DomůFórumKasinaXon Bet Casino - všeobecná diskuze

Xon Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

4 539 zobrazení 39 odpovědí |
před 9 měsíci
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Laurrr
před 7 měsíci

Při vší úctě, o kasinovém byznysu toho evidentně ještě moc nevíte. Ale to je v pořádku; dovolte mi, abych se s vámi podělil o pár tipů:

Nikdo jako majitel kasina ho nemůže zavřít. Třetí strany, jako my, nebo dokonce hráči? Ne bez rozsáhlé žaloby, která je v podstatě stejná pro každou společnost. Navíc policie ve skutečnosti nic vyšetřovat nebude. Kasina jsou online produkty. Ani licenční úřad kasino „neuzavře", spíše mu bude licence zcela odebrána. Zeptejte se na to chatGPT; je to zdarma.

„Uzavření podvodného online kasina je trochu jako snažit se plácnout komára v hurikánu."

„Proč je to tak těžké

• Jurisdikční patchwork: Stránka může být hostována v jedné zemi, licencována v jiné a provozována ze třetí.

• Anonymní provozovatelé: Mnozí se schovávají za fiktivní společnosti a nominální ředitele.

• Rychlost a agilita: Operátoři se jednoduše objeví v nové doméně, když je jedna z nich vypnuta.

„Vaše přátelská sousedská policie se může zapojit… ale nezaútočí na serverovou farmu na Curaçau s obušky a zábleskovými granáty."

Takže když se nad tím zamyslíte, možná zjistíte, že sdílení zkušeností a podávání stížností – to, co ovlivňuje veřejné recenze kasin – je ve skutečnosti vaše nejlepší šance...

Jen jsem ti chtěl dát vědět.


Kromě toho musíte nejdřív dokázat svůj názor. V každém případě děkuji za podání stížnosti. Doufám, že to pro vás bude fungovat co nejlépe. 🙏

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ahoj Romi, mohl/a bych zkopírovat text své uzavřené/vyřešené stížnosti na kasino a použít ho pro novou stížnost? Pak bych podal/a novou stížnost. Nicméně přepisovat vše a znovu popisovat incident je pro mě obtížné, protože nejsem moc výřečný/á a mám problém popsat situaci snadno srozumitelnými slovy – to je bohužel jedna z mých slabin.

Automaticky přeloženo:
Anonymized867
před 7 měsíci

Promiňte, ale je to úplně stejný problém? Tomu jsem předtím nerozuměl, protože jsem si myslel, že je to nový problém ve stejném kasinu.

V případě, že se stále jedná o stejný problém z již uzavřené stížnosti, prosím, znovu ji otevřete a vysvětlete celou situaci.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dobrý den, ne, bohužel mám s tímto podvodným kasinem stejný problém už několik týdnů. Znovu jsem podal stížnost, děkuji 🙏🏼


Prostě nechápu, jak můžete takovým kasinům dávat tak skvělou pověst, když je evidentně poměrně dost stížností a mnoho z nich je velmi nespokojených. Bohužel si často všímám, že těm nejhorším kasinům dáváte perfektní hodnocení a klasifikujete je jako spravedlivá nebo bezpečná. Vážně by mě zajímalo, co se testuje, že je takhle hodnotíte, když je váš názor tak vzdálený od názoru hráčů, kteří je skutečně používají. Nikdy to nepochopím, ale to je v pořádku. Nebudu svá rozhodnutí zakládat na pověsti Casino Guru, protože si myslím, že je nepravdivá. To bohužel podkopává důvěryhodnost této platformy.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, mám vás v einer Beschwerde über ein anderes Casino folgende Aussage eines Teammitglieds of Casino Guru entdeckt:


Vážený Nobody1992, kasino mi bohužel poskytlo vysvětlení, protože oba účty byly použity ke hraní a vytvoření nového účtu nebylo autorizováno, v tomto případě s vámi moc pomoci nemůžeme. I když se domníváme, že by kasino mělo zavést omezení, které by hráčům neumožňovalo registrovat nové účty se stejnými informacemi, je to něco, co od kasin vyžadujeme, abychom jim udělili náš odznak „fér a bezpečný" , abychom za to Instaspin Casino nepenalizovali. Chápu, že tohle jste nechtěl slyšet, a je mi líto, že jsem vám v tomto případě nemohl více pomoci. Z výše uvedených důvodů bude tato stížnost nyní zamítnuta. Neváhejte nás kontaktovat, pokud se v budoucnu setkáte s jakýmikoli problémy s tímto nebo jiným kasinem.

S pozdravem,

Petr


Ich habe euch das wichtige Fett markiert. Das Xonbet Casino je důmyslný od všech a je jich tolik Sicherheitsindex, WARUM(!!!!!!) Konnte jejich mich dann v tomto Dreck von kasino s přesným datem doppelt anmelden? Laut der Aussage von Peter verlangt ihr a nur von den kasina, die ihr liebt und lobt und denen ihr ein hohen Index verpasst, dass sie ein System einführen dass es Spielern nicht ermöglicht doppelte Konten den anzulegen mi Da frage ich mich, weshalb dieses Casino von euch so fabelhaft bewertet wurde wenn es doch nict das erfüllt, was ihr verlangt?! Ihr widespricht euch so hart das ist unglaublich. Ich gehe woanders hin mit meiner Beschwerde!!! Und auch in Zukunft werde ich diese Platform hier meiden. Ich hab keine Ahnung wie man es in eurem Land ausdrückt, in meinem Land sagt man dazu: ihr habt ordentlich verschißen!!!!! Ihr dürft auch gerne mein Konto hier löschen ich bin fertig mit euch!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Laurrr
před 7 měsíci

Pravda 👍🏽 a proto se od Casino Guru jasně distancuji. Už mě nebaví tahle organizace, která dělá z dobrých kasin špatná místa a z těch špatných zase dobrá. Zřejmě sem tečou dobré peníze a reputace Casino Guru evidentně silně závisí na tom, kolik peněz provozovatelé dají na stůl. Pro mě tato platforma ztratila veškerou důvěryhodnost.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, mám vás v einer Beschwerde über ein anderes Casino folgende Aussage eines Teammitglieds of Casino Guru entdeckt:


Vážený Nobody1992, kasino mi bohužel poskytlo vysvětlení, protože oba účty byly použity ke hraní a vytvoření nového účtu nebylo autorizováno, v tomto případě s vámi moc pomoci nemůžeme. I když se domníváme, že by kasino mělo zavést omezení, které by hráčům neumožňovalo registrovat nové účty se stejnými informacemi, je to něco, co od kasin vyžadujeme, abychom jim udělili náš odznak „fér a bezpečný" , abychom za to Instaspin Casino nepenalizovali. Chápu, že tohle jste nechtěl slyšet, a je mi líto, že jsem vám v tomto případě nemohl více pomoci. Z výše uvedených důvodů bude tato stížnost nyní zamítnuta. Neváhejte nás kontaktovat, pokud se v budoucnu setkáte s jakýmikoli problémy s tímto nebo jiným kasinem.

S pozdravem,

Petr


Ich habe euch das wichtige Fett markiert. Das Xonbet Casino je důmyslný od všech a je jich tolik Sicherheitsindex, WARUM(!!!!!!) Konnte jejich mich dann v tomto Dreck von kasino s přesným datem doppelt anmelden? Laut der Aussage von Peter verlangt ihr a nur von den kasina, die ihr liebt und lobt und denen ihr ein hohen Index verpasst, dass sie ein System einführen dass es Spielern nicht ermöglicht doppelte Konten den anzulegen mi Da frage ich mich, weshalb dieses Casino von euch so fabelhaft bewertet wurde wenn es doch nict das erfüllt, was ihr verlangt?! Ihr widespricht euch so hart das ist unglaublich. Ich gehe woanders hin mit meiner Beschwerde!!! Und auch in Zukunft werde ich diese Platform hier meiden. Ich hab keine Ahnung wie man es in eurem Land ausdrückt, in meinem Land sagt man dazu: ihr habt ordentlich verschißen!!!!! Ihr dürft auch gerne mein Konto hier löschen ich bin fertig mit euch!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Prosím, nepleťte si dvě různá kasina se dvěma různými problémy. Každý jednotlivý případ, kdy hráči potřebují naši pomoc, bereme a samozřejmě je vyšetřujeme samostatně, protože žádný není stejný. Pak samozřejmě uděláme vše pro to, abychom pomohli, pokud je to v našich rukou.

Pokud nejste s naší prací spokojeni, je to naprosto v pořádku, žádný problém.

Pokud máte zájem, zde je článek, kde si můžete přečíst o tom, jak vlastně hodnotíme všechna online kasina. Možná vám to pomůže lépe porozumět.

Také pokud byste chtěli svůj účet zrušit, možná by bylo dobré počkat, až bude vaše probíhající stížnost uzavřena, ale pokud byste to chtěli nechat tak, jak to je, dejte nám vědět.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, povím ti svůj smutný příběh.

V březnu vložím 25 €, hraji, vyhraji 400 €. Po pár dnech mi výhru připíšou na účet Postepay bez jakéhokoli ověření účtu nebo jiných dokladů.

Vložím dalších 50 € a vyhraji 6 000 €.

Na vašem účtu se objeví jako skutečné peníze.

Kontaktovali mě s tím, že potřebují ověřit můj profil.

Koncem března začnu rozesílat celou sérii dokumentů.

Vždycky mi říkají, že je nebylo možné ověřit, protože nejsou v pdf. To absolutně není pravda.

Dorazili jsme v červnu a peníze jsou stále na účtu a bez možnosti je vybrat.

Zloději!!!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
pattyzappone
před 6 měsíci

Pokud máte problémy s ověřením v tomto kasinu, náš tým pro vyřizování stížností by se vám mohl pokusit pomoci.

Stačí prosím kliknout na tento odkaz , kde podáváte svou stížnost. Vysvětlete celou situaci a my zahájíme vyšetřování celé záležitosti.

Je to zcela zdarma, takže se samozřejmě nemusíte obávat žádných dalších nákladů.

Co říkáš? Zkusíš to takhle?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nezapomeňte si přečíst podmínky služby 7.5.1, které použijí k tomu, aby vám v případě výhry ukradli výhru. Vzhledem k tomu, že u bonusu nebyla uvedena maximální výše výběru, dříve mi brali 98 procent výhry a omezovali ji na 200 procent.


Vyhrál jsem dvakrát, malou výhru z bonusu k zápasu a velkou výhru kvůli bonusu k zápasu, ukradli mi 98 procent mé velké výhry s TOS 7.5.1.


Nezapomeňte si přečíst TOS 7.5..1

Automaticky přeloženo:
Cynsre
před týdnem

Řekl bych, že u bonusů je vždy nutné se podívat na všeobecné obchodní podmínky. Bohužel ne vždy je při obdržení bonusu napsáno vše.

Takže, byl maximální výběr ten, za který si kasino vzalo většinu vašich výher?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

No, z toho, co jsem si o podmínkách služby přečetl, nemělo být ani jedno, ale aplikovali to na výhru 3750. Z toho si vzali 3682,72. Obě výhry, 200, pocházely z vkladu 15 a shody 15 a 3750 pocházelo z vkladu 22,50, shody 22,50 a bonusu 11,14 za roztočení zdarma.


Teď to začíná být zajímavé.


Podmínky služby 7.5.1.

Maximální částka, kterou lze z bonusových prostředků vybrat, je omezena na 200 % bonusové částky. Jakékoli výhry nad tento limit nebudou způsobilé k výběru a budou neplatné.


Už jsem provedl 1 výběr 200 z bonusu, který nebyl omezen verzí 7.5.1.


Než ho odstranili, upřesnil jsem to třem pracovníkům podpory, kteří všichni řekli, že tento bonus nemá maximální výběr.


Chatbot říká toto:


Vybral jsem možnost výběru a hned jsem se přihlásil do chatu podpory.


Existuje pravidlo pro maximální výběr, o kterém bych měl vědět?


Maximální částka výběru dostupná pro kteréhokoli hráče je 5 000 EUR (nebo ekvivalent v jiné měně) týdně a 15 000 EUR (nebo ekvivalent v jiné měně) měsíčně od posledního výběru, pokud není uvedeno jinak.


Všechny bonusy mají různé podmínky, jako je minimální výše vkladu, požadavky na sázení, maximální výše výběru z bonusu (u bonusů bez vkladu),


Také se zde uvádí, že pokud máte s bonusem nějaké problémy, kontaktujte prosím náš tým zákaznické podpory prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu. [email protected] (Udělal jsem to s chatovacími agenty třikrát)


Často kladené otázky na bonusové stránce říkají


Obecné informace o bonusech


Veškeré informace o dostupných bonusech jsou uvedeny v sekci Bonusy nebo ve vaší e-mailové schránce.


Pro bonusová pravidla platí pouze informace zobrazené na oficiálním produktu kasina.


Zdroje získávání bonusů


Sledujte nejnovější informace ve zprávách doručené pošty nebo na propagačních stránkách


Nyní existují dvě další relevantní klauzule podmínek služby a pouze jedna z nich zmiňuje bonusové fondy. Webové stránky bonusové fondy nezmiňují nikde jinde než v klauzulích 7.5 a 7.5.1.


PODMÍNKY. 7.5 Pokud není uvedeno jinak, při hraní s bonusy za zápas musí být bonusová částka otočena (vsazena) 40krát, než lze bonusové prostředky nebo související výhry vybrat.


TiOS 7.5.1. Maximální částka, kterou lze vybrat z bonusových prostředků, je omezena na 200 % bonusové částky. Jakékoli výhry nad tento limit nebudou způsobilé k výběru a budou neplatné.


PODMÍNKY. 7.7.1. Na webových stránkách jsou dva zůstatky: skutečný a bonusový. Skutečný zůstatek je určen pro vklad hráče, který lze kdykoli vybrat, pokud byl vklad dvakrát vsazen (obrat vkladu je povinný). Bonusový zůstatek se skládá z přijatých bonusů, které vyžadují vsazení dle bonusových podmínek. Pokud má hráč oba aktivní zůstatky, sázky se odečtou nejprve od skutečného zůstatku a veškeré výhry z těchto sázek se připíší na bonusový zůstatek (bez navýšení částky vsazení). K vsazení skutečného i bonusového zůstatku dochází pouze tehdy, když jsou sázky podány s použitím těchto zůstatků.


Nyní na základě formulace 7.5 uvádí bonusové prostředky nebo související výhry, takže výhry nejsou bonusovými prostředky. 7.7.1 uvádí, že výhry budou přičteny k bonusovému zůstatku a přijatý bonus bude přičten k bonusovému zůstatku.


Bonusový zůstatek tedy nemůže být bonusovými prostředky, protože obsahuje výhry a přijatý bonus není bonusovými prostředky, protože je připočítán k bonusovému zůstatku.


Při výběru jsem měl pouze skutečné peníze a nikdy jsem nevybral bonusové prostředky, což jsou požadavky pro verzi 7.5.1.

Automaticky přeloženo:
Cynsre
před týdnem

Četl jsem, co jsi napsal, ale nejsem si jistý, jestli to správně chápu.

Podle toho, co říkáte, jste si vzal dva bonusy. Každý z nich, podle toho, co jste sdílel, má maximální výplatu 200 % bonusu. Takže pokud vložíte 15 a získáte bonus 15, můžete si vybrat maximálně 200 % z 15, pokud tomu dobře rozumím.

Pokud vaše výhry nebyly omezeny ihned po dokončení bonusu, pak byly omezeny při výběru, což může vysvětlovat, proč jste nakonec měli takový zůstatek.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

V podstatě rozebírám podmínky služby a jasně ukazuji, jak se na ně 7.5.1 nevztahuje, protože bonusové fondy nejsou definovány.


Tady je to, co mi poslali ohledně těch dvou výběrů (a upřímně řečeno, pokud někomu ukradnete 4000, pravděpodobně mu dlužíte vysvětlení).


Děkujeme, že jste nás kontaktovali. Kontaktuji vás ohledně vaší nedávné obavy ohledně opravy zůstatku.


Plně chápu, jak znepokojivá a odrazující tato situace může být, zvláště po vašem čase a úsilí. Ujišťuji vás, že tato politika je zavedena s cílem zachovat konzistenci, spravedlnost a transparentnost pro všechny hráče na naší platformě.


Vezměte prosím na vědomí, že všechny žádosti o výběr jsou posuzovány naším příslušným oddělením a každý výběr je pečlivě kontrolován, aby byl zajištěn plný soulad s našimi Obchodními podmínkami.


Upozorňujeme, že z vašeho herního účtu byla odečtena opravená částka, abychom zajistili úplné dodržování našich Smluvních podmínek. Tyto prostředky byly odebrány v souladu s našimi zásadami a bohužel je nelze vrátit.


Upozorňujeme, že vaše předchozí platba plně nesplňovala požadavky uvedené v bodě 7.5.1, proto nebyla provedena žádná odepisná platba. Bohužel vám v této věci nemůžeme poskytnout žádné další podrobnosti.


Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.


S pozdravem,


Manažerka herního klubu, Julie



Automaticky přeloženo:
Cynsre
před týdnem

Dali vám velmi obecné prohlášení, které nám nic neříká. Ale to je běžná praxe kasin, pokud nechtějí hráči sdělit, co konkrétně udělali, aby se tomu nemohl vyhnout.

V každém případě bych řekl, že pokud máte pocit, že jste neudělali nic špatného a váš zůstatek byl odebrán nespravedlivě nebo neoprávněně, doporučuji podat stížnost na našich webových stránkách.

Náš tým se na to podívá a zjistí, zda můžeme pomoci, nebo zda kasino udělalo to, co udělalo, správně.

Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Podal jsem dvě stížnosti, odeslal jsem 11stránkový text a bylo mi řečeno, že je to v rozporu s dohodou a že se tím zabývají pouze v případě, že limit pro výběr nebyl uveden v bonusových podmínkách. Takže jsem stížnost podal znovu a ujistil se, že jsem zmínil, že v bonusových podmínkách není uveden žádný limit pro výběr, a předložil jsem rozhovory s pracovníky podpory (3 z nich,

(některé konverzace trvaly déle než 2 hodiny) všichni potvrdili, že v bonusu, který jsem si vzal, je uveden maximální limit pro výběr. Dokonce jsem uvedl přesný bonus, který jsem si vzal, a oni mi chvíli trvalo a znovu mi řekli, že žádný limit neexistuje (mám dva snímky obrazovky, které to ukazují).

Jen aby mi byla stížnost opět zamítnuta. Dokonce i moje recenze na vašem webu byla zamítnuta s tím, že se zdá, že se zaměřuje na sportovní sázení a vy se zabýváte hlavně kasinovými automaty. Nikdy jsem sázkovou stránku nepoužil a moje stížnost se jasně zaměřovala na varování ostatních před Podmínkami služby 7.5.1 a varování ostatních.

Abych byl upřímný, byl jsem z vašich stránek opravdu zklamaný a v podstatě jsem je odepsal jako jednostranné a možná placené kasinem za podrobné popisování stížností. Ale podal jsem stížnost na 4 různé stránky, Curacaoa Gaming a Licensing, a svou stížnost jsem odeslal mateřské společnosti Xons.


Zatím jsem obdržel jednu odpověď, ve které mi děkujeme za vaši velmi podrobnou zprávu, kontaktujeme kasino a co nejdříve vám poskytneme aktualizaci.


Pokud si myslíte, že je to možný případ, mohl by váš tým požádat o přehodnocení mé stížnosti? Mohu poskytnout jakékoli snímky obrazovky, které chtějí, nebo protokoly chatu. Mám jen screenshoty téměř všeho, co jsem řekl, kopie podmínek služby a myslím, že jsem toho moc víc zdokumentovat nemohl.


Díky

Automaticky přeloženo:
Cynsre příspěvek smazal/a
před týdnem


Nedovolí mi to znovu zveřejnit příspěvek a pořád hlásí, že příspěvek existuje i poté, co jsem smazal odpověď, kde jsem odpověděl sám sobě a ne tobě. Frustrující.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

A ironicky mě napadl ještě jeden důležitý bod, o který jsem si myslel, že bych se s vámi měl podělit, a který je ještě horší než to, co jste řekl o tom, že odmítají cokoli vysvětlit, a ukazuje, že peníze vzali způsobem, který by se snadno dal považovat za „podlý/nepoctivý".




Zamyslete se nad tím a já vám vysvětlím, jaké by podle mě mohly být možnosti, a dejte mi prosím vědět, co si o tom myslíte (a upřímně nevím, jak jsem si to mohl nechat ujít, když jsem psal svůj 11stránkový článek, který má celkem možná 4 snímky obrazovky, zbytek je text, ale jsem rád, že mě to napadlo teď).




Zmínil jsem se, jak jsem mluvil se třemi agenty podpory a různými dalšími zdroji, kteří se o TOS 7.5.1 nezmínili, když jsem se konkrétně ptal na limity pro výběry/snažil se najít informace o limitech pro výběry. Také jsem zmínil, že jeden z těchto chatů trval přes 2 hodiny a navíc, jak se od té doby, co si vzali peníze, omlouvají a neustále zmiňují TOS 7.5.1. Tady je moje otázka.




Jak je možné, že jsem strávil přes 4 hodiny chatováním se třemi agenty podpory konkrétně o možnosti limitu pro výběr mé výhry, dokonce jsem konkrétně zmínil název a číslo bonusu, které se zobrazuje pod transakcemi, ale ani jednou nebyl ani zmíněn TOS 7.5.1, natož abych se o něm vůbec zmínil?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

A druhá polovina posledního příspěvku (musel jsem ho zkrátit na polovinu a po smazání jsem ztratil dvě části, abych ho mohl znovu zveřejnit)

Ale jakmile si vzali peníze, ani jeden agent technické podpory se nezmínil o TOS 7.5.




Tohle mi podle mě říká jednu ze dvou věcí.








1. Že jsem byl první osobou, které dali 7.51, aby proti mně přišel o peníze, a oni se o tom dozvěděli až poté, co jsem si stěžoval, a oni měli problém se zdrženlivostí a všechny je upozornili na 7.5.1. Kdyby to byla pravda, možná bych byl chápavější, ale viděl jsem dost stížností na to, abych věděl, že to pravda není.








2. Druhou možností je, že nechtějí, aby se kdokoli dozvěděl/bál se/nebo aby se veřejnost dozvěděla, že TOS 7.5.1 vůbec existuje, natož aby byl a pravděpodobně i bude použit k vrácení peněz, pokud vyhrajete příliš mnoho. Další věc, kterou chtějí skrýt, je fakt, že kdybyste věděli, že toto pravidlo může být použito proti vám, pravděpodobně byste se nesnažili vymáhat své prohry s vědomím, že pokud vyhrajete, máte omezený výplatní limit 200 procent svého posledního bonusu. Takže pokud používáte dorovnávací bonusy a prohrajete 60, 20 najednou se 100% dorovnávacím bonusem, maximum, co můžete vyhrát, je 40, pokud vsadíte dalších 20. A posledním důvodem, proč nechtějí, aby se o TOS 7.5.1 vědělo, je to, že bonus možná už znovu nevyužijete, a pak, pokud vyhrajete, nemají žádný způsob, jak od vás získat peníze zpět.


Co si o tom myslíte? / Co si o tom myslíte? / Co si o tom myslíte?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.