DomůFórumKasinaWildsino Casino - všeobecná diskuze

Wildsino Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

12 621 zobrazení 106 odpovědí |
před rokem
|
12 3 4...6
Přidat příspěvek
Jaro
před 9 měsíci

Používám Revolut, kontaktoval jsem je a informoval jsem je, že Wildsino řekl, že problém je v Revolutu. Revolut nemá problém, měl jsem výplatu z Bankonbet týž den. Ale víte, kde mají Wildsino svou kasinovou licenci? Myslel jsem, že je to PAGCOR, ale tady je odpověď, kterou jsem od nich dostal:


Vážený pane/paní,

Týká se to zprávy, kterou jste nám zaslali 1. března 2025 prostřednictvím tohoto e-mailu, webu nebo e-mailu PAGCOR

.

Upozorňujeme, že kasino Wildsino není od 18. února 2025 ANI PAGCOR licencovaným ANI akreditovaným online/vzdáleným herním platformou/poskytovatelem služeb. Další podrobnosti naleznete v seznamu akreditovaných poskytovatelů služeb.

a schválené herní platformy na webu PAGCOR

https://www.pagcor.ph/reg ulatory/accredited-service-providers.php.

    


Automaticky přeloženo:
Wenche
před 9 měsíci

Děkuji, můžete mi prosím říct, jak dlouho čekáte?

Co se týče licence, tak v našem systému a na stránce recenze vidím, že mají licenci Anjouan, takže PAGCOR ti správně napsal, že pod nimi licencované nejsou. Proč to chceš vědět?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

file

Čekal jsem od 21.02.2025, toto je první ze 3 výběrů. Měnou je norská koruna a na účtu mám nyní 405 000 NOK. Je to hodně peněz a budu si stěžovat, kde budu moci.


Automaticky přeloženo:
Wenche
před 9 měsíci

Bylo pro vás nutné ověření u kasina nebo ne? Nahráli jste peníze pomocí bonusu?

Představoval bych si, že kasino by mohlo provádět průzkum hry s tak vysokou výhrou, ale pravděpodobně by vám to řekli.

Pokud tedy čekáte 2 týdny, bylo by asi nejlepšíotevřít reklamaci a uvidíme, jak se to vyvine.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Dobrý den a děkuji za odpověď, píšu v norštině a doufám, že to dobře dopadne.

Nebyl jsem požádán o ověření svého účtu, dne 24.02.2025 jsem obdržel výplatu na svůj účet Revolut ve výši 3000 NOK. Byl to první výběr, který jsem provedl poté, co jsem vyhrál 250 000 NOK na Crystal Ball GDN.

Nyní mám tři nevyřízené výběry, první zadaný 21.02.2025,

Pokračoval jsem ve hře a vyhrál jsem jak na Crystall Ball, tak na Gonzo's Quest Red Tiger. Po cestě mám printscreeny a video ze hry.

Chtěl bych si stěžovat, protože si nemyslím, že Wildsino má v úmyslu vyplatit mé výhry. Teď doufají, že to budu hrát, ale nemám zájem hrát s tím, co skoro vidím jako hrací peníze, protože nedostávám žádné výplaty.

Můžete mi pomoci s tímto procesem reklamace?

Automaticky přeloženo:
Wenche
před 9 měsíci

Děkuji za objasnění situace.

Jasně, co se reklamace týká, klidně se ptejte, co je potřeba. Ve své předchozí odpovědi jsem sdílel odkaz (zelená písmena), kde pokud na něj kliknete, můžete podat stížnost.

Na tomto odkazu najdete také průvodce , který popisuje proces, jakým vyřizujeme reklamace, takže tam najdete užitečné informace.

Pokud by byl nějaký problém, určitě nám dejte vědět.🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Chat začal

Ahoj, mám tři nevyřízené výběry, které jsou nyní téměř dva týdny nezpracované, chcete, abych poslal dokumenty pro ověření mého účtu?

Magnus si teď povídá

Magnus

Ahoj a dobrý den! Vítejte ve službě zákaznické podpory!

Jmenuji se Magnus a dnes vám pomohu.

děkuji za to

Magnus

Naprosto chápu, jak se právě teď cítíte, a máte plné právo být frustrovaný; kdokoli by byl. A znovu se opravdu omlouváme, že musíte na své prostředky čekat, a rádi bychom vám poděkovali za trpělivost. Ujišťujeme vás však, že tento problém je nyní vyřešen a že výběry zpracováváme tak rychle, jak je to jen možné.

co? Jen jsem požádal o ověření účtu

Magnus

Momentálně nevidím žádnou žádost o ověření vašeho účtu, ale pokud budou v budoucnu potřebné dokumenty, budete upozorněni prostřednictvím ověřovací sekce vašeho profilu.

ok, kde najdu svůj profil?

Magnus

Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?

Ano, kde najdu profil?

Magnus

V případě potřeby potvrzení obdržíte e-mail.

Mohu pro vás teď ještě něco udělat?

3. března jsem od tebe, Magnusi, dostal e-mail, že platbu obdržím ten samý den nebo druhý den, stále mi nepřišlo oznámení o schválení výběru ani žádná platba na můj účet Revolut, jaký je pro to důvod?

Magnus

Ne, mýlíš se. Nikdy nic neslibujeme.


Váš požadavek (24941749) byl aktualizován. Chcete-li přidat další komentáře, odpovězte na tento e-mail.


Magnus (Wildsino)


3. března 2025, 17:53 EET


Milá Wenche,

Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým zákaznických služeb Wildsino!

Vidíme, že byl požadován první výběr: 21. února 2025, 10:16

Vezměte prosím na vědomí, že „zpracování trvá nejméně 3 pracovní dny; počítá se ode dne po podání žádosti", což je 24. února.

Všimněte si také, že "tento časový rámec nezahrnuje soboty, neděle a svátky."

Měli jsme nějaké technické problémy s naším poskytovatelem plateb třetí strany, a proto došlo ke zpoždění, za které se upřímně omlouváme.

Ale nebojte se, z naší strany vše vypadá dobře a doufejme, že své peníze obdržíte do konce dne nebo zítra.

Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo prostřednictvím živého chatu.

s pozdravem

Wildsino.com

Magnus

"Doufejme"

Přečtěte si prosím pozorněji.


Ale nebojte se, z naší strany vše vypadá dobře a doufejme, že své peníze obdržíte do konce dne nebo zítra.


Četl jsem pozorně.

Magnus

doufejme

Chápete, co to slovo znamená?


Oh, dostal jsi mě tam, promiň, moje chyba!


Děkuji za skvělý zákaznický servis :)

Magnus

Nikdy nemůžeme nic slíbit, protože to řeší jiné oddělení.


Chápu, doufám, že to pro nás všechny dopadne co nejlépe, přeji hezký víkend

Magnus

S radostí a díky. Hezký den a hezký víkend, Wenche!

Zde napište zprávu...


Automaticky přeloženo:
Wenche
před 9 měsíci

Promiň, jen jsem musel poslat kopii chatu, který jsem právě měl s Magnusem na zákaznickém servisu Wildsino.

Automaticky přeloženo:
Wenche
před 9 měsíci

Nevadí, že jsi to zkopíroval. Vidím, že se tě snažili ujistit, že všechno bude v pořádku. Podáním stížnosti, pokud kasino nic neposlalo, budeme je kontaktovat a věřím, že se to nějak vyřeší, protože měli technické problémy a řekli, že by mělo být vše v pořádku.

Uvidíme, jestli se něco stane tento nebo příští týden. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Uvidíme, jak to půjde. Budu aktualizovat každý den.

8.3 žádost o výběr. (potvrzení není požadováno, výběr probíhá) 9.3 a 10.3 výběr probíhá. 11.3 kasino požaduje dokumenty kyc, , převody peněz na 3-6 měsíců, aby bylo vše vidět. (data nejsou uvedena) Pozn. můj první vklad 7.3.2025. Ptám se v chatu, za jakou dobu je vyžadován výpis z účtu....odpověď chatu "10.2-10.3.2023. 11.3 Nahrávám dokumenty. Schválený průkaz totožnosti, selfie, adresa, převody peněz pod kontrolou. Kasino 12.3 oznamuje, že kontrola dokumentu trvá 24 hodin.

