Ahoj milá Radko
Tak co se nám snažíš vysvětlit? Že se nedodržují podmínky stanovené samotným kasinem, které jsme jako hráči odsouhlasili s tím, že vyplácí 1-3 dny? Je to z vašeho pohledu v pořádku a nemělo by to ovlivnit jeho hodnocení? Pokud kasino platí kdykoli chce, aniž by vám poskytlo důvod zpoždění, abyste jej mohli řešit nebo poskytnout dokumenty, které by mohly pomoci, nepočítá se to také do jeho hodnocení? Je špatně, že ověření není započítáno do hodnocení!
Pokud se kasino během ověřovacího procesu snaží vytvořit byrokratické překážky, aby využilo čas a bylo vás natolik frustrované, že přestanete žádat o vaše peníze, nemělo by to být zahrnuto do jeho hodnocení?
Proč, když jste již poslali čtyři dokumenty (na které se ptali), které jasně uvádějí a potvrzují vaši adresu bydliště, požádají vás o registraci auta, o které všichni víme, že má datum nákupu, a řeknou vám, že je třeba novější? Co chcete, abychom jako hráči dělali? Prodat naše auto a koupit si nové, jen abychom měli novější titul? Protože ani to jim nestačilo.
Mám dojem, že se mýlíte – je to jen můj osobní názor – a že rychlé ověření a možnosti rychlého výběru jsou faktory, které pozitivně přispívají k reputaci kasina.
Vzhledem k tomu, že uživatelské recenze nejsou ověřené, dovolte mi pochybovat o tom, co je psáno. Pokud jde o stížnosti, vím, že lidé vám potřebují posílat informace a vy víte, zda je někdo registrován nebo ne, a ty mají větší hodnotu.
O neobvyklém, které jste uvedli, pokud našli něco "neobvyklého", musí hráče informovat o zpoždění o vyšetřování, které proběhlo.
Hi dear Radka
So what are you trying to explain to us? That the terms set by the casino itself, which we as players agreed to, stating that it pays out in 1-3 days, are not being followed? Is that okay from your perspective and shouldn't affect its rating? If the casino pays whenever it wants without providing you with a reason for the delay so that you can address it or provide documents that might help, does that also not count towards its rating? It's wrong that verification isn't factored into the rating!
If a casino tries to create bureaucratic obstacles during the verification process to take advantage of time and make you frustrated enough to stop requesting your money, shouldn't that be included in its rating?
Why, when you've already sent four documents (that tehy asked) that clearly state and confirm your residential address, do they then ask for your car registration, which we all know has the date of purchase, and tell you it needs to be more recent? What do you want us to do as players? Sell our car and buy a new one just to have a more recent purchase title? Because even that wasn't enough for them.
I have the impression that you're mistaken—this is just my personal opinion—and that quick verification and fast withdrawal options are factors that contribute positively to a casino's reputation.
Since the user reviews are not verified, allow me to have doubts about what is being written. As for the complaints, I know that people need to send you informations and you know whether someone is registered or not, and those hold more value.
About the unusual that you stated , if they found something "unusual" they must inform the player for the delay about investigation its taken place.