FórumKasinaViggoslots Casino - všeobecná diskuze

Viggoslots Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od simplyme
|
18948 zobrazení 97 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
simplyme
před rokem

To bylo tak nepravdivé, opravdu jsi mě vzrušil, jako bys vlastně věděl, že ty peníze dostanu, jsou mega kasino je podvod 💯

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevím, co se stalo.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám problém s Viggosloty. Doposud vždy spolehlivě vypláceli, ale dnes můj výběr zrušili emailem s tím, že jsem údajně porušil bonusové podmínky. mohl by mi tu někdo pomoci

Automaticky přeloženo:
schaeftlein
před rokem

Ahoj.

Řekl bych, že nejdřív bychom potřebovali vědět, jaká pravidla jste obviněn z porušení. Můžete se podělit o úplné vysvětlení kasina? Pokud jste žádné neobdrželi, zeptejte se operátora a dejte mi vědět.

Abychom vám pomohli, musíme zjistit, co si kasino myslí, že jste udělali.🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

POZOR NA PODVODY!


Vložil jsem 100 EUR a získal jsem bonus 100 EUR.

Hrál jsem velkou basovou bonanzu a hotline 2.

Přišel jsem na 760 €.

Vyplatil jsem 600 EUR a souhlasil s tím, že bonus vyprší. To znamená, že bonus 100 EUR byl pryč a já jsem měl stále 60 EUR ve skutečných penězích. S tím jsem zatočil trochu normálně a vsadil posledních 30 € na ruletě na červenou, ale nevydělal jsem.


Celá výhra byla poté zadržena a na svůj hráčský účet jsem obdržel pouze vklad 100 EUR. Takže i když jsem souhlasil s tím, že bonus vyprší a já pokračuji ve hře se skutečnými penězi a nevyhrál jsem žádné peníze s 30 € na ruletě, je to důvod, proč zadrželi celou výhru.

POZOR TEĎ PŘICHÁZÍ TO NEJLEPŠÍ!

Poté jsem mluvil s podporou prostřednictvím živého chatu.

Psali jsme si docela dlouho a já se snažil vysvětlit, že je to podvádění a mám pravdu.

Poté jsem byl bez varování trvale zakázán.

To znamená, že 100 EUR, které byly na mém hráčském účtu, je nyní pryč.

Automaticky přeloženo:
Wong030
před rokem

Na základě toho, co jste zde popsali, byste určitě neměli přijít o svůj vklad na základě vaší konverzace s živým chatem. Každopádně, pokud jde o hraní s bonusem a následné odmítnutí bonusových peněz později, je klíčové znát přesné podmínky bonusu a vaše akce.

Předpokládám, že tím se budou moji kolegové zabývat ve stížnosti, kterou jste již podali, takže zde nechci zabíhat do podrobností.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Toto jsem obdržel e-mailem:

My z týmu ochrany hráčů ViggoSlots vás budeme kontaktovat ohledně vašeho posledního kontaktu s naším týmem zákaznické podpory, kde jste požádali o vrácení peněz.

Rádi bychom vás informovali, že po posouzení vaší žádosti nebudeme moci vrátit požadované zálohy.

Toto rozhodnutí bylo učiněno v souladu s následujícími podmínkami, které jste nedodrželi při registraci svého účtu u nás:

9.4 Předpisy o hazardních hrách a služby platformy podléhají zákonům Curacaa. Je vaší výhradní odpovědností dodržovat všechny platné zákony v zemi vašeho bydliště, a pokud vám příslušné zákony v zemi vašeho pobytu dovolují hrát tam, a proto si u nás otevřít účet. Neneseme odpovědnost, pokud porušíte nebo porušíte jakýkoli platný zákon. V opačném případě si vyhrazujeme právo odmítnout odeslání vašeho účtu nebo deaktivovat váš účet, aniž bychom vůči vám vyvodili jakoukoli odpovědnost.


Toto je největší podvod, jaký jsem kdy viděl.

Nejen, že mi byly odepřeny výhry, ale také byly ukradeny mé vlastní peníze.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Odpověď z živého chatu:

Angličtina:

Lia: Chápejte, že váš účet zavřeme z bezpečnostních důvodů bez možnosti znovu otevřít a zachovat zůstatek.

16:07

Lia: Přejeme to nejlepší do budoucna.

16:07

Lia: Bylo mi potěšením vám pomoci. Neváhejte se kdykoli obrátit. Přeji Vám hezký den.

16:07


Němec:

Vezměte prosím na vědomí, že z bezpečnostních důvodů váš účet uzavřeme bez možnosti jeho opětovného otevření a ponechání zbývajícího zůstatku.



Automaticky přeloženo:
Wong030
před rokem

No, no, no...to zní zajímavě. Takže to chápu tak, že v jejich kasinu můžete hrát z omezené země, a i když vás nechají vkládat a hrát s vašimi penězi, za trest vám udrží zůstatek.

Do své stížnosti prosím uveďte také přesné texty, které jste zde zkopírovali. Věřím, že to jsou užitečné informace pro náš tým pro stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Wong030
před 11 měsíci

Měl jsem stejný případ, ale byl mi dobře vysvětlen a podle mě to dává smysl. Hrál jsem i s bonusem. Vyplatilo se a pokračovalo se ve hře se zbývajícím zůstatkem. Pak jsem hrál vysoké sázky 10 €. První výplata mi byla zrušena s vysvětlením, že peníze, se kterými jsem hrál, pocházely z výher, které přišly s bonusem. Je to pravděpodobně proto, že se nejedná o skutečné kasino Wager a jinak mohou být bonusové podmínky snadno zneužity. Podle mě to dává smysl. Pokud například hrajete s bonusem, který má vysokou sázku, a dokončíte ho, peníze jsou čistě podmíněné. S bonusem zdarma to prostě funguje jinak. Dobře, chápu to vzrušení, ale chápu i tady Viggosloty. Dokonce si myslím, že existují bonusové podmínky, ale musel bych to znovu zkontrolovat.

Automaticky přeloženo:
Amelie069
před 11 měsíci

Ahoj,

Bohužel kvůli procesu překladu byly některé body částečně ztraceny, řekl bych.

Mohl byste mi pomoci s touto částí, kde jste řekl: "To je pravděpodobně proto, že to není skutečné kasino Wager a jinak mohou být bonusové podmínky snadno zneužity."

Chci se jen ujistit - děkuji!

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Potvrzujeme přijetí vašeho emailu,


Pokud jde o refundaci ve výši 182,52 EUR, vezměte prosím na vědomí, že byla schválena naším finančním oddělením dne 17. října 2023.


Vrácení peněz bylo provedeno na váš účet číslo ***9528.


Pro vaši informaci: Po schválení naším finančním oddělením může vrácení peněz trvat až 10 kalendářních dnů, než dojde na váš bankovní účet.


Zveme vás, abyste počkali do 27. října 2023, než se k nám vrátíte.


V případě neobdržení refundace vás žádáme, abyste nám poskytli oficiální bankovní výpis se všemi transakcemi z příslušných dat ve formátu PDF.


Poté jej můžeme předat našemu finančnímu oddělení k dalšímu prošetření.


Dobrý den, drahý tým z Vigoslott.com, stále čekám na své peníze. Budu neustále hlásit negativní zprávy o ViggoSlots všem webům s recenzemi online kasin, dokud nedostanu své peníze. To je poslední nepořádek.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Líná výmluva pro nevyplacení částky, kterou jste vyhráli.

Zaregistroval jsem se u Viggoslots v březnu 2023 a ztratil jsem asi 5 000 EUR,

Poté jsem 15. července 2023 vyhrál téměř 10 000 EUR s vkladem 400 EUR bez bonusu a poté jsem vyplatil 8 000 EUR na svůj německý účet Iban

Moje výplata byla zkontrolována a schválena společností gigas a po 3 dnech byly peníze znovu vráceny. Zřejmě to byla chyba mé banky. Zeptal jsem se své banky, nic jsme o tom nevěděli, pak jsem udělal druhý pokus s jiným číslem IBAN, které bylo údajně převedeno o 10 dní později, to samé se stalo, peníze byly připsány zpět na Viggoslots. Poté jsem 45 minut živě chatoval s Viggoslots a zkoušel jsem, jaké jsou možnosti, ale aby mi byly vyplaceny, nechali mě tak dlouho čekat v chatu a nedali mi jasný tip, jak mohu výplatu dostat. Při provádění vkladů kreditní kartou nebyly žádné problémy, při platbě z Viggoslots mám různé možnosti Německý IBAN Španělský IBAN Lucembursko, žádná pomoc od vigoslott, jak dostat své peníze. Na otázku, co se stalo znovu, mi nedokázali dát jasnou odpověď. Udělal jsem chybu a pokračoval jsem ve frustraci ve hře a zase jsem o všechno přišel. Doporučuji všem v mé situaci, aby těmto online kasinům nedůvěřovali, protože jsem roky hrál v několika online kasinech a většinou jsem prohrál, a když došlo na výplatu, moje peníze nebyly vyplaceny z údajných důvodů. Buďte prosím opatrní, protože peníze můžete vyhodit z okna. PS obeznámení s těmito údajnými testery kasin píší pouze pozitivní věci o určitých kasinech, spoléháme na ně, že budou hrát, a pak máte jen problémy. Myslím, že tyto pozitivní testery jsou placeny kasiny.


Datum praxe: 29. července 2023


Automaticky přeloženo:
Yas75
před 9 měsíci

Problém je v tom, že kdykoli budete pokračovat ve hře s penězi, které jste vyhráli, a nakonec je prohrajete, je těžké žádat od kasina jakoukoli náhradu. Kasino může vždy tvrdit, že na vás čekalo (možná nějaké dokumenty atd.) a vy budete tvrdit opak 😕

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den,


Můj výběr ve Viggoslots je také zpožděn. Zřejmě proto, že musí dělat extra kontroly ve svém platebním oddělení. Bez problémů jsem prošel kontrolou KCF, hrál jsem bez bonusu a teď se má všechno zdržet, proč?... Měli byste být rádi, když znovu vložíte vše, co prohrajete, ale v tomto kasinu je výběr tak těžký. Nemyslím si, že je to příliš přátelské k zákazníkům.

Automaticky přeloženo:
Oshimosu
před 4 měsíci

Mohu se zeptat, kdy přesně byl váš účet ověřen a zda jste předtím v tomto kasinu úspěšně vybrali? Jaký je prosím aktuální stav?


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den,


Ověření proběhlo přes email a proběhlo velmi rychle bez problémů. Z tohoto kasina jsem ještě neobdržel výplatu. A aktuální stav je takový, že jsem odložen a řekli mi pouze, že budu znovu pečlivě zkontrolován, protože chtějí být velmi přesní. Nevím s čím...

Mohu sem také poslat screenshoty e-mailů.



S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
Oshimosu
před 3 měsíci

Nebude nutné posílat žádné screenshoty, nebojte se. Mohl bys být konkrétnější, prosím? Jak dlouho čekáte na svůj výběr? Ptám se, protože kasinům obvykle dáváme 14 celých dní na zpracování platby. Pokud jde o první, je většinou časově náročnější, proto máme tento časový rámec.

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky