Samozřejmě, ale pokud hrajeme v těchto kasinech, je to proto, že věříme v odpovědné hraní, které mají povinnost mít, když je inzerují, a kontrolujeme bezpečnostní index na místech, jako je kasino.
Of course, but if we play in those casinos it is because we believe in the responsible gaming that they have the obligation to have when they advertise it and we check the safety index in places like the casino.
Claro ,pero si jugamos en esos casinos es porque creemos en el juego responsable que tienen la obligación de tener cuando hacen publicidad de ello y nos metemos a consultar si índice de seguridad en sitios como casino.
Bohužel ne všechna kasina berou zodpovědné hraní vážně. Nerad to říkám, ale je to pravda a nejednou jsem se s tím setkal. Řekl bych, že by to byla jedna z prvních věcí, které bych v kasinu zkontroloval, a tedy jestli mají nějaké zodpovědné nástroje. Všemu nezabráníte a i v dobrém kasinu můžete mít problém a naopak i ve špatném můžete mít dobrou zkušenost.
Unfortunately, not all casinos take responsible gambling seriously. I hate to say it but it is true and I have encountered it more than once. I would say that would be one of the first things I would check at a casino and therefore if they have any responsible tools. You can't prevent everything and even in a good casino you can have a problem and vice versa even in a bad casino you can have a good experience.
Podařilo se vám získat podrobnosti o britské bance, kam PayOp poslal vaše peníze?
Did you manage to get the UK Bank details of where PayOp sent your money to?
Z tohoto důvodu, Jaro, pokud neberou zodpovědné hraní vážně, jako je tomu u velobet.com, určitě neberou nic vážně a ve všem selhávají, proto jejich hodnocení nemůže být nikdy, nikdy dobré a není jen případ hráče.
For this reason, Jaro, if they do not take responsible gambling seriously, as is the case with velobet.com, they surely do not take anything seriously and fail in everything, therefore their assessment can never, ever be good and it is not just a case of a player.
Por eso mismo Jaro ,si no se toman el juego responsable en serio como es el caso de velobet.com seguramente no se tomen en serio nada y fallan en todo por lo tanto su valoración nunca, nunca puede ser buena y no es solo caso de un jugador.
Kontaktujte je a sdělte jim, že nezákonně zpracovali platby z vašeho bankovního účtu. Ty byly zaslány nelicencovanému/neregulovanému online kasinu, které se transakcemi se Spojeným královstvím dopouští trestného činu ve Spojeném království. Pokud zkontrolujete, že banky vlastní T£C, pravděpodobně vám řekne, že nepřijímají účty, které mají co do činění s hazardními hrami. Bude také říkat, že budou muset být legálně schopni obchodovat se zemí, se kterou obchodovali? Což evidentně nejsou. Hodně štěstí
Contact them and tell them that they have processed payments from your bank account illegally. These have been sent to an unlicensed/unregulated online casino which is committing a UK criminal offence by transacting with the UK. If you check the banks own T£Cs it will likely say that they don’t accept accounts that are to do with gambling. It will also say that they will have to be legally able to trade with the country they have done business with ? Which clearly they aren’t. Good luck
Z tohoto důvodu, Jaro, pokud neberou zodpovědné hraní vážně, jako je tomu u velobet.com, určitě neberou nic vážně a ve všem selhávají, proto jejich hodnocení nemůže být nikdy, nikdy dobré a není jen případ hráče.
For this reason, Jaro, if they do not take responsible gambling seriously, as is the case with velobet.com, they surely do not take anything seriously and fail in everything, therefore their assessment can never, ever be good and it is not just a case of a player.
Por eso mismo Jaro ,si no se toman el juego responsable en serio como es el caso de velobet.com seguramente no se tomen en serio nada y fallan en todo por lo tanto su valoración nunca, nunca puede ser buena y no es solo caso de un jugador.
Ano, pokud kasina nerespektují tak důležité věci, pak si nemyslím, že mají dobrou budoucnost. Vždy se na to ale musíte podívat z obou stran, protože často se najdou hráči, kteří například tvrdí, že se sami vyloučili a nakonec zjistíme, že pro ně bylo sebevyloučení tím, že napsali do chatu, že se nevyloučili web se mi nelíbí. Náš tým se proto snaží vše řešit korektně. Vím, že to pro hráče někdy není nejpříjemnější, zvlášť když je rozhodnutí proti nim, ale pokud kasina opravdu neberou takové věci vážně, pak s tím nejsme v pohodě.
A proto bych doporučil v takových kasinech nehrát, aby se hráči podobným problémům vyhnuli. 👍
Yes, if casinos don't respect such important things then I don't think they have a good future. But you always have to look at it from both sides because there are often players who claim for example that they self-excluded and in the end we find out that for them the self-exclusion was that they wrote in the chat that they didn't like the site. That's why our team is trying to resolve everything fair and square. I know that sometimes it's not the most pleasant thing for the players, especially when the decision is against them, but if the casinos really don't take things like this seriously, then we're not cool with it.
And that's why I would recommend not to play in such casinos, so that players can avoid similar issues. 👍
Máš naprostou pravdu Jaro, ale požádal jsem o sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách v chatových kasinech a nikdy mi nedovolili otevřít si další účet s mými údaji, aby byli informováni o všem ostatním, že jsou to legální kasina, kterým skutečně záleží na zodpovědném hraní a jejich hráči mimo velobet.com.
You are absolutely right Jaro but I have requested self-exclusion due to gambling addiction in chat casinos and they have never allowed me to open another account with my data being informed of everything else about those are legal casinos that truly care about responsible gambling and their non-velobet.com players.
Llevas toda la razón Jaro pero yo he pedido la autoexclusión por adicción al juego en casinos por chats y nunca más me han permitido abrir otra cuenta con mis datos estando informados todo lo demás sobra esos son casinos legales que verdaderamente se preocupan del juego responsable y sus jugadores no velobet.com.
V tom případě jsem rád, že jste na taková kasina narazili. Ale mrzí mě váš problém a doufám, že to všechno dostanete pod kontrolu a nebudete hrát v kasinech. Pro mě jsou to vyhozené peníze, které bych utratil za něco jiného.
Každopádně jsem si všiml, že Matej odpověděl na vaši stížnost , takže se na to můžete podívat a napsat mu.
Opatruj se !
In that case, I'm glad you came across such casinos. But I'm sorry for your problem and I hope you'll get it all under control and won't play in casinos. For me, it's a waste of money that I would have spent on something else.
Anyway, I just noticed that Matej replied to your complaint, so you can look into it and write him back.
Take care !
Jaro, mohl bys prosím promluvit s Michalem! Žádá mě o důkaz, že můj první účet byl ověřen na velobetu – to není něco, co velobet poskytuje – ale toto kasino je opět čistý podvod a kasino guru se to snaží zakrýt a dát důkazní břemeno na mě, když jsem" poskytli jsme informace, aby ukázali, co udělali! Ochrana reputace tohoto kasina
Jaro could you please have a word with Michal! He’s asking me for proof that my first account was verified on velobet - this isn’t something velobet provide - yet again this casino is a pure hoax and casino guru are trying to cover it up and put the burden of proof on me when I’ve provided information to show what they’ve done! Protecting this casino’s reputation
Také každá zpráva, kterou mi guru pošle, jim dává 7 dní na odezvu, tento cirkus nikdy nekončí - morálka příběhu se neobtěžuje vznášet stížnosti - zavřou je jako neoprávněné nebo jim bude trvat 3 roky, než dojdou k závěru
Also every message the guru’s send me gives them a 7 day response time this circus never ends - moral of the story don’t bother raising complaints - they will shut them down as unjustified or take 3 years to come to a conclusion
Opravit. Proto musíte získat peníze zpět přímo od banky, do které šly. Peníze od Velobetu zpět nedostanete, ať už se stížností Casino Guru, ani bez ní.
Correct. That’s why you need to get the money back directly from the bank it went to. You will not get the money back from Velobet, either with or without the perceived help from Casino Guru complaints.
Jak mohu kontaktovat jejich banku v cizí zemi?
How do I contact their bank in a foreign country??
Byl třídicí kód, který payop odeslal peníze do banky registrované ve Spojeném království?
Was the sort code that payop sent the money to not a uk registered bank?
Jaro, mohl bys prosím promluvit s Michalem! Žádá mě o důkaz, že můj první účet byl ověřen na velobetu – to není něco, co velobet poskytuje – ale toto kasino je opět čistý podvod a kasino guru se to snaží zakrýt a dát důkazní břemeno na mě, když jsem" poskytli jsme informace, aby ukázali, co udělali! Ochrana reputace tohoto kasina
Jaro could you please have a word with Michal! He’s asking me for proof that my first account was verified on velobet - this isn’t something velobet provide - yet again this casino is a pure hoax and casino guru are trying to cover it up and put the burden of proof on me when I’ve provided information to show what they’ve done! Protecting this casino’s reputation
Lhůta 7 dní je vždy pro každého účastníka a to proto, že náš tým má cca 20 řešitelů a když přijde několik tisíc stížností, není možné každou hned vyřídit.
Dalším dodatkem z mé strany by bylo zdržet se zbytečných komentářů o tom, jak se stavíme na stranu kasina, protože to není poprvé a pak bychom hráčům nenabízeli žádné stížnosti.
Jsem admin fóra, takže nemohu vstoupit do procesu, který Michal ovládá a nemůžu mu říkat, co má dělat, protože on to ví nejlépe. Samozřejmě chápu vaši frustraci, ale také potřebuje nějaký důkaz, aby obhájil to, co říkáte. Jinak to prostě nejde. Řekl jakýkoli důkaz, že váš účet byl ověřen, což znamená, že to nemusí být e-mail, ale cokoliv, co tomu nasvědčuje. Ty nic takového nemáš?
The 7-day period is always for each participant and this is because our team has about 20 resolvers and when several thousand complaints come in, it is not possible to deal with each one immediately.
Another addition from my side would be to refrain from making unnecessary comments about how we are taking the casino's side because it's not the first time and then we wouldn't offer any complaints to the players.
I'm the admin of the forum so I can't enter the process that Michal controls and I can't tell him what to do because he knows best. Of course I understand your frustration, but he also needs some proof in order to defend what you say. Otherwise it just doesn't work. He said any kind of proof that your account was verified, which means it doesn't have to be an email, but anything that indicates that. You don't have anything like that ?
jako co? Kasino nic nenabízí? Nemohu vytrhnout z ničeho nic, co by vyhovovalo kasinu, které lže
like what? The casino provides nothing? I can’t pluck something out of thin air to suit a casino which are telling lies
Kasino Michalovi poskytne vše, co potřebuje k rozhodnutí o tomto případu. Dokud však budou mít důkazy, bude pravděpodobně obtížné pomoci. Jednoduše, pokud jste závislý na hazardních hrách a založíte si nový účet a řeknete, že vám to bylo povoleno, i když váš první účet byl vyloučen a ověřen, je asi logické, že je k tomu potřeba nějaký důkaz. Jak je potom možné posoudit, zda mluvíte pravdu. Tímto způsobem mohl kdokoli přijít a říct, že má účet, který se sám vyloučil, a podařilo se mu otevřít jiný se stejnými podrobnostmi, takže mi vraťte všechny peníze. Musí to být na něčem založené, myslím, že tomu musíte rozumět.
The casino will provide Michal with everything he needs to make a decision on this case. However, as long as they have the proof then it will probably be difficult to help. Simply, if you are a gambling addict and you open a new account and you say that you were allowed to do so even though your first account was self-excluded and verified, it is probably logical that any evidence of this is needed. How is it then possible to assess whether you are telling the truth. This way anyone could come up and say they had an account that was self-excluded and managed to open another one with same details, so give me all my money back. It has to be based on something, I think you must understand that.
Kdy otevřete oči, udělali to tolika hráčům. Přesto nevidíte žádný problém a je to chyba hráčů?
When will you open your eyes they’ve done it to so many players. Yet you see no problem and it’s the players fault?
Je mi jasné, že Matejovi věřím a poskytl jsem mu všechny důkazy o tom, co velobet.com udělal, ale pokud se pravdu nepodaří přednést, připravil jsem žalobu na kasino, bezprecedentní v tomto typu sektoru, můj právníků a je tu pár těch, kteří se připojili a čekají, až tady skončí usnesení a až jim bude dána zelená k jeho provedení, navíc poptávka půjde od začátku do konce a projde všemi procesy a rozhodnutími přijatými lidé a subjekty, které zasáhly, protože to mohlo stát životy.
I am clear that I trust Matej and I have provided him with all the evidence of what velobet.com has done, but if the truth cannot be brought forward, I have prepared a lawsuit against the casino, unprecedented in this type of sector, my lawyers and there are a few who have joined and are waiting for the resolution here to finish and for them to be given the green light to execute it, in addition the demand will go from beginning to end going through all the processes and decisions made by people and entities that have intervened because this could have cost lives.
Yo lo tengo claro que confío en Matej y le he proporcionado todas las pruebas de lo que ha echo velobet.com pero si no se logra sacar la verdad hacia adelante tengo preparada una demanda contra el casino sin precedentes en este tipo de sector, mis abogados y son unos cuantos los que se han unido están esperando a que acabe la resolución aquí y les de luz verde para ejecutarla, además la demanda irá de principio a fin pasando por todos los procesos y decisiones tomadas por personas y entidades que han intervenido porque esto a podido costar vidas.
Pokud hráči uvidí, že se to stává často, vždy bych to v takových kasinech zaznamenal, když procházejí procesem ověření, pokud s tím mají stále problém. Pak by kasino nemělo co říct. Musíme se ale něčeho chytit, když v podobných situacích řešíme kasino. Pokud jsou jediní, kdo něco poskytují, a nemůžete nám nic ukázat, jak vám můžeme pomoci?
If players see that this happens frequently, I would always make a record of it at such casinos when they go through the verification process if they still have a problem with it. Then the casino would have nothing to say. But we have to catch something when we deal with a casino in similar situations. If they're the only ones who provide something and there's nothing you can show us, how can we help?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.