Ano, nyní si myslím, že jakmile bude ověření dokončeno a všechny platby budou provedeny, jak bylo slíbeno, můžete pokračovat ve hře
Yes, now I think that once the verification is complete and all payments have been made as promised, you can continue playing
Ja jetzt denke ich wo die Verifizierung durch ist und alles Zahlungen wie versprochen raus gingen könnte man fort spielen
Jsem tak rád, že už nejsou žádné potíže. Ale pokud se stane něco dobrého nebo špatného, o co byste se chtěli podělit, budu tady. 🙂
I am so pleased that there are no more difficulties. But if something happens, good or bad, that you would like to share, I will be here. 🙂
Ano, našel jsem nové stránky, opravdu skvělé, vyhrál jsem 3700 €, vložil jsem pouze 50 eur
Yes, I have found a new site, really cool, I have now won 3700 €, I only deposited 50 euros
Ja habe ne neue seite jetzt gefunden richtig geil bin jetzt dort bei 3700 € die ich gewonnen habe ich habe nur 50 Euro eingezahlt
Mluvíte o tomto kasinu nebo o nějakém jiném? Prosím, pokud mluvíte o jiném, napište to do konkrétního vlákna, které se toho týká. Byl bych vděčný.
Každopádně, který to je? Podařilo se vám provést výběr?
Are you talking about this casino or some other ? Please, if you are talking about another one, write it to the specific thread related to it. I would be grateful.
Anyway, which one is it ? Were you able to make a withdrawal ?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
abyste je nepsali znovu, podívejte se sem, co jsou to podvodníci ve spinangu.
ve svém revolutu mám kartu své ženy a vkládám peníze, kdykoli chci, legálně z karty revolut, která je na mé jméno. Vložil jsem vklady a hrál na webu. A vyhrál jsem 10 500 EUR, oni udělali vklad 500 EUR po dvou týdnech, kdy byli každý den na chatu. A když přišla chvíle na ověření, které trvalo další dva týdny, požádali mě také o podrobný výpis z účtu pro kartu mé ženy, protože to viděli ve výpisech revolut, poslal jsem jim, i když to, co požadovali, je nezákonné, protože to nemá s nimi nic společného, netýká se jich. Ale poslal jsem to pro případ, že to vypadne a dostanu peníze. A uzavřeli můj účet, zrušili výběry a posílají mi zpět 100 EUR, které jsem vložil a vyhrál jsem 10 000 EUR.
1) Vložil jsem peníze ze své zkušební karty, která je na mé jméno.
2) protože je to nelegální, jak říkají, proč mi účtovali těch 500 €???
3) je to stránka, která žere lidem peníze a nikomu neplatí!!
nevíte někdo o právním oddělení, kam bych se mohl obrátit, abych získal své oprávněně vydělané peníze?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
so as not to write them again, look here what scammers are in spinanga.
in my revolut I have a card of my wife and I put money whenever I want legally from the revolut card which is in my own name I made the deposits and played on the site. And I won €10,500, they made a deposit of €500 after two weeks of being in the chat every day. And when the moment came for the verification, which lasted another two weeks, they also asked me for a detailed account statement for my wife's card because they saw it in the revolut statements, I sent them even though what they asked for is illegal because it has nothing to do with them, it doesn't concern them. But I sent it in case it comes off and I get my money. And they closed my account, canceled the withdrawals and are sending me back the €100 I had put in and I won €10,000.
1) I put the money from my trial card that is in my name.
2) since it is illegal as they say, why did they charge me the 500€???
3) it's a site that eats people's money and doesn't pay anyone!!
does anyone know of a legal department i can go to to get my rightfully earned money?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
για να μην τα ξανά γράφω κοιτάξτε εδώ τι απατεώνες είναι στο spinanga.
στην revolut μου έχω μια κάρτα της γυναίκας μου και βάζω χρήματα όποτε θέλω νόμιμα από την κάρτα της revolut που είναι στο δικό μου όνομα έκανα τις καταθέσεις και έπαιζα στο σαιτ. Και κέρδισα 10.500€ μου έκαναν καταθεση τα 500€ μετά από δυο βδομαδες που ήμουν κάθε μέρα στο chat. Και όταν ήρθε η στιγμή της επαλήθευσης που κράτησε άλλες δυο βδομαδες μου ζήτησαν και αναλυτική κίνηση Λογαριασμού για την κάρτα της γυναίκας μου επειδή την είδαν στις κινήσεις της revolut τους έστειλα αν και παράνομο αυτό που ζήτησαν γιατί δεν έχει σχέση με αυτούς δεν τους αφορά. Αλλά εγώ την έστειλα μήπως ξεκολλήσει και πάρω τα χρήματα μου. Και αυτοί μου έκλεισαν τον λογαριασμό μου ακύρωσαν τις αναλήψεις και μου στέλνουν και πίσω τα 100€ που είχα βάλει και κέρδισα τα 10.000€.
1) τα χρήματα τα έχω βάλει από δίκη μου κάρτα που είναι στο όνομα μου.
2) αφού είναι παράνομα όπως λένε γιατί μου βάλανε τα 500€;;;
3) είναι ένα σαιτ που τρώει τα λεφτά του κόσμου και δεν πληρώνει κανέναν!!
γνωρίζει κάποιος, κάποιο νομικό τμήμα που μπορώ να πάω για να πάρω τα χρήματα που νόμιμα κέρδισα;
Spinago je také projekt, kde vás podpora může nakrmit pouze snídaní a nemůže hráči ve skutečnosti říct o jeho problémech s výběry; moje matka se s nimi setkala. Po týdenním boji s výběrem byl účet zablokován v patové situaci, jako by se administrace projektu rozhodla zablokovat můj účet
Spinago is also a project where the support can only feed you breakfast, and can’t really tell the player about his problems with withdrawals; my mother encountered them. After struggling with the withdrawal for a week, the account was blocked in a stalemate, as if the project administration decided to block my account
Спинаго ещё тот проект, где поддержка умеет кормить только завтраками, нечем толком не может сказать игроку о его проблемах с выводом, мама сталкивалась с ними. После того как неделю мучали с выводом, патом заблокировали акаунт, типо так администрация проекта решила заблокировать мой акаунт
Jaký byl důvod kasina zablokování účtu? Vidím, že hráči mají zpoždění ve výběrech, ale zatím se kasinu podařilo poslat hráčům peníze a v tomto případě je rozhodně potřeba trpělivost.
Můžete mi prosím sdělit, jak to je?
What was the reason for the casino blocking the account ? I see that the players have a delay in withdrawals but so far the casino has managed to send money to the players and patience is definitely needed in this case.
Can you please let me know how it is ?
Dobré odpoledne, stavím se, abych informoval některé budoucí hráče SPINANGA, aby byli ve střehu. Neprovádějí platbu včas. Výběr jsem provedl 26. července. Dnes je 1. srpna a můj stav výběru ještě ani neopustil režim „odebíráno". Každý den trvám na tom, že se ponižuji tím, že je žádám, aby mi zaplatili, a odpověď je vždy stejná a nic se nedělá! Toto kasino za žádných okolností nedoporučuji. Bylo to poprvé a naposledy, co jsem hrál. Bohužel neúcta k zákazníkovi je příliš velká.
Good afternoon, I'm dropping by to inform some future SPINANGA players to be on the lookout. They are not making the payment on time. I made a withdrawal on July 26th. Today is August 1st and my withdrawal status has not even left the "under review" mode. Every day I insist on humiliating myself by asking them to make my payment and the answer is always the same and nothing is done! I do not recommend this casino under any circumstances. It was the first and last time I played. Unfortunately the disrespect for the customer is too great.
Boa tarde, estou passando por aqui para informar alguns futuros jogadores do SPINANGA para que fiquem atentos. Eles não estão fazendo o pagamento no prazo. Fiz um saque no dia 26/07. Hoje é dia 01/08 e os meus status de saque não saíram se quer do modo "sob revisão". Insistentemente todos os dias me humilho pedindo que façam o meu pagamento e a resposta é sempre a mesma e nada é feito! Não indico em hipótese alguma este Cassino. Foi a primeira e a última vez que joguei. Infelizmente o desrespeito com o cliente é grande demais.
Oh, z toho, co jsem právě četl, předpokládám, že vám také obecně chybí slušná odezva. Je hezké, že jsi tak odhodlaný varovat ostatní, i za tak nepříjemných podmínek.
