před 11 měsíci
OdpovědětCitovat0
Dobrý den, proč žádné odpovědi na všechny kanály o mé situaci?
Hello,Why no answers all chanels about my situation?
Stejný příběh tady brácho, napiš mi, jaký byl konec tohoto příběhu
Same story here bro,write me what was the end of this story
Dobrý den, obracím se na vás ještě jednou, včera jsem si přečetl všechny příspěvky na fóru od kasina verde, všiml jsem si, že před dvěma měsíci si hráč z Itálie také stěžoval na stejný problém, že když se hráč připojil k chatu nápovědy se svým jménem, byly zprávy napsáno, v tom chatu se mi stalo to samé Požadovali po mně, abych zaplatil 1000 €, pokud chci, aby byly platby nevráceny, a také mi přišel e-mail, že osoba, která byla online na mé jméno, bude ztracena, pokud neplatím peníze, nevrátil jsem platbu a nehrál jsem v tomto kasinu od 30. prosince, poslal jsem screenshoty do podpůrného chatu, že jsem to nebyl já, zkontrolujte prosím použitou IP adresu, jaké zařízení to bylo používám dne, jsem z této situace velmi rozrušený, protože můj zůstatek z 11 000 EUR je zobrazen jako 0,15 EUR a moje výběry jsou zamítnuty
Prosím o okamžitou pomoc ohledně této situace, během připojování jsem ještě jednou změnil všechna hesla





Hello, I am contacting you once again, yesterday I read all the forum posts from verde casino, I noticed that two months ago a player from Italy also complained about the same problem that when the player joined the help chat with his name, messages were written, the same thing happened to me in that chat They demanded from me that I paid €1000 if I want the payments to be unreturned, and I also received an email saying that the person who was online in my name balance will be lost if I don't pay the money, I haven't returned the payment and I haven't gambled in this casino since December 30th, I sent screenshots to the suport chat that it wasn't me, please check the ip address that was used, which device it was used on, I'm very upset about this situation because my balance from €11,000 is shown as €0.15 and my withdravals shows rejected
I am asking for your urgent help regarding this situation, I changed all passwords once more during the conection





@Romi
Prosím o vaši podporu, abych mohl znovu aktivovat bonusy a vydělané peníze.
verde Casino na to není připraveno, i když jsem byl na čtyři týdny zablokován, a proto jsem neměl přístup ke svému účtu
Není správné, že jsem bezdůvodně zablokován (nic jsem neporušil a jsem neustále obviňován ze závislosti na hazardních hrách) a že jsou smazány jak mé bonusy, tak s tím spojené peníze
je to více než nesprávné

@Romi
I ask for your support so that I can reactivate the bonuses and the money I have earned.
verde Casino is not ready for this even though I was blocked for four weeks and therefore had no access to my account
It is not right that I am blocked without reason (I have not violated anything and I am constantly accused of gambling addiction) and that both of my bonuses and the associated money are deleted
it is more than incorrect

@Romi
ich bitte um Unterstützung damit ich die Boni und das erspieltes Geld reaktiviert bekomme.
verde Casino ist nicht dafür bereit obwohl ich vier Wochen lang gesperrt war und daher keinen Zugang zu meinem Account hatte
es ist nicht rechtens das man mich ohne Grund sperrt ( ich habe gegen nichts verstoßen und man mir ständig Spielsucht vorwirft ) und mir die beiden Boni löscht und das dazugehörige Geld
es ist mehr als unkorrekt

ahoj ještě jednou, jak vidím, kasino verde opět odmítá všechny mé výběry, podpůrný chat ničemu nepomáhá, lže, zaujímá místo hlupáka, jak můžeš pochopit, že mi toto kasino nechce platit mé peníze, Přikládám screenshoty, čekám na vaši odpověď, také vás prosím o vysvětlení verde casino, jak je to možné? 

platby byly zrušeny pravděpodobně již po desáté v řadě, bez vysvětlení, jen vidíte, jaká je úroveň tohoto kasina, nejsou schopni své jednání logicky vysvětlit
e-mail kasina neodpovídá...chat nic neříká nebo lže
hello once again, as far as I can see, verde casino once again rejects all my withdrawals, support chat helps nothing, lies, takes the place of a fool, how can you understand that this casino does not want to pay me my money, I am attaching screenshots, I am waiting for your answer, I also ask you to explain verde casino how is this possible?

payments have been canceled for probably the 10th time in a row, there is no explanation, you can just see what the level of this casino is, they are not able to explain their actions logically
casino email not responding...chat says nothing or lies
Vidím, že zástupce kasina je docela aktivní ve vašem vláknu stížností , vysvětluje celou situaci a že své platby dostáváte v pořádku, tak snad to bude takto pokračovat a budete moci získat celou částku.
Tady držím palce k co nejrychlejšímu vyřešení.🤞
I can see that the casino representative is pretty active in your complaints thread, explaining the whole situation and that you receive your payments all good, so hopefully it'll continue like this and you'll be able to get the whole amount.
I am keeping my fingers crossed here for the fastest resolution.🤞
Dobrý den, obracím se na vás ještě jednou, včera jsem si přečetl všechny příspěvky na fóru od kasina verde, všiml jsem si, že před dvěma měsíci si hráč z Itálie také stěžoval na stejný problém, že když se hráč připojil k chatu nápovědy se svým jménem, byly zprávy napsáno, v tom chatu se mi stalo to samé Požadovali po mně, abych zaplatil 1000 €, pokud chci, aby byly platby nevráceny, a také mi přišel e-mail, že osoba, která byla online na mé jméno, bude ztracena, pokud neplatím peníze, nevrátil jsem platbu a nehrál jsem v tomto kasinu od 30. prosince, poslal jsem screenshoty do podpůrného chatu, že jsem to nebyl já, zkontrolujte prosím použitou IP adresu, jaké zařízení to bylo používám dne, jsem z této situace velmi rozrušený, protože můj zůstatek z 11 000 EUR je zobrazen jako 0,15 EUR a moje výběry jsou zamítnuty
Prosím o okamžitou pomoc ohledně této situace, během připojování jsem ještě jednou změnil všechna hesla





