FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 30)

před 9 měsíci od Miikkuli
|
74311 zobrazení 697 odpovědí |
|
1...29 30 31...35
před 3 měsíci

Kasino Spinanga Podal jsem 2 žádosti o výběr, jednu 11. 8. a druhou 13. 8. a stále nic.

Odpověď každý den sama, omlouváme se za zpoždění, jakmile bude zpracování dokončeno, obdržíte email z finančního oddělení.

Nepřijatelný

Automaticky přeloženo:
ATHINA21
před 3 měsíci

Ahoj.

Upřímně, zdá se, že nejsi jediný. 🙁

Možná by bylo nejlepší dát vám trochu času na přečtení tohoto vlákna a poznamenat si, co již bylo řečeno.

Nezapomeňte si prosím znovu přehrát příslušnou stížnost. Fórum počká, na reklamaci záleží nejvíc, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kasino Spinanga Podal jsem 2 žádosti o výběr, jednu 11. 8. a druhou 13. 8. a stále nic.

Odpověď každý den sama, omlouváme se za zpoždění, jakmile bude zpracování dokončeno, obdržíte email z finančního oddělení.

Nepřijatelný

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jsou tragické

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Stále čeká

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 2 měsíci

Vidím, že se blížíte k hranici 14 dnů, asi bych pomalu uvažoval o tom, že bych si stěžoval. co ty? Nedozvěděli jste se nic nového o svém odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ano. Nedělej si starosti. Že jsou v poslední fázi a tohle…. Nic víc...

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 2 měsíci

Asi by mi to nestačilo, takže pokud se rozhodnete podat stížnost, dejte vědět. Sice vím, že kasino hráče vyplácí, ale trvá jim to déle a obvykle kolem 2 týdnů podle toho, co sleduji od ostatních hráčů.

Uvidíme, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Dnes jsou to přesně dva týdny. Co mám dělat?????

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 2 měsíci

Takže váš výběr stále není schválen? A váš účet je ověřený, že?

Asi bych opravdu navrhoval podat stížnost zde s naším týmem. Pokud se účastníte, zde je odkaz pro vás .

Nezapomeňte nás informovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Můj účet nepotřebuje ověření, jak mi bylo řečeno. A ano, není schválen!

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 2 měsíci

Dobrý den a děkujeme za podání stížnosti. Podle mého názoru je to alespoň prozatím to nejlepší, co jste mohli udělat. I když proces může nějakou dobu trvat, než pokročí o něco dále, naši oddaní specialisté se pokusí pomoci získat peníze. Abych byl upřímný, pokud se kasino zdržuje jen proto, že nemůže držet krok s požadavky, myslím, že není třeba udělat mnoho, aby se to změnilo. Přesto je při takovém zpoždění obvykle vyplacení peněz otázkou času. Alespoň v to doufám!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Každý den mi říkají, že je to jen otázka času. Že je vysoký objem výběrů atd. Nebojte, není problém. A jen čekání...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Dobrý večer! Právě mi byla zaslána SMS, že můj výběr byl dokončen a abych počkal 3 pracovní dny, než bude připsán na můj účet. Kdykoli je problém vyřešen! Díky moc za všechno!

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 2 měsíci

Hej. To je opravdu příjemné slyšet. Snad brzy budete mít své peníze.

Kdykoli k tomu dojde, nezapomeňte nás aktualizovat. Počkáme na dobré zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Už mi bylo připsáno! Kdykoli, kluci, pokud chcete hrát v této společnosti! Vězte, že trvá přesně 14 dní, než uvidíte vzestup.

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 2 měsíci

Dobrá zpráva, kasino většinou vyplácí hráče, ale vědí, že to trvá přesně tak dlouho, jak říkáte, takže budou muset být trpělivější. Jsem rád, že to dobře dopadlo.

Myslíš, že tu budeš ještě hrát?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

To si nemyslím 🤣

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 2 měsíci

Rozhodnutí určitě chápu. Tuto otázku často kladu hráčům, protože vím, že některým lidem nevadí čekat dva týdny, než kasino zaplatí. Většina hráčů by samozřejmě řekla, že dva týdny jsou dost, takže se ani tomuto přístupu nedivím.

Myslím, že jinde ti to půjde lépe. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

a je to absurdní a už tři dny čekám na svůj výběr v tomto kasinu, ale peníze nedorazily, stále se to ověřuje. zloději podám stížnost

Automaticky přeloženo:
maskioui739
před 2 měsíci

Ach, omlouvám se, že to musím zmínit; jde jen o to, že kasinu necháváme poměrně málo času na to, aby se vypořádala s výplatami. Navrhuji, abyste se připravili na malý šok - je to celých 14 dní.

V každém případě to znamená, že požadovaný výběr nebyl ještě přijat? Z vašich dalších slov se zdá, že jste se v minulosti mohli z tohoto kasina snadno stáhnout, takže možná musíte být trpěliví. Zkusili jste přesto požádat podporu kasina?

Mohlo by to stát za pokus.


Automaticky přeloženo:
1...29 30 31...35
Jít na stránkuz 35 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky