DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 37)

 od Miikkuli
|
105 595 zobrazení 823 odpovědí |
|
1...36 37 38...42

Ahoj

Mám problémy s odběry na spinangu. Mám tři otevřené výběry, které se zpracovávají téměř 2 týdny

Automaticky přeloženo:
Jesselica88

Ahoj, to je přesně čas, kdy dáváme kasinům poslat peníze hráči. Dali vám nějaký důvod, proč tomu tak je? Jsou to vaše první výběry a jste již ověřeni v kasinu?

Ještě bych dodal, že když si přečtete příspěvky od jiných hráčů, tak podobných případů pravděpodobně najdete spoustu. Hráči obvykle dostanou své peníze kolem dvou týdnů, takže bych hledal, jestli je dostanete v blízké budoucnosti.

Pokud ne, doporučuji podat stížnost.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj

Několikrát jsem tam vybíral peníze. Nikdy to netrvalo tak dlouho. Myslím, že to dělají schválně. Nedávno jsem vyhrál spoustu peněz. Když jsem kontaktoval podporu, požádali mě o trpělivost. Řekli, že to musí zkontrolovat. Neřekli přesně co... Zítra to budou přesně 2 týdny. Uvidíme, jestli se něco stane.

děkuji za odpověď

Automaticky přeloženo:
Jesselica88

V takovém případě nám dejte vědět, kdykoli budete mít nějaké aktualizace.

Budeme tu, pokud budete potřebovat pomoc od našeho týmu pro stížnosti.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Čekal jsem přesně dva týdny na 3 čekající výběry, požadované 14. ledna. Od té doby jsem poslal několik e-mailů a nejprve mě žádali o trpělivost, ale už 5 dní ani nereagují.

Co mohu udělat pro příjem plateb?

Začátkem prosince jsem vyhrál více než 12 000 EUR a automaticky mi snížili VIP úroveň na úroveň 1 a omezili výběry na 500 EUR. Dosud byly platby prováděny přibližně do 10 dnů od každé žádosti, tentokrát však nevyhověly ani tomu.

Kromě toho na svých webových stránkách uvádějí lhůtu 3 pracovních dnů na zpracování výběrů, což nikdy nerespektovali.

Můžete mi prosím pomoci? Je to měsíc a půl a stále mám na výběr přes 6 000 EUR.

Děkuju!

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj

Zatím bez peněz.

Když jsem se zeptal, bylo mi řečeno, že by to mělo být brzy na mém účtu.

Mám počkat nebo napsat stížnost?

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Čekal jsem přesně dva týdny na 3 čekající výběry, požadované 14. ledna. Od té doby jsem poslal několik e-mailů a nejprve mě žádali o trpělivost, ale už 5 dní ani nereagují.

Co mohu udělat pro příjem plateb?

Začátkem prosince jsem vyhrál více než 12 000 EUR a automaticky mi snížili VIP úroveň na úroveň 1 a omezili výběry na 500 EUR. Dosud byly platby prováděny přibližně do 10 dnů od každé žádosti, tentokrát však nevyhověly ani tomu.

Kromě toho na svých webových stránkách uvádějí lhůtu 3 pracovních dnů na zpracování výběrů, což nikdy nerespektovali.

Můžete mi prosím pomoci? Je to měsíc a půl a stále mám na výběr přes 6 000 EUR.

Děkuju!

Automaticky přeloženo:

Ahoj.

Byl důvod, proč snížili vaši VIP úroveň, protože jste tam nějakou dobu nevkládali?

To je to, co kasina obvykle dělají, víte. VIP úroveň vždy závisí na aktivitě hráče.

Nic to každopádně nemění na tom, že čekání na výběr je příliš dlouhé. Takže bych na ně určitě zkusil podat stížnost. Je to zcela zdarma a náš tým se bude snažit zjistit více o vašem výběru a zpoždění.

Kliknutím na tento odkaz odešlete stížnost a uveďte všechny potřebné informace.

Automaticky přeloženo:

Ahoj

Zatím bez peněz.

Když jsem se zeptal, bylo mi řečeno, že by to mělo být brzy na mém účtu.

Mám počkat nebo napsat stížnost?

Automaticky přeloženo:

Určitě bych podal stížnost. Mohlo by to urychlit.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:
Romi

Řekl bych to samé.

Automaticky přeloženo:
Jesselica88

Zde je odkaz pro vás, kdykoli se rozhodnete pro to jít. Dobře?

Pokud potřebujete pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:

Ahoj


Toto je můj první výběr z tohoto kasina a říkají, že platí do 3 pracovních dnů.


Nezaplatili mi už 4 pracovní dny a pořád se mi vymlouvají. Dělají to schválně, takže můžete zrušit a hrát o peníze.

Toto kasino je nepřijatelné.

Automaticky přeloženo:
thanosttt89

Ahoj,

Doporučil bych vám být trpělivý, ale mám pocit, že to už víte. Nemám ponětí, jaký je účel, ale hráči také hlásili zpoždění. Háček je tedy jen v tom, dát tomu více času. Toto kasino platí, ale je pomalé.

Můžu znát výmluvy, které jsi dostal, prosím?

Automaticky přeloženo:

Žádná konkrétní omluva neexistuje, říkají jen, že mají hodně práce v účetním oddělení. Také jsem na ně tlačil, aby poslali doklady k identifikaci účtu a oni mi řekli, že to není nutné (moc se bojím, že za týden je po mě budou chtít). Budu trpělivý, na stažení nesahám, dokud je nevytáhnu.

Automaticky přeloženo:
thanosttt89

Dokonale ti rozumím. Čekám už více než 19 dní a zatím nic. Neodpovídají mi ani na e-maily a v live chatu dostanu vždy stejnou odpověď jako vy. Je to frustrující.

Automaticky přeloženo:

Myslím, že je načase, aby se tato stránka přestala přátelit s kasiny Rabidi, protože jsou nečestná, plná stížností a zbabělců, pokud jde o řešení problémů. Rabidi je kus smetí, který by měl být vyhnaný z povrchu zemského spolu se svými zbabělými majiteli!!!

Automaticky přeloženo:
Johnlc89

Tato společnost je odpad, naprosto neuctivá, zbabělá a systematizovaná, pokud jde o řešení problémů. Chovají se spolu jako skuteční zbabělci, všichni jsou součástí jednoho gangu, v téhle partě musí být nějaký pakt nebo něco!!!

Automaticky přeloženo:
thanosttt89

Drž se dál od všech kasin Rabidi, příteli, vždy zdržují výběry a jsou extrémně otravní a robotičtí jako skupina na to vycvičená. Tohle je organizovaná mafie. Slyšeli jste o krabích bonusech při prvním vkladu, jděte daleko. Jednoho dne mi poděkujete!!!

Automaticky přeloženo:

Pravdou je, že kasino guru nás nechrání.

Nemělo by mít takové hodnocení.

Neměl by být první, kdo něco navrhne.

Je to škoda, protože jsem mu věřil roky, ale bohužel hraji toto kasino, které doporučuje, šest let.

Automaticky přeloženo:

Kolik dní čekáte na přijetí plateb? Je tu někdo, kdo čeká déle než 20 dní od podání žádosti o výběr?

Zažil někdo to samé? A kdy nakonec zaplatili?

Děkuju!

Automaticky přeloženo:

Jsem na 8. den. Ale je to malá částka 380.

Dluží vám hodně peněz?

Automaticky přeloženo:
1...36 37 38...42
Jít na stránkuz 42 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky