DomůFórumKasinaVerde Casino - všeobecná diskuze

Verde Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

před 2 roky od Sev01
|
70 834 zobrazení 447 odpovědí |
|
1...16 17 18...23
Přidat příspěvek
Romi
před 5 měsíci

Potřebuji tu pomoc..

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Potřebuji tu prosím pomoc..

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dobrý den, prosím o pomoc...

Automaticky přeloženo:
Verde Casino
před 5 měsíci

Dobrý den, proč žádné odpovědi na všechny kanály o mé situaci?

Automaticky přeloženo:
marcozucc82
před 5 měsíci

Ahoj, tady je stejný příběh...

Automaticky přeloženo:
marcozucc82
před 5 měsíci

Stejný příběh tady brácho, napiš mi, jaký byl konec tohoto příběhu

Automaticky přeloženo:
marcozucc82
před 5 měsíci

To samé tady...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, obracím se na vás ještě jednou, včera jsem si přečetl všechny příspěvky na fóru od kasina verde, všiml jsem si, že před dvěma měsíci si hráč z Itálie také stěžoval na stejný problém, že když se hráč připojil k chatu nápovědy se svým jménem, ​​byly zprávy napsáno, v tom chatu se mi stalo to samé Požadovali po mně, abych zaplatil 1000 €, pokud chci, aby byly platby nevráceny, a také mi přišel e-mail, že osoba, která byla online na mé jméno, bude ztracena, pokud neplatím peníze, nevrátil jsem platbu a nehrál jsem v tomto kasinu od 30. prosince, poslal jsem screenshoty do podpůrného chatu, že jsem to nebyl já, zkontrolujte prosím použitou IP adresu, jaké zařízení to bylo používám dne, jsem z této situace velmi rozrušený, protože můj zůstatek z 11 000 EUR je zobrazen jako 0,15 EUR a moje výběry jsou zamítnuty

Prosím o okamžitou pomoc ohledně této situace, během připojování jsem ještě jednou změnil všechna hesla

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

@Romi

Prosím o vaši podporu, abych mohl znovu aktivovat bonusy a vydělané peníze.

verde Casino na to není připraveno, i když jsem byl na čtyři týdny zablokován, a proto jsem neměl přístup ke svému účtu

Není správné, že jsem bezdůvodně zablokován (nic jsem neporušil a jsem neustále obviňován ze závislosti na hazardních hrách) a že jsou smazány jak mé bonusy, tak s tím spojené peníze



je to více než nesprávné


file



Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

ahoj ještě jednou, jak vidím, kasino verde opět odmítá všechny mé výběry, podpůrný chat ničemu nepomáhá, lže, zaujímá místo hlupáka, jak můžeš pochopit, že mi toto kasino nechce platit mé peníze, Přikládám screenshoty, čekám na vaši odpověď, také vás prosím o vysvětlení verde casino, jak je to možné? filefilefile platby byly zrušeny pravděpodobně již po desáté v řadě, bez vysvětlení, jen vidíte, jaká je úroveň tohoto kasina, nejsou schopni své jednání logicky vysvětlit file e-mail kasina neodpovídá...chat nic neříká nebo lže

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vidím, že zástupce kasina je docela aktivní ve vašem vláknu stížností , vysvětluje celou situaci a že své platby dostáváte v pořádku, tak snad to bude takto pokračovat a budete moci získat celou částku.

Tady držím palce k co nejrychlejšímu vyřešení.🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, obracím se na vás ještě jednou, včera jsem si přečetl všechny příspěvky na fóru od kasina verde, všiml jsem si, že před dvěma měsíci si hráč z Itálie také stěžoval na stejný problém, že když se hráč připojil k chatu nápovědy se svým jménem, ​​byly zprávy napsáno, v tom chatu se mi stalo to samé Požadovali po mně, abych zaplatil 1000 €, pokud chci, aby byly platby nevráceny, a také mi přišel e-mail, že osoba, která byla online na mé jméno, bude ztracena, pokud neplatím peníze, nevrátil jsem platbu a nehrál jsem v tomto kasinu od 30. prosince, poslal jsem screenshoty do podpůrného chatu, že jsem to nebyl já, zkontrolujte prosím použitou IP adresu, jaké zařízení to bylo používám dne, jsem z této situace velmi rozrušený, protože můj zůstatek z 11 000 EUR je zobrazen jako 0,15 EUR a moje výběry jsou zamítnuty

Prosím o okamžitou pomoc ohledně této situace, během připojování jsem ještě jednou změnil všechna hesla

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Držte se prosím své stížnosti a rozhodně nikomu neplaťte žádné peníze. Vše se tam vyřeší oficiální cestou.

Jen si dejte pozor na časovač. Není možné dostávat odpovědi každý den ani od kasina, ani od vašeho řešitele stížností a od nás zde na fóru. Každý den přicházejí stovky stížností a my se s nimi musíme vypořádat, víte.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

@Romi

Prosím o vaši podporu, abych mohl znovu aktivovat bonusy a vydělané peníze.

verde Casino na to není připraveno, i když jsem byl na čtyři týdny zablokován, a proto jsem neměl přístup ke svému účtu

Není správné, že jsem bezdůvodně zablokován (nic jsem neporušil a jsem neustále obviňován ze závislosti na hazardních hrách) a že jsou smazány jak mé bonusy, tak s tím spojené peníze



je to více než nesprávné


file



Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Bohužel, jak jsme vám vysvětlili v našich předchozích příspěvcích, my jako správci fóra s tím nejsme schopni nic udělat. Držte se prosím své probíhající stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Uplynul týden a stále žádné odpovědi..žádná řešení...

Automaticky přeloženo:
zzzydrunass
před 5 měsíci

Uplynuly týdny a já stále nemám řešení

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

ahoj, už je to další týden, zatím žádné výsledky... Myslím, že pro kasino není těžké vyhledat IP adresy, používaná zařízení atd., také jsem si právě všiml, že se něco pokazilo, okamžitě jsem informoval online podporu, ale ty nereaguji, žádám vás o obnovení mého zůstatku, protože jsem nezrušil platby, nehrál jsem od 30. prosince, pouze čekám na platby zde Verde casino ahoj???

Automaticky přeloženo:
Verde Casino
před 5 měsíci

Žádám zde o pomoc...

Automaticky přeloženo:
zzzydrunass
před 5 měsíci

Dodržujte prosím časovač ve své stížnosti a náš tým bude s vámi brzy.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Uplynuly týdny a já stále nemám řešení

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vidím, že je ve vašem vláknu stížností docela aktivní a od všech jste tam dostali nějaké vysvětlení.

O dalším postupu budete informováni brzy, až časovač skončí.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Jen čekám na druhou reaktivaci bonusu

Bohužel to trvá už týdny

Automaticky přeloženo:
Lane
před 5 měsíci

Ahoj Lane!

Očekával bych víceméně 3 dny na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky