před měsícem
Jaký je třídicí kód, na který byly vaše peníze zpracovány?
What is the sort code where your money was processed to?
0
Jaký je třídicí kód, na který byly vaše peníze zpracovány?
What is the sort code where your money was processed to?
Jediný bezpečnostní index, který velobet.com má, je 0. Každý to ví a každý se chce maskovat, jak chce a to je jediná pravda.
The only security index that velobet.com has is 0. Everyone knows it and everyone wants to mask themselves however they want and that is the only truth.
El único índice de seguridad que tiene velobet.com es 0 lo sabe y lo sabrá todo el mundo se quiera enmascarar como se quiera y esa es la única verdad.
Bylo mi zamítnuto ověření, protože jsem se ověřil u britského řidičského průkazu vydaného vládou. Toto je doslova jediná forma id, kterou vlastním, a toto je jediné kasino, které mi odepřelo mé výhry, protože nepřijímají legitimní řidičský průkaz s mou fotografií a všemi údaji o mé totožnosti, a to ani se selfie, na které ji držím, sedí na 1000 £ a nemůžu je dostat ven, kasina podvodník
I got denied verification because i verified with a government issued UK drivers license. This is literally the only form of id i own and this is the only casino to deny me of my winnings because they dont accept a legitimate drivers license with my photo and all my identity details on it, even with a selfie of me holding it, sitting on £1000 and cant get it out, casinos a scam mate
Zaregistroval jsem se do velobetu, užíval si hraní, vložil asi 400 GBP a miloval to, podařilo se mi získat nějaké velké bonusy a skončil jsem s 1000 GBP na mém účtu, zkusil jsem vybrat a před výběrem byl zasažen ověření. Dobře, nic neobvyklého, poskytnu jim průkaz totožnosti s fotografií (řidičský průkaz) zepředu i zezadu a fotku, na které ho držím, adresu a doklad o bankovní kartě.
Doklad o adrese a bankovní karta akceptovány, řidičský průkaz odepřen, nevlastním žádnou jinou formu průkazu totožnosti a nyní mám na účtu bezdůvodně 1000 liber. Nikdy jsem neměl tento problém s žádným jiným webem, britský řidičský průkaz je legitimní vládou vydaná forma identity a nyní si myslím, že jsem byl podveden o své výhry.
Nějaká rada?
dík
Signed up to velobet, was enjoying playing, deposited about £400 and was loving it, managed to hit some big bonuses and ended up with £1000 in my account, tried to withdraw and was hit with a verification before withdrawal. Okay, nothing out of the ordinary i will provide them with a photo ID (drivers license) front and back and a pic of me holding it, address and proof of bank card.
Proof of address and bank card accepted, drivers license denied, i dont own any other form of ID and am now stuck with £1000 in the account for no reason. Never had this problem woth any other site, a UK drivers license is a legit government issued form of identity and am now thinking im being scammed for my winnings.
Any advice?
Thanks
Obávám se, že to je třeba nejprve dokázat. Vaše stížnost může hrát významnou roli, ale na její výsledek si musíme počkat. Změna jakéhokoli bezpečnostního indexu na nulu na základě otevřené stížnosti by byla iracionální.
Nebojte se, hráči, kteří si chtějí kasino před registrací prohlédnout, tak mají slušnou šanci.
Vaše stížnost a toto vlákno jsou veřejné. Zkuste se prosím uklidnit a nechte stížnost pokračovat.
This needs to be proven first, I'm afraid. Your complaint may play a significant role, but we have to wait for its outcome. Changing any Safety Index to zero based on an open complaint would be irrational.
Don't worry, the players who want to inspect the casino before registering there have a fair chance to do so.
Your complaint and this thread are public. Try to calm down, please, and let the complaint proceed.
Zaregistroval jsem se do velobetu, užíval si hraní, vložil asi 400 GBP a miloval to, podařilo se mi získat nějaké velké bonusy a skončil jsem s 1000 GBP na mém účtu, zkusil jsem vybrat a před výběrem byl zasažen ověření. Dobře, nic neobvyklého, poskytnu jim průkaz totožnosti s fotografií (řidičský průkaz) zepředu i zezadu a fotku, na které ho držím, adresu a doklad o bankovní kartě.
Doklad o adrese a bankovní karta akceptovány, řidičský průkaz odepřen, nevlastním žádnou jinou formu průkazu totožnosti a nyní mám na účtu bezdůvodně 1000 liber. Nikdy jsem neměl tento problém s žádným jiným webem, britský řidičský průkaz je legitimní vládou vydaná forma identity a nyní si myslím, že jsem byl podveden o své výhry.
Nějaká rada?
dík
Signed up to velobet, was enjoying playing, deposited about £400 and was loving it, managed to hit some big bonuses and ended up with £1000 in my account, tried to withdraw and was hit with a verification before withdrawal. Okay, nothing out of the ordinary i will provide them with a photo ID (drivers license) front and back and a pic of me holding it, address and proof of bank card.
Proof of address and bank card accepted, drivers license denied, i dont own any other form of ID and am now stuck with £1000 in the account for no reason. Never had this problem woth any other site, a UK drivers license is a legit government issued form of identity and am now thinking im being scammed for my winnings.
Any advice?
Thanks
Ahoj,
Jak je vidět v tomto vlákně, nejste jediný, kdo má problémy s tímto kasinem. Rád bych poskytl konkrétní odpověď, ale místo toho se vás chci zeptat: Vysvětlil někdo z kasina, proč bylo vaše ID zamítnuto? Myslím, že by měli být schopni to vysvětlit v plném rozsahu.
Na druhou stranu to můžeme jen stěží odhadnout.
Dejte nám vědět, co vám bylo řečeno.
Hello,
As can be seen in this thread, you are not the only one having issues with this casino. I would love to provide a concrete answer, but instead, I want to ask you: Has anyone from the casino explained why your ID was denied? I mean, they should be able to explain in full.
We, on the other hand, can barely guess.
Let us know what you've been told.
Jsem velmi klidný a věřím Matejovi, ale u kasina je vždy stejná odpověď a nic nevysvětlují ani neodpovídají, protože poté, co byli informováni, že existují hráči se závislostí na hazardních hrách, dovolují jim nadále vkládat a sázet a hrát si se svými životy proto index Bezpečnost musí být značně snížen, protože se to stává mnoha hráčům a nezáleží na tom, že život jednoho člověka má stejnou cenu jako život mnoha, kasino bude také zodpovědné, říkám.
I am very calm and I trust Matej but the casino thing is always the same answer and they do not clarify or answer anything, because having been informed that there are players with gambling addiction they allow them to continue depositing and betting and playing with their lives therefore the index Security must be greatly reduced because it happens to many players and it doesn't matter that one person's life is worth as much as that of many, the casino will also be responsible, I say.
Estoy muy calmado y confío en Matej pero lo del casino es siempre la misma respuesta y no esclarecen ni responden nada ,porque habiendo sido informados que hay jugadores con adicción al juego les permiten seguir depositando y apostando y jugando con sus vidas por lo tanto el índice de seguridad debe reducirse muchísimo porque le pasa a muchos jugadores y da igual la vida de uno vale tanto como la de muchos,su responsabilidad tendrá el casino también digo yo.
Nemusíte se bát, ale jak Radka zmínila, index bezpečnosti se po uzavření případu změní, samozřejmě podle toho, jak to dopadne.
Máte možnost vidět, stejně jako já, že Matej řekl, že jsme v tomto případě na vaší straně a proto se musí znovu podívat na to, co mu kasino poslalo na Skype.
Doufám, že se tato sága vyřeší co nejdříve a hlavně spravedlivě.
Na další vývoj si budeme muset počkat, takže zachovejte klid.
You don't have to worry, but as Radka mentioned, the safety index will change when the case is closed, of course based on how it turns out.
You have the opportunity to see, as I did, that Matej said that we are on your side in this case and therefore he has to look at what the casino sent him on Skype again.
I hope that this saga will be resolved as soon as possible and, importantly, fairly.
We will have to wait for further developments, so keep your composure.
Chystám se podat stížnost!
Nemohu se ověřit! Chtějí doklad o kreditní kartě. To je naprosto v pořádku. Ale moje je online banka a já nemám "pravou" kartu! Snímek obrazovky z mého mobilního telefonu nepřijímám!
Problém jsem několikrát vysvětloval v živém chatu. Byl jsem požádán, abych napsal e-mail, ale nikdo neodpověděl!
I'm about to file a complaint!
I can't verify myself! They want proof of a credit card. That's absolutely fine. But mine is an online bank and I don't have a "real" card! A screenshot from my cell phone isn't accepted!
I have explained the problem several times in the live chat. I was asked to write an email, but no one responded!
Ich bin kurz davor eine Beschwerde einzureichen!
Ich kann mich nicht verifizieren! Sie wollen den Nachweis einer Kreditkarte. Ist auch absolut in Ordnung. Bei mir handelt es sich jedoch um eine Onlinebank und ich besitze keine "echte" Karte! Ein screenshot vom Handy wird jedoch nicht akzeptiert!
Ich habe das Problem nun mehrmals im Livechat erläutert. Ich soll eine Email schreiben auf diese wird jedoch nicht reagiert!
Ahoj, omlouvám se, když nastanou takové situace, protože bych byl vždy rád, kdyby hráči našli rozumný způsob, jak si promluvit s kasinem. Takže nemáte fyzickou kartu, že? Zkoušel jste se jich zeptat, jestli by něco nemohlo sloužit jako alternativa z online bankovnictví, kde by si něco takového mohli ověřit?
Pokud jde o stížnost, viděl jsem, že je ve stavu kontroly, takže se vám náš tým pokusí pomoci.
Pokud by se vám náhodou podařilo ověřit nebo zjistit něco nového, určitě budu rád, když mi dáte vědět.
Držím palce, ať to dopadne dobře. 🤞
Hi, I'm sorry when situations like this arise, because I would always be happy if players could find a reasonable way to talk with the casino. So you don't have a physical card, do you? Did you try to ask them if something could serve as an alternative from online banking, where they could verify something like that ?
Regarding the complaint, I saw that it is in review status, so our team will try to help you.
If by any chance you manage to verify or find out something new, I'd certainly be glad if you could let me know.
I'll keep my fingers crossed for a good outcome. 🤞
Myslím si, že když kasino převezme svou vinu a bezpečnostní index se nesníží, aniž by to pochopily i úřady, protože se nemění a nikdo na nic neodpovídá, je těžké zachovat klid.
I think that when a casino assumes its guilt and the security index is not lowered without even the authorities understanding because it is not modified and no one answers anything, it is difficult to maintain composure.
Creo que cuando asume su culpabilidad un casino y no se baja el índice de seguridad sin entender ni las autoridades porque, no se modifica y nadie contesta a nada es difícil mantener la compostura.
Technicky vaše stížnost ještě nebyla uzavřena, takže výsledek stále čeká. Myslím, že Matěj se o tvůj případ docela zajímal a má za sebou pár dost náročných mezinárodních akcí. Dejme tomu správný čas. Jakmile bude stížnost uzavřena, bude vám poskytnuta řádná odpověď a uzavření.
(omlouvám se, že je to v angličtině)
Technically, your complaint has not been closed yet, so the outcome still awaits. I think that Matěj took quite an interest in your case, and he has been attending a few quite demanding international events. Let's give it the proper time. Once the complaint is closed, there will be a proper response and closure for you.
(I'm sorry it's in English)
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.