ráno Jaro,
Použil jsem všechny stejné osobní údaje, jen jinou e-mailovou adresu, ale jméno / datum narození / způsob platby / adresa jsou stejné.
teprve když jsem utratil všechny své peníze a upozornil jsem je na tento sekundární účet, uzavřeli ho.
morning Jaro,
I used all the same personal details just a different email address but name / dob/ payment method / address all the same.
it was only when I spent all my money and I alerted them to this secondary account they closed it.
Chápu, bylo by užitečné, kdyby v kasinech byl systém, který by takové věci detekoval hned na začátku registrace, aby se jeden člověk do kasina zase tak snadno nedostal. Ale to je asi hudba budoucnosti.
Každopádně jsem zvědavý, jak to dopadne a co se nakonec vyřeší.
Pokud máte aktualizaci, dejte mi vědět.
I see, it would be useful if there was a system in casinos that would detect such things right at the start of registration so that one person could not get into the casino again so easily. But that's probably music of the future.
Anyway, I'm curious to see how it turns out and what will be solved in the end.
If you have an update let me know.
Dobře, zeptal jsem se, proč by vám kasino mělo psát nebo vás kontaktovat, když jste tam vložili peníze? Byl jsi nějak vyloučený nebo ne? Nemyslím si, že je to běžná praxe, pokud jsi nebyl.
Také mě zajímalo, jestli mají nějaké zodpovědné nástroje, které vám pomohou omezit hraní.
Well I asked why should the casino write to you or reach out to you when you have deposited money there ? Were you somehow self-excluded or not ? I don't think it's standard practice if you haven't been.
I was also wondering if they have any responsible tools to help you limit your playing.
Mají povinnost se o ně postarat jako všechny herny. Musí dojít k přerušení hry atd., když hráči vloží určitou částku peněz, mělo by dojít k aktivaci
They have a duty of care as all gambling sites have. There needs to be a game play interrupt etc there should be a trigger when players deposit a certain amount of money
velobet se snaží říct, že na mém prvním účtu nebyl zadán žádný doklad, určitě to odporuje všem pravidlům, protože musí ověřit, že jste dost starý na hraní 🤣
velobet are trying to say no dob was entered on my first account surely this goes against all rules as they must verify you are old enough to gamble 🤣
Ne Jaro, to není hudba budoucnosti. Pokud ve Španělsku a v mnoha dalších zemích požádáte o uzavření účtu kvůli závislosti na hazardních hrách, nedovolí vám otevřít si další. Stačí zadat své jméno a křestní příjmení, k tomu vám nedají přístup. Jsou to legální kasina, zbytek povolují pouze kasina s podezřelými účely.
No Jaro, that's not the music of the future. In Spain and in many other countries, if you ask to close your account due to gambling addiction, they won't let you open another one. All you have to do is enter your name and your first surname, they won't let you access this. They are legal casinos, the rest is only allowed by casinos with suspicious purposes.
No Jaro ,eso no es la música del futuro En España y en otros muchos países si pides el cierre de la cuenta por adicción al juego no te dejan volver abrir otra, nada más que introduces tu nombre y tu primer apellido no te dejan acceder esto son casinos legales,lo otro solo lo permiten casinos con fines sospechosos.
Upřímně, vincente, jsem šokován, že by zde měli být na černé listině, protože nemají žádnou hráčskou bezpečnost
Honestly vincente I’m shocked they should be black listed on here as they have no player safety
Ahoj. Slyšeli jste už něco od velobetu?
Hey. Have you heard anything from velobet yet,?
Mají povinnost se o ně postarat jako všechny herny. Musí dojít k přerušení hry atd., když hráči vloží určitou částku peněz, mělo by dojít k aktivaci
They have a duty of care as all gambling sites have. There needs to be a game play interrupt etc there should be a trigger when players deposit a certain amount of money
Oh, takže jaký by měl být limit, při kterém vás kasino upozorní? Myslím, že takových varování by mohlo být hodně. A to jsem ještě neslyšel, že by to měla být povinnost.
Každopádně uvidíme, kam se vaše stížnost dostane a jestli ji bude možné vyřešit. budu zvědavá.
Oh, so what should be the limit at which the casino would alert you ? I think there could be a lot of such warnings. And I haven't heard that it should be a duty yet.
Anyway, we'll see where your complaint goes and if it can be resolved. I'll be curious.
Snaží se tvrdit, že můj první účet nebyl ověřen, což je lež a nikdy tam nebyl zadán doklad... I když vám musí být 18, abyste mohli hrát 🤣🤣 chybu neuznají a kasino guru se pravděpodobně postaví na jejich stranu a uzavřou mou stížnost - dva měsíce pomalých odpovědí promarněné
They are trying to say my first account wasn’t verified which is a lie and there was never a dob entered…. Even though you need to be 18 to gamble 🤣🤣 they won’t admit fault and casino guru will probably side with them and close my complaint- two months of slow replies wasted
velobet se snaží říct, že na mém prvním účtu nebyl zadán žádný doklad, určitě to odporuje všem pravidlům, protože musí ověřit, že jste dost starý na hraní 🤣
velobet are trying to say no dob was entered on my first account surely this goes against all rules as they must verify you are old enough to gamble 🤣
Viděl jsem to ve vaší stížnosti. Zajímalo by mě, jestli si v tomto kasinu zkontrolujete, jestli máte nějaký e-mail, že jste to udělali úspěšně. Existuje něco takového? Možná byste to mohli mít a to by pro vás byl v podstatě důkaz. Ale to je jen moje myšlenka, která mě napadla.
Každopádně uvidíme, jak to dopadne a co Michael zjistí. Doufám, že se to vše spravedlivě vyřeší.
I've seen it in your complaint. I was wondering if you check with this casino to see if there is any email that you did it successfully. Is there such a thing? Maybe you could have it and that would basically be proof for you. But that's just my thought that crossed my mind.
Anyway, we'll see how it goes and what Michael finds out. I hope it will all be resolved fairly.
Nechápu, proč jim trvá tak dlouho, než dospějí k nějakému závěru. Držím palce, ať to brzy zařídí za vás
I don't understand why they take so long to get to any conclusion. Fingers crossed they sort it out for you soon
Neposílají potvrzovací e-maily, zaškrtnou, že je to ověřeno na vašem účtu, a v té době to není něco, co bych screenshotoval, nemyslí si, že by v tu chvíli někdo cítil potřebu
They don’t send confirmation emails they tick it’s verified on your account and at the time it isn’t something I’d screenshot, they don’t think anyone would feel the need at the time
Ne Jaro, to není hudba budoucnosti. Pokud ve Španělsku a v mnoha dalších zemích požádáte o uzavření účtu kvůli závislosti na hazardních hrách, nedovolí vám otevřít si další. Stačí zadat své jméno a křestní příjmení, k tomu vám nedají přístup. Jsou to legální kasina, zbytek povolují pouze kasina s podezřelými účely.
No Jaro, that's not the music of the future. In Spain and in many other countries, if you ask to close your account due to gambling addiction, they won't let you open another one. All you have to do is enter your name and your first surname, they won't let you access this. They are legal casinos, the rest is only allowed by casinos with suspicious purposes.
No Jaro ,eso no es la música del futuro En España y en otros muchos países si pides el cierre de la cuenta por adicción al juego no te dejan volver abrir otra, nada más que introduces tu nombre y tu primer apellido no te dejan acceder esto son casinos legales,lo otro solo lo permiten casinos con fines sospechosos.
To je dobrá věc, ale většina kasin takový systém nemá a určitě by bylo skvělé, kdyby se někdo, kdo se již sám vyloučil nebo zmínil závislost na hazardních hrách, nemohl znovu zaregistrovat a jakmile zadal své osobní údaje, systém by jednoduše vyhodnotil, že to není možné.
Takže pokud to tak funguje ve vaší zemi, zůstal bych u kasin, kde jsem si jistý, že to bude vynucováno.
This is a good thing, but most casinos don't have such a system and it would certainly be great if someone who had already self-excluded or mentioned gambling addiciton couldn't re-register and as soon as they entered their personal information the system would simply evaluate that it was not possible.
So if that's how it works in your country I would stick to the casinos where I'm sure it will be enforced.
Souhlasil bych s Jarom, ale bohužel v mé zemi jsem registrován na Gamstop a nemohu hrát, takže jako „závislý na hazardu" hledáte stránky a způsoby, jak to obejít, a přistát v těchto nepoctivých kasinech, která by neměla existovat. Měl by existovat celosvětový standard, zejména pokud mají povoleno přijímat hráče ze Spojeného království.
I would agree Jaro but unfortunately in my country I am Registered on Gamstop and I can’t gamble so as a "gambling addict" you go looking for sites and ways around it and land at these kind of rogue casinos which shouldn’t exist. There should be a worldwide standard especially if they are allowed to accept UK players.
Samozřejmě, ale pokud hrajeme v těchto kasinech, je to proto, že věříme v odpovědné hraní, které mají povinnost mít, když je inzerují, a kontrolujeme bezpečnostní index na místech, jako je kasino.
Of course, but if we play in those casinos it is because we believe in the responsible gaming that they have the obligation to have when they advertise it and we check the safety index in places like the casino.
Claro ,pero si jugamos en esos casinos es porque creemos en el juego responsable que tienen la obligación de tener cuando hacen publicidad de ello y nos metemos a consultar si índice de seguridad en sitios como casino.
Měli jste štěstí při získávání peněz z kasina zpět?
Have you had any luck in getting your money back from the casino ?
Neposílají potvrzovací e-maily, zaškrtnou, že je to ověřeno na vašem účtu, a v té době to není něco, co bych screenshotoval, nemyslí si, že by v tu chvíli někdo cítil potřebu
They don’t send confirmation emails they tick it’s verified on your account and at the time it isn’t something I’d screenshot, they don’t think anyone would feel the need at the time
Ano, jistě chápu, že v té době by vás nenapadlo, že tento problém vznikne. Tak uvidíme, kam se Michal dostane, a rozhodně nepotřebujeme být v družině s kasinem, takže není třeba říkat takové věci. Ať už to dopadne jakkoli, vždy je jasně vysvětleno, co stojí za rozhodnutím reklamačního týmu. Neudělali bychom to pro hráče, kdybychom se potřebovali postavit na stranu kasin.
Yes, I certainly understand that at that time you would not have thought that this problem would arise. So we'll see where Michal gets to, and we certainly don't need to be in cahoots with the casino, so there's no need to say such things. Whatever the outcome, it is always clearly explained what is behind the decision of the complaint team. We wouldn't do it for the players if we needed to side with casinos.
Souhlasil bych s Jarom, ale bohužel v mé zemi jsem registrován na Gamstop a nemohu hrát, takže jako „závislý na hazardu" hledáte stránky a způsoby, jak to obejít, a přistát v těchto nepoctivých kasinech, která by neměla existovat. Měl by existovat celosvětový standard, zejména pokud mají povoleno přijímat hráče ze Spojeného království.
I would agree Jaro but unfortunately in my country I am Registered on Gamstop and I can’t gamble so as a "gambling addict" you go looking for sites and ways around it and land at these kind of rogue casinos which shouldn’t exist. There should be a worldwide standard especially if they are allowed to accept UK players.
A to je právě ten problém, že tam, kde to tak nefunguje, se to hráči snaží obejít. Bylo by dobré mít nějaký standard, ale každá země přistupuje k hazardu jinak a to je podle mě hlavní kámen úrazu, proč tomu tak není. V některých zemích je hazard přísně střežen a v jiných nikoli, takže by se shoda hledala jen těžko. 🤔🤷♂️
And that's exactly the problem, that where it doesn't work like that, the players try to get around it. It would be good to have some sort of standard but every country approaches gambling differently and I think that's the main stumbling block why it's not like that. In some countries gambling is strictly guarded and in others it is not, so it would be hard to find a consensus. 🤔🤷♂️
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.