Automaticky přeloženo:
Fei21
před 9 měsíci

Ahoj, vložil jsem sem svůj probíhající proces Kyc/výběr pro "živé sledování", který budu každý den aktualizovat. Odpověď, kterou dostanete..."s radostí vám oznamujeme, že ve frontě probíhá zpracování".....je standardní. Zde mi dejte vědět, jak postupuje váš výběr

Automaticky přeloženo:
Koppari
před 9 měsíci

Dobře, tak možná to bude důležité pro ostatní hráče a pro někoho možná rozhodující faktor.

Budu to tedy hlídat a tuto situaci odepíšu. Zatím to vypadá docela dobře a jsem zvědavý, kdy budou vaše dokumenty schváleny a jestli to bude opravdu trvat den.

Budu čekat na zprávy.🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Informace:

Stále jsem nedostal žádnou výplatu od Wildsino, jen obvyklé kecy o tom, že moje peníze jsou u nich v bezpečí a že musím být trpělivý. Čeká se na výběry od 21.02.2025 a další dva, celkem 14 800 NOK a 405 940 NOK na mém účtu Wildsino. Neměl jsem příležitost ověřit svůj účet, ale jsem připraven se všemi dokumenty, pokud to bude nutné. Přidal jsem sem stížnost a čekám na její prošetření.





Automaticky přeloženo:
Koppari
před 9 měsíci

12.3 kasino odmítnutý dokument adresy, což je bankovní dokument se jménem a adresou. kasino také odmítlo stažený bankovní výpis 10.2.2025-10.3.2025. První vklad jsem provedl 7.3.2025. Kasino Wildsino žádá o výpis z účtu „za posledních 3-6 měsíců, všechny informace by měly být viditelné a neupravované". Včera chat požádal o výpis z účtu z roku 2023....?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Informace:

Stále jsem nedostal žádnou výplatu od Wildsino, jen obvyklé kecy o tom, že moje peníze jsou u nich v bezpečí a že musím být trpělivý. Čeká se na výběry od 21.02.2025 a další dva, celkem 14 800 NOK a 405 940 NOK na mém účtu Wildsino. Neměl jsem příležitost ověřit svůj účet, ale jsem připraven se všemi dokumenty, pokud to bude nutné. Přidal jsem sem stížnost a čekám na její prošetření.





Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud dostanete stejné odpovědi, které jsou pro kasino obecné, komunikace pravděpodobně nebude jejich nejsilnější stránkou. Možná vám nemají co říct, takže se budete muset soustředit na stížnost a její řešení. Myslím, že pro vás zatím nic lepšího nemám, protože kasino musí udělat krok vpřed.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

12.3 kasino odmítnutý dokument adresy, což je bankovní dokument se jménem a adresou. kasino také odmítlo stažený bankovní výpis 10.2.2025-10.3.2025. První vklad jsem provedl 7.3.2025. Kasino Wildsino žádá o výpis z účtu „za posledních 3-6 měsíců, všechny informace by měly být viditelné a neupravované". Včera chat požádal o výpis z účtu z roku 2023....?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nemyslím si, že je to úplně standardní, ale kasino má právo si takový dokument vyžádat. Neukládali jste sem v minulosti? Ptali jste se také, proč byly vaše dokumenty zamítnuty? Bylo to proto, že na vašem dokumentu neviděli vše, jak jste uvedl ve svém příspěvku?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Odeslal jsem kompletní výpis z účtu za období 10.2-10.3.2025. Kasino požaduje výpis z účtu za 3-6 měsíců. První vklad 7.3.2025. Říkal jsi Jaro, že máš právo se ptát....pro rok 2023 byla žádost včera a dnes 3-6 měsíců, nebylo to přesně specifikováno....jen "3-6 měsíců". Myslím, že zde probíhá "zdržovací taktika" jako mnoho jiných uživatelů fóra

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

....protože přišel wildsino.com. Zcela nové kasino a vyžaduje bankovní výpisy od roku 2023...

Automaticky přeloženo:
Koppari
před 9 měsíci

Ano, může to být nějaká zdržovací taktika, ale pokud vám nedali časový rámec na rok, pouze měsíce, požádejte je, aby vám dali vědět. Co po vás chtějí, pošlete jim to a zeptejte se jich na cokoliv, co vám není jasné. Pokud vám nic neřeknou a nepomohou, můžete nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Poslal jsem emailem dotazy, jaké dokumenty jsou přesně požadovány....Bez odpovědi. Když se zeptám v chatu, slibují, že to zjistí a odpoví emailem.....bez odpovědi.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.