DomůFórumKasinaXon Bet Casino - všeobecná diskuze

Xon Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 4 měsíci od franztheuerw
|
1 649 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Laurrr
před 2 měsíci

Při vší úctě, o kasinovém byznysu toho evidentně ještě moc nevíte. Ale to je v pořádku; dovolte mi, abych se s vámi podělil o pár tipů:

Nikdo jako majitel kasina ho nemůže zavřít. Třetí strany, jako my, nebo dokonce hráči? Ne bez rozsáhlé žaloby, která je v podstatě stejná pro každou společnost. Navíc policie ve skutečnosti nic vyšetřovat nebude. Kasina jsou online produkty. Ani licenční úřad kasino „neuzavře", spíše mu bude licence zcela odebrána. Zeptejte se na to chatGPT; je to zdarma.

„Uzavření podvodného online kasina je trochu jako snažit se plácnout komára v hurikánu."

„Proč je to tak těžké

• Jurisdikční patchwork: Stránka může být hostována v jedné zemi, licencována v jiné a provozována ze třetí.

• Anonymní provozovatelé: Mnozí se schovávají za fiktivní společnosti a nominální ředitele.

• Rychlost a agilita: Operátoři se jednoduše objeví v nové doméně, když je jedna z nich vypnuta.

„Vaše přátelská sousedská policie se může zapojit… ale nezaútočí na serverovou farmu na Curaçau s obušky a zábleskovými granáty."

Takže když se nad tím zamyslíte, možná zjistíte, že sdílení zkušeností a podávání stížností – to, co ovlivňuje veřejné recenze kasin – je ve skutečnosti vaše nejlepší šance...

Jen jsem ti chtěl dát vědět.


Kromě toho musíte nejdřív dokázat svůj názor. V každém případě děkuji za podání stížnosti. Doufám, že to pro vás bude fungovat co nejlépe. 🙏

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj Romi, mohl/a bych zkopírovat text své uzavřené/vyřešené stížnosti na kasino a použít ho pro novou stížnost? Pak bych podal/a novou stížnost. Nicméně přepisovat vše a znovu popisovat incident je pro mě obtížné, protože nejsem moc výřečný/á a mám problém popsat situaci snadno srozumitelnými slovy – to je bohužel jedna z mých slabin.

Automaticky přeloženo:
Anonymized867
před 2 měsíci

Promiňte, ale je to úplně stejný problém? Tomu jsem předtím nerozuměl, protože jsem si myslel, že je to nový problém ve stejném kasinu.

V případě, že se stále jedná o stejný problém z již uzavřené stížnosti, prosím, znovu ji otevřete a vysvětlete celou situaci.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobrý den, ne, bohužel mám s tímto podvodným kasinem stejný problém už několik týdnů. Znovu jsem podal stížnost, děkuji 🙏🏼


Prostě nechápu, jak můžete takovým kasinům dávat tak skvělou pověst, když je evidentně poměrně dost stížností a mnoho z nich je velmi nespokojených. Bohužel si často všímám, že těm nejhorším kasinům dáváte perfektní hodnocení a klasifikujete je jako spravedlivá nebo bezpečná. Vážně by mě zajímalo, co se testuje, že je takhle hodnotíte, když je váš názor tak vzdálený od názoru hráčů, kteří je skutečně používají. Nikdy to nepochopím, ale to je v pořádku. Nebudu svá rozhodnutí zakládat na pověsti Casino Guru, protože si myslím, že je nepravdivá. To bohužel podkopává důvěryhodnost této platformy.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, mám vás v einer Beschwerde über ein anderes Casino folgende Aussage eines Teammitglieds of Casino Guru entdeckt:


Vážený Nobody1992, kasino mi bohužel poskytlo vysvětlení, protože oba účty byly použity ke hraní a vytvoření nového účtu nebylo autorizováno, v tomto případě s vámi moc pomoci nemůžeme. I když se domníváme, že by kasino mělo zavést omezení, které by hráčům neumožňovalo registrovat nové účty se stejnými informacemi, je to něco, co od kasin vyžadujeme, abychom jim udělili náš odznak „fér a bezpečný" , abychom za to Instaspin Casino nepenalizovali. Chápu, že tohle jste nechtěl slyšet, a je mi líto, že jsem vám v tomto případě nemohl více pomoci. Z výše uvedených důvodů bude tato stížnost nyní zamítnuta. Neváhejte nás kontaktovat, pokud se v budoucnu setkáte s jakýmikoli problémy s tímto nebo jiným kasinem.

