Díky za podrobnou odpověď. Viděl jsem, že jste se u nás pokusil otevřít stížnost a Tomáš zřejmě poslal vysvětlení, proč ji uzavřel. Zeptal jsem se ho na to a on řekl, že je to docela běžné a že v tomto případě byly bonusové podmínky uplatněny normálně. Jelikož se stížnostmi nezabývám, mohu se vyjádřit pouze k vašemu názoru a zdá se, že vaši stížnost nebudeme akceptovat, protože byla dvakrát zamítnuta.
Nicméně jste napsal/a, že jste také podal/a stížnost u licenčního úřadu, takže bych byl/a vděčný/á, kdybyste mi mohl/a sdělit, co řekli.
Bohužel jsme s tím z naší strany nemohli dělat nic víc.
Je mi to líto.
Thanks for the detailed reply. I saw that you tried to open a complaint with us, and Tomas apparently sent an explanation as to why he closed it. I asked him about it, and he said that this is quite common, and that in this case, the bonus terms were applied normally. Since I don't handle complaints, I can only give my opinion, and it seems that your complaint will not be accepted by us since it has been rejected twice.
However, you wrote that you also lodged a complaint with the licensing authority, so I would be grateful if you could let me know what they said.
Unfortunately, there was nothing more we could do on our part.
I am sorry.