Někdy lze nalézt docela rozumné vysvětlení pro zpoždění; vždy to zahrnovalo podporu kasina. Dle mého názoru je slušná informovanost hráčů zejména o platbě nutností, ale jak vidíme, dost často to nefunguje dobře. 🙁
Vzpomínám si, že tyto situace byly velmi frustrující, ale upřímně řečeno, nikdo nemůže proces urychlit z druhé strany. Udělejte si čas, prosím. Pokud budete bojovat déle než další týden, což doufám, že nebudete, dejte nám prosím vědět. Jde o to, že vám možná budeme schopni pomoci, ale až po určité době, jak je uvedeno ve stížnosti 👈
Vydržte a vraťte se k nám.
Oh, from what I just read, I'm assuming you also lack a decent response in general. It's nice you are so determined to warn others, even under such unpleasing conditions.
Sometimes quite a resonable explanation for the dela ycan be found; it always involved casino support. In my opinion , informing the players decently, especially about the payment, is a must, yet as we can see, it just does not work well quite often. 🙁
I recall these situations as being very frustrating, but frankly, no one can speed up the process from the other side. Get it some time, please. If you struggle for more than another week, which I hope you will not, let us know, please. The point is that we may be able to help you, but only after a certain amount of time, as stated in the complaint 👈
Hold on and get back to us.
Toto kasino je naprosto úžasné, měl jsem zkušenost, že jsem tam hrál, nejprve mě na týden vytáhli a zablokovali můj účet, řekli, že to bylo na žádost správy webu. Ukázali pouze proces ověření videa. Každý den o něco žádali a neustále říkali všechno, nic víc a ten týden. Ale vyhrála dobrou věc a byla vyřazena. O týden později byl účet odblokován a po jeho stažení opět zablokován dle uvážení administrace. Nikomu nedoporučuji tam hrát
This casino is absolutely amazing, I had the experience of playing there, at first they took me out for a week and blocked my account, they said that it was at the request of the site administration. They only showed the video verification process. Every day they asked for something and constantly said everything, nothing more, and that week. But she won the good thing and was taken out. A week later, the account was unblocked and after it was withdrawn, it was blocked again at the discretion of the administration. I don't recommend anyone to play there
Это казино вообще срецическое, был опыт поиграть в нём, сначала выводили неделю и заблокировали акаунт, сказали что по просьбе администрации сайта. Вывели только прохождения видео верифа. Каждый день просили что то и постоянно говорили всё, больше не чего не нада, и та неделю. Но благо отвоевала и вывели. Патом через неделю разблокировали ак и после того как вывела снова заблокировали на усмотрение администрации. Не советую там играть не кому
Dává smysl, že byste toto kasino nenavrhovali ostatním. Zážitek, který jste tam měli, musel být přinejmenším nepříjemný. Jak byste reagovali, kdyby vás pozvali zpět? 😀
"Ne," předpokládám.
Každopádně si vážím toho, že sdílíte! Doufám, že budete mít mnohem větší radost ze svého budoucího snažení v kasinu.
It makes sense that you would not suggest this casino to others. The experience you had there must have been uncomfortable at the very least. How would you respond if they had invited you back? 😀
"No," I suppose.
Anyway, I appreciate you sharing! I hope you have much more pleasure in your future casino endeavors.
Takže nebudou moci pozvat, protože moje země byla zařazena na seznam omezení. A kdyby mi zavolali, pravděpodobně bych se vrátil, protože jejich bonusy jsou velmi chutné
So they won’t be able to invite because my country was included in the list of restrictions. And if they called me, I would probably come back, since their bonuses are very tasty
Так они и не смогут пригласить так как мою страну внесли в список ограничения. А если б позвали то возможно б вернулась, так как бонусы очень вкусные у их
A vlastně prošli všemi pekelnými kruhy, které mohli vymyslet, aby to nevynesli)))) zdá se mi, že už se není čeho bát
And in fact, they went through all the circles of hell that they could come up with so as not to bring it out)))) it seems to me that there is nothing to be afraid of anymore
Да и по факту прошла их всё круги ада что они могли придумать что б не вывести)))) мне кажется там нечего уже боятся
Děkuji mnohokrát. Stále nedostávám výplatu a už nebudu hrát na Spinanze.
Thank you very much. I still don't get paid and I won't be playing at Spinanga again.
Muito obrigada. Realmente, continuo sem receber e não voltarei a jogar no Casino Spinanga.
Přesně tak, "vezmou" naše peníze a neprovedou platbu.
Exactly, they "take" our money and don't make the payment.
Exatamente, se "apossam" do nosso dinheiro e não fazem o pagamento.
A vlastně prošli všemi pekelnými kruhy, které mohli vymyslet, aby to nevynesli)))) zdá se mi, že už se není čeho bát
And in fact, they went through all the circles of hell that they could come up with so as not to bring it out)))) it seems to me that there is nothing to be afraid of anymore
Да и по факту прошла их всё круги ада что они могли придумать что б не вывести)))) мне кажется там нечего уже боятся
Dobře, takže byste si tam opravdu zahráli znovu. Zajímavý. Z tvého příspěvku výše bych řekl, že ne, zvlášť když to nedoporučuješ. No, každý si vybere, řekl bych. Že? 🙂
Alright, so you really would play there again. Interesting. From your post above, I would say that you wouldn't, especially when you don't recommend it. Well, everyone's choice, I would say. Right?🙂
No, i když se vlka bojí, stejně jdete do lesa. Totéž zde))))
Well, even if they are afraid of the wolf, you still go into the forest anyway. Same here))))
Ну если и боятся волка, в лес же все-таки идешь всё равно. Так же и тут))))
To je zajímavý přístup, musím říct.
That is an interesting approach, I must say.
Stejně jako všechny komentáře výše nedávají žádné termíny a jen se omlouvají a říkají, že žádný termín není a nemohou s tím nic dělat, věříte tomu?
Toto je stránka
Spinangabet
Vstup na stránky je jako online sázka spinanga.
Můj výběr nezanechává stejný stav výběru říká kontrola a zůstává tam Hrál jsem tam asi 1000 realů se 3 realy Vsadil jsem se na fotbal Vyhrál jsem a nezaplatí mi 159,00 realů, protože jsem hrál 1000, kontaktujte je, protože 159 chybí mi všechny mé prohry nestěžoval jsem si nevyhrál jsem ani třetinu co jsem hrál a nechtějí mi zaplatit!!!!
Just like all the comments above, they don't give any dates and they just apologize and say that there is no date and they can't do anything about it, can you believe that?
This is the site
Spinangabet
Entering the site is like spinanga online bet .
My withdrawal does not leave the same withdrawal status says reviewing and only stays there I played there about 1000 reais with 3 reais I made a soccer bet I won and they do not pay me 159.00 reais being that I played 1000 please contact them because 159 make me miss all my losses I did not complain I did not win a third that I played and they do not want to pay me !!!!
Igual a de todos comentários a cima eles não informam datas e só se desculpam e fala que não tem data não pode fazer nada acredita nisso ?
Site é este
Spinangabet
Entrando no site fica como spinanga online bet .
Meu saque não sai do mesmo status de saque diz revisando e só fica nisso joguei lá uns 1000 reais com 3 reais fiz uma aposta de futebol ganhei e eles não me pagam 159,00 reais sendo que joguei 1000 por favor entrem em contato com eles pois 159 me fazem falta todos minhas percas não reclamei não ganhei nem um terço que joguei e eles não querem me pagar !!!!
Omlouvám se, ale nerozumím, o co přesně jde.🤷♀️
Nechtějí zpracovat vaši platbu, nebo ve vaší výhře chybí nějaké peníze?
S tímto případem vám bohužel nemůžeme pomoci, protože se týká sportovního sázení. Na druhou stranu, v případě potřeby mohu doporučit nějaké stránky, které by vám mohly pomoci.
Dejte nám prosím vědět, pokud problém stále přetrvává a jaký přesně je problém.
Sorry, but I do not understand what the issue is exactly.🤷♀️
They don't want to process your payment, or is there some money missing from your winnings?
Unfortunately, we won't be able to help you out with this case as it is related to sports betting. On the other hand, if needed, I can suggest some sites they could be of help to you.
Just let us know, please, if the issue is still persisting and what exactly the problem is.
Dobré ráno, provedl jsem výběr od minulého pondělí 29/7 200 € a stále to neověřili. Vložil jsem více než 500 EUR. Kdy se věří, že ke stažení dojde. Ve spinangě
Good morning, I have made a withdrawal since last Monday 29/7 €200 and they still haven't verified it. I have made deposits of over €500. When is it believed that the withdrawal will take place. In spinanga
Καλήμερα έχω κάνει μια ανάληψη από την προηγούμενη Δευτέρα 29/7 200€ και ακόμα δεν την έχουν έκγρινει. Καταθέσεις έχω κάνει πάνω από 500€. Πότε πιστεύεται θα γίνει η ανάληψη. Στο spinanga
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.