DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

55 865 zobrazení 390 odpovědí |
před rokem
|
1...7 8 9...20
Přidat příspěvek
Romi
před 10 měsíci

Dobré ráno, teoreticky je to obecná otázka, jestli mi někdo může pomoci, protože ti ve vegasinu mi neodpovídají

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno. Jsem tu, abych vysvětlil svou situaci a pokusil se pochopit, zda to, co se děje, je „spravedlivé" nebo ne. 22. dne, přesně před týdnem, jsem ve Vegasinu vyhrál kolem 65 000 eur . To znamená, že jsem získal „stav VIP úrovně 4" se soukromým manažerem, denními limity 1 000 eur atd. Dosud jsem vybral 5 000 eur a v zůstatku mám 58 500 + 2 000 žádostí o výběr. Jde o to, že tento status VIP úrovně 4 byl dnes stažen a já jsem na nejnižší možné úrovni a zpět na limitu 500 dní/7 000 měsíců, což je směšné vzhledem k mému zůstatku, tomu, co jsem hrál atd.


Jejich odůvodnění je, že VIP úroveň se dá upravit podle poměru mezi výběry a vklady, ale jde o to, že nemám účet ani 30 dní a v podmínkách uvádějí, že VIP úroveň odkazuje na tzv. předchozích 90 pracovních dnů.


Tomu nerozumím. Vybrat těch 58 500 mi bude trvat asi 9 měsíců a pokud to vyjde. Protože nyní, jako „uživateli", který kasinu prohrává, bude trvat věčnost vybrat zůstatek.


Poznámka: Všechny výhry ve skutečných penězích a v kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno, teoreticky je to obecná otázka, jestli mi někdo může pomoci, protože ti ve vegasinu mi neodpovídají

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemáte žádné zprávy o vašem výběru, že?

Možná byste zde měli podat stížnost, aby náš tým mohl věci prozkoumat a zasáhnout ve vašem případě, kdykoli to bude možné.

Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz . Poskytněte všechny potřebné informace, a pokud budete potřebovat pomoc, dejte nám určitě vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Dobré ráno, včera mi po dvou emailech odpověděli, že se omlouvají za nepříjemnosti a přistoupí k co nejrychlejšímu vyřešení, pokud tomu tak není podám reklamaci zde mám cca 3400 eur na výběr ale já jsem se zasekl od 21

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno. Jsem tu, abych vysvětlil svou situaci a pokusil se pochopit, zda to, co se děje, je „spravedlivé" nebo ne. 22. dne, přesně před týdnem, jsem ve Vegasinu vyhrál kolem 65 000 eur . To znamená, že jsem získal „stav VIP úrovně 4" se soukromým manažerem, denními limity 1 000 eur atd. Dosud jsem vybral 5 000 eur a v zůstatku mám 58 500 + 2 000 žádostí o výběr. Jde o to, že tento status VIP úrovně 4 byl dnes stažen a já jsem na nejnižší možné úrovni a zpět na limitu 500 dní/7 000 měsíců, což je směšné vzhledem k mému zůstatku, tomu, co jsem hrál atd.


Jejich odůvodnění je, že VIP úroveň se dá upravit podle poměru mezi výběry a vklady, ale jde o to, že nemám účet ani 30 dní a v podmínkách uvádějí, že VIP úroveň odkazuje na tzv. předchozích 90 pracovních dnů.


Tomu nerozumím. Vybrat těch 58 500 mi bude trvat asi 9 měsíců a pokud to vyjde. Protože nyní, jako „uživateli", který kasinu prohrává, bude trvat věčnost vybrat zůstatek.


Poznámka: Všechny výhry ve skutečných penězích a v kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den.

Obvykle se VIP úroveň sníží, pokud nevložíte tolik jako dříve; to je správné.

Bohužel vám nemohu říci, jak jejich VIP funguje, protože pravidla může nastavit pouze kasino.

V této věci byste se měli určitě obrátit na podporu, která vám snad vše vysvětlí.

Můžu se také zeptat, jestli tam s vašimi výběry probíhá vše v pořádku?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

děkuji za odpověď.


Jelikož výběry převyšovaly vklady, "odřízli" mi účet. Zatím to chápu, zajímalo by mě, jak si hráč jako já, který vydělává 65k, bude moci vybrat celý zůstatek, bude to téměř nemožné. Ale hrát už nebudu a udělám maximum, abych vybral všechny peníze, může to trvat rok, ale pokusím se.

Ohledně výběrů, když jsem byl VIP 4, výběry byly zpracovány do 24 hodin, udělal jsem 5 žádostí za 1k, které byly zpracovány každý den. Nyní bez VIP mám 3 nevyřízené žádosti a to je ten příběh, zpracování jim bude trvat minimálně 1-2 týdny, protože chtějí, aby hráč přišel o peníze.


Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno, včera mi po dvou emailech odpověděli, že se omlouvají za nepříjemnosti a přistoupí k co nejrychlejšímu vyřešení, pokud tomu tak není podám reklamaci zde mám cca 3400 eur na výběr ale já jsem se zasekl od 21

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj,

oba jsme rádi, že vidíme nějaký pokrok. Určitě mějte na paměti reklamaci, pokud jiná komunikace selže, což se doufám nestane!

Mohlo by být užitečné občas zkontrolovat aktualizaci stavu výběru. Jen pro případ, samozřejmě.

Budeme také rádi za jakékoli další aktualizace!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Oh, doufejme, že pokud mi do dneška zítra neřeknou nic jiného, ​​podám stížnost pomocí odkazu, který jste mi poskytli

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

děkuji za odpověď.


Jelikož výběry převyšovaly vklady, "odřízli" mi účet. Zatím to chápu, zajímalo by mě, jak si hráč jako já, který vydělává 65k, bude moci vybrat celý zůstatek, bude to téměř nemožné. Ale hrát už nebudu a udělám maximum, abych vybral všechny peníze, může to trvat rok, ale pokusím se.

Ohledně výběrů, když jsem byl VIP 4, výběry byly zpracovány do 24 hodin, udělal jsem 5 žádostí za 1k, které byly zpracovány každý den. Nyní bez VIP mám 3 nevyřízené žádosti a to je ten příběh, zpracování jim bude trvat minimálně 1-2 týdny, protože chtějí, aby hráč přišel o peníze.


Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den.

Nejprve bych vám rád poblahopřál k tak výhodné výhře!

Situace jako tato mě vždy nutí přemýšlet, zda je skvělé sladit výběry s VIP hodnostmi. Samozřejmě je to úžasná výhoda a dává smysl ji používat jako sousto - ehm pardon, jako výhodu. Jedna věc je zvýšit limit výběru, ale je opravdu tak cool nechat ostatní čekat déle kvůli nižšímu VIP statusu?

Pokud je to s vámi v pořádku, rád bych se vás zeptal. Možná jsem to přehlédl, ale rád bych věděl, jak se vaše hodnost posunula ze 4 na 1. Snažím se zjistit vaši skutečnou VIP úroveň použitelnou pro váš aktuální výběr. Někdy vidím, že kasina sníží hodnocení a poté přistoupí k výběrům za podmínek nižšího pořadí. Chci jen vědět, že to není stejný případ.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ahoj,

Děkuji mnohokrát! Nicméně, jak jsem řekl, bude velmi obtížné vybrat tuto částku, s tak nízkým limitem 500 za den / 7000 za měsíc. Kasino se nyní pokusí ze všech sil oddálit výběry, protože jsem „v zisku".


Nedává mi to smysl, když jsem měl VIP4, poslal bych zprávu přes WPP svému "osobnímu VIP manažerovi" a ten by "urychlil" výběr a za pár minut by to bylo na mém účtu, zatímco ostatní čekali týdny (což se mi teď stane).


Moje hodnocení se za pouhý týden změnilo ze 4 na 1, protože doslova výběry již přesáhly vklady, a tak, protože jsem v zisku, mě kasino „zadrželo", abych si těch 60 tisíc mohl nechat měsíců na jejich účtu. Je to tak, protože vybírám spoustu peněz, které jsem vyhrál, vzali mi všechna privilegia a omezili mě na nejnižší hodnost.


Nyní mám žádosti o výběr od 27. dne nezpracované, zatímco když jsem měl VIP, bylo to prakticky okamžitě.





Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Nedovolí mi otevřít reklamaci na blocích poté, co si vyberu část, kde reklamaci postupujete

Automaticky přeloženo:
Arturtk94
před 10 měsíci

Ahoj, úplně nerozumím problematice, tak doufám, že ti nebude vadit pár otázek:

Je tam nějaká chyba - třeba konkrétní číslo? Nebo to spíš vypadá, že tlačítko „odeslat" vůbec nefunguje?

V každém případě prosím vyzkoušejte standardní metody, jako je použití úplně jiného prohlížeče nebo to zkuste v anonymním režimu. Jiné zařízení je další tip, ale záleží na problému.

Pokud vůbec nic nefunguje, natočte video ukazující problém a odešlete jej na 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj,

Děkuji mnohokrát! Nicméně, jak jsem řekl, bude velmi obtížné vybrat tuto částku, s tak nízkým limitem 500 za den / 7000 za měsíc. Kasino se nyní pokusí ze všech sil oddálit výběry, protože jsem „v zisku".


Nedává mi to smysl, když jsem měl VIP4, poslal bych zprávu přes WPP svému "osobnímu VIP manažerovi" a ten by "urychlil" výběr a za pár minut by to bylo na mém účtu, zatímco ostatní čekali týdny (což se mi teď stane).


Moje hodnocení se za pouhý týden změnilo ze 4 na 1, protože doslova výběry již přesáhly vklady, a tak, protože jsem v zisku, mě kasino „zadrželo", abych si těch 60 tisíc mohl nechat měsíců na jejich účtu. Je to tak, protože vybírám spoustu peněz, které jsem vyhrál, vzali mi všechna privilegia a omezili mě na nejnižší hodnost.


Nyní mám žádosti o výběr od 27. dne nezpracované, zatímco když jsem měl VIP, bylo to prakticky okamžitě.





Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuju! Myslím, že to je to, o čem jsem mluvil.

Doufám, že se nepletu, ale nyní se zdá, že jste klesli z VIP4 na VIP1 v podstatě kvůli výhře a souvisejícím výběrům.

Teď jen říkám – kdo by vložil více po trefě velké výhry, aby si udržel současnou VIP úroveň? Podle mého názoru by výběry měly být zpracovány v souladu se statusem VIP, který byl platný v době, kdy byla podána původní žádost o výběr. Byla to ve vaší situaci úroveň VIP4?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ano, přesně to se stalo. Protože výběry již převyšují vklady, odebírají VIP privilegia.

Nikdo, to je ten problém. Lidé, kteří vyhrají, nebudou vkládat peníze a toto schéma kasina je ve skutečnosti „chytit" lidi do pasti a pokusit se vynutit si ztráty.

Ano, byl jsem na úrovni 4 a nyní jsem na nejnižší možné úrovni, 1. Mám 2 žádosti o výběr, které jsem podal, když jsem byl ještě na úrovni 4, ale čekal jsem 4 pracovní dny a podmínky a podmínky říkají 3 dny.

Jde o to, že teď to bude takhle pořád, neustálé prodlevy, žádné zpracování, už předpovídám...

Automaticky přeloženo:
Fakir
před 10 měsíci

Jen vám říkám, že čekám 9 pracovních dní, ale stále nic, když jsem kontaktoval zákaznický servis, řekli mi, že se omlouvají za zpoždění a že udělají maximum, ale stejně jsou to jen slova

Automaticky přeloženo:
Arturtk94
před 10 měsíci

Když jsem byl VIP4, vybral jsem 5 000 eur za 5 dní. Ale teď, jak ztrácím, čekám 4 dny.


Musíte být velmi trpěliví, dělají to schválně, abyste přišli o své výhry...


Podali jste stížnost?

Automaticky přeloženo:
Fakir
před 10 měsíci

Samozřejmě jsem to prezentoval, ale zatím nic

Automaticky přeloženo:
Arturtk94
před 10 měsíci

Mluvit na chatu nebo být potichu je to samé, nikdy nic neřeší a vždy odpovídají obecnými odpověďmi, pokud je to do 3 dnů, řeknou vám, abyste počkali, pokud je pozdě, mají zpoždění, takže buďte trpěliví, je to bezpečné...


V mém případě to bude problém, protože když mi slíbí 7 000 eur měsíčně a já budu mít na webu 59 000, budu po nich chtít, aby zaplatili těch 7 000, ale zřejmě to bude těžké udělat 1 stažení bude trvat týdny...

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Podařilo se někomu z vás odvolat? Už je to 11 dní, ale nic.

Automaticky přeloženo:
Arturtk94
před 10 měsíci

Dobré ráno,


28.1.2025, ještě s VIP 4, jsem viděl 2000 zpracovaných (2 žádosti za 1000). Od toho dne jsem však již nikdy neměl žádné další zpracování a aktuálně mám 2 200 žádostí o výběr, přičemž nejstarší byla odeslána 27. 1. 25.


Mám také 70 000 eur na svém reálném zůstatku a brzy, pokud nezačnou vyřizovat žádosti o výběr, podám stížnost na webu, protože když slibují 7 000 eur měsíčně, chci 7 000 měsíčně. Není to tak, že by to trvalo týdny a týdny jen proto, že jsem pro kasino ztrátový. Je to ten příběh, protože vybírám více, než vkládám, ztratil jsem všechny výhody VIP 4 a vrátil se na nejnižší úroveň (1), ale to jim nedává právo trvat týdny zpracovat naše žádosti o výběr!


Jen pro zajímavost, v období mezi Vaší žádostí a dneškem jste hráli v kasinu?

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.