ahoj ještě jednou, jak vidím, kasino verde opět odmítá všechny mé výběry, podpůrný chat ničemu nepomáhá, lže, zaujímá místo hlupáka, jak můžeš pochopit, že mi toto kasino nechce platit mé peníze, Přikládám screenshoty, čekám na vaši odpověď, také vás prosím o vysvětlení verde casino, jak je to možné? platby byly zrušeny pravděpodobně již po desáté v řadě, bez vysvětlení, jen vidíte, jaká je úroveň tohoto kasina, nejsou schopni své jednání logicky vysvětlit
e-mail kasina neodpovídá...chat nic neříká nebo lže
Dobrý den, obracím se na vás ještě jednou, včera jsem si přečetl všechny příspěvky na fóru od kasina verde, všiml jsem si, že před dvěma měsíci si hráč z Itálie také stěžoval na stejný problém, že když se hráč připojil k chatu nápovědy se svým jménem, byly zprávy napsáno, v tom chatu se mi stalo to samé Požadovali po mně, abych zaplatil 1000 €, pokud chci, aby byly platby nevráceny, a také mi přišel e-mail, že osoba, která byla online na mé jméno, bude ztracena, pokud neplatím peníze, nevrátil jsem platbu a nehrál jsem v tomto kasinu od 30. prosince, poslal jsem screenshoty do podpůrného chatu, že jsem to nebyl já, zkontrolujte prosím použitou IP adresu, jaké zařízení to bylo používám dne, jsem z této situace velmi rozrušený, protože můj zůstatek z 11 000 EUR je zobrazen jako 0,15 EUR a moje výběry jsou zamítnuty
Prosím o okamžitou pomoc ohledně této situace, během připojování jsem ještě jednou změnil všechna hesla
@Romi
Prosím o vaši podporu, abych mohl znovu aktivovat bonusy a vydělané peníze.
verde Casino na to není připraveno, i když jsem byl na čtyři týdny zablokován, a proto jsem neměl přístup ke svému účtu
Není správné, že jsem bezdůvodně zablokován (nic jsem neporušil a jsem neustále obviňován ze závislosti na hazardních hrách) a že jsou smazány jak mé bonusy, tak s tím spojené peníze
je to více než nesprávné
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.