Chat začal
Ahoj, mám tři nevyřízené výběry, které jsou nyní téměř dva týdny nezpracované, chcete, abych poslal dokumenty pro ověření mého účtu?
Magnus si teď povídá
Magnus
Ahoj a dobrý den! Vítejte ve službě zákaznické podpory!
Jmenuji se Magnus a dnes vám pomohu.
děkuji za to
Magnus
Naprosto chápu, jak se právě teď cítíte, a máte plné právo být frustrovaný; kdokoli by byl. A znovu se opravdu omlouváme, že musíte na své prostředky čekat, a rádi bychom vám poděkovali za trpělivost. Ujišťujeme vás však, že tento problém je nyní vyřešen a že výběry zpracováváme tak rychle, jak je to jen možné.
co? Jen jsem požádal o ověření účtu
Magnus
Momentálně nevidím žádnou žádost o ověření vašeho účtu, ale pokud budou v budoucnu potřebné dokumenty, budete upozorněni prostřednictvím ověřovací sekce vašeho profilu.
ok, kde najdu svůj profil?
Magnus
Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?
Ano, kde najdu profil?
Magnus
V případě potřeby potvrzení obdržíte e-mail.
Mohu pro vás teď ještě něco udělat?
3. března jsem od tebe, Magnusi, dostal e-mail, že platbu obdržím ten samý den nebo druhý den, stále mi nepřišlo oznámení o schválení výběru ani žádná platba na můj účet Revolut, jaký je pro to důvod?
Magnus
Ne, mýlíš se. Nikdy nic neslibujeme.
Váš požadavek (24941749) byl aktualizován. Chcete-li přidat další komentáře, odpovězte na tento e-mail.
Magnus (Wildsino)
3. března 2025, 17:53 EET
Milá Wenche,
Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým zákaznických služeb Wildsino!
Vidíme, že byl požadován první výběr: 21. února 2025, 10:16
Vezměte prosím na vědomí, že „zpracování trvá nejméně 3 pracovní dny; počítá se ode dne po podání žádosti", což je 24. února.
Všimněte si také, že "tento časový rámec nezahrnuje soboty, neděle a svátky."
Měli jsme nějaké technické problémy s naším poskytovatelem plateb třetí strany, a proto došlo ke zpoždění, za které se upřímně omlouváme.
Ale nebojte se, z naší strany vše vypadá dobře a doufejme, že své peníze obdržíte do konce dne nebo zítra.
Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo prostřednictvím živého chatu.
s pozdravem
Wildsino.com
Magnus
"Doufejme"
Přečtěte si prosím pozorněji.
Ale nebojte se, z naší strany vše vypadá dobře a doufejme, že své peníze obdržíte do konce dne nebo zítra.
Četl jsem pozorně.
Magnus
doufejme
Chápete, co to slovo znamená?
Oh, dostal jsi mě tam, promiň, moje chyba!
Děkuji za skvělý zákaznický servis :)
Magnus
Nikdy nemůžeme nic slíbit, protože to řeší jiné oddělení.
Chápu, doufám, že to pro nás všechny dopadne co nejlépe, přeji hezký víkend
Magnus
S radostí a díky. Hezký den a hezký víkend, Wenche!
Zde napište zprávu...
The chat started
Hi, I have three pending withdrawals that have now been unprocessed for almost two weeks, do you want me to send documents to verify my account?
Magnus is chatting now
Magnus
Hello and good day! Welcome to the customer support service!
My name is Magnus, and I'm going to help you today.
thank you for that
Magnus
I totally understand how you are feeling right now, and you have all the right to be frustrated; anyone would be. And again, we are truly sorry that you have to wait for your funds and would like to thank you for your patience. However, rest assured that this issue has now been resolved and that we are processing withdrawals as fast as we possibly can.
what? I just asked to verify the account
Magnus
I can't see any request for verification of your account at the moment, but if documents are needed in the future, you will be notified via the verification section of your profile.
ok, where do I find my profile?
Magnus
Is there anything else I can help you with?
Yes, where can I find the profile?
Magnus
You will receive an email if a confirmation is needed.
Is there anything else I can do for you now?
I received an email on March 3rd from you Magnus that I would receive the payment the same day or the next day, I still have not received notification that the withdrawal has been approved or any payment to my Revolut account, What is the reason for that?
Magnus
No, you're wrong. We never promise anything.
Your request (24941749) has been updated. To add more comments, reply to this email.
Magnus (Wildsino)
March 3, 2025, 17:53 EET
Dear Wenche,
Thank you for contacting our Wildsino Customer Service team!
We see that the first withdrawal was requested: Feb 21, 2025, 10:16
Please note that it "takes at least 3 business days to process; counted from the day after the request was made", which is Feb 24.
Also note that "this time frame does not include Saturdays, Sundays, and holidays."
We have had some technical issues with our third-party payment provider, hence the delay, for which we sincerely apologize.
But don't worry, everything looks good on our side, and hopefully you will receive your money by the end of the day or tomorrow.
If you have any questions, do not hesitate to contact us via email [email protected] or via Live Chat.
Best regards,
Wildsino.com
Magnus
"Hopefully"
Please read more carefully.
But don't worry, everything looks good on our side, and hopefully you will receive your money by the end of the day or tomorrow.
I have read carefully.
Magnus
hopefully
Do you understand what that word means?
Oh, you got me there, sorry, my mistake!
I say thank you for the fantastic customer service :)
Magnus
We can never promise anything, since it is handled by another department.
I see, hope this works out for the best for all of us, have a nice weekend
Magnus
With pleasure and thanks. Have a nice day and a good weekend, Wenche!
Write a message here...
Chatten startet
Hei, jeg har tre ventende uttak som nå har statt ubehandlet i snart to uker, ønsker dere at jeg skal sende dokumenter for å verifisere kontoen min?
Magnus chatter nå
Magnus
Hei og god dag! Velkommen til kundesupporttjenesten!
Jeg heter Magnus, og jeg skal hjelpe deg i dag.
takk for det
Magnus
I totally understand how you are feeling right now, and you have all the right to be frustrated; anyone would be. And again, we are truly sorry that you have to wait for your funds and would like to thank you for your patience. However, rest assured that this issue has now been resolved and that we are processing withdrawals as fast as we possibly can.
hva? jeg spurte bare om å verifisere kontoen
Magnus
Jeg kan ikke se noen forespørsel om verifisering av kontoen din for øyeblikket, men hvis det blir behov for dokumenter i fremtiden, vil du bli varslet via verifiseringsdelen i profilen din.
ok, hvor finner jeg profilen min?
Magnus
Er det noe annet jeg kan hjelpe deg med?
ja hvor finner jeg profilen?
Magnus
Du vil motta en e-post hvis det er behov for en bekreftelse.
Er det noe annet jeg kan gjøre for deg nå?
jeg fikk en mail 3. mars fra deg Magnus om at jeg ville motta utbetalingen samme dag eller dagen etter, jeg har fortsatt ikke fått melding om at uttaket er godkjent eller noen utbetaling på min Revolut konto, Hva er grunnen til det?
Magnus
Nei, du tar feil. Vi lover aldri noe.
Forespørselen din (24941749) er blitt oppdatert. For å legge til flere kommentarer, svar på denne e-posten.
Magnus (Wildsino)
3. mars 2025, 17:53 EET
Kjære Wenche,
Takk for at du kontaktet vårt Wildsino Kundeservice-team!
Vi ser at det første uttaket ble bedt om: Feb 21, 2025, 10:16
Vær oppmerksom på at det «tar minst 3 virkedager å behandle; regnet fra dagen etter dagen forespørselen ble gjort», som er Feb 24.
Vær også oppmerksom på at «denne tidsrammen omfatter ikke lørdager, søndager og helligdager.»
Vi har hatt noen tekniske problemer med tredjeparts betalingsleverandør, derav forsinkelsen, som vi beklager på det sterkeste.
Men ikke bekymre deg, alt ser bra ut på vår side, og forhåpentligvis vil du motta pengene dine innen utgangen av dagen eller i morgen.
Hvis du har noen spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss via e-post [email protected] eller via Live Chat.
Beste hilsener,
Wildsino.com
Magnus
«Forhåpentligvis»
Vennligst les mer nøye.
Men ikke bekymre deg, alt ser bra ut på vår side, og forhåpentligvis vil du motta pengene dine innen utgangen av dagen eller i morgen.
Jeg har lest nøye
Magnus
forhåpentligvis
Forstår du hva det ordet betyr?
å, der tok du meg, sorry, min feil!
jeg sier takk for en fantastidk kundeservice :)
Magnus
Vi kan aldri love noe, siden det håndteres av en annen avdeling.
skjønner, håper dette ordner seg til det beste for oss alle, ha en fin helg
Magnus
Med glede og takker. Ha en fin dag videre og en god helg, Wenche!
Skriv en beskjed her...
Automaticky přeloženo: