DomůFórumKasinaTwin Casino - všeobecná diskuze

Twin Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 3 roky od dutchg59
|
16 810 zobrazení 118 odpovědí |
|
1...4 5 6
Radka
před 4 měsíci

Ahoj milá Radko


Tak co se nám snažíš vysvětlit? Že se nedodržují podmínky stanovené samotným kasinem, které jsme jako hráči odsouhlasili s tím, že vyplácí 1-3 dny? Je to z vašeho pohledu v pořádku a nemělo by to ovlivnit jeho hodnocení? Pokud kasino platí kdykoli chce, aniž by vám poskytlo důvod zpoždění, abyste jej mohli řešit nebo poskytnout dokumenty, které by mohly pomoci, nepočítá se to také do jeho hodnocení? Je špatně, že ověření není započítáno do hodnocení!

Pokud se kasino během ověřovacího procesu snaží vytvořit byrokratické překážky, aby využilo čas a bylo vás natolik frustrované, že přestanete žádat o vaše peníze, nemělo by to být zahrnuto do jeho hodnocení?

Proč, když jste již poslali čtyři dokumenty (na které se ptali), které jasně uvádějí a potvrzují vaši adresu bydliště, požádají vás o registraci auta, o které všichni víme, že má datum nákupu, a řeknou vám, že je třeba novější? Co chcete, abychom jako hráči dělali? Prodat naše auto a koupit si nové, jen abychom měli novější titul? Protože ani to jim nestačilo.

Mám dojem, že se mýlíte – je to jen můj osobní názor – a že rychlé ověření a možnosti rychlého výběru jsou faktory, které pozitivně přispívají k reputaci kasina.


Vzhledem k tomu, že uživatelské recenze nejsou ověřené, dovolte mi pochybovat o tom, co je psáno. Pokud jde o stížnosti, vím, že lidé vám potřebují posílat informace a vy víte, zda je někdo registrován nebo ne, a ty mají větší hodnotu.


O neobvyklém, které jste uvedli, pokud našli něco "neobvyklého", musí hráče informovat o zpoždění o vyšetřování, které proběhlo.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Xela
před 4 měsíci

Ahoj) mám úplně stejný problém jako ty, nejdřív mi doklady akceptovali a napsali, že jsem prošel všemi kontrolami. Dal jsem to na výběr, o den později mi to zrušili a řekli mi, ať počkám 30 dní

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj milá Radko


Tak co se nám snažíš vysvětlit? Že se nedodržují podmínky stanovené samotným kasinem, které jsme jako hráči odsouhlasili s tím, že vyplácí 1-3 dny? Je to z vašeho pohledu v pořádku a nemělo by to ovlivnit jeho hodnocení? Pokud kasino platí kdykoli chce, aniž by vám poskytlo důvod zpoždění, abyste jej mohli řešit nebo poskytnout dokumenty, které by mohly pomoci, nepočítá se to také do jeho hodnocení? Je špatně, že ověření není započítáno do hodnocení!

Pokud se kasino během ověřovacího procesu snaží vytvořit byrokratické překážky, aby využilo čas a bylo vás natolik frustrované, že přestanete žádat o vaše peníze, nemělo by to být zahrnuto do jeho hodnocení?

Proč, když jste již poslali čtyři dokumenty (na které se ptali), které jasně uvádějí a potvrzují vaši adresu bydliště, požádají vás o registraci auta, o které všichni víme, že má datum nákupu, a řeknou vám, že je třeba novější? Co chcete, abychom jako hráči dělali? Prodat naše auto a koupit si nové, jen abychom měli novější titul? Protože ani to jim nestačilo.

Mám dojem, že se mýlíte – je to jen můj osobní názor – a že rychlé ověření a možnosti rychlého výběru jsou faktory, které pozitivně přispívají k reputaci kasina.


Vzhledem k tomu, že uživatelské recenze nejsou ověřené, dovolte mi pochybovat o tom, co je psáno. Pokud jde o stížnosti, vím, že lidé vám potřebují posílat informace a vy víte, zda je někdo registrován nebo ne, a ty mají větší hodnotu.


O neobvyklém, které jste uvedli, pokud našli něco "neobvyklého", musí hráče informovat o zpoždění o vyšetřování, které proběhlo.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

No, asi bych to vysvětlil takto. Pokud by to mělo být započítáno do hodnocení, nebylo by to objektivní. Každé kasino má jiný postup ověřování. Někdo je ověřen za pár dní, někdo za den, někdo za pár týdnů. Ne vždy je to však chyba kasina, ale také hráči někdy neposkytnou správné dokumenty, formát atd. Pak by nebylo fér, kdyby se hodnocení snížilo například proto, že to trvá dlouho a není to vůbec chyba kasina.

Pak jsou takové, které trvají zbytečně dlouho a například žádají dokumenty po jednom a každý týden jiné. Občas se stane, že dokument odmítnou a neřeknou proč a hráč se snaží udělat vše pro to, aby to napravil. Takže by to nebylo ono, kdybys pochopil, co jsem napsal. Nechci obhajovat toto kasino a myslím, že to trvá už dost dlouho. Ale jak řekla Radka, mohlo se stát, že ve vašem ověření narazili na něco, co to prodloužilo.

Tak to bych řekl.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj) mám úplně stejný problém jako ty, nejdřív mi doklady akceptovali a napsali, že jsem prošel všemi kontrolami. Dal jsem to na výběr, o den později mi to zrušili a řekli mi, ať počkám 30 dní

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hmm, přijde mi divné, když se to stane více hráčům. Neřekli ti nic jiného než to, že to může trvat měsíc? To by mi rozhodně nestačilo a chtěl bych vědět víc.

Každopádně to vypadá, že zatím budeme muset počkat, jestli tým něco nezjistí.

To je asi nejmoudřejší věc.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj Jaro,

Viděl jsi, co jsem se ti snažil vysvětlit? Dana221 má úplně stejný problém. Myslíte, že je to náhoda? Že by se s jejím ověřením mohlo také něco pokazit? Taková náhoda? Doufám, že tomu tak je.


To, co mi řekli, také nestačilo a já jsem jim zatím poslal dokumenty a komunikoval s nimi více než 15krát, aniž by mi udali důvod nebo vysvětlení, ani požádali o další dokumenty, protože to, co jsem poslal, nebylo v pořádku. Myslíte si tedy, že kasino, které jen vyhodí odpověď jako „Potřebuji 30 dní na kontrolu dokumentů", aniž by řeklo cokoli jiného, si zaslouží dobré hodnocení za svůj proces KYC? Poslední den lhůty, kterou mi dali, je 26. srpna, za 5 dní. Chcete mi říct, že potřebují přesně 30 dní na kontrolu dokumentů? Ani ne 20, ale 30. Je na čísle 30 něco magického? Nebo je někde v jejich podmínkách napsáno, že po 30 dnech se účet zavře a oni jen čekají, až těch 30 dní uplyne? Protože v tuto chvíli od nich očekávám cokoliv.

Zákaznický servis je naprosto k ničemu. Nemají žádnou komunikaci s ověřovacími odděleními; jsou tam jen proto, aby opakovali stejný scénář, a dokonce přiznávají, že nemají žádné informace. A vy nám chcete říct, že by nebylo fér zahrnout hodnocení za zpoždění nebo za neschopnou živou podporu? Samozřejmě, je to fér. V průběhu let jsem provedl četná ověření KYC u mnoha společností a nikdy jsem se nesetkal s takovou službou a situací, jako je tato, a také požadovaly méně dokumentů. To nemůže být tak, že Twin je jediná "seriózní" společnost a já si léta hraju s amatérskými společnostmi, které jsou giganty na trhu.


Takže, milý Jaro, jak navrhuješ, abychom toto utrpení promítli do hodnocení kasina? Protože to je rozhodně potřeba reflektovat a není to jen záležitost reklamační sekce.


Děkuji za váš čas

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hmm, přijde mi divné, když se to stane více hráčům. Neřekli ti nic jiného než to, že to může trvat měsíc? To by mi rozhodně nestačilo a chtěl bych vědět víc.

Každopádně to vypadá, že zatím budeme muset počkat, jestli tým něco nezjistí.

To je asi nejmoudřejší věc.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mám čerstvé zprávy o situaci s Twin Casino. Odpověděli na vlákno mé stížnosti a tvrdili, že mi poslali e-mail a že jsem vyplnil formulář, abych si s nimi naplánoval videohovor, s uvedením dne a času.


Bylo by dobré, kdyby si na nich Mirka nyní udělala svůj vlastní KYC a požádala, aby jí poslali neupravený printscreen celé obrazovky, na kterém je e-mail, který mi údajně poslali, a vyplněný formulář, který jsem údajně poslal zpět. Možná se pak dozvím, jak a kdy spolu máme komunikovat, protože mi nic neposlali a to, co tvrdí, je úplně lživé. A neřekli jen, že mi poslali formulář k vyplnění, ale že jsem ho vyplnila a poslala zpět i jim. Hahaha, to je úplně směšné.


Snažím se je zastihnout už téměř 20 dní, protože mi zablokovali výběry a nemohu se dostat ke svým 500 EUR. Opravdu si myslí, že bych si každý den nekontroloval doručenou poštu/spam/nevyžádanou poštu?!


A teď, s tímto směšným chováním a jejich lžemi, nechcete, aby to ovlivnilo jejich hodnocení, protože by to bylo nespravedlivé?

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Xela
před 4 měsíci

Znamená to, že musím také čekat na hovor za 30 dní?)

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Znamená to, že musím také čekat na hovor za 30 dní?)

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už fakt nevím, co od nich čekat. Dokonce mi poslali zprávu, že mi poslali e-mail a že jsem odpověděl s datem a časem videohovoru, i když jsem nic nedostal a nic jsem nevyplnil.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj Jaro,

Viděl jsi, co jsem se ti snažil vysvětlit? Dana221 má úplně stejný problém. Myslíte, že je to náhoda? Že by se s jejím ověřením mohlo také něco pokazit? Taková náhoda? Doufám, že tomu tak je.


To, co mi řekli, také nestačilo a já jsem jim zatím poslal dokumenty a komunikoval s nimi více než 15krát, aniž by mi udali důvod nebo vysvětlení, ani požádali o další dokumenty, protože to, co jsem poslal, nebylo v pořádku. Myslíte si tedy, že kasino, které jen vyhodí odpověď jako „Potřebuji 30 dní na kontrolu dokumentů", aniž by řeklo cokoli jiného, si zaslouží dobré hodnocení za svůj proces KYC? Poslední den lhůty, kterou mi dali, je 26. srpna, za 5 dní. Chcete mi říct, že potřebují přesně 30 dní na kontrolu dokumentů? Ani ne 20, ale 30. Je na čísle 30 něco magického? Nebo je někde v jejich podmínkách napsáno, že po 30 dnech se účet zavře a oni jen čekají, až těch 30 dní uplyne? Protože v tuto chvíli od nich očekávám cokoliv.

Zákaznický servis je naprosto k ničemu. Nemají žádnou komunikaci s ověřovacími odděleními; jsou tam jen proto, aby opakovali stejný scénář, a dokonce přiznávají, že nemají žádné informace. A vy nám chcete říct, že by nebylo fér zahrnout hodnocení za zpoždění nebo za neschopnou živou podporu? Samozřejmě, je to fér. V průběhu let jsem provedl četná ověření KYC u mnoha společností a nikdy jsem se nesetkal s takovou službou a situací, jako je tato, a také požadovaly méně dokumentů. To nemůže být tak, že Twin je jediná "seriózní" společnost a já si léta hraju s amatérskými společnostmi, které jsou giganty na trhu.


Takže, milý Jaro, jak navrhuješ, abychom toto utrpení promítli do hodnocení kasina? Protože to je rozhodně potřeba reflektovat a není to jen záležitost reklamační sekce.


Děkuji za váš čas

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Naprosto chápu, proč zastáváte tento názor a také mi nepřijde normální, aby kasino kontrolovalo dokumenty po dobu 30 dnů, pokud jde jen o rutinní ověření a nenašli nic, co by mohlo vyvolat podezření.

Stále však budu toho názoru, že nemůže odrážet index bezpečnosti a myslím, že jsem to vysvětlil ve své předchozí odpovědi. Každý hráč může mít jinou zkušenost a teď neříkám, že ta vaše špatná by byla méně cenná. Přesto si vezměte v úvahu případ, že po tak zdlouhavém a nepříjemném ověřování vás a dalšího hráče by například o týden později přišli další dva hráči a řekli, že ověření proběhlo úspěšně během jednoho dne a že nemají stejné zažít jako ty. Pak by další hráč přišel příští týden a řekl, že má problémy s ověřením. Měl by bezpečnostní index stále běžet na základě toho? Také je spousta hráčů, kteří nepřijdou, aby řekli, že to bylo rychlé a kasino je skvělé, ale spousta hráčů přichází, jen když je problém. Což bych řekl, že by ani v tomto případě nebylo fér. To neznamená, jak jsem již zmínil, že mi připadá normální, že ověření trvá tak dlouho, a sám bych byl frustrovaný.

Kromě toho jsem z vaší stížnosti viděl, že byste měli mít zítra ověřovací hovor. Takže bych řekl, že je to hlavně proto, že jim možná něco uniklo a chtěli si to ověřit. Takže pokud to úspěšně projdete, tak věřím, že už to nezpůsobí žádné potíže.

Dejte mi prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mám čerstvé zprávy o situaci s Twin Casino. Odpověděli na vlákno mé stížnosti a tvrdili, že mi poslali e-mail a že jsem vyplnil formulář, abych si s nimi naplánoval videohovor, s uvedením dne a času.


Bylo by dobré, kdyby si na nich Mirka nyní udělala svůj vlastní KYC a požádala, aby jí poslali neupravený printscreen celé obrazovky, na kterém je e-mail, který mi údajně poslali, a vyplněný formulář, který jsem údajně poslal zpět. Možná se pak dozvím, jak a kdy spolu máme komunikovat, protože mi nic neposlali a to, co tvrdí, je úplně lživé. A neřekli jen, že mi poslali formulář k vyplnění, ale že jsem ho vyplnila a poslala zpět i jim. Hahaha, to je úplně směšné.


Snažím se je zastihnout už téměř 20 dní, protože mi zablokovali výběry a nemohu se dostat ke svým 500 EUR. Opravdu si myslí, že bych si každý den nekontroloval doručenou poštu/spam/nevyžádanou poštu?!


A teď, s tímto směšným chováním a jejich lžemi, nechcete, aby to ovlivnilo jejich hodnocení, protože by to bylo nespravedlivé?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

V tomto případě bych jim jen napsal, kdy a v kolik se má volat a na jaké platformě, pokud ti neodepíšou nebo něco podobného, tak to Mirka bude řešit dál. Jsem admin na fóru a stížnosti neřeším, takže ona pak rozhodne, co bude dál. Pokud kasino stížnost nevyřeší, získá černé body a jeho index bezpečnosti bude změněn, s tím si nedělejte starosti.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj Jaro,


Ano, na zítra mám naplánované ověření, ale dozvěděl jsem se o něm až odtud. Neposlali mi žádný e-mail, jak tvrdí, a nikdy jsem neodpověděl na žádný formulář, protože prostě nic neposlali. Proč to přehlížíš?


Zdá se vám normální, že mi řekli, že mi poslali e-mail a že jsem dokonce odpověděl, když se to nikdy nestalo?


Také ano, jednoduchá ověření mohou proběhnout okamžitě, ale naším problémem je, když vyhrajete a požádáte o výběr. Nepleťte si jednoduchá ověření s byrokracií, kterou vytvářejí, pokud jde o výběr výher.


Opravdu máme brát názory zákazníků, kteří se jednoduše zaregistrují, projdou ověřením a nemají žádné výhry na výběr? Problém je s výběry, nejen s hraním a prohráváním, protože to se stává většině v kasinech – ne vítězům.


Když prohráváte, kasina se nestarají o ověřování – všichni to víme. Nikdo nikdy nežádal o další dokumenty, protože prohráváte. Dokud prohráváte, jste jejich nejlepším zákazníkem a nebudou vás obtěžovat.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

V tomto případě bych jim jen napsal, kdy a v kolik se má volat a na jaké platformě, pokud ti neodepíšou nebo něco podobného, tak to Mirka bude řešit dál. Jsem admin na fóru a stížnosti neřeším, takže ona pak rozhodne, co bude dál. Pokud kasino stížnost nevyřeší, získá černé body a jeho index bezpečnosti bude změněn, s tím si nedělejte starosti.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Právě jsem od nich obdržel sdělení ohledně videohovoru. Budu vás informovat


Děkuji za tvůj čas Jaro


Pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Právě jsem od nich obdržel sdělení ohledně videohovoru. Budu vás informovat


Děkuji za tvůj čas Jaro


Pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vida, super, tak pevně věřím, že tento ověřovací hovor bude úspěšný a výhru si budete moci vyzvednout.

Jsem zvědavý, jak to dopadne. Neváhejte a dejte mi vědět, co jste zjistili. 🙂

Automaticky přeloženo:
Xela
před 3 měsíci

Ahoj, jak dopadl tvůj hovor? Na co se ptali?

Automaticky přeloženo:
Dana221
před 3 měsíci

je později odpoledne


dám ti vědět

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Měl jsem zálohu 11 $ a nyní je můj zůstatek 14 000 $ a řekli, že budou kontrolovat mé dokumenty po dobu 30 dnů. Jaká je šance, že to stáhnou?

Automaticky přeloženo:
Xela
před 3 měsíci

Ahoj! Jaký byl hovor? Na co se ptali?

Automaticky přeloženo:
Dana221
před 3 měsíci


1. Jak se dostanu na jejich stránky?

2. Který prohlížeč mám používat?

3. Jaký prohlížeč a model mám v telefonu?

4. Jaké hry hraji, jaké turnaje a hraji kasino nebo sport?

5. Jaké byly mé vklady a jaké byly mé výběry?

6. Hraji živě nebo před zápasem?

7. Jak jsem se dozvěděl o jejich stránkách?

Automaticky přeloženo:
Xela
před 3 měsíci

A otevřeli ti východ?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

A otevřeli ti východ?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ano, odblokují mi možnost výběru

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky