FórumKasinaVelobet Casino - všeobecná diskuze

Velobet Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před rokem od Landgraf1994
|
33066 zobrazení 339 odpovědí |
|
1...14 15 16...18
Přidat příspěvek
Anonymized669
před 3 měsíci

Nemusíte se bát, ale jak Radka zmínila, index bezpečnosti se po uzavření případu změní, samozřejmě podle toho, jak to dopadne.

Máte možnost vidět, stejně jako já, že Matej řekl, že jsme v tomto případě na vaší straně a proto se musí znovu podívat na to, co mu kasino poslalo na Skype.

Doufám, že se tato sága vyřeší co nejdříve a hlavně spravedlivě.

Na další vývoj si budeme muset počkat, takže zachovejte klid.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Chystám se podat stížnost!



Nemohu se ověřit! Chtějí doklad o kreditní kartě. To je naprosto v pořádku. Ale moje je online banka a já nemám "pravou" kartu! Snímek obrazovky z mého mobilního telefonu nepřijímám!


Problém jsem několikrát vysvětloval v živém chatu. Byl jsem požádán, abych napsal e-mail, ale nikdo neodpověděl!

Automaticky přeloženo:
The_Gamble_Lawyer
před 3 měsíci

Ahoj, omlouvám se, když nastanou takové situace, protože bych byl vždy rád, kdyby hráči našli rozumný způsob, jak si promluvit s kasinem. Takže nemáte fyzickou kartu, že? Zkoušel jste se jich zeptat, jestli by něco nemohlo sloužit jako alternativa z online bankovnictví, kde by si něco takového mohli ověřit?

Pokud jde o stížnost, viděl jsem, že je ve stavu kontroly, takže se vám náš tým pokusí pomoci.

Pokud by se vám náhodou podařilo ověřit nebo zjistit něco nového, určitě budu rád, když mi dáte vědět.

Držím palce, ať to dopadne dobře. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Myslím si, že když kasino převezme svou vinu a bezpečnostní index se nesníží, aniž by to pochopily i úřady, protože se nemění a nikdo na nic neodpovídá, je těžké zachovat klid.

Automaticky přeloženo:
Anonymized669
před 3 měsíci

Technicky vaše stížnost ještě nebyla uzavřena, takže výsledek stále čeká. Myslím, že Matěj se o tvůj případ docela zajímal a má za sebou pár dost náročných mezinárodních akcí. Dejme tomu správný čas. Jakmile bude stížnost uzavřena, bude vám poskytnuta řádná odpověď a uzavření.

file

(omlouvám se, že je to v angličtině)

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Naprosto nesouhlasím s tím, co jsi se mnou udělal

Za prvé- stížnost není řešena na základě žádné dohody mé hlavní oběti, takže pro mě to nekončí.

Za druhé – Kasino velobet lže, nedostal jsem žádnou náhradu, je to považováno za samozřejmost.

Třetí – Prostřednictvím právního a lékařského poradenství mi radí, abych znovu nevstupoval na web velobet.com, což je záměr kasina.

za čtvrté - po rozpoznání chyby kasino a vážné, protože využívají zranitelných hráčů, rozpoznalo skutečnost jako velmi závažnou nebo to mohlo být menší bezpečnostní index se nepohybuje, ať už je to 20 nebo 100 hráčů VELMI VÁŽNÉ něco velmi zvláštního.

Za páté – nemohu v recenzi vyjádřit svou skutečnou zkušenost v tomto kasinu, protože mi ji nezveřejňujete, bezpečnostní problémy na účtu, výběry, vklady, opakuji moje osobní zkušenosti atd.

Mám pocit, že něco přehlížím.

Uvidíme se navždy.

Automaticky přeloženo:
Anonymized669
před 2 měsíci

No tvůj případ se táhne už docela dlouho a Matej vše dobře vysvětlil. Řekl také, že můžete vyhledat právní pomoc, takže pokud do toho půjdete, asi bychom byli všichni zvědaví, jestli uspějete.

Pokud jde o vaši uživatelskou recenzi, nemyslím si, že má nějakou vypovídající hodnotu a je také důležité si uvědomit, že z jednoho účtu můžete dát 1 uživatelskou recenzi na kasino.

Nevím, co víc k tomu všemu říct, protože většina z toho už byla vysvětlena a i když mě mrzí, jak to celé dopadlo, asi se nedá nic víc dělat. 😥

Automaticky přeloženo:
Anonymized669
před 2 měsíci

Ahoj Vicente.

Ve stížnosti jsem uvedl, že máte právo požadovat vrácení 10 EUR ze svého druhého účtu. Tyto peníze, které nelze použít na sázení, jsou k dispozici na vašem účtu pouze pro výběr. Kasino podniklo nezbytné kroky k vyřešení problému, na který jste poukázali ve vaší stížnosti, a vyžádalo si přezkoumání svých postupů a nápravu chyby. V důsledku toho neexistuje žádný důvod pro ukládání jakýchkoli sankcí za index bezpečnosti.


Pokud byste chtěli podniknout právní kroky proti kasinu a tvrdit, že jsou zodpovědní za vaše problémy, můžete tak učinit. Je důležité poznamenat, jak jsem již dříve uvedl, že kasino vám může uhradit vaše ztráty pouze během období, ve kterém jste je informovali o své závislosti na hazardních hrách, v souladu se standardními postupy ve všech jurisdikcích.


Nyní se podívejme na problém z jiné perspektivy. Pokud byste vlastnili kasino a někdo by objevil chybu ve vašem systému zodpovědného hazardu, která by způsobila ztrátu 10 EUR, museli byste mu zaplatit miliony odškodnění jen proto, že prohráli nějaké peníze? Jsem si jistý, že ne. Vaše odpovědnost je čistě finanční, takže byste hráči nahradili jeho ztráty a omluvili se. Jinak by se každý druhý hráč pokusil najít exploit v kasinech a žalovat je o značné částky.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Odkazuji a potvrzuji svůj předchozí e-mail bod po bodu od prvního slova po poslední

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Očividně děkuji Matejovi, že jsi pomohl odhalit tyhle darebáky, kteří využívají zranitelné lidi, aniž by cokoliv předpokládali, a hodně mi to pomáhá žalovat

ale nezbývá mi nic jiného, než vše žalovat, protože jsem nedostal žádnou náhradu, vše je lež a na váš web samozřejmě znovu nevstoupím. Chcete-li, abych tak učinil, kontaktujte mého právníka a vysvětlete mu, jak postupovat, děkuji.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od isotopeskits byl odstraněn správcem Radka
Příspěvek od Anonymized669 byl odstraněn
před 2 měsíci

Neklamte nikoho jiného, reklamace není k dnešnímu dni 07.09.2024 vyřešena, nikdo mi nic neproplatil, evidentně jsem spoustu věcí propásl.

Upozornění pro námořníky.

Automaticky přeloženo:
Anonymized669
před 2 měsíci

Ahoj. Okamžitě budu Mateje informovat a on se vám ozve.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Vicente.

10 € čeká na vašem účtu, vše, co musíte udělat, je přihlásit se a zahájit výběr.

Kasino zajišťuje, že jedinou akcí dostupnou na vašem účtu je zahájení výběru; hry jsou zablokovány a peníze nemůžete použít na nic jiného.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci


Dobrý den, nebudu vstupovat na žádné místo s hrou, protože jakmile jste uvnitř, i když tam nemáte přístup, můžete znovu mít pocity.

dej další, což vypadá, že na mě tlačíš, promluv si s mým psychoterapeutem a mým právníkem a vysvětli jim to, proto stížnost není uzavřena, 11.7.2024 se tu něco děje, nikdo nemá proplatil mi vůbec něco.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

A to zjevně nejsou vhodné způsoby, jak cokoliv uhradit hráči se závislostí na hazardních hrách, který byl na pokraji sebevraždy, ujišťuji vás a uvidíte to.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Vicente.

Mluvil jsem s kasinem a oni vám dnes poslali 10 € na účet, ze kterého jste předtím provedli výběr.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Odkazuji na svůj dnešní předchozí e-mail a svou neshodu nepřijímají na sebe, nic nevrátili a neudělali nic, aby změnili svůj způsob jednání ověřený třetími stranami.

A stížnost je uzavřena, něco uteče.

Automaticky přeloženo:
Anonymized669
před 2 měsíci

Dnes poslali peníze. Předpokládám tedy, že to nebude na vašem účtu okamžitě. (předpokládám 2 dny) Poté považuji celý případ za uzavřený a pokud si přejete, můžete si najmout právníka a zažalovat je.

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky