DomůFórumKasinaTwin Casino - všeobecná diskuze

Twin Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od dutchg59
|
16 841 zobrazení 118 odpovědí |
|
1...3 4 56
Ggpokerben
před 11 měsíci

Ahoj.

Upřímně řečeno, toto není neobvyklý dokument. Například některé banky v Německu poskytnou takové dokumenty až poté, co hráč banku osobně navštíví.

Řekl bych, že není podvodné žádat o další dokumenty, kasino je odpovědné za zpracování ověření a také za provedení dalších bezpečnostních kontrol podle jejich licenčních podmínek.

Na druhou stranu, a abych byl zcela upřímný, souhlasím s tím, že nalezení rozumného přístupu musí být pro kasina nejvyšší prioritou.

Máte nějaké ponětí, proč tato alternativa nefungovala?

"Kontaktoval jsem svou banku a oni mohou tisknout transakce až do dnešního dne jako já doma, ale není to ve formátu měsíčního výpisu a nefungovalo to."

Bylo by možná přijatelné, kdybyste navštívili banku a získali podepsanou verzi s razítkem?

Jen se snažím vymyslet něco praktického. 🤷‍♀️

Budu tady kvůli aktualizaci.




Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Chtějí pouze výpis, který banka generuje jednou měsíčně. Šel jsem vytisknout aktuální transakce ze stránky banky a nechat si to přímo uložit jako PDF ze stránky banky a oni to nevezmou. Zkoušel jsem všechno, snímky obrazovky atd. Dokonce jsem zkoušel poslat šek na zrušení, abych dokázal, že je to můj účet. Mějte na paměti, že všechny mé vklady byly interakčně zpracovány prostřednictvím GigaDat a ne debetními nebo kreditními kartami, takže celý tento nepořádek s ověřováním je tak frustrující. V tuto chvíli jsem podal stížnost, protože to není rozumné a zcela přehnané a nespravedlivé vůči hráči, aby musel čekat do 1. února, než bude něco takového dostupné.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Ggpokerben
před 11 měsíci

Ve svých předchozích příspěvcích jste zmínil, že banka požaduje výpis ve formátu PDF, ve kterém jsou uvedeny vaše vklady. Ve svém posledním příspěvku jste však uvedl, že jste poskytl prohlášení ve formátu PDF, ale oni ho odmítli. Jaký byl uveden důvod?


Vzhledem k tomu, že používáte Interac, budu předpokládat, že žijete v Kanadě a také víte, jak používat jakoukoli aplikaci, kterou má vaše banka.

U TD stačí přejít na svůj účet a kliknout na zobrazit předchozí výpisy. Odtud si můžete stáhnout ty, které potřebujete, které ukazují vklady, které jste na ně provedli .

Tato část je důležitá. Přejděte do své historie transakcí kasina a zjistěte data a časy svých vkladů. Porovnejte svá prohlášení, abyste se ujistili, že uvádíte správná.


Jak už bylo řečeno, osobně si myslím, že tady máte smůlu.

Twin bývalo dobré kasino. Když se přejmenovali na Oddsring, na chvíli se vypnuli a nemyslím si, že by se někdy znovu plně zprovoznily.

Když Leon znovu otevřel Twin jako kopii svého bývalého já (a mimo Oddsring), byl jsem okamžitě skeptický. Něco na celé věci páchlo rybinou.

Kdo je ten fudge Moonlite NV, nemohl jsem vám to říct. Přesto mají zřejmě licenci od roku 2008 s Kahnawake a od roku 2016 s Antillephone.


Zní to jako snůška keců, když se mě ptáte.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Jen to tam hodím, ale možná byste se měli zamyslet nad tím, že byste na hlavní stránku umístili něco, co by hráče varovalo, aby byli v dohledné budoucnosti velmi opatrní při hraní v jakémkoli licencovaném kasinu Curacao.


Nejste si jisti, zda si to mnozí uvědomují, ale Curacao je uprostřed kompletní licenční revize, která odstraňuje čtyři hlavní držitele licencí a nahrazuje je pouze jedním: Curacao Gaming Control Board.


Z jejich webu:

Vláda Curacaa je v procesu modernizace své legislativy o hazardních hrách, aby byla v souladu s mezinárodními standardy a přijala politiku odpovědného hraní, která zahrnuje všechny herní aktivity, které jsou a budou licencovány v jurisdikci.

Na základě této nové legislativy se GCB přemění na nový nezávislý licenční a dozorčí orgán pro všechny hazardní hry.

Prvním herním sektorem, který bude legalizován podle tohoto nového zákona, bude hraní na dálku.

Vláda zvažuje možnost dočasně vyjmout z nové legislativy provozovatele, kteří v době, kdy nový zákon vstoupí v platnost, nabízejí hraní na dálku na základě licence udělené podle NOOGH, aby mohli dočasně pokračovat v činnosti během tohoto období, aniž by potřebovali okamžitě požádat o licenci.

Vláda si je vědoma toho, že značný počet operátorů v současnosti působí na základě licence udělené v rámci NOOGH. Proto je jednou z priorit vlády zabezpečit současné podnikání těchto operátorů. Vláda by ráda viděla jejich pokračující operace z Curaçaa v budoucnu. Vláda zároveň musí zajistit, aby případná udělená dočasná výjimka nebyla zneužita.

Od 15. listopadu 2023 bude možné provozovatelé požádat o novou licenci podle současného zákona přímo u GCB.


To se právě začalo dít, takže bych odhadl, že pravděpodobně uvidíte, že v roce 2024 bude více než jen několik kasin, jak se budou snažit vyřešit své licenční problémy.

Jsou tu také operátoři, kteří prostě řeknou "Phuck it" a přinesou tolik peněz, kolik mohou, dokud nebudou zavřeni. Tohle mě trápí..


GCB ještě nezačala vyřizovat stížnosti, protože pro to zatím neexistuje žádný formální postup. GCB v současné době usiluje o zavedení postupů pro stížnosti v první polovině roku 2024. Jakmile tomu tak bude, oznámíme to na těchto webových stránkách.


Zdá se tedy, že minimálně příštích šest měsíců nebude existovat žádná licenční rada, která by formálně podávala stížnosti. IMO, budeme mít štěstí, pokud budou v provozu nejdříve v říjnu.


K zamyšlení.


https://www.gamingcontrolcuracao.org/

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Když už jsem tady, mohl bych se také zeptat, jestli se na to už někdo z Guru personálu podíval.

Radka? Jaro? Kdokoliv?


To je poměrně relevantní a důležitá informace a podle mého názoru by to mělo být na webu jako Casino Guru.

Informování místo propagace

Je to stále základní hodnota v Casino Guru? Nebo je to v dnešní době všechno o těch šťavnatých affiliate penězích?

Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd
před 11 měsíci

Ano, mohu jim poslat starý výpis, ale všechny mé vklady byly provedeny za poslední 2 týdny. Budu muset počkat, až BMO vygeneruje výpis za aktuální období. Zkoušel jsem jim poslat všechno. Podal jsem stížnost na tuto stránku a uvažuji o odeslání e-mailu KGC, ale četl jsem, že pro pomoc moc nedělají.



Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd
před 11 měsíci

Co se týče Moonlite, sám jsem nic nenašel.


Twin má však docela aktivní profil LinkedIn. V pondělí jsem se nudil, takže jsem hodně kopal. Některým jsem poslal zprávu na LinkedIn a našel jsem spoustu dalších profilů na sociálních sítích, které patří lidem, kteří tam pracují.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Chtějí pouze výpis, který banka generuje jednou měsíčně. Šel jsem vytisknout aktuální transakce ze stránky banky a nechat si to přímo uložit jako PDF ze stránky banky a oni to nevezmou. Zkoušel jsem všechno, snímky obrazovky atd. Dokonce jsem zkoušel poslat šek na zrušení, abych dokázal, že je to můj účet. Mějte na paměti, že všechny mé vklady byly interakčně zpracovány prostřednictvím GigaDat a ne debetními nebo kreditními kartami, takže celý tento nepořádek s ověřováním je tak frustrující. V tuto chvíli jsem podal stížnost, protože to není rozumné a zcela přehnané a nespravedlivé vůči hráči, aby musel čekat do 1. února, než bude něco takového dostupné.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Takže chápu, že určitě není příjemné, když se snažíte dodat to, co je potřeba v různých alternativách, ale pro kasino není nic dobré.

Říkáte však, že jste podali stížnost , což by se v tomto případě mohlo hodit. Uvidíme, zda si to můžete ověřit a případně najít rozumné slovo s kasinem. Pokud ne, náš tým se vám pokusí pomoci.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Když už jsem tady, mohl bych se také zeptat, jestli se na to už někdo z Guru personálu podíval.

Radka? Jaro? Kdokoliv?


To je poměrně relevantní a důležitá informace a podle mého názoru by to mělo být na webu jako Casino Guru.

Informování místo propagace

Je to stále základní hodnota v Casino Guru? Nebo je to v dnešní době všechno o těch šťavnatých affiliate penězích?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, pokud se něco změní, náš tým se samozřejmě na takové případy podívá. Já a Radka jim to jen zprostředkujeme, protože jsme adminky na fóru. Pokud tedy hráči najdou v kasinu něco, co je jinak – jako příklad uvedu, že se změnila licence nebo cokoliv jiného, předáme to našemu datovému týmu, který situaci prověří.

A samozřejmě vždy bude platit informování místo propagace.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Aktualizace.



Dnes jsem dostal tuto zprávu od Twina:



Dobrý den, (smazáno).



Doufáme, že se máte dobře.



Chápeme vaše obavy a rádi bychom, abyste měli klid, že prostředky z vašeho účtu budou vyplaceny v plné výši po ověřovací proceduře, ale domníváme se, že vaše snímky obrazovky a výtisky potvrzující vklady na Twin byly upraveny v grafickém editoru.



Poskytněte prosím doklad o vkladu provedeném společnosti Twin bez jakýchkoli úprav. Můžete poskytnout doklad o jedné předposlední transakci 362399274 provedené 7. ledna (400 CAD).



Dokument prosím vůbec neupravujte.



Vážíme si vaší spolupráce.



------------------------



To obnovilo část mé víry v tuto společnost. Z té zprávy mohu jen hádat, že si mysleli, že moje dokumenty byly pozměněny. Nevím. Znovu jsem předložil stejné dokumenty, které jsem měl předtím, a o hodinu později jsem byl ověřen. Vložil jsem výběr na malou částku 50 $ a byl schválen a obdržel jsem ho. Právě jsem vložil další částku pro výběr velké částky a čeká se na to.

Automaticky přeloženo:
Ggpokerben
před 11 měsíci

Dobrá zpráva, kterou se vám podařilo ověřit. Jak jsem slyšel, váš menší odběr proběhl hladce a nyní čekáte na další. Pevně věřím, že bez zbytečných problémů dostanete to samé a peníze si budete moci užívat. Samozřejmě, až se tak stane a peníze přistanou na vašem účtu, neváhejte a dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Ggpokerben
před 11 měsíci

Dobré slyšet.

Až konečně dostanete zaplaceno, utíkejte z kasina co nejrychleji. Zní to jako masivní zlomené srdce, které čeká, až se to stane.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Twin casino se před pár dny změnilo na bankovní převod. Již není možné vybrat zisk nižší než 100 eur. Velmi podivné. Říkají, že mohu použít jinou ikonu s bankovním převodem, která může vyplatit nižší. Tuto ikonu jsem vždy používal pro bankovní převod, protože žádná jiná mi nevyhovovala. Pro bankovní převod je pouze JEDNA ikona. Také se nezdá, že by rozuměli, když to vysvětluji a screenshotuji. Reagoval ještě někdo?

Automaticky přeloženo:
linnis22
před 10 měsíci

Ahoj.

No, limity a dostupnost platebních možností se mohou změnit, i když pokud se cítíte zmateni ikonami, vřele doporučuji zeptat se přímo kasina. Jeho provozovatel chatu by měl být připraven vysvětlit a pomoci vám s vhodnou variantou.

Pokud si rozumíte, samozřejmě. Co takhle zkusit místo screenshotu video? 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Po úspěšném ověření již tlačítko pro výběr nefunguje. Ruština ze stránek zmizela, finanční prostředky nejsou staženy, podpora nereaguje. Co dělat?

Automaticky přeloženo:
Denis5564654
před 8 měsíci

Přetrvává problém, i když se například pokusíte odhlásit ze svého účtu, vymažete soubory cookie? Zkoušeli jste to?🤔 Dokážete se znovu přihlásit ke svému účtu? Dejte nám prosím vědět, pokud i po vyzkoušení tohoto všeho stále potřebujete naši pomoc. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vyhněte se tomuto kasinu za každou cenu. Jejich primární taktikou je neustále vyžadovat dokumenty, bez konce. Pokaždé, když předložíte jeden dokument, okamžitě požadují další. Neexistuje žádný předdefinovaný seznam požadovaných dokumentů; místo toho vymýšlejí nové pokaždé, když něco pošlete. Jejich strategie je jasně navržena tak, aby našli dokument, který možná nemáte, takže mohou odmítnout váš výběr.


I když se vám podaří předložit všechny požadované dokumenty a oni už nemají o co žádat, tvrdí, že potřebují 30 dní na jejich přezkoumání. Toto je jen další výmluva, která vás pravděpodobně má zklamat, abyste se vzdali, aby si mohli ponechat vaše peníze. V mém případě uplynulo téměř 20 dní, a když jsem požádal o aktualizaci, jejich odpověď byla v podstatě odmítavá, jako by říkali: „Neobtěžujte nás, stále máme 10 dní na to, abychom našli něco špatně, abychom musím ti zaplatit."