Hello, I am contacting you once again, yesterday I read all the forum posts from verde casino, I noticed that two months ago a player from Italy also complained about the same problem that when the player joined the help chat with his name, messages were written, the same thing happened to me in that chat They demanded from me that I paid €1000 if I want the payments to be unreturned, and I also received an email saying that the person who was online in my name balance will be lost if I don't pay the money, I haven't returned the payment and I haven't gambled in this casino since December 30th, I sent screenshots to the suport chat that it wasn't me, please check the ip address that was used, which device it was used on, I'm very upset about this situation because my balance from €11,000 is shown as €0.15 and my withdravals shows rejected
I am asking for your urgent help regarding this situation, I changed all passwords once more during the conection





Držte se prosím své stížnosti a rozhodně nikomu neplaťte žádné peníze. Vše se tam vyřeší oficiální cestou.
Jen si dejte pozor na časovač. Není možné dostávat odpovědi každý den ani od kasina, ani od vašeho řešitele stížností a od nás zde na fóru. Každý den přicházejí stovky stížností a my se s nimi musíme vypořádat, víte.
Please stick to your complaint, and surely do not pay any money to anyone. Everything will be solved there through the official channels.
Just mind also the timer. It is not possible to get replies every day either from the casino nor from your complaint resolver and us here on the forum. There have been hundreds of complaints coming in every day, and we need to deal with all of them, you know.
@Romi
Prosím o vaši podporu, abych mohl znovu aktivovat bonusy a vydělané peníze.
verde Casino na to není připraveno, i když jsem byl na čtyři týdny zablokován, a proto jsem neměl přístup ke svému účtu
Není správné, že jsem bezdůvodně zablokován (nic jsem neporušil a jsem neustále obviňován ze závislosti na hazardních hrách) a že jsou smazány jak mé bonusy, tak s tím spojené peníze
je to více než nesprávné

@Romi
I ask for your support so that I can reactivate the bonuses and the money I have earned.
verde Casino is not ready for this even though I was blocked for four weeks and therefore had no access to my account
It is not right that I am blocked without reason (I have not violated anything and I am constantly accused of gambling addiction) and that both of my bonuses and the associated money are deleted
it is more than incorrect

@Romi
ich bitte um Unterstützung damit ich die Boni und das erspieltes Geld reaktiviert bekomme.
verde Casino ist nicht dafür bereit obwohl ich vier Wochen lang gesperrt war und daher keinen Zugang zu meinem Account hatte
es ist nicht rechtens das man mich ohne Grund sperrt ( ich habe gegen nichts verstoßen und man mir ständig Spielsucht vorwirft ) und mir die beiden Boni löscht und das dazugehörige Geld
es ist mehr als unkorrekt

Bohužel, jak jsme vám vysvětlili v našich předchozích příspěvcích, my jako správci fóra s tím nejsme schopni nic udělat. Držte se prosím své probíhající stížnosti.
Unfortunately, as we have explained to you in our previous posts, we as forum administrators are not able to do anything about it. Please stick to your ongoing complaint.
Uplynuly týdny a já stále nemám řešení
Weeks have passed and I still have no solution
bei mir sind Wochen vergangen und noch keine Lösung
ahoj, už je to další týden, zatím žádné výsledky... Myslím, že pro kasino není těžké vyhledat IP adresy, používaná zařízení atd., také jsem si právě všiml, že se něco pokazilo, okamžitě jsem informoval online podporu, ale ty nereaguji, žádám vás o obnovení mého zůstatku, protože jsem nezrušil platby, nehrál jsem od 30. prosince, pouze čekám na platby zde Verde casino ahoj???
hello, it's been another week, no results yet... I think it's not difficult for the casino to look up ip addresses, devices used, etc., I also just noticed that something went wrong, I informed online support imidiately but you didn't respond, I'm asking you to restore my balance because I didnt canceled the payments,i didnt played since december 30, only waiting for payments here Verde casino hello???
Dodržujte prosím časovač ve své stížnosti a náš tým bude s vámi brzy.
Please stick to the timer on your complaint, and our team will be with you shortly.
Vidím, že je ve vašem vláknu stížností docela aktivní a od všech jste tam dostali nějaké vysvětlení.
O dalším postupu budete informováni brzy, až časovač skončí.
I can see that it is pretty active in your complaints thread, and you got some explanations from everyone there.
You will be informed about the next steps soon, when the timer finishes.
Jen čekám na druhou reaktivaci bonusu
Bohužel to trvá už týdny
I'm just waiting for the second bonus reactivation
Unfortunately, this has been going on for weeks
Ich warte einfach nur auf die zweite Bonus Reaktivierung
das dauert leider seit Wochen
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.