DomůFórumKasinaWildsino Casino - všeobecná diskuze

Wildsino Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

 od Radka
|
3 053 zobrazení 81 odpovědí |
|
1...3 4 5

Nebylo kasino wildsino.com založeno v roce 2024...jak mohu požádat o výpis z účtu z roku 2023? Druhý požadavek byl "bankovní výpis 3-6 měsíců"....navzdory dotazu neexistuje žádné vysvětlení toho, co kasino požaduje.

Automaticky přeloženo:
Koppari

12.3 ve 20:00, konverzace na chatu...Ptám se, který dokument je akceptován pro potvrzení adresy...bude akceptována faktura za bankovní úvěr s požadovanými údaji...Odpověď na chatu Ano...(měl jsem ho stažen a byl zamítnut). Dnes jsem si stáhl fakturu za telefon a je "v kontrole". Bankovní výpis, v sekci kyc na stránkách kasina vyžaduje "výpis z účtu 3-6 měsíců) Neuvádí. V chatové konverzaci agent uvádí "výpis z účtu ve formátu PDF od 10.2-10.3.2025". Říkám vám, že už byl stažen.....odpovědi na chatu.....PDF bylo nejasné...? 😅

Automaticky přeloženo:

12.3 ve 21 hodin, žádost o výběr 500e zamítnuta. Žádost o stažení jsem vrátil. Ptám se v chatu, proč se výběr 500e vrátil na herní účet, licence agenta chatu to vyšetřuje a brzy oznamuje, že "pracovní směna" skončila.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Docela hodně zvratů...doklady zamítnuty, teď zamítli žádost o stažení. Znovu jsem nahrál požadované dokumenty a znovu požádal o výběr. Vím, že dokumenty, které jsem poslal, jsou v požadovaném formátu PDF a není důvod k zamítnutí.


Automaticky přeloženo:
Koppari

Výběr, který jsem provedl 8.3, byl včera zamítnut a vrátil jsem ho jako výběr. Doba zpracování kasina začala znovu. Stále žádná odpověď, proč byly dokumenty zamítnuty a znovu předloženy pod „kontrolou"

Automaticky přeloženo:
Koppari

file Obrázek ze stránky s žádostí o "výpis z účtu 3-6 měsíců". Myslím, že je to zvláštní, dříve neslýchaná žádost bez jakéhokoli upřesnění. První vklad 7.3.20.25. Na dotaz přes chat/e-mail...žádná odpověď. Žádosti o výběr z 8.3 zamítnuty. Několikrát zaslané dokumenty byly zamítnuty. Vzrušující, ale frustrující proces Kyc. Recenze Wildsino.com od Guru je dobrá.

Automaticky přeloženo:
Koppari

Předpokládám, že pokud hrajete v kasinech poměrně hodně, z mých odpovědí víte, že pokud se úspěšně neprověříte, nedostanete ani výběr. Nejprve tedy bude důležité zjistit, co je za dokumenty o zamítnutí, ale pokud vám kasino nic neřekne, je to utrpení. Pokud vám je neustále odmítají a nevíte, co dál, rozhodně podejte stížnost, protože jsou dost nejasné ohledně toho, co potřebují nebo chtějí. Zvlášť pokud vám chat říká jedno a druhé je napsané na stránce.

Pokusíme se pomoci, pokud můžeme.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dnes, 13. března, chatovací agent po prošetření řekl, že dokumenty byly schváleny, v mém profilu jsou stále "v kontrole" a stahování neprobíhá. Doba zpracování výběru začala znovu po odmítnutí.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, dnes jsem obdržel první 3 výběry. Udělal jsem jeden nový výběr a budu v tom pokračovat každý den a teď se těším, jestli nakonec dostanu všech svých 400 000 NOK.

Automaticky přeloženo:

Během dne, jak jsem řekl dříve, chatovací agent řekl, že dokumenty byly schváleny. Teď večer je zase odmítli....? V chatu dává agent Harri pokyn k zaslání výpisu z účtu ve formátu PDF....Stahoval jsem ho mnohokrát a byl zamítnut. Důvodem zamítnutí je, že jste HTML bankovní výpis změnili na formát PDF....Nerozumím. Bankovní výpis z požadovaného období se stáhne z online banky, PDF se vytiskne a uloží a záznam se nahraje na web kasina do profilu....což je vždy zamítnuto. Může někdo poradit?

Automaticky přeloženo:
Wenche

Gratuluji..🥂

Automaticky přeloženo:
Koppari

Dnes, 13.2 večer, byla žádost o výběr zamítnuta a prostředky byly vráceny na můj zůstatek na účtu. Chat harri říká, že až budou dokumenty schváleny, výběry budou normálně pokračovat, kontrola bude trvat 3 dny....

Automaticky přeloženo:

Nyní již nemohu snést tento frustrující proces kyc s kasinem wildsino.com sám... dokumenty zamítnuty, schváleny a znovu zamítnuty, žádost o výběr zamítnuta, prostředky vráceny na můj zůstatek na účtu a také zablokováno podání nové žádosti o výběr. Podala jsem stížnost Guruovi.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Jaro, podal jsem stížnost. Zkoušel jsem nahrát dokumenty jako přílohy, ale vždy byly zamítnuty. Jaký e-mail to mohu poslat Guruovi?

Automaticky přeloženo:
Koppari

13.3 dokument o peněžních převodech opět zamítnut. Žádosti o výběr se vrátily na můj zůstatek na účtu. Podám novou žádost o výběr. Kasino zablokovalo žádost o výběr.

V rozhovoru agent řekl, že dokumenty byly schváleny a o chvíli později byly zamítnuty.

Automaticky přeloženo:

Dnes, 13. března, chatovací agent po prošetření řekl, že dokumenty byly schváleny, v mém profilu jsou stále "v kontrole" a stahování neprobíhá. Doba zpracování výběru začala znovu po odmítnutí.

Automaticky přeloženo:

Vidím, že jste zde odeslali stížnost a je připravena ke kontrole naším týmem, takže buďte prosím trochu trpěliví a budete informováni o tom, co se bude dít dál.

Mimochodem, dobře, že jste to podali, uděláme vše pro to, abychom to vyřešili co nejdříve.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, dnes jsem obdržel první 3 výběry. Udělal jsem jeden nový výběr a budu v tom pokračovat každý den a teď se těším, jestli nakonec dostanu všech svých 400 000 NOK.

Automaticky přeloženo:

To je skvělé, konečně.

Počkáme po vašem boku, dokud nedostanete poslední, žádný strach.

Držím palce, ať je to rychlé.🤞

Automaticky přeloženo:

Během dne, jak jsem řekl dříve, chatovací agent řekl, že dokumenty byly schváleny. Teď večer je zase odmítli....? V chatu dává agent Harri pokyn k zaslání výpisu z účtu ve formátu PDF....Stahoval jsem ho mnohokrát a byl zamítnut. Důvodem zamítnutí je, že jste HTML bankovní výpis změnili na formát PDF....Nerozumím. Bankovní výpis z požadovaného období se stáhne z online banky, PDF se vytiskne a uloží a záznam se nahraje na web kasina do profilu....což je vždy zamítnuto. Může někdo poradit?

Automaticky přeloženo:

Domnívám se, že vše, co musíte udělat, je poslat jim dokument ve formátu pdf z vaší banky, který jste obdrželi. Právo?

Takže opravdu nechápu, o co tady jde, abych řekl pravdu.

Ale jak jsem řekl dříve ve svém příspěvku, náš tým pro stížnosti se na to určitě lépe podívá, takže se nebojte; brzy získáte informace o tom, co dělat dál a jak nahrát dokumenty.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Romi

Děkuji za odpověď, na jakou e-mailovou adresu mohu zaslat výpis z účtu pro dokumentový guru ke kontrole. Moje banka opravdu nemůže stáhnout dokument v jiném formátu, stejný dokument je vždy akceptován v jiných kasinech.

Automaticky přeloženo:
Koppari

Informace o tom jsou nyní k dispozici ve vláknu stížností , takže si je prohlédněte.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky