Ahoj.
Upřímně řečeno, toto není neobvyklý dokument. Například některé banky v Německu poskytnou takové dokumenty až poté, co hráč banku osobně navštíví.
Řekl bych, že není podvodné žádat o další dokumenty, kasino je odpovědné za zpracování ověření a také za provedení dalších bezpečnostních kontrol podle jejich licenčních podmínek.
Na druhou stranu, a abych byl zcela upřímný, souhlasím s tím, že nalezení rozumného přístupu musí být pro kasina nejvyšší prioritou.
Máte nějaké ponětí, proč tato alternativa nefungovala?
"Kontaktoval jsem svou banku a oni mohou tisknout transakce až do dnešního dne jako já doma, ale není to ve formátu měsíčního výpisu a nefungovalo to."
Bylo by možná přijatelné, kdybyste navštívili banku a získali podepsanou verzi s razítkem?
Jen se snažím vymyslet něco praktického. 🤷♀️
Budu tady kvůli aktualizaci.
Hello.
Frankly, this is not an uncommon document. For instance, some banks in Germany will only provide such documents after the player visits the bank personally.
I'd say it is not fraudulent to ask for further documents, the casino is responsible for processing the verification and also conducting additional security checks per their license conditions.
On the other hand, and to be completely honest, I agree that finding a reasonable approach needs to be a top priority for casinos.
Do you have any clue why this alternative didn't work?
"I have contacted my bank and they can print off transactions up until todays like I can do at home, but its not in the format of the monthly statement and it didnt work."
Would it perhaps be acceptable if you visited the bank to acquire a signed version with a stamp?
I'm just trying to figure something handy. 🤷♀️
I'll be here for the update.