Toto je běžná praxe v nepoctivých kasinech, kdy se odkládají nebo odmítají výplaty, čímž se využívají byrokratické překážky a záměrně nejasné postupy. Pokud si vážíte svého času a peněz, důrazně nedoporučuji takové platformy používat. Je životně důležité si uvědomit, že legitimní a transparentní kasina vždy poskytnou jasné pokyny, přiměřené časové osy, a co je nejdůležitější, dodrží svůj závazek zpracovat výběry rychle.

Automaticky přeloženo:
Xela
před 4 měsíci

Dobře

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vyhněte se tomuto kasinu za každou cenu. Jejich primární taktikou je neustále vyžadovat dokumenty, bez konce. Pokaždé, když předložíte jeden dokument, okamžitě požadují další. Neexistuje žádný předdefinovaný seznam požadovaných dokumentů; místo toho vymýšlejí nové pokaždé, když něco pošlete. Jejich strategie je jasně navržena tak, aby našli dokument, který možná nemáte, takže mohou odmítnout váš výběr.


I když se vám podaří předložit všechny požadované dokumenty a oni už nemají o co žádat, tvrdí, že potřebují 30 dní na jejich přezkoumání. Toto je jen další výmluva, která vás pravděpodobně má zklamat, abyste se vzdali, aby si mohli ponechat vaše peníze. V mém případě uplynulo téměř 20 dní, a když jsem požádal o aktualizaci, jejich odpověď byla v podstatě odmítavá, jako by říkali: „Neobtěžujte nás, stále máme 10 dní na to, abychom našli něco špatně, abychom musím ti zaplatit."


Toto je běžná praxe v nepoctivých kasinech, kdy se odkládají nebo odmítají výplaty, čímž se využívají byrokratické překážky a záměrně nejasné postupy. Pokud si vážíte svého času a peněz, důrazně nedoporučuji takové platformy používat. Je životně důležité si uvědomit, že legitimní a transparentní kasina vždy poskytnou jasné pokyny, přiměřené časové osy, a co je nejdůležitější, dodrží svůj závazek zpracovat výběry rychle.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vidím, že vaše ověřování nemá konce. Kasinům dáváme 14 dní, takže vidím, že vaše stížnost byla postoupena Mirce, která kasino kontaktuje. Jsem zvědavý, jak to celé dopadne, protože 30 dní na kontrolu dokladů je podle mě dlouhá doba. Byl také zamítnut nějaký dokument nebo jen neustále žádají něco jiného?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Žádný dokument nebyl odmítnut; naopak se snažili zneplatnit dokumenty, které byly správné a ještě přísnější, než požadovali.

Dosud jsem neměl žádné zamítnuté doklady a dokonce jsem dokončil krok odeslání fotografie, kde máte občanku, občanský průkaz a údaje o účtu. Takže, jak jste pochopili, prošel jsem všemi kontrolami, které zavedly jako překážky, protože je překážkou, když po mě žádají 4 různé dokumenty k ověření mé adresy!! když všechny moje doklady mají stejnou adresu!!! Jsem si téměř jistý, že přesně 30. den si vymyslí novou výmluvu, nebo přestanou reagovat a z nějakého smyšleného důvodu mi zavřou účet.

Moje otázka zní, jak je možné, že zde má toto kasino tak vysoké hodnocení? Vzhledem k tomu, že se vlastnictví změnilo, měla by se počítat pouze nová hodnocení a kasino by nemělo zdědit dobré hodnocení od předchozího vedení.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Xela
před 4 měsíci

Ahoj,

Pokud vím, těchto 30 dní je obvykle vyhrazeno pro důkladné prošetření účtu a aktivity. S největší pravděpodobností to není jen jednoduchý postup KYC. Hádám, že našli něco neobvyklého, co je třeba vyčistit. Upřímně řečeno, kasina mají tendenci vyšetřovat účet v tajnosti, takže se obávám, že musíme počkat na aktualizaci ze strany kasina. Jak vidíte, žádost byla podána.

Chápu, že máte tuto zkušenost ve vztahu k indexu bezpečnosti, ale s největší pravděpodobností vás trochu zklamu. Jste nejlepším příkladem toho, jak nesrovnatelné může být každé ověření nebo vyšetřování; proto není možné tomuto procesu přiřadit přesnou hodnotu, na které je založen celý výpočet indexu bezpečnosti.

Viděli jste náhodou záložku s názvem „ Vysvětlení indexu bezpečnosti "?

Je vytvořen pro každé jednotlivé kasino; není zahrnuta rychlost ověření nebo výběru.

Jinými slovy: Safety Index říká, s jakou pravděpodobností kasino vyplatí výhru; zbytek však najdete v uživatelských recenzích, fóru nebo v sekci stížností.

Doufejme, že kasino brzy přijde s dobrým vysvětlením. Přeji hladké vyřešení.


Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky