před 6 měsíci
Jaký je třídicí kód, na který byly vaše peníze zpracovány?
What is the sort code where your money was processed to?
0
Jaký je třídicí kód, na který byly vaše peníze zpracovány?
What is the sort code where your money was processed to?
Jediný bezpečnostní index, který velobet.com má, je 0. Každý to ví a každý se chce maskovat, jak chce a to je jediná pravda.
The only security index that velobet.com has is 0. Everyone knows it and everyone wants to mask themselves however they want and that is the only truth.
El único índice de seguridad que tiene velobet.com es 0 lo sabe y lo sabrá todo el mundo se quiera enmascarar como se quiera y esa es la única verdad.
Bylo mi zamítnuto ověření, protože jsem se ověřil u britského řidičského průkazu vydaného vládou. Toto je doslova jediná forma id, kterou vlastním, a toto je jediné kasino, které mi odepřelo mé výhry, protože nepřijímají legitimní řidičský průkaz s mou fotografií a všemi údaji o mé totožnosti, a to ani se selfie, na které ji držím, sedí na 1000 £ a nemůžu je dostat ven, kasina podvodník
I got denied verification because i verified with a government issued UK drivers license. This is literally the only form of id i own and this is the only casino to deny me of my winnings because they dont accept a legitimate drivers license with my photo and all my identity details on it, even with a selfie of me holding it, sitting on £1000 and cant get it out, casinos a scam mate
Zaregistroval jsem se do velobetu, užíval si hraní, vložil asi 400 GBP a miloval to, podařilo se mi získat nějaké velké bonusy a skončil jsem s 1000 GBP na mém účtu, zkusil jsem vybrat a před výběrem byl zasažen ověření. Dobře, nic neobvyklého, poskytnu jim průkaz totožnosti s fotografií (řidičský průkaz) zepředu i zezadu a fotku, na které ho držím, adresu a doklad o bankovní kartě.
Doklad o adrese a bankovní karta akceptovány, řidičský průkaz odepřen, nevlastním žádnou jinou formu průkazu totožnosti a nyní mám na účtu bezdůvodně 1000 liber. Nikdy jsem neměl tento problém s žádným jiným webem, britský řidičský průkaz je legitimní vládou vydaná forma identity a nyní si myslím, že jsem byl podveden o své výhry.
Nějaká rada?
dík
Signed up to velobet, was enjoying playing, deposited about £400 and was loving it, managed to hit some big bonuses and ended up with £1000 in my account, tried to withdraw and was hit with a verification before withdrawal. Okay, nothing out of the ordinary i will provide them with a photo ID (drivers license) front and back and a pic of me holding it, address and proof of bank card.
Proof of address and bank card accepted, drivers license denied, i dont own any other form of ID and am now stuck with £1000 in the account for no reason. Never had this problem woth any other site, a UK drivers license is a legit government issued form of identity and am now thinking im being scammed for my winnings.
Any advice?
Thanks
Obávám se, že to je třeba nejprve dokázat. Vaše stížnost může hrát významnou roli, ale na její výsledek si musíme počkat. Změna jakéhokoli bezpečnostního indexu na nulu na základě otevřené stížnosti by byla iracionální.
Nebojte se, hráči, kteří si chtějí kasino před registrací prohlédnout, tak mají slušnou šanci.
Vaše stížnost a toto vlákno jsou veřejné. Zkuste se prosím uklidnit a nechte stížnost pokračovat.
This needs to be proven first, I'm afraid. Your complaint may play a significant role, but we have to wait for its outcome. Changing any Safety Index to zero based on an open complaint would be irrational.
Don't worry, the players who want to inspect the casino before registering there have a fair chance to do so.
Your complaint and this thread are public. Try to calm down, please, and let the complaint proceed.
Zaregistroval jsem se do velobetu, užíval si hraní, vložil asi 400 GBP a miloval to, podařilo se mi získat nějaké velké bonusy a skončil jsem s 1000 GBP na mém účtu, zkusil jsem vybrat a před výběrem byl zasažen ověření. Dobře, nic neobvyklého, poskytnu jim průkaz totožnosti s fotografií (řidičský průkaz) zepředu i zezadu a fotku, na které ho držím, adresu a doklad o bankovní kartě.
Doklad o adrese a bankovní karta akceptovány, řidičský průkaz odepřen, nevlastním žádnou jinou formu průkazu totožnosti a nyní mám na účtu bezdůvodně 1000 liber. Nikdy jsem neměl tento problém s žádným jiným webem, britský řidičský průkaz je legitimní vládou vydaná forma identity a nyní si myslím, že jsem byl podveden o své výhry.
Nějaká rada?
dík
Signed up to velobet, was enjoying playing, deposited about £400 and was loving it, managed to hit some big bonuses and ended up with £1000 in my account, tried to withdraw and was hit with a verification before withdrawal. Okay, nothing out of the ordinary i will provide them with a photo ID (drivers license) front and back and a pic of me holding it, address and proof of bank card.
Proof of address and bank card accepted, drivers license denied, i dont own any other form of ID and am now stuck with £1000 in the account for no reason. Never had this problem woth any other site, a UK drivers license is a legit government issued form of identity and am now thinking im being scammed for my winnings.
Any advice?
Thanks
Ahoj,
Jak je vidět v tomto vlákně, nejste jediný, kdo má problémy s tímto kasinem. Rád bych poskytl konkrétní odpověď, ale místo toho se vás chci zeptat: Vysvětlil někdo z kasina, proč bylo vaše ID zamítnuto? Myslím, že by měli být schopni to vysvětlit v plném rozsahu.
Na druhou stranu to můžeme jen stěží odhadnout.
Dejte nám vědět, co vám bylo řečeno.
Hello,
As can be seen in this thread, you are not the only one having issues with this casino. I would love to provide a concrete answer, but instead, I want to ask you: Has anyone from the casino explained why your ID was denied? I mean, they should be able to explain in full.
We, on the other hand, can barely guess.
Let us know what you've been told.
Jsem velmi klidný a věřím Matejovi, ale u kasina je vždy stejná odpověď a nic nevysvětlují ani neodpovídají, protože poté, co byli informováni, že existují hráči se závislostí na hazardních hrách, dovolují jim nadále vkládat a sázet a hrát si se svými životy proto index Bezpečnost musí být značně snížen, protože se to stává mnoha hráčům a nezáleží na tom, že život jednoho člověka má stejnou cenu jako život mnoha, kasino bude také zodpovědné, říkám.
I am very calm and I trust Matej but the casino thing is always the same answer and they do not clarify or answer anything, because having been informed that there are players with gambling addiction they allow them to continue depositing and betting and playing with their lives therefore the index Security must be greatly reduced because it happens to many players and it doesn't matter that one person's life is worth as much as that of many, the casino will also be responsible, I say.
Estoy muy calmado y confío en Matej pero lo del casino es siempre la misma respuesta y no esclarecen ni responden nada ,porque habiendo sido informados que hay jugadores con adicción al juego les permiten seguir depositando y apostando y jugando con sus vidas por lo tanto el índice de seguridad debe reducirse muchísimo porque le pasa a muchos jugadores y da igual la vida de uno vale tanto como la de muchos,su responsabilidad tendrá el casino también digo yo.
Nemusíte se bát, ale jak Radka zmínila, index bezpečnosti se po uzavření případu změní, samozřejmě podle toho, jak to dopadne.
Máte možnost vidět, stejně jako já, že Matej řekl, že jsme v tomto případě na vaší straně a proto se musí znovu podívat na to, co mu kasino poslalo na Skype.
Doufám, že se tato sága vyřeší co nejdříve a hlavně spravedlivě.
Na další vývoj si budeme muset počkat, takže zachovejte klid.
You don't have to worry, but as Radka mentioned, the safety index will change when the case is closed, of course based on how it turns out.
You have the opportunity to see, as I did, that Matej said that we are on your side in this case and therefore he has to look at what the casino sent him on Skype again.
I hope that this saga will be resolved as soon as possible and, importantly, fairly.
We will have to wait for further developments, so keep your composure.
Chystám se podat stížnost!
Nemohu se ověřit! Chtějí doklad o kreditní kartě. To je naprosto v pořádku. Ale moje je online banka a já nemám "pravou" kartu! Snímek obrazovky z mého mobilního telefonu nepřijímám!
Problém jsem několikrát vysvětloval v živém chatu. Byl jsem požádán, abych napsal e-mail, ale nikdo neodpověděl!
I'm about to file a complaint!
I can't verify myself! They want proof of a credit card. That's absolutely fine. But mine is an online bank and I don't have a "real" card! A screenshot from my cell phone isn't accepted!
I have explained the problem several times in the live chat. I was asked to write an email, but no one responded!
Ich bin kurz davor eine Beschwerde einzureichen!
Ich kann mich nicht verifizieren! Sie wollen den Nachweis einer Kreditkarte. Ist auch absolut in Ordnung. Bei mir handelt es sich jedoch um eine Onlinebank und ich besitze keine "echte" Karte! Ein screenshot vom Handy wird jedoch nicht akzeptiert!
Ich habe das Problem nun mehrmals im Livechat erläutert. Ich soll eine Email schreiben auf diese wird jedoch nicht reagiert!
Ahoj, omlouvám se, když nastanou takové situace, protože bych byl vždy rád, kdyby hráči našli rozumný způsob, jak si promluvit s kasinem. Takže nemáte fyzickou kartu, že? Zkoušel jste se jich zeptat, jestli by něco nemohlo sloužit jako alternativa z online bankovnictví, kde by si něco takového mohli ověřit?
Pokud jde o stížnost, viděl jsem, že je ve stavu kontroly, takže se vám náš tým pokusí pomoci.
Pokud by se vám náhodou podařilo ověřit nebo zjistit něco nového, určitě budu rád, když mi dáte vědět.
Držím palce, ať to dopadne dobře. 🤞
Hi, I'm sorry when situations like this arise, because I would always be happy if players could find a reasonable way to talk with the casino. So you don't have a physical card, do you? Did you try to ask them if something could serve as an alternative from online banking, where they could verify something like that ?
Regarding the complaint, I saw that it is in review status, so our team will try to help you.
If by any chance you manage to verify or find out something new, I'd certainly be glad if you could let me know.
I'll keep my fingers crossed for a good outcome. 🤞
Myslím si, že když kasino převezme svou vinu a bezpečnostní index se nesníží, aniž by to pochopily i úřady, protože se nemění a nikdo na nic neodpovídá, je těžké zachovat klid.
I think that when a casino assumes its guilt and the security index is not lowered without even the authorities understanding because it is not modified and no one answers anything, it is difficult to maintain composure.
Creo que cuando asume su culpabilidad un casino y no se baja el índice de seguridad sin entender ni las autoridades porque, no se modifica y nadie contesta a nada es difícil mantener la compostura.
Technicky vaše stížnost ještě nebyla uzavřena, takže výsledek stále čeká. Myslím, že Matěj se o tvůj případ docela zajímal a má za sebou pár dost náročných mezinárodních akcí. Dejme tomu správný čas. Jakmile bude stížnost uzavřena, bude vám poskytnuta řádná odpověď a uzavření.
(omlouvám se, že je to v angličtině)
Technically, your complaint has not been closed yet, so the outcome still awaits. I think that Matěj took quite an interest in your case, and he has been attending a few quite demanding international events. Let's give it the proper time. Once the complaint is closed, there will be a proper response and closure for you.
(I'm sorry it's in English)
Naprosto nesouhlasím s tím, co jsi se mnou udělal
Za prvé- stížnost není řešena na základě žádné dohody mé hlavní oběti, takže pro mě to nekončí.
Za druhé – Kasino velobet lže, nedostal jsem žádnou náhradu, je to považováno za samozřejmost.
Třetí – Prostřednictvím právního a lékařského poradenství mi radí, abych znovu nevstupoval na web velobet.com, což je záměr kasina.
za čtvrté - po rozpoznání chyby kasino a vážné, protože využívají zranitelných hráčů, rozpoznalo skutečnost jako velmi závažnou nebo to mohlo být menší bezpečnostní index se nepohybuje, ať už je to 20 nebo 100 hráčů VELMI VÁŽNÉ něco velmi zvláštního.
Za páté – nemohu v recenzi vyjádřit svou skutečnou zkušenost v tomto kasinu, protože mi ji nezveřejňujete, bezpečnostní problémy na účtu, výběry, vklady, opakuji moje osobní zkušenosti atd.
Mám pocit, že něco přehlížím.
Uvidíme se navždy.
Totally disagree with what you have done with me
First- the complaint is not resolved based on any agreement by my main victim therefore for me this is not over.
Second-The velobet casino lies, I have not received any refund, it is taken for granted.
Third-Through legal and medical advice, they advise me not to enter the velobet.com website again, which is what the casino intends.
fourth- after recognizing the error the casino and serious since they take advantage of vulnerable players recognized the fact as very serious or it could have been a minor the security index does not move whether it is 20 or 100 players VERY SERIOUS something very strange.
Fifth-I cannot express in a review my true experience in this casino because you do not publish it to me, security problems in account, withdrawals, deposits, my personal experience I repeat, etc.
I feel like I'm overlooking something.
See you forever.
Totalmente en desacuerdo con lo q habéis echo conmigo
Primero- la queja no está resuelta con base a ningún acuerdo por mi parte principal víctima por lo tanto para mí esto no ha terminado.
Segundo-El casino velobet miente yo no he recibido ningún reembolso se da por echo.
Tercero-Por asesoramiento jurídico y medico me asesoran que no vuelva a entrar en la web de velobet.com cosa que pretende el casino.
cuarto- tras reconocer el error el casino y grave ya que se aprovechan de jugadores vulnerables reconocido echo muy grave o podía haber sido un menor no se mueve el índice de seguridad sea uno 20 o 100 jugadores MUY GRAVE algo muy extraño.
Quinto-No puedo expresar en una reseña mi verdadera experiencia en este casino porque no me la publicáis,seguridad problemas en cuenta,retiradas,depósitos mi experiencia personal repito etc.
Me da la sensación que paso algo por alto.
Hasta siempre.
No tvůj případ se táhne už docela dlouho a Matej vše dobře vysvětlil. Řekl také, že můžete vyhledat právní pomoc, takže pokud do toho půjdete, asi bychom byli všichni zvědaví, jestli uspějete.
Pokud jde o vaši uživatelskou recenzi, nemyslím si, že má nějakou vypovídající hodnotu a je také důležité si uvědomit, že z jednoho účtu můžete dát 1 uživatelskou recenzi na kasino.
Nevím, co víc k tomu všemu říct, protože většina z toho už byla vysvětlena a i když mě mrzí, jak to celé dopadlo, asi se nedá nic víc dělat. 😥
Well, your case has been dragging on for quite a long time and Matej explained everything well. He also said that you can seek legal help, so if you go for it, I guess we'd all be curious to see if you'd succeed.
As for your user review, I don't think it's of any telling value and it's also important to remember that you can give 1 user review per casino from one account.
I don't know what more to say about all of this, because most of it has already been explained and although I'm sorry about the way it all turned out, there's probably nothing more to be done. 😥
Ahoj Vicente.
Ve stížnosti jsem uvedl, že máte právo požadovat vrácení 10 EUR ze svého druhého účtu. Tyto peníze, které nelze použít na sázení, jsou k dispozici na vašem účtu pouze pro výběr. Kasino podniklo nezbytné kroky k vyřešení problému, na který jste poukázali ve vaší stížnosti, a vyžádalo si přezkoumání svých postupů a nápravu chyby. V důsledku toho neexistuje žádný důvod pro ukládání jakýchkoli sankcí za index bezpečnosti.
Pokud byste chtěli podniknout právní kroky proti kasinu a tvrdit, že jsou zodpovědní za vaše problémy, můžete tak učinit. Je důležité poznamenat, jak jsem již dříve uvedl, že kasino vám může uhradit vaše ztráty pouze během období, ve kterém jste je informovali o své závislosti na hazardních hrách, v souladu se standardními postupy ve všech jurisdikcích.
Nyní se podívejme na problém z jiné perspektivy. Pokud byste vlastnili kasino a někdo by objevil chybu ve vašem systému zodpovědného hazardu, která by způsobila ztrátu 10 EUR, museli byste mu zaplatit miliony odškodnění jen proto, že prohráli nějaké peníze? Jsem si jistý, že ne. Vaše odpovědnost je čistě finanční, takže byste hráči nahradili jeho ztráty a omluvili se. Jinak by se každý druhý hráč pokusil najít exploit v kasinech a žalovat je o značné částky.
Hello Vicente.
In the complaint, I mentioned that you have the right to claim a €10 refund from your second account. This money, which cannot be used for betting, is available in your account for withdrawal only. The casino has taken the necessary steps to address the issue pointed out in your complaint, prompting a review of their procedures and rectification of the mistake. Consequently, there is no justification for imposing any safety index penalties.
Should you wish to take legal action against the casino, alleging that they are accountable for your issues, you are free to do so. It is important to note, as I have previously stated, that the casino can only reimburse you for your losses during the period in which you informed them of your gambling addiction, in accordance with standard practices in all jurisdictions.
Now, let's consider the issue from a different perspective. If you owned a casino and someone discovered a mistake in your responsible gambling system resulting in them losing €10, would you have to pay them millions in compensation simply because they lost some money? I am sure not. Your liability is purely financial, so you would reimburse the player for their losses and issue an apology. Otherwise, every other player would attempt to find an exploit in casinos and sue them for significant sums.
Odkazuji a potvrzuji svůj předchozí e-mail bod po bodu od prvního slova po poslední
Děkuji.
I refer and confirm my previous email point by point from the first word to the last
Thank you.
Me remito y confirmo mi anterior correo punto por punto de la primera palabra a la última
Gracias.
Očividně děkuji Matejovi, že jsi pomohl odhalit tyhle darebáky, kteří využívají zranitelné lidi, aniž by cokoliv předpokládali, a hodně mi to pomáhá žalovat
ale nezbývá mi nic jiného, než vše žalovat, protože jsem nedostal žádnou náhradu, vše je lež a na váš web samozřejmě znovu nevstoupím. Chcete-li, abych tak učinil, kontaktujte mého právníka a vysvětlete mu, jak postupovat, děkuji.
Obviously, thank you Matej for helping to unmask these scoundrels who take advantage of vulnerable people without assuming anything and it helps me a lot to sue
but I have no choice but to sue everything since I have not received any refund, everything is a lie and of course I am not going to enter your website again. If you want me to do so, contact my lawyer and explain the steps to follow thanks.
Evidentemente gracias Matej por ayudar a desenmascarar a estos sinvergüenzas que se aprovechan de la gente vulnerable sin asumir nada y me sirve de muchísimo para demandar
pero no me queda más remedio que demandar todo ya que yo no he recibido ningún reembolso todo es mentira y por supuesto no pienso entrar de nuevo en su web si quieren q lo haga q se pongan en contacto con mi abogado y le expliquen los pasos a seguir gracias.
Neklamte nikoho jiného, reklamace není k dnešnímu dni 07.09.2024 vyřešena, nikdo mi nic neproplatil, evidentně jsem spoustu věcí propásl.
Upozornění pro námořníky.
Don't deceive anyone else, the complaint is not resolved as of today 07-09-2024, no one has reimbursed me anything, obviously I missed many things.
Notice to sailors.
Que no engañen a nadie mas la queja no está resuelta a día de hoy 09-07-2024 a mí nadie me ha reembolsado nada evidentemente se me escapaban muchas cosas.
Aviso a navegantes.
Ahoj. Okamžitě budu Mateje informovat a on se vám ozve.
Hello. I will inform Matej right away, and he will get in touch with you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.