto kasino má před pár dny hodnocení 9,4 a Ybets také používá na svých stránkách logo CasinoGuru Trusted. Můžete se podívat do mé stížnosti, kolik dní se snažím získat své peníze.


Ybets prostě dělají stejnou smyčku těch 7 dní a nic se jim nestalo (i Immerion taky)

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Naprosto tě chápu a chápu tvůj názor.

Upozorňujeme, že náš tým se snaží udělat vše pro to, aby byla vaše stížnost vyřešena. Bohužel však máme v tuto chvíli svázané ruce a musíme vymyslet, co s celou touto situací můžeme dělat.

Prosím, vydržte, jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je mi to teď 58 dní a v mé stížnosti kasinový guru uvedl, že 2 měsíce nejsou extrémní zpoždění.

Omlouvám se, řeknu to tady, ale bylo nutné otevřít další stížnost, aby se to vyřešilo (pokud se to vůbec někdy vyřeší).


Toto kasino má před pár dny hodnocení 9,4 a Ybets také používá na svých stránkách logo CasinoGuru Trusted. Můžete se podívat do mé stížnosti, kolik dní se snažím získat své peníze.


Ybets prostě dělají stejnou smyčku těch 7 dní a nic se jim nestalo (i Immerion taky)

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nebyla vám zaplacena 58 dní?


A tato webová stránka jim dává hodnocení 9,1.


No tak. Tohle kasino by mělo začít platit lidem, jinak by měli být na černé listině. To je tu docela jasná situace.


Právě jsem dostal zprávu: „Nebudeme vám platit minimálně 14 dní, protože hra se posílá poskytovatelům."


Naprosté hlouposti, které používají k okrádání lidí.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Jo, vyhrál jsem 27. dubna, ale vidíte mou otevřenou stížnost.


Otevřila jsem si stížnost na jiném webu, kde je hodnotí 5. Protože je tam tlačí a nemají 7 dní jen na vytvoření cyklů. Dnes po 2 měsících mi znovu otevírají výběry, podruhé. Uvidíme, jestli konečně dostanu své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jo, vyhrál jsem 27. dubna, ale vidíte mou otevřenou stížnost.


Otevřila jsem si stížnost na jiném webu, kde je hodnotí 5. Protože je tam tlačí a nemají 7 dní jen na vytvoření cyklů. Dnes po 2 měsících mi znovu otevírají výběry, podruhé. Uvidíme, jestli konečně dostanu své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Doufám, že ano. Hodně štěstí.


Teď je řada na mně. Teď musím čekat měsíce na zaplaceno, protože všichni prostě nechávají toto kasino dělat, co se jim zlíbí.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Také jsem si všiml, že na ybets1.io je povoleno používat VPN. Když jsem si vytvořil účet, všiml jsem si, že některé automaty byly regionálně uzamčené, takže jsem si je nemohl zahrát. Kontaktoval jsem podporu a ta mi potvrdila, že můžu používat VPN. Když jsem se ale podíval na podmínky ybets.net , četl jsem, že používání VPN není povoleno. Co se s tím děje? Obě kasina se zdají být stejná / vzájemně se odrážející, ale s jinými podmínkami?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Také jsem si všiml, že na ybets1.io je povoleno používat VPN. Když jsem si vytvořil účet, všiml jsem si, že některé automaty byly regionálně uzamčené, takže jsem si je nemohl zahrát. Kontaktoval jsem podporu a ta mi potvrdila, že můžu používat VPN. Když jsem se ale podíval na podmínky ybets.net , četl jsem, že používání VPN není povoleno. Co se s tím děje? Obě kasina se zdají být stejná / vzájemně se odrážející, ale s jinými podmínkami?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Na ybets.net to povolují. Zeptal jsem se jich v chatu a řekli, že to můžu použít. Pro jistotu mám screenshot z konverzace.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nebyla vám zaplacena 58 dní?


A tato webová stránka jim dává hodnocení 9,1.


No tak. Tohle kasino by mělo začít platit lidem, jinak by měli být na černé listině. To je tu docela jasná situace.


Právě jsem dostal zprávu: „Nebudeme vám platit minimálně 14 dní, protože hra se posílá poskytovatelům."


Naprosté hlouposti, které používají k okrádání lidí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Doufejme, že s tím budeme moci brzy něco udělat. Rádi bychom toto kasino tlačili k tomu, aby brzy vyplatilo svým hráčům.

Držím vám všem palce, samozřejmě. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Také jsem si všiml, že na ybets1.io je povoleno používat VPN. Když jsem si vytvořil účet, všiml jsem si, že některé automaty byly regionálně uzamčené, takže jsem si je nemohl zahrát. Kontaktoval jsem podporu a ta mi potvrdila, že můžu používat VPN. Když jsem se ale podíval na podmínky ybets.net , četl jsem, že používání VPN není povoleno. Co se s tím děje? Obě kasina se zdají být stejná / vzájemně se odrážející, ale s jinými podmínkami?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jen si nezapomeňte uchovat snímek obrazovky s takovou zprávou pro případ, že byste ji později potřebovali.

Abych pravdu řekl, nejsem si jistý, proč je to u tohoto druhu pravidla jiné. 🤔 Zkusím ale najít nějaké informace.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Ahoj,

Dovolte mi, abych vás informoval o nejnovějším skupinovém hovoru, na kterém jsme se zamýšleli nad probíhající situací.

Zaprvé, kasino dnes přijde o svůj Fair Badge (nebo alespoň takový je plán). Index bezpečnosti bude manuálně snížen a vedení kasina dostane poslední ultimátum. Pokud tomu dobře rozumím, požadujeme, aby každý otevřený případ, který kasino zdrží, byl vyřešen v příštích 7 dnech; pokud se to nepodaří, budou všechny tyto případy uzavřeny jako „Proti Fair Gamblingu".

Nejsem si jistý, jestli to výrazně zlepší šance na vyřešení dalších stížností.

Totéž platí pro Immerion Casino, protože má stejný management.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Konečně si to zaslouží. Protože to kasino rozhodně není fér. Moc děkujeme, že nás slyšíte.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To rád slyším! A teď pojďme dostat zaplaceno všem!!

Automaticky přeloženo:
Georgia_M
před 5 měsíci

Mohu jen souhlasit a jsem rád, že se členové týmu pro stížnosti rozhodli přestat hrát slušně. Doufejme, že si vedení kasina/kasin konečně uvědomí, jak moc poškodilo svou důvěryhodnost a že nikdy nešlo o to, aby Casino Guru zavřeli pusu nebo se vyhýbali rychlým reakcím, ale spíše o neustálou ztrátu důvěry hráčů.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Budu někde poblíž a budu očekávat pozitivní zprávy. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jak víte, mám také stížnost na kasino Immerion.


Po všech těchto diskusích jste jim neodebrali body z úrovně důvěry, neodstranili jste logo férového kasina. TAKÉ STE ZVYŠILI ÚROVEŇ DŮVĚRYHODNOSTI.


A jejich metody si můžete ověřit na stránce stížností Immerion.


Této stránce už nikdy nebudu věřit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vybral si někdo z tohoto kasina v posledním měsíci peníze? Mám čím dál menší důvěru v to, že dostanu své výhry...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jak víte, mám také stížnost na kasino Immerion.


Po všech těchto diskusích jste jim neodebrali body z úrovně důvěry, neodstranili jste logo férového kasina. TAKÉ STE ZVYŠILI ÚROVEŇ DŮVĚRYHODNOSTI.


A jejich metody si můžete ověřit na stránce stížností Immerion.


Této stránce už nikdy nebudu věřit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, nechci vám oponovat, ale my jsme to udělali. Osobně jsem si to například minulý čtvrtek ověřil. Zmizel odznak a index bezpečnosti klesl.

Dnes ráno však Romi zjistila, že z nějakého důvodu změny zmizely, nahlásila to a nyní je to opraveno:

filefile

Pokud můžu usoudit, jednalo se o technický problém, protože oba aspekty byly měněny ručně, což je velmi vzácné. Možná to někdo udělal špatně, protože to byl skutečně neobvyklý úkol. Dokážu si jen představit, že to byl docela šok, a upřímně se omlouvám, že k tomu došlo za tak extrémních okolností.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vybral si někdo z tohoto kasina v posledním měsíci peníze? Mám čím dál menší důvěru v to, že dostanu své výhry...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zkontroloval jsem sekci stížností; situace zůstává nezměněna: všechny stížnosti byly vyřešeny, což znamená, že hráči nakonec dostali výplatu.

Jak už asi víte, zpoždění je obvykle tou nejtragičtější částí, i když se liší. Je to skutečně znepokojivá praxe a věřím, že v příštích několika dnech se ukáže, zda a jak kasino zareagovalo na ultimátum, které jsme zmínili ve stížnostech.

Stále doufám v pozitivní odpověď.

Automaticky přeloženo:
1...27 28 29...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.