S pozdravem,

Petr


Ich habe euch das wichtige Fett markiert. Das Xonbet Casino je důmyslný od všech a je jich tolik Sicherheitsindex, WARUM(!!!!!!) Konnte jejich mich dann v tomto Dreck von kasino s přesným datem doppelt anmelden? Laut der Aussage von Peter verlangt ihr a nur von den kasina, die ihr liebt und lobt und denen ihr ein hohen Index verpasst, dass sie ein System einführen dass es Spielern nicht ermöglicht doppelte Konten den anzulegen mi Da frage ich mich, weshalb dieses Casino von euch so fabelhaft bewertet wurde wenn es doch nict das erfüllt, was ihr verlangt?! Ihr widespricht euch so hart das ist unglaublich. Ich gehe woanders hin mit meiner Beschwerde!!! Und auch in Zukunft werde ich diese Platform hier meiden. Ich hab keine Ahnung wie man es in eurem Land ausdrückt, in meinem Land sagt man dazu: ihr habt ordentlich verschißen!!!!! Ihr dürft auch gerne mein Konto hier löschen ich bin fertig mit euch!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Laurrr
před 2 měsíci

Pravda 👍🏽 a proto se od Casino Guru jasně distancuji. Už mě nebaví tahle organizace, která dělá z dobrých kasin špatná místa a z těch špatných zase dobrá. Zřejmě sem tečou dobré peníze a reputace Casino Guru evidentně silně závisí na tom, kolik peněz provozovatelé dají na stůl. Pro mě tato platforma ztratila veškerou důvěryhodnost.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, mám vás v einer Beschwerde über ein anderes Casino folgende Aussage eines Teammitglieds of Casino Guru entdeckt:


Vážený Nobody1992, kasino mi bohužel poskytlo vysvětlení, protože oba účty byly použity ke hraní a vytvoření nového účtu nebylo autorizováno, v tomto případě s vámi moc pomoci nemůžeme. I když se domníváme, že by kasino mělo zavést omezení, které by hráčům neumožňovalo registrovat nové účty se stejnými informacemi, je to něco, co od kasin vyžadujeme, abychom jim udělili náš odznak „fér a bezpečný" , abychom za to Instaspin Casino nepenalizovali. Chápu, že tohle jste nechtěl slyšet, a je mi líto, že jsem vám v tomto případě nemohl více pomoci. Z výše uvedených důvodů bude tato stížnost nyní zamítnuta. Neváhejte nás kontaktovat, pokud se v budoucnu setkáte s jakýmikoli problémy s tímto nebo jiným kasinem.

S pozdravem,

Petr


Ich habe euch das wichtige Fett markiert. Das Xonbet Casino je důmyslný od všech a je jich tolik Sicherheitsindex, WARUM(!!!!!!) Konnte jejich mich dann v tomto Dreck von kasino s přesným datem doppelt anmelden? Laut der Aussage von Peter verlangt ihr a nur von den kasina, die ihr liebt und lobt und denen ihr ein hohen Index verpasst, dass sie ein System einführen dass es Spielern nicht ermöglicht doppelte Konten den anzulegen mi Da frage ich mich, weshalb dieses Casino von euch so fabelhaft bewertet wurde wenn es doch nict das erfüllt, was ihr verlangt?! Ihr widespricht euch so hart das ist unglaublich. Ich gehe woanders hin mit meiner Beschwerde!!! Und auch in Zukunft werde ich diese Platform hier meiden. Ich hab keine Ahnung wie man es in eurem Land ausdrückt, in meinem Land sagt man dazu: ihr habt ordentlich verschißen!!!!! Ihr dürft auch gerne mein Konto hier löschen ich bin fertig mit euch!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Prosím, nepleťte si dvě různá kasina se dvěma různými problémy. Každý jednotlivý případ, kdy hráči potřebují naši pomoc, bereme a samozřejmě je vyšetřujeme samostatně, protože žádný není stejný. Pak samozřejmě uděláme vše pro to, abychom pomohli, pokud je to v našich rukou.

Pokud nejste s naší prací spokojeni, je to naprosto v pořádku, žádný problém.

Pokud máte zájem, zde je článek, kde si můžete přečíst o tom, jak vlastně hodnotíme všechna online kasina. Možná vám to pomůže lépe porozumět.

Také pokud byste chtěli svůj účet zrušit, možná by bylo dobré počkat, až bude vaše probíhající stížnost uzavřena, ale pokud byste to chtěli nechat tak, jak to je, dejte nám vědět.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, povím ti svůj smutný příběh.

V březnu vložím 25 €, hraji, vyhraji 400 €. Po pár dnech mi výhru připíšou na účet Postepay bez jakéhokoli ověření účtu nebo jiných dokladů.

Vložím dalších 50 € a vyhraji 6 000 €.

Na vašem účtu se objeví jako skutečné peníze.

Kontaktovali mě s tím, že potřebují ověřit můj profil.

Koncem března začnu rozesílat celou sérii dokumentů.

Vždycky mi říkají, že je nebylo možné ověřit, protože nejsou v pdf. To absolutně není pravda.

Dorazili jsme v červnu a peníze jsou stále na účtu a bez možnosti je vybrat.

Zloději!!!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
pattyzappone
před měsícem

Pokud máte problémy s ověřením v tomto kasinu, náš tým pro vyřizování stížností by se vám mohl pokusit pomoci.

Stačí prosím kliknout na tento odkaz , kde podáváte svou stížnost. Vysvětlete celou situaci a my zahájíme vyšetřování celé záležitosti.

Je to zcela zdarma, takže se samozřejmě nemusíte obávat žádných dalších nákladů.

Co říkáš? Zkusíš to takhle?

Automaticky přeloženo:
Anonymized902 příspěvek smazal/a
Anonymized902 příspěvek smazal/a
Anonymized902 příspěvek smazal/a
Anonymized902 příspěvek smazal/a
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky