FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 30)

před 7 měsíci od Miikkuli
|
52924 zobrazení 612 odpovědí |
|
1...29 30 3132
Přidat příspěvek
karolidisdimitris8
před měsícem

Ahoj, koukám, že čekáš týden, což bych řekl, že není dlouhá doba, ale vím, že v kasinu to může někdy trvat déle, zvlášť v tomto, podle toho, co tady hráči napsali.

Každopádně, bylo nutné, abyste to ověřovali nebo ne? Hráli jste s bonusem nebo bez něj?

Dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dobré ráno, dnes je 10 pracovních dnů. Bez bonusu a po mnoha vkladech. Nepožádali mě o ověření..

Automaticky přeloženo:
karolidisdimitris8
před měsícem

děkuji za odpověď. Stále nemáte peníze a nic se nezměnilo? Řeklo vám kasino něco nového? Být tebou bych asi uvažoval o podání stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Spinanga mi nezaplatila už přes 10 dní, jak je přimět, aby se mi alespoň věnovali, dokonce mi zablokovali chat.

Automaticky přeloženo:
wackmans
před 4 týdny

Ahoj, řekli ti, proč jim to trvá přes týden? Myslím, že důvod by byl dobrý, protože žádný hráč nechce zůstat bez odpovědi, která ho alespoň trochu uklidní.

Kasinům však dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše, co je potřeba s vašimi penězi udělat, a poslali je, pokud to neudělají, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Dovolte mi prosím ještě jednu otázku, jste již ověřeni a je to váš první výběr?

Vím, že kasino nakonec hráčům zaplatí, ale trvá jim to asi 2 týdny.

Tak dej vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Dobrý večer. Provedl jsem výběr na spinangu a jsem 5. pracovní den a stále píše zpracování! Nechce identifikaci. Klasický. Určitě je znáte. A taky mi pořád říkají, ať počkám……

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 3 týdny

Ahoj, vidím, že nejsi jediný hráč, který má tuto situaci. Doporučil bych být trochu trpělivý, protože kasino obvykle vyplácí peníze hráčům, ale někdy to může být delší proces. Dáváme kasinům 14 dní na vyplacení hráčů, i když vím, že to není nejpříjemnější věc řešit. Pokud není potřeba žádné ověření, je to v pořádku a musíte jen počkat. Pokud se do té doby nic nezmění, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Myslíš, že to zvládneš?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kasino Spinanga Podal jsem 2 žádosti o výběr, jednu 11. 8. a druhou 13. 8. a stále nic.

Odpověď každý den sama, omlouváme se za zpoždění, jakmile bude zpracování dokončeno, obdržíte email z finančního oddělení.

Nepřijatelný

Automaticky přeloženo:
ATHINA21
před 3 týdny

Ahoj.

Upřímně, zdá se, že nejsi jediný. 🙁

Možná by bylo nejlepší dát vám trochu času na přečtení tohoto vlákna a poznamenat si, co již bylo řečeno.

Nezapomeňte si prosím znovu přehrát příslušnou stížnost. Fórum počká, na reklamaci záleží nejvíc, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kasino Spinanga Podal jsem 2 žádosti o výběr, jednu 11. 8. a druhou 13. 8. a stále nic.

Odpověď každý den sama, omlouváme se za zpoždění, jakmile bude zpracování dokončeno, obdržíte email z finančního oddělení.

Nepřijatelný

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jsou tragické

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Stále čeká

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 3 týdny

Vidím, že se blížíte k hranici 14 dnů, asi bych pomalu uvažoval o tom, že bych si stěžoval. co ty? Nedozvěděli jste se nic nového o svém odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Ano. Nedělej si starosti. Že jsou v poslední fázi a tohle…. Nic víc...

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 3 týdny

Asi by mi to nestačilo, takže pokud se rozhodnete podat stížnost, dejte vědět. Sice vím, že kasino hráče vyplácí, ale trvá jim to déle a obvykle kolem 2 týdnů podle toho, co sleduji od ostatních hráčů.

Uvidíme, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Dnes jsou to přesně dva týdny. Co mám dělat?????

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 2 týdny

Takže váš výběr stále není schválen? A váš účet je ověřený, že?

Asi bych opravdu navrhoval podat stížnost zde s naším týmem. Pokud se účastníte, zde je odkaz pro vás .

Nezapomeňte nás informovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Můj účet nepotřebuje ověření, jak mi bylo řečeno. A ano, není schválen!

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 2 týdny

Dobrý den a děkujeme za podání stížnosti. Podle mého názoru je to alespoň prozatím to nejlepší, co jste mohli udělat. I když proces může nějakou dobu trvat, než pokročí o něco dále, naši oddaní specialisté se pokusí pomoci získat peníze. Abych byl upřímný, pokud se kasino zdržuje jen proto, že nemůže držet krok s požadavky, myslím, že není třeba udělat mnoho, aby se to změnilo. Přesto je při takovém zpoždění obvykle vyplacení peněz otázkou času. Alespoň v to doufám!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 týdny

Každý den mi říkají, že je to jen otázka času. Že je vysoký objem výběrů atd. Nebojte, není problém. A jen čekání...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 týdny

Dobrý večer! Právě mi byla zaslána SMS, že můj výběr byl dokončen a abych počkal 3 pracovní dny, než bude připsán na můj účet. Kdykoli je problém vyřešen! Díky moc za všechno!

Automaticky přeloženo:
1...29 30 3132
Jít na stránkuz 32